Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#856

Viesti Paappa »

Sylvesteri kirjoitti: Nuo somalineekerit eivät taida ikinä haastaa riitää yksistään tai edes kaksistaan. Aina on puoli mogadishua mukana. Pitäisi kaikki rötöstelevät pakoloiset pistää takaisin Somaliaan oppimaan vähän tapoja. Sama juttu mustalaisten kanssa :smt076
Mihin maahan ajattelit mustalaiset lähettää, kun ovat Suomen kansalaisia?
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 97
Viestit: 20857
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Tositilanteet

#857

Viesti Lasse Candé »

JanneM kirjoitti: Kuinka monen suomalaisen olet nähnyt haastavan riitaa ilman porukan tukea?
En ole Sylvesteri mutta merkittävä osa riidan haastamisista joita olen nähnyt, on ollut soolosuorituksia. Niistä tosin selvinnee puhumalla helpommin koska useimmiten lienee kyseessä vain heikko hetki eikä yhtä tavoitteellinen tappelunhaku. Ulkosalla osa ei varmaankaan ole yhtä merkittävä.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Tositilanteet

#858

Viesti JanneM »

Lasse Candé kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Kuinka monen suomalaisen olet nähnyt haastavan riitaa ilman porukan tukea?
En ole Sylvesteri mutta merkittävä osa riidan haastamisista joita olen nähnyt, on ollut soolosuorituksia. Niistä tosin selvinnee puhumalla helpommin koska useimmiten lienee kyseessä vain heikko hetki eikä yhtä tavoitteellinen tappelunhaku. Ulkosalla osa ei varmaankaan ole yhtä merkittävä.
Onko ne olleet yksin tilanteessa vai onko ollut kavereita turvaamassa selustaa tai muuten tukea saatavilla kun ovat haastaneet?
Itse meinaan en ole juurikaan nähnyt täysin itsekseen riitaa haastavia....
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 97
Viestit: 20857
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Tositilanteet

#859

Viesti Lasse Candé »

JanneM kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Kuinka monen suomalaisen olet nähnyt haastavan riitaa ilman porukan tukea?
En ole Sylvesteri mutta merkittävä osa riidan haastamisista joita olen nähnyt, on ollut soolosuorituksia. Niistä tosin selvinnee puhumalla helpommin koska useimmiten lienee kyseessä vain heikko hetki eikä yhtä tavoitteellinen tappelunhaku. Ulkosalla osa ei varmaankaan ole yhtä merkittävä.
Onko ne olleet yksin tilanteessa vai onko ollut kavereita turvaamassa selustaa tai muuten tukea saatavilla kun ovat haastaneet?
Itse meinaan en ole juurikaan nähnyt täysin itsekseen riitaa haastavia....
Ovat olleet täysin yksin. Ehkä jotenkin hieman eksyneen oloisesti. Taitaa olla enemmän siitä kyse että haluaa turpaan kuin että haluaa antaa? Siksi näistä selvinnee puhumalla huomattavasti luultavammin. Heikko hetki vain.

Mun täytyy taas sanoa ettei tule mieleen lähellekään niin montaa tilannetta missä porukalla haastetaan riitaa oma-aloitteisesti. Ympäristöjä on monenlaisia.
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#860

Viesti Sitav Abdullah »

Sylvesteri kirjoitti: Nuo somalineekerit eivät taida ikinä haastaa riitää yksistään tai edes kaksistaan. Aina on puoli mogadishua mukana. Pitäisi kaikki rötöstelevät pakoloiset pistää takaisin Somaliaan oppimaan vähän tapoja. Sama juttu mustalaisten kanssa :smt076

No vastaanpa tähän:
Nuo skinit(bounarit) eivät taida ikinä haastaa riitaa yksin tai edes kaksistaan. Aina on puoli helsinkiä mukana. Elikkä eivät kaikki suomalaisetkaan yksin riitaa haasta. Mutta joo kyllä mä sen tiedän, että suuri osa somali ja manne-teineistä ei yksin riitaa haasta. Mutta, kun katot esim. suomalaisia teini-ryhmiä, niin eivät hekän mitään erityisen rohkeita ole. Mutta joo kyllä muakin ketuttaa ne somalit ja mannet jotka porukalla uskaltavat suutaan aukoa. Tai no ei erityisesti somalit ja mannet, vaan yleensäkin kaikki jotka ovat erityisen ramboja, kun on 10kaveria takana.
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Re: Tositilanteet

