Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
suppulam
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 350
Lauteille: Maaliskuu 2006

Tositilanteet

#1201

Viesti suppulam »

Jarppa kirjoitti:
JanneM kirjoitti: suppulam: Mikä mä noista olin? ;)
Kamppailulajien sankari. ei ne tekniikat oikeesti oo toiminu, oikeasti sun asiakkaat on ihmetelly niitä niin huuli pyöreenä että on kävelleet ajatuksissaan ulos. :p
Mä olen kyllä todistanut yhtä aika hämmentävää tekniikkaa jonka ei pitäisi millään logiikalla toimia missään tilanteessa. Se oli tapaus jossa Janne painoi käsillä yhden tyypin seinää vasten ja toisen tyypin jalalla vastakkaiseen seinään. Aloittelijan tuuria... :badgrin:
___________
" onclick="window.open(this.href);return false;
___________
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Tositilanteet

#1202

Viesti Presenter »

suppulam kirjoitti: Mä olen kyllä todistanut yhtä aika hämmentävää tekniikkaa jonka ei pitäisi millään logiikalla toimia missään tilanteessa. Se oli tapaus jossa Janne painoi käsillä yhden tyypin seinää vasten ja toisen tyypin jalalla vastakkaiseen seinään. Aloittelijan tuuria... :badgrin:
Tästä tapauksesta olen kuullut sankaritarinoita - tosin lähinnä Jannen omasta suusta...:D
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tositilanteet

#1203

Viesti bodyguard »

suppulam kirjoitti: Menee poketopiciksi, mutta raapustelin joskus tällaisen kuvaelman uran aikana vastaan tulleista tyyppiesimerkeistä:
Aivan loistavia nuo kuvaukset. Olen itse tuo ihan vaarassa paikassa oleva ja lisaksi omaan kaikki voimailijan vaivat ilman voimia :smt003

edit: Muokattu lainauksen koko inhimillisemmaksi.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Mika Tervo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: alahärmä

Tositilanteet

#1204

Viesti Mika Tervo »

sattuipas tällänen... perjantai ilta siinä kaverien kanssa kuppia, noh illalla kaikki oltiin nukkumassa niin paikalle tulee tyyppi jonka kanssa ollut ennenkin kränää... heräsin siihen kun tämä veti mua lättyyn vissiin 2 kertaa noh sain sen siitä jotenkin pois pukatuksi ja pääsin ite kivasti rinnan päälle ja vasurilla pilliin kiinni ja hapen saantia pienemmälle ja toisella kärellä sitten vähän takasin annoin... aina välillä on kyllä hienoja miehiä liikenteessä
Terve mieli terveet harrastukset?
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tositilanteet

#1205

Viesti Jorge »

Mika Tervo kirjoitti: sattuipas tällänen... perjantai ilta siinä kaverien kanssa kuppia, noh illalla kaikki oltiin nukkumassa niin paikalle tulee tyyppi jonka kanssa ollut ennenkin kränää... heräsin siihen kun tämä veti mua lättyyn vissiin 2 kertaa noh sain sen siitä jotenkin pois pukatuksi ja pääsin ite kivasti rinnan päälle ja vasurilla pilliin kiinni ja hapen saantia pienemmälle ja toisella kärellä sitten vähän takasin annoin... aina välillä on kyllä hienoja miehiä liikenteessä
Missä ihmeessä te nukutte?


Ylipotkija: BBCode sallittu. Lainaukset ovat osa BBCodea, eivätkä ne näy oikein, jos BBCodea ei ole sallittu.
Emil K.
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Turku
Etulaji: BJJ
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate (Yuishinkai, Kyokushin), HEMA, Tang Lang, Hokutoryu, Muay Thai

Tositilanteet

#1206

Viesti Emil K. »

Jorge kirjoitti: Missä ihmeessä te nukutte?
Tätä minäkin, kadulleko simahditte?
If trees could scream, would we be so cavalier about cutting them down? We might, if they screamed all the time, for no good reason.
- Jack Handey
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#1207

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Täälä takapajulassa harvoin lukitaan ovia jos on kekkerit, tai vaikka kaikki meniski kattomaan nukkumattia niin voipi olla ettei isäntäkää oo riittävän terävänä laittaakseen ovia säppiin :D

Mutta onneksi Tervo on tollanen, se herää siinä vaiheessa ku sitä lyö, muut nukahtaa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tositilanteet

#1208

Viesti Jorge »

Jaawa kirjoitti: Täälä takapajulassa harvoin lukitaan ovia jos on kekkerit, tai vaikka kaikki meniski kattomaan nukkumattia niin voipi olla ettei isäntäkää oo riittävän terävänä laittaakseen ovia säppiin :D

