Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2896

Viesti Mika »

Molemmat, :tervetuloa:

Chesterfester93, aikamoisia ovat nuo tilanteet olleet. Teinit ovat teinejä, mutta se kokemattomuus voi joskus olla huono kortti jommallekummalle osapuolelle. Onneksi mitään pahempaa ei sattunut.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
chesterfester93
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Tammikuu 2017
Takalajit: Judo

Tositilanteet

#2897

Viesti chesterfester93 »

Just sen takia haluisin alkaa harrastaa sitä JKD:tä nii oppii tekniikkaa ja muuta. Myös Brucen filosofiat on hyviä!

En itse koskaan leuhki tuntemattomille missään mistään, vaan olen hyvin kohtelias ja rauhallinen. Kerran joku nappas mua baarissa pillistä ja nosti nyrkin ylös kysyen haluanko tapella. .
Pysyin rauhallisena, laskin käden kevyesti hänen kuristavan käden päälle ja kysyin että näytänkö minä muka uhkaavalta? :D
Sit se vaa hölmistyneenä käveli pois.

Käytöstavat, puhe ja kehonkieli ehkäisee tosi paljon nyrkkirysyjä, ainakin toimii se eskaloijana mulla. :)
Sakuk
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 10
Lauteille: Toukokuu 2011
Paikkakunta: Kotka

Tositilanteet

#2898

Viesti Sakuk »

Moro! Kävipä tänään aamulla/päivällä tilanne mikä olisi voinut eskaloitua. Eli olimme tyttöystävän kanssa lähdössä salille kuudennesta(6) kerroksesta hissillä, kun kuulimme kovaa musiikin soittoa rappukäytävästä. Menimme hissiin siitä välittämättä, hissi on taloyhtiössämme hyvin pieni, kaksi henkilöä mahtuu reenikassien kanssa juuri ja juuri olemaan.

Hissimme pysähtyi neljänteen(4) kerrokseen ja noin 40-vuotias mies henkilö yrittää ängetä "väkisin" sähkörööki suussa ja kaljatölkki kädessä sisään. Tästä hänelle huomauttaen, että eipä taida nyt oikein mahtua alkoi kielenkäyttö muuttua agressiivisempaan suuntaan niin huorittelun natsiksi haukkumisen osalta (omistan huonon hiuskasvun näin 23-vuotiaaksi kiitos geenien :? ). Tässä kohtaan mies alkoi oikeasti suuttua ja paiskoi kädellä hissin oveen ja paiskasi sen kiini lopuksi ja yritti viellä repiä auki. Perässä kuului kiroilua ja huutoa.
Poistuimme hissistä ja tyttöystäväni otti puhelun häkeen. Samalla huomasin, että mokoma nistisika tulee kovaa vauhtia rappuja perästä ja yrittää avata ulko-ovea, tai no repiä sitä auki.
Ovesta kun hän selviytyi hän ilmoitti, että sinä v*tun natsikin ja muuta epäsopivaa kieltä ja ilmoitti, että vetää turpaan yms.

Nistisika"V*tun natsi käy v*ttu laittaa se v*itun ovi kiini tai saat turpaas v*tun natsi homo, SUOMI ENSIN!" tuossa aika suora lainaus nistisian verbaalisista lahjoista :smt003 . Häneltä tiedustelin asiaa, että mikä ovi jonka jälkeen selvisi,että hissin alaovi oli jäänyt auki.

Yritin vieläkin pysyä hyvin neutraalina ja myötäilen hänen "vedän sua turpaan" vastailen "älä ny viitti, voin käydä pistämässä sen oven kiini" . Reippaana poikana minähän pistin oven kiini vaikka se nyt jatkoikin tätä turpaan veto/haukkumis linjallaan. Sitten hän ilmoitti, että hänellä on kuvat autostani(kyseessä oli tyttöystäväni auto) ja, että jotain ikävää tai vastaavaa voi käydä. Sitten MEINASI :o seurata loppunäytös,nistisika otti pari askelta nyrkkejään puristaen, naama irvistäen ja punottaen ja kertoen miten hän hakkaisi minut. Itse reigoin tähän parempaa tasapainoa hakien vähän suunitellen, että nyt jos toi kurottaa potkasen siltä jalat alta kun jäällä seisoimme. Olin jo ihan varma, että se käy päälle. Tyttöystäväni oli siis koko tämän ajan ollut puhelimessa jossa häke ilmoitti, että hän lähettää partion. Mies vielä tuhisi siinä ja kertoi , että tänään sä kuolet ja alkoi valua pois päin.

