Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#61

Viesti Elina »

*chanting* Paappa on äijä! Paappa on äijä! 8)
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#62

Viesti fatman »

Paappa kirjoitti: Pitänee rajoittaa tätä avautumista :roll:
Älä älä! Näistä voi jokainen ottaa opikseen, niin hyvässä kuin pahassa. Ja ihan oikeasti rispektiä täältä päin. Tuo on sitä oikeaa toisesta välittämistä ja lähimmäisen rakkautta. Nyt kaivan sitten sen edellisestä viestistä puuttuneen kyltin :respect: .
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#63

Viesti keskilinja »

Feenix kirjoitti: Mie liikun niin kovin vähän missään joten kamalasti ei minulle tuollaisia tositilanteita ole tapahtunut. Kerran kyllä pani karvat pystyyn, kun kävelin armaan torimme läpi kämpille keskellä kirkasta päivää kesällä. Siinä sitten joku naishenkilö lähti seuraamaan minua, huudelleen solvauksia selkään. Ensin ne oli vain jotain "****n h*****" tyyppisiä, mutta sitten kun se alkoi uhoamaan, että sen taskussa on puukko jolla puukottaa minua selkään, alkoi sydän takomaan vähän lujempaa.

Pitkän aikaa tämä naishenkilö käveli perässäni ja uhkasi tappaa minut milloin mitenkin ja pani siinä oikeasti miettimään, että miten voi torjua puukon iskun takaapäin. Valitettavan vähän on tullut puukolta suojautumisia harrastettua mutta etenkin takaapäin se on vähän kinkksempi juttu, ellei omaa ninzavaistoa joka minulla ainakin on hyvin syvällä piilossa.^^ No ei siitä mitään, kotikulmillani kun olin, katosi neitokainen ilmeisesti jonkun muun perään joka olisi reagoinutkin.
Kai sää teit poliisille ilmotuksen?
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
Hegsa
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 15
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#64

Viesti Hegsa »

Kuka perustaa Paappa fanclubin? :D
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#65

Viesti keskilinja »

Hegsa kirjoitti: Kuka perustaa Paappa fanclubin? :D
Semmoinenhan on jo
http://www.supermanhomepage.com/links/l" onclick="window.open(this.href);return false; ... cial-sites
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#66

Viesti Feenix »

keskilinja kirjoitti:
Feenix kirjoitti:Mie liikun niin kovin vähän missään joten kamalasti ei minulle tuollaisia tositilanteita ole tapahtunut. Kerran kyllä pani karvat pystyyn, kun kävelin armaan torimme läpi kämpille keskellä kirkasta päivää kesällä. Siinä sitten joku naishenkilö lähti seuraamaan minua, huudelleen solvauksia selkään. Ensin ne oli vain jotain "****n h*****" tyyppisiä, mutta sitten kun se alkoi uhoamaan, että sen taskussa on puukko jolla puukottaa minua selkään, alkoi sydän takomaan vähän lujempaa.

Pitkän aikaa tämä naishenkilö käveli perässäni ja uhkasi tappaa minut milloin mitenkin ja pani siinä oikeasti miettimään, että miten voi torjua puukon iskun takaapäin. Valitettavan vähän on tullut puukolta suojautumisia harrastettua mutta etenkin takaapäin se on vähän kinkksempi juttu, ellei omaa ninzavaistoa joka minulla ainakin on hyvin syvällä piilossa.^^ No ei siitä mitään, kotikulmillani kun olin, katosi neitokainen ilmeisesti jonkun muun perään joka olisi reagoinutkin.
Kai sää teit poliisille ilmotuksen?
Ööm.. en. :oops:

Kun ei tullut oikein kiinnitettyä huomiota siihen ihmiseen kun ajatteli, että katsominen saisikin sen vasta leimahtamaan. Näitä tälläisiä on varmaan ympäri Suomea, en edes tiedä oliko hänellä puukko mukana vai puhuiko vain lämpimikseen.
.go ahead, make my day.
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#67

Viesti javu »

Minulla on onneksi kokemusta vain yhdestä tositilanteesta. Vuosia sitten oltiin avovaimon kanssa tulossa baarista ja istuskeltiin bussipysäkillä. Väsytti ja nojasin päätäni käsiin. Minulla oli siihen aikaan pitkähkö tukka joten ilmeisesti siitä johtuen eräs hetkeä myöhemmin täydeksi vatipääksi osoittautunut sankari luuli minua naiseksi. (mikä on sikäli hupaisaa että olen 184cm pitkä ja taisi silloinkin olla jonkinlainen partakin). No, heppu tuli siihen kysymään että onko tytöillä jokin hätänä jolloin nostin pääni käsien välistä ja katsoin kohti kysyjää joka silmminnähden häkeltyi naamatauluni nähdessään ja höpisi jotain kiukkuisen oloista. Lähti kuitenkin pois jolloin tein ratkaisevan virheen. Kommentoin avokille suht hiljaisella äänellä jotain tyypin huonosta itsetunnosta kun tuolla tavalla närkästyi omasta erehdyksestään. Tätä ilmeisesti ei olisi pitänyt tehdä, sillä sankari kuuli lausahdukseni ja sekunnin kuluttua oli perhosveitsi painettu kylkeäni vasten ja sain kuulla että henki lähtee just nyt, on sitä oltu muukalaislegioonassakin eikä varpilla oo huono itsetunto. Laskuhumalassani en siinä vielä edes pelästynyt enkä onneksi sanonut enää mitään ja tilanne laukesi avokin ja pysäkillä olleen tuntemattoman naisen rauhoitteluun, eli puhumalla päästiin ehjin nahoin yöbussiin. Jälkeenpäin kyllä kädet vapisi ja harmitti pidemmän aikaa koko tilanne.
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#68

Viesti Ronin »

Feenix kirjoitti: Kun ei tullut oikein kiinnitettyä huomiota siihen ihmiseen kun ajatteli, että katsominen saisikin sen vasta leimahtamaan. Näitä tälläisiä on varmaan ympäri Suomea, en edes tiedä oliko hänellä puukko mukana vai puhuiko vain lämpimikseen.
Muutama kymysys: mikset lähteny juoksemaan pää kolmantena jalkana? Miten paljon teillä oli etäisyyttä? Tyyliin 10m vai oliko se ihan niskaan huohottamassa? Ikävä tilanne yhtäkaikki.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#69

Viesti Paappa »

keskilinja kirjoitti:
Hegsa kirjoitti:Kuka perustaa Paappa fanclubin? :D
Semmoinenhan on jo
http://www.supermanhomepage.com/links/l" onclick="window.open(this.href);return false; ... cial-sites
Trikoot eivät koskaan ole oikein napanneet :? Lisäksi olen kotoisin alunperin itä-suomesta, mikä lienee aika kaukana Teriksen kotiseudusta. Tietysti, kulttuuriperimääni ja alkuperäiskansan pukukulttuuriin viitaten varmaan pitkä kerrasto tai tuulipuku varmaan kävisi univormuksi ;) .

Täällä kysyttiin tositarinoita elävästä elämästä. Tässä oli minun annokseni niitä, jaettuna noin 20 vuoden ajalle. Huomasitteko muuten sitä että yhdessäkään kertomassani tapauksessa en lyönyt ketään. Koko tänä aikana ei minun ole tarvinnut tintata ketään niin sanotusti "vihassa".

Jos haluatte todellista äijätarinaa kuulla niin naapurustossa asuva samaa ikäluokkaa edustava kaveri pisti paremmaksi. Häntä, vr:n työntekijänä erityisesti ottavat graffititaiteilijat päähän. Vaimonsa kertoi seuraavaa: he olivat raitiovaunussa matkalla Hgi:n keskustaan. Mies havaitsi jonkun nuorisoporukan tekemässä tagia raitiovaunun seinään. Mies otti tussin piirtäjän kädestä, tukevan otteen kaverin rinnuksesta ja piirsi nimikirjaimensa hampparin otsaan, todeten: "soita vaikka poliisi, nimikirjoitus on tuossa".
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#70

Viesti Jukka Suominen »

Paappa kirjoitti: "soita vaikka poliisi, nimikirjoitus on tuossa".
:smt038 :taptap: Hyvin toimittu. Vastaa oikeustajuani, vaikka ei vastaa ehkä lakia.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#71

Viesti Andy »

Mikähän rikos tuossa olisi kyseessä? Ei se oikein pahoinpitelykään ole, kun kipua tai vammoja ei ole tuotettu. Ei myöskään vahingonteko, kun ei sotkettu hampparin vaatteita tai särjetty muuta omaisuutta. Kenties tussin luvaton käyttöönotto?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#72

Viesti Ronin »

Kunnianloukkaus? :? Ihan hauska temppu yhtäkaikki.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#73

Viesti fatman »

Paappa kirjoitti: Mies otti tussin piirtäjän kädestä, tukevan otteen kaverin rinnuksesta ja piirsi nimikirjaimensa hampparin otsaan, todeten: "soita vaikka poliisi, nimikirjoitus on tuossa".
Juuri näin! Loistavaa! 8) :respect: :thumbsup: Töhrijöille penaltya!
Ja jos joku nyt rupeaa itkemään töhryjen taiteeliisuudesta ja itseilmaisusta niin tunkekoon spraypurkkinsa ja tussinsa erääseen varsin pimeään paikkaan.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#74

Viesti Paappa »

Minustakin tämä kaveri on varsin kunnioitusta herättävä hahmo. Kaveri on pituudeltaan vähänläntä, mutta vastaa ruumiinrakenteeltaan kevyttä hyökkäysvaunua. Lisäksi mies on luonteeltaan varsin itäsuomalaisen lupsakka, mutta raja se on hänelläkin. On hänellä muitakin vastaavia tempauksia tilillään, kuten väkivaltaisen myymälävarkaan pysäyttäminen meidän lähikaupassa. Täytyy vain todeta että on naapureiden suhteen käynyt hyvä onni. Hyvä esimerkki vastuullisesti toimivasta ihmisestä. :respect:
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#75

Viesti Feenix »

Ronin kirjoitti:
Feenix kirjoitti: Kun ei tullut oikein kiinnitettyä huomiota siihen ihmiseen kun ajatteli, että katsominen saisikin sen vasta leimahtamaan. Näitä tälläisiä on varmaan ympäri Suomea, en edes tiedä oliko hänellä puukko mukana vai puhuiko vain lämpimikseen.
Muutama kymysys: mikset lähteny juoksemaan pää kolmantena jalkana? Miten paljon teillä oli etäisyyttä? Tyyliin 10m vai oliko se ihan niskaan huohottamassa? Ikävä tilanne yhtäkaikki.
Koska tämä tapahtui keskellä kirkasta päivää, liikennöidyllä kadulla. Oli tosin jo iltaan kääntymässä, mutta ihmisiä kulki silti joten ihan yksin en ollut. Ja jotenskin sitä vaan sitten ajatteli, että se on joitain ihme höyrypäitä. Tosin nekin saa kyllä pahaa jälkeä aikaiseksi, mutta kaipa tässä on pohjalla eräänlainen ei-mulle-koskaan-efekti. Etäisyyttä oli ensin viitisen metriä, mutta kun pysähdyin liikennevaloihin se kutistui reiluun metriin. Siinä vaiheessa kyllä aloin kävelemään entistä nopeampaa.

Yepyep, ikävä tosiaan, mutta kuten sanoin, käyn kovin harvoin missään, lähinnä kuljen kodin, salin ja koulun väliä, joten ei tuo nyt kovasti saanut elämänlaatunia pelokkaammaksi. Tosin äitini kerran totesikin "Sinä oot kyllä kumma. Et pelkää ryöväreitä tai pahantekijöitä, pelkäät henkiolentoja, hirviöitä ja eläviä kuolleita." :lol:
.go ahead, make my day.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 63 kurkkijaa