Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kill Arman

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2758
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

Kill Arman

#601

Viesti Rojola »

carenza kirjoitti: Ja ainiin, sifu Risterhän on reilun kuukauden päästä semittämässä taas Suomessa, tällä kertaa myös yhden päivän Helsingissäkin joten siellä on mahdollisuus käydä tarkastelemassa ovatko tekniikat kohdillaan vai ei :D
Meinaatko tosiaan että Potkun foorumsoturit raaskisivat ottaa asioista OIKEASTI selvää? :lol:

Jos se ei ole YouTubessa, sitä ei ole olemassa ;)
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Jere Rajaniemi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 573
Lauteille: Maaliskuu 2009

Kill Arman

#602

Viesti Jere Rajaniemi »

Rojola kirjoitti:
carenza kirjoitti: Ja ainiin, sifu Risterhän on reilun kuukauden päästä semittämässä taas Suomessa, tällä kertaa myös yhden päivän Helsingissäkin joten siellä on mahdollisuus käydä tarkastelemassa ovatko tekniikat kohdillaan vai ei :D
Meinaatko tosiaan että Potkun foorumsoturit raaskisivat ottaa asioista OIKEASTI selvää? :lol:

Jos se ei ole YouTubessa, sitä ei ole olemassa ;)
Näinhän se asia on :D
J. Suojanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1454
Lauteille: Kesäkuu 2006

Kill Arman

#603

Viesti J. Suojanen »

Jere Rajaniemi kirjoitti:
Rojola kirjoitti:
carenza kirjoitti: Ja ainiin, sifu Risterhän on reilun kuukauden päästä semittämässä taas Suomessa, tällä kertaa myös yhden päivän Helsingissäkin joten siellä on mahdollisuus käydä tarkastelemassa ovatko tekniikat kohdillaan vai ei :D
Meinaatko tosiaan että Potkun foorumsoturit raaskisivat ottaa asioista OIKEASTI selvää? :lol:

Jos se ei ole YouTubessa, sitä ei ole olemassa ;)
Näinhän se asia on :D
Aikasta sivistynyttä naureskella "Potkun foorumsotureille..." Tekeekö tämä nyt teistä "The Ultimate Real Deal Sotilaita?"
Tai oliko tässä nyt jotakin taustalla mitä en tajunnut? Itse ainakin otin Rojolan heiton muiden kanssaihmisten nauramiseksi ja halveeramiseksi enemmänkin kuin hauskaksi vitsiksi.
Jos ymmärsin väärin niin saa korjata.
Olen vain yksinkertainen ja tyhmä ihminen, jolle asiat pitää vääntää rautalangasta, joten koittakaa kestää ja antakaa anteeksi. En vain pidä muille ihmisille nauramisesta. En pidä siitä edes netissä.
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2758
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

Kill Arman

#604

Viesti Rojola »

J. Suojanen kirjoitti: Aikasta sivistynyttä naureskella "Potkun foorumsotureille..." Tekeekö tämä nyt teistä "The Ultimate Real Deal Sotilaita?"
Ei tietenkään? Aika kummallinen ajatus minusta.
Tai oliko tässä nyt jotakin taustalla mitä en tajunnut?
Ehkäpä se, että kun näitä eri kamppailulajifoorumeita lueskelee niin aina tulee vastaan ihmisiä jotka lyövät mielipiteensä lukkoon jostain suuremmasta kokonaisuudesta nähtyään jonkin YouTube videon ja julistavat omaa totuuttaan sen pohjalta. He yleensä haluavat myös vastaukset kaikkiin mahdollisiin kysymyksiinsä heti-kaikki-mulle-nyt periaatteella, vaikka eivät välttämättä ole edes aidosti kiinnostuneita itse asiasta... Kunhan pääsevät vääntämään. Yleensä näitä henkilöitä ei näy silloin kun olisi mahdollisuus ihan face-to-face kysyä asioita, vaikkapa jonkin lajin mestarismiehiltä. Kaikilla foorumeilla tällaisia henkilöitä tuppaa olemaan, mutta se on ihan normaalia eikä siitä kannata ainakaan itseensä ottaa, jos joku asiasta huomauttaa hymiöiden kera...