#861

Viesti Nade »

Minäkin kerran kohtasin lauman somaleita. Olimme Myyrmäen kauppakeskuksen ovien edessä polttelemassa tupakkaa, kun näin jo kaukaa torin poikki kävelevän somaleita ja heidän seurassaan pari suomalaista tyttöä. Yksi oli selvästi porukan kingi ja muut seurasivat häntä. Vaikka olimme suhteellisen sivussa, tämä kingi käveli suoraan minua kohti. Ihmettelin miksei hän kävele kohti ovia vaan minua. Uhkaavaan tyyliin ja vauhdilla hän sitten lähestyi ja luulisin, ettei tarkoituksena ollut tappelu vaan se, että me ystäväni kanssa kirmaisimme hänen edestään sivuun, kuten kaikkien kingien edestä kuuluukin.
Pysyin edelleen samassa asennossa polttelemassa paitsi, että hitaasti vapautin käteni valmiiksi täydellä voimalla tehtävää uppercutia varten. Hän oli minua kymmenen senttiä pitempi, mutta luultavasti kuitenkin kevyempi, koska oli niin laiha. Ajattelin, että yksikin tönäisy tai edes hipaisu niin täältä pesee. Tämä somali kuitenkin pysähtyi aivan viime hetkellä eikä väliimme jäänyt montakaan senttiä. Tuijotimme sitten toisiamme tupakansavun keskellä ja muut somalit alkoivat hitaasti liueta kauppakeskukseen. No, niin sitten tämä kingikin päätti lähteä, mutta ennen lähtöään huusi näille suomalaisille tytöille, jotka olivat jääneet katsomaan tilannetta, määräyksen lähteä sisään hänen mukanaan.
Outo kohtaaminen. Hän puhui niille tytöille hyvin huonoa suomea, joten tuskin on ollut kauan täällä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93959
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: Tositilanteet

#862

Viesti Mika »

Ylipotkija: Asioista voidaan keskustella, mutta katsotaan että sävy pysyy sivistyneissä rajoissa. Itsestään ei kannata turhaan yrittää antaa rasistista kuvaa.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#863

Viesti DeusVult »

Nade kirjoitti: somaleita ja heidän seurassaan pari suomalaista tyttöä.
"Mikä siinä mustassa viehättää, onko mustalla valkosta pidempää?"
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#864

Viesti Sitav Abdullah »

Nade kirjoitti: Minäkin kerran kohtasin lauman somaleita. Olimme Myyrmäen kauppakeskuksen ovien edessä polttelemassa tupakkaa, kun näin jo kaukaa torin poikki kävelevän somaleita ja heidän seurassaan pari suomalaista tyttöä. Yksi oli selvästi porukan kingi ja muut seurasivat häntä. Vaikka olimme suhteellisen sivussa, tämä kingi käveli suoraan minua kohti. Ihmettelin miksei hän kävele kohti ovia vaan minua. Uhkaavaan tyyliin ja vauhdilla hän sitten lähestyi ja luulisin, ettei tarkoituksena ollut tappelu vaan se, että me ystäväni kanssa kirmaisimme hänen edestään sivuun, kuten kaikkien kingien edestä kuuluukin.
Pysyin edelleen samassa asennossa polttelemassa paitsi, että hitaasti vapautin käteni valmiiksi täydellä voimalla tehtävää uppercutia varten. Hän oli minua kymmenen senttiä pitempi, mutta luultavasti kuitenkin kevyempi, koska oli niin laiha. Ajattelin, että yksikin tönäisy tai edes hipaisu niin täältä pesee. Tämä somali kuitenkin pysähtyi aivan viime hetkellä eikä väliimme jäänyt montakaan senttiä. Tuijotimme sitten toisiamme tupakansavun keskellä ja muut somalit alkoivat hitaasti liueta kauppakeskukseen. No, niin sitten tämä kingikin päätti lähteä, mutta ennen lähtöään huusi näille suomalaisille tytöille, jotka olivat jääneet katsomaan tilannetta, määräyksen lähteä sisään hänen mukanaan.
Outo kohtaaminen. Hän puhui niille tytöille hyvin huonoa suomea, joten tuskin on ollut kauan täällä.

Eipä tule yllätyksenä mulle. On toi myyrmäki aivan täpötäynnä somaleita. Ja ovat suuren määränsä takia, saaneet semmoisen käsityksen, että ovat maailman kuninkaita. Ei noille urpolle voi vaan mitään. Tietyti aina voi vetää turoaan, mutta se olisi aika iso duuni. Koska noita maailman kuninkaita on aika paljon. Joo mä en muuten oikein älyä, tota suomalaisten teinien ulkomaalais-ihkutusta. Ihan ihme juttu. Ei siinä mitään pahaa ole(parempi vaan mulle :D ), mutta mun mielestä ihmisestä tykätään luonteen takia, ei sen että on ulkomaalainen yms. Ja mitä ihmeellistä muuten ulkomaalaisissa, sitten on :D(näitten nuorien muijien mielestä siis)?
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 97
Viestit: 20857
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Tositilanteet

#865

Viesti Lasse Candé »

Sitav Abdullah kirjoitti: Ja mitä ihmeellistä muuten ulkomaalaisissa, sitten on :D(näitten nuorien muijien mielestä siis)?
Äläs nyt... Havaintojeni valossa sanoisin saman ilmiön elävän voimakkaana myös vanhojen äijien parissa. :)
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Re: Tositilanteet

#866

Viesti Benu »

JanneM kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Kuinka monen suomalaisen olet nähnyt haastavan riitaa ilman porukan tukea?
En ole Sylvesteri mutta merkittävä osa riidan haastamisista joita olen nähnyt, on ollut soolosuorituksia. Niistä tosin selvinnee puhumalla helpommin koska useimmiten lienee kyseessä vain heikko hetki eikä yhtä tavoitteellinen tappelunhaku. Ulkosalla osa ei varmaankaan ole yhtä merkittävä.
Onko ne olleet yksin tilanteessa vai onko ollut kavereita turvaamassa selustaa tai muuten tukea saatavilla kun ovat haastaneet?
Itse meinaan en ole juurikaan nähnyt täysin itsekseen riitaa haastavia....
Näin mäki tämän asian näkisin. Yks lähetetään haastasmaan riitaa, ja kun tappelu syntyy niin tulee nyrkkiä joka suunnalta. Itelle yritetty tota samaa joskus, onneks olen pirunkin kovassa tuubassa tajunnut että ei tainnut nyt poika olla ihan yksin liikenteessä ja jatkaa matkaani. Kerran meinasin saada tuolista päähän kun innostuin vähän sanaharkkaan yhden herran (+1+1+1..) kanssa.
Lazy jiu-jitsu
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#867

Viesti Sitav Abdullah »

Lasse Candé kirjoitti:
Sitav Abdullah kirjoitti:Ja mitä ihmeellistä muuten ulkomaalaisissa, sitten on :D(näitten nuorien muijien mielestä siis)?
Äläs nyt... Havaintojeni valossa sanoisin saman ilmiön elävän voimakkaana myös vanhojen äijien parissa. :)

Onkohan kyseessä, sit se, että haluaat erottua massasta? Mutta kaikki tietävät, että 90% noista "rakastumisista" loppuu siihen, kun tavataan rikkaampi suomalaismies :D .
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#868

Viesti Paappa »

Sitav Abdullah kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti:
Sitav Abdullah kirjoitti:Ja mitä ihmeellistä muuten ulkomaalaisissa, sitten on :D(näitten nuorien muijien mielestä siis)?
Äläs nyt... Havaintojeni valossa sanoisin saman ilmiön elävän voimakkaana myös vanhojen äijien parissa. :)

Onkohan kyseessä, sit se, että haluaat erottua massasta? Mutta kaikki tietävät, että 90% noista "rakastumisista" loppuu siihen, kun tavataan rikkaampi suomalaismies :D .
Sitav puhuu kokemuksen tuomalla rintaäänellä ;) Taidat hiukan nyt aliarvioida Suomalaisten tyttöjen miesmakua.

Asiallisuutta tähänkin keskusteluun kiitos. Kyseessä on kuitenkin ihan mielenkiintoinen ja vakava asia.

Suosittelen kyllä kaikille joissakin treeneissä kokeilemaan hallitusti mitä se on, kun tilanne on 1 vs. 3-4. Vaikka kuinka yhden kanssa pärjäisi, niin hiki tulee kun kietoutuu sinne massan sekaan ja joku pääsee pitelemään kiinni samalla kun muut lyövät. Vaikka kyseessä on harjoitus niin aika ikävä tunne tulee jos osaa yhtään eläytyä.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Sitav Abdullah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 2389
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#869

Viesti Sitav Abdullah »

Paappa kirjoitti:
Sitav Abdullah kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti:
Sitav Abdullah kirjoitti:Ja mitä ihmeellistä muuten ulkomaalaisissa, sitten on :D(näitten nuorien muijien mielestä siis)?
Äläs nyt... Havaintojeni valossa sanoisin saman ilmiön elävän voimakkaana myös vanhojen äijien parissa. :)

Onkohan kyseessä, sit se, että haluaat erottua massasta? Mutta kaikki tietävät, että 90% noista "rakastumisista" loppuu siihen, kun tavataan rikkaampi suomalaismies :D .
Sitav puhuu kokemuksen tuomalla rintaäänellä ;) Taidat hiukan nyt aliarvioida Suomalaisten tyttöjen miesmakua.

Asiallisuutta tähänkin keskusteluun kiitos. Kyseessä on kuitenkin ihan mielenkiintoinen ja vakava asia.

Suosittelen kyllä kaikille joissakin treeneissä kokeilemaan hallitusti mitä se on, kun tilanne on 1 vs. 3-4. Vaikka kuinka yhden kanssa pärjäisi, niin hiki tulee kun kietoutuu sinne massan sekaan ja joku pääsee pitelemään kiinni samalla kun muut lyövät. Vaikka kyseessä on harjoitus niin aika ikävä tunne tulee jos osaa yhtään eläytyä.

:D Tässä nyt tarkoitin juuri näitä 17-18 vuotiata tyttösiä. Ja tämä nyt vain on aika yleinen juttu näitten 17-18v muijien keskeydessä. Serkkunikin kanssa tapahtunuut näin vidun monta kertaa :D . Ensi rakastutaan(tai halutaan viduddaa isää tuomalla se kemali kotiin :D ), ja sitten kun asiat on hoidettu, niin suhde laantuu, ja heihei. Joo eiväthän kaikki ole näin, enkä missään nimessä halveksi tai epäkunnioita Suomalaisia naisia. Tämä juttu nyt on vaan teinien keskudessa aika yleinen juttu. Mutta joo tuo 90% oli aika väärin arvioitu ehkä juuri 50% prosenntia toimii näin. Ja kyllähän ulkomaalaismihet käyttävät myös hyväkseen Suomalaisia tyttöjä. Siksi mua ärsyttääkin nähdä joku rasvaletti kaksi suomalais muijaa kainalossaan(ei voi olla niin rakastunuut, etä sellaista sietäisi). Ulkomaalais-miesten mainehan siinä menee. Ja joo kyllähän tämä aihe kiinostava on.
Baby voit vetää mut guardiin milloin vaan :D

Antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse talloa.

Sitav "the hopa-man" Abdullah
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tositilanteet

#870

Viesti bodyguard »

Jiu-Jitsu kirjoitti: Kokemukseni mukaan useimmilla tupakan pummaajilla on motiivina nikotiini. Solvaukset ovat yleensä tarpeettomia, ja syanidin tarjoaminen peräti sopimatonta.
Hyvin sanottu siellä takana. Itseltäni on pummittu röökiä ehkä parisataa kertaa ja kerran tätä käytetty riidan haastamiseen.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 90 kurkkijaa