Mutta onneksi Tervo on tollanen, se herää siinä vaiheessa ku sitä lyö, muut nukahtaa.
Hyvä, että tällä kertaa lyötiin vain nyrkillä - juopuneena juopuneessa seurueessa mahdollisuus joutua väkivaltarikoksen uhriksi on tunnetusti moninkertainen (ellei jopa eksponentiaalinen) noin muihin arkisiin tilanteisiin verrattuna.
Mika Tervo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: alahärmä

Tositilanteet

#1209

Viesti Mika Tervo »

Jorge kirjoitti:
Mika Tervo kirjoitti: sattuipas tällänen... perjantai ilta siinä kaverien kanssa kuppia, noh illalla kaikki oltiin nukkumassa niin paikalle tulee tyyppi jonka kanssa ollut ennenkin kränää... heräsin siihen kun tämä veti mua lättyyn vissiin 2 kertaa noh sain sen siitä jotenkin pois pukatuksi ja pääsin ite kivasti rinnan päälle ja vasurilla pilliin kiinni ja hapen saantia pienemmälle ja toisella kärellä sitten vähän takasin annoin... aina välillä on kyllä hienoja miehiä liikenteessä
Missä ihmeessä te nukutte?


Ylipotkija: BBCode sallittu. Lainaukset ovat osa BBCodea, eivätkä ne näy oikein, jos BBCodea ei ole sallittu.

kellari kämpäs oltiin tollon :D
Terve mieli terveet harrastukset?
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

Tositilanteet

#1210

Viesti saarikko »

Mika Tervo kirjoitti:
Jorge kirjoitti:
Mika Tervo kirjoitti: sattuipas tällänen... perjantai ilta siinä kaverien kanssa kuppia, noh illalla kaikki oltiin nukkumassa niin paikalle tulee tyyppi jonka kanssa ollut ennenkin kränää... heräsin siihen kun tämä veti mua lättyyn vissiin 2 kertaa noh sain sen siitä jotenkin pois pukatuksi ja pääsin ite kivasti rinnan päälle ja vasurilla pilliin kiinni ja hapen saantia pienemmälle ja toisella kärellä sitten vähän takasin annoin... aina välillä on kyllä hienoja miehiä liikenteessä
Missä ihmeessä te nukutte?
kellari kämpäs oltiin tollon :D
Millo Etelä-Pohjanmaalla on ruvettu nukkuvia lyömään?
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#1211

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

saarikko kirjoitti: Millo Etelä-Pohjanmaalla on ruvettu nukkuvia lyömään?
No tää kyseinen sankari onkin joku ottopoika jostain huitsin nevadasta, nuorisovankilasakkia, mun ikänen tyhjäntoimittaja. Eli se on vaan ajan hengen muutoksien syy ettei tyyppiä oo viety vielä sinne saunan taakke, ei tollaset pohjanmaalle kuulu, tai voi ne jostain savikroopin pohjalta löytää paikkansa.
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Tositilanteet

#1212

Viesti IIsakki »

Jaawa kirjoitti: .... ei tollaset Etelä-pohjanmaalle kuulu, tai voi ne jostain savikroopin pohjalta löytää paikkansa.
;).. varmaan jostain pohjanmaalta karannut...

erit: sori Jaawa, hiukan korjansin kirjotustasi.
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#1213

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

IIsakki kirjoitti:
Jaawa kirjoitti: .... ei tollaset Härmään kuulu, tai voi ne jostain savikroopin pohjalta löytää paikkansa.
;).. varmaan jostain Seinäjoelta karannut...

erit: sori Jaawa, hiukan korjansin kirjotustasi.
edit: sori Iisakki, hiukan korjasin sun kirjotusta sekä omaani. :D
Mika Luostarinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1131
Lauteille: Maaliskuu 2009

Tositilanteet

#1214

Viesti Mika Luostarinen »

Viittaako sana seinähullu muuten sinne päin? Törnävä on niin legendaarinen nimi, että se esiintyi lastenkin puheissa ainakin 70-luvulla.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#1215

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Mika Luostarinen kirjoitti: Viittaako sana seinähullu muuten sinne päin? Törnävä on niin legendaarinen nimi, että se esiintyi lastenkin puheissa ainakin 70-luvulla.
Voipi olla, en ainakaan äkkiseltään löytänyt mitää sanan etymologiasta. Mutta tää on nyt jo pahasti off-topic.

Sellanen tositilanne kävi mulle tänää että tiputin mersun lamppua vaihtaessa H4 polttimon konehuoneen pohjapanssarin päälle. Kirosin ja löin yhen Rage Tsukin siihen syylarin viereen. Ohikulkijat säikähti. Vältyttiin silti henkilö- ja esinevahingoilta, tosin sen polttimon jätin sinne killumaan.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 51 kurkkijaa