...Tietty jos tunnistaa itsensä ylläolevasta niin sitten saattaa hermostua, varsinkin jos ei pidä lukemastaan :lol: (en vihjaile että sinulle olisi käynyt näin).
Itse ainakin otin Rojolan heiton muiden kanssaihmisten nauramiseksi ja halveeramiseksi enemmänkin kuin hauskaksi vitsiksi. Jos ymmärsin väärin niin saa korjata.
Tarkoitus ei ollut nauraa kanssaihmisille tai halveerata muita. Tietty sen voi noinkin tulkita mikäli niin haluaa... Kyseessä oli ennemminkin nauraminen tietynlaiselle asennevammalle, tämä lienee sallittua neh?
Olen vain yksinkertainen ja tyhmä ihminen, jolle asiat pitää vääntää rautalangasta, joten koittakaa kestää ja antakaa anteeksi. En vain pidä muille ihmisille nauramisesta. En pidä siitä edes netissä.
Toivottavasti vastaukseni auttoi tässä. Pahoittelut huonosti muotoilusta alkuperäisestä viestistä. Itse tykkään kyllä nauraa, sekä itselleni että muille. Lienee luonnollista.

ON-TOPIKKIA sen verran että seuraavalle tuotantokaudelle NINJOJA kehiin!
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Kuvake
Kuma
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 26
Lauteille: Huhtikuu 2009

Kill Arman

#605

Viesti Kuma »

Jatkanpa amalta osaltani ylistysten sarjaa. Fightsportin 4/08 numerosta kun ekan kerran luin tulossa olevasta sarjasta, naureskelin kavereille "Tän on pakko olla hyvä!" Ja odotuksetkin on kyllä ylittynyt, että onnittelut ynnä suuret kiitokset Armanille ja Tuukalle näin hienon ohjelman teosta! :D
Arman Alizad kirjoitti: Sit Soke sano et arman, me haluttais antaa sulle oikein kunnon savolainen kiitos".... ja mä olin et häh???
jne...
Ton kun oisi nähnyt, naururemakalta kun oli vaikea saada henkeä jo pelkästään Armanin hyvän kuvauksen perusteella. :lol:

Loistava huumori tuntuu Niinikedolla olevan, hänen Fightsportin haastatteluunkin antama kommenttinsa oli myöskin täystyrmäys:
Auvo Niiniketo kirjoitti: "Eihän Armanista tietenkän kolmessa kuukaudessa tullut mitään taistelukonetta. Mutta yhden asian hän kyllä minulle näytti: että tuollaisen eiralaisen homoräätälin imagolla seilaavan jätkän kropassa voi asua persialaisen soturin sydän"
Nuff said.

Ja hyvä muuten kun Arman kertoi täällä tuon, että olivat Risterille kirjoittaneet niitä mahtailevia sano suuhun. Itseeni meni aivan täydestä ja ehdin jo monta päivää mieltää kaverin stereotyyppiseksi jenkkimahtailijaksi.
Arman Alizad
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 179
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: helsinki

Kill Arman

#606

Viesti Arman Alizad »

Ehkäpä se, että kun näitä eri kamppailulajifoorumeita lueskelee niin aina tulee vastaan ihmisiä jotka lyövät mielipiteensä lukkoon jostain suuremmasta kokonaisuudesta nähtyään jonkin YouTube videon ja julistavat omaa totuuttaan sen pohjalta. He yleensä haluavat myös vastaukset kaikkiin mahdollisiin kysymyksiinsä heti-kaikki-mulle-nyt periaatteella, vaikka eivät välttämättä ole edes aidosti kiinnostuneita itse asiasta... Kunhan pääsevät vääntämään. Yleensä näitä henkilöitä ei näy silloin kun olisi mahdollisuus ihan face-to-face kysyä asioita, vaikkapa jonkin lajin mestarismiehiltä. Kaikilla foorumeilla tällaisia henkilöitä tuppaa olemaan, mutta se on ihan normaalia eikä siitä kannata ainakaan itseensä ottaa, jos joku asiasta huomauttaa hymiöiden kera...

AAMEN !


Ylipotkija: Lainaukset korjattu.
Kuvake
Sylvesteri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1535
Lauteille: Marraskuu 2005

Kill Arman

#607

Viesti Sylvesteri »

Jos puheillanne viittaatte Andyyn, niin nimenomaan hänhän on käynyt ihan paikan päällä kyselemässä jonkun mestarin (keksityistä) vyöarvoista. Yllättäen asiaan ei tainnut tulla selvyyttä ja vastapuoli oli käyttäytynyt sen verran agressiivisesti että Andy oli tuntenut olonsa uhatuksi.

Tarina löytynee potku.netistä etsimällä.
Mietinnässä.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kill Arman

#608

Viesti TimoS »

Sylvesteri kirjoitti: Jos puheillanne viittaatte Andyyn, niin nimenomaan hänhän on käynyt ihan paikan päällä kyselemässä jonkun mestarin (keksityistä) vyöarvoista. Yllättäen asiaan ei tainnut tulla selvyyttä ja vastapuoli oli käyttäytynyt sen verran agressiivisesti että Andy oli tuntenut olonsa uhatuksi.
Maailma ei pyöri Andyn ympärillä, vaikka se Andystä ja eräistä muista siltä varmaan tuntuukin
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2758
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

Kill Arman

#609

Viesti Rojola »

Sylvesteri kirjoitti: Jos puheillanne viittaatte Andyyn...
En viitannut.
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Slind
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 689
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Yhteystiedot:

Kill Arman

#610

Viesti Slind »

J. Suojanen kirjoitti:
Jere Rajaniemi kirjoitti:
Rojola kirjoitti: Meinaatko tosiaan että Potkun foorumsoturit raaskisivat ottaa asioista OIKEASTI selvää? :lol:

Jos se ei ole YouTubessa, sitä ei ole olemassa ;)
Näinhän se asia on :D
Aikasta sivistynyttä naureskella "Potkun foorumsotureille..." Tekeekö tämä nyt teistä "The Ultimate Real Deal Sotilaita?"
Tai oliko tässä nyt jotakin taustalla mitä en tajunnut?
Minä tajusin taas niin että Rojola naureskeli internetin keskustelupalstojen ilmiölle jossa jokainen on asiantuntija, oli aihe sitten mikä hyvänsä, mutta käytännön kokemusta ei ole näillä innokkaimmilla kirjoittelijoilla ole juuri lainkaan. Ja ottaen huomioon että Rojola itsekin kirjoittelee potkussa, niin nähdäkseni hän nauroi myös itselleen tuossa. Ja vielä viimeisenä uskoisin että keskiverto-potkulaisella on keskiverto-foorumin keskiverto-käyttäjää enemmän asiantuntemusta aiheesta, joten tuollainen sarkasmi uppoaa paremmin. Näiden seikkojen perustella tuo oli hauska lausahdus Rojolalta. Minun mielestäni.

Ja näin se sammakko jälleen kuoli.
The only difference between myself and a madman is that I am not mad.
J. Suojanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1454
Lauteille: Kesäkuu 2006

Kill Arman

#611

Viesti J. Suojanen »

Mä jotenkin kummasti aattelin, että Rojola tarkoitti joitakin henkilöitä jotka ovat tässäkin ketjussa kirjoittaneet jotakin Risteristä ja hänen snägäriheijareistaan koska kuitenkin viitattiin Risteriin ja Potkun foorumsotureihin, jotka eivät asioista viitsi OIKEASTI ottaa selvää.
Mun mielestäni ala-arvoinen sävy kanssakirjoittajista ei ole kovinkaan mukavaa luettavaa ja siksi tiedustelinkin ymmärsinkön asian oikein. Mun silmääni tuo kun kerta siltä nimenomaan näytti.

Mutta jooh... Netti on paikka, jossa kaikki revittelevät asioita, kauhistelevat aivan kaikkea sekä törkkivät tikulla jokaisen kiven alle nähdäkseen sinne ja se ottaa pannuun täälläkin päässä pakko myöntää. Myös se ryhmä ottaa pannuun, joka näitä kauhistelijoita yhdessä naureskelevat ja halveeraavat. ;) Sillä toiminnalla vajotaan vähintäänkin yhtä ala-arvoiseen asemaan arvostelijoiden kanssa ja unohdetaan se sivistys ja kohteliaisuus.
Mutta niinhän se on, että vain humalassa ja netissä näkee ihmisen oikean luonteen... Tai ne kushipäisyydet ainakin korostuvat kummalla tavalla. :D Viittaamatta nyt tällä lauseella kehenkään tähän ketjuun tai välttämättä edes tälle foorumille kirjoittelevaan henkilöön.

Eiköhän palata taas vaihteeksi itse aiheeseen ja tiistaita odottamaan? Itse ainakin odotan jo innoissani näkeväni mitä sieltä suuntamilta huomenna kajahtaa ilmoille. :)
Jere Rajaniemi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 573
Lauteille: Maaliskuu 2009

Kill Arman

#612

Viesti Jere Rajaniemi »

Jooh.. tiistaina onkin kendojakso, jees!!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kill Arman

#613

Viesti Kari Aittomäki »

Netti on juu aika räikeä paikka, vaan sen asian kanssa nyt vaan on elettävä että osa ihmisistä ei ole mukavia.
Itteni mielestä ´ts nice to be nice. Ja suhtaudun epäilyksellä rettelöitsijöihin. Kaskun lähes kaikki mun tuntemat ja tapaamat oikeestikovat koettaa kaikinvoimin olla mukavia, kunnes tulee se hetki olla epämukava.

Ymmärsinkö oikein että tää Ritter käy säännöllisesti Suomessa?
Jos ymmärsin väärin, kuinka vaativia ne treenit on?
Justnu menen vaiheessa että pystyn seisomaan n. 20minuuttia kerrastansa.
Koska tuo mies ois kyllä mukava nähdä opetustyössään.


Huomista odotellessa.
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Kill Arman

#614

Viesti carenza »

Kari Aittomäki kirjoitti: Ymmärsinkö oikein että tää Ritter käy säännöllisesti Suomessa?
Jos ymmärsin väärin, kuinka vaativia ne treenit on?
Justnu menen vaiheessa että pystyn seisomaan n. 20minuuttia kerrastansa.
Koska tuo mies ois kyllä mukava nähdä opetustyössään.


Huomista odotellessa.
Sopivan vaativia treenejä eli alussa mennään hiljaisempaa tahtia jotta jokainen varmasti pysyy mukana, vauhti sitten tietty hiukan kiihtyy loppua kohti ja varsinkin 'otin' puolella jotta jokainen saa ajallensa vastinetta :)

Jep, sifu Rister käy kerran vuodessa Oulussa semittämässä ja nyt on myös poikkeuksellisesti päivän semi suunnitteilla Helsinkiinkin josta sitten lisää kunhan detaljit varmistuvat.
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kill Arman

#615

Viesti Kari Aittomäki »

Siis kerran vuodessa.
Kiitos, tämän tahdoin tietää.
En taida tulla tänä vuonna vielä, innostun kuitenkin niin suunnattomasti että hajotan jotain.

Ei se tosin mahdotonta ole, tänäänkin sujui jo miltei oikeen mukavasti.
Jalka ei turpoile keskikovallakaan rasituksella.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 60 kurkkijaa