No partio otti hänet vastaan noin 400m päästä ja kun olimme pysähtymässä siihen partio ilmotti, että jatkakaa matkaa? Olin vähän ihmeissäni tästä, mutta eikai siinä. Ajattelin, että he sit soittelivat perään tai jotain.
Eipä heistä kuulunut nii kävimme salin jälkeen pyörähtämässä poliisi-asemalla. Täällä selvisi, että partio oli vain sanonut miehelle, että lähtee muualle metastamaan.
Tässä kohtaa ilmoitettiin, että ainut vaihtoehto on tehdä rikosilmoitus tai elää asian kanssa.
Naapurien kanssa jutellessa kävi ilmi, että kyseinen mies asuu samassa taloyhtiössä. Ja, että häneltä löytyy ulosotosta vaikka mitä. Todellinen malliesimerkki siis. Muut naapurimme puhuivat, että kyseessä on pelottava henkilö, eivätkä he viitsi mennä samaan aikaan rappuun jos näkevät miehen. Agresiiviset piirteet ovat ilmeisesti kyseisessä nistisiassa yleisiä piirteitä. Nyt moni varmaan ihmettelee miksi kirjoitan tälläistä kun eihän tässä ees ollu mitään äksöniä? Olen toki kuulut monia kertoja elämässäni kuinka minut tapetaan yms, mutta tällä kertaan olen enemmänkin huolissani tuosta avopuolisosta kun hänkin tässä kulkee ja omasta mielestäni mies vaikutti siltä, että hän saattaisi oikeasti tulla päälle. Ja jos 60kiloisen naisen päälle käy 120 kiloinen nistisika niin jokainen voi arvailla häviäjän.Onko tälläisissä tilanteissa rikosilmoituksesta havaittu mitään hyötyä? En nyt niinkään itsestäni ole huolissani vaan enemmänkin tyttöystävästä ja mahdollisesti jos olen koiran kanssa menossa ulos ja kyseinen nistisika tulee rapussa vastaan niin miten koiran käy? Näkisittekö mitenkään hyödyllisenä tehdä rikosilmoitus "taponuhkauksesta"?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2899

Viesti Mjölnir »

Aika kuumottava tilanne. Todennäköisesti rikosilmoitus ei johda mihinkään, mutta sen jälkeen voi olla melko hankalat oltavat, kun nisti tietää varmasti, kuka hänestä on rikosilmoituksen tehnyt.

Itse antaisin asian olla. Jos käy fyysiseksi, niin sitten hätävarjelu ja rikosilmoitus.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Tositilanteet

#2900

Viesti Paanari »

Normi rappukäytävä draamaa…
Itte oon huomannu parhaaksi venata pari päivää, kattoo sopiva tilaisuus ja lyödä kalja tölkki vähälle jääneen kätöseen.
Sitten juoda sen kanssa tölkki tyhjäksi ja selitellä tyyliin: ” taisit viimeksi olla vähän pahalla tuulella, ei siinä mitään mut mun gimmafrendi pikkusen säikähti. Hän ei ole tottunut tommoseen suoraan toimintaan….liirumlaarum hosptipomiloi (tilanteen mukaan).”

Ällistyttävä vaikutus, yleensä eivät ole tyhmiä vaan arvostavat kovasti että, joku tulee sanomaan asiallisesti ja tarjoo vielä kaljankin. Tiedä kuinka hyvä naapuri hänestä vielä tulee.
Yleensä noi naapuruston nistit on harmittomia eivätkä tahdo sotkee kotipesäänsä...
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2901

Viesti Mjölnir »

:thumbsup:
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2902

Viesti Mika »

Paanari kirjoitti:Normi rappukäytävä draamaa…
Itte oon huomannu parhaaksi venata pari päivää, kattoo sopiva tilaisuus ja lyödä kalja tölkki vähälle jääneen kätöseen.
Sitten juoda sen kanssa tölkki tyhjäksi ja selitellä tyyliin: ” taisit viimeksi olla vähän pahalla tuulella, ei siinä mitään mut mun gimmafrendi pikkusen säikähti. Hän ei ole tottunut tommoseen suoraan toimintaan….liirumlaarum hosptipomiloi (tilanteen mukaan).”

Ällistyttävä vaikutus, yleensä eivät ole tyhmiä vaan arvostavat kovasti että, joku tulee sanomaan asiallisesti ja tarjoo vielä kaljankin. Tiedä kuinka hyvä naapuri hänestä vielä tulee.
Yleensä noi naapuruston nistit on harmittomia eivätkä tahdo sotkee kotipesäänsä...
:w00t: :hyvinsanottu:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 18892
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2903

Viesti Andy »

Isännöitsijälle/vuokranantajalle ilmoitus. Häätöhän tuosta pitäisi seurata, jos sitä iän kaiken jatkaa.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Tositilanteet

#2904

Viesti Paanari »

Häätö on aina viimeinen, hyvinkin raaka ja kylmä ratkaisu.
Talvisin on senverran kylmä että, kortteeri pitää olla.

Itte olen lepuuttanut luitani tässä samassa kaupungin vuokrakasarmissa jo 17 vuotta.
Toden totta asukkaat on vaihtunut useesti ja sekaan on mahtunut vaikka minkälaista sukan kuluttajaa.
Eikä tuo munkaan elämäntyyli ihan kansansuosiota nauti. Bileitä pidän, viinaa juodaan, kitaroita vigutellaan ja huudetaan välillä kurkku suorana…
Olempa vielä vallannut koko kerhohuoneen käyttööni.
Meitä asuu täällä se tietty perusporukka, ne jotka käyttää lenkkisaunaa ja osallistuu talkoisiin.
17 vuoden aikana ei olla jouduttu häätämään kuin yksi talous.

Nk. pelottavat juopot/sekakäyttäjät/nistit ollaan ”lenkkisaunamafian” toimesta pantu ruotuun.
Käytännössä se on toiminut siten että, ollaan napattu pihalta kiinni, juotettu kaljaa ja kerrottu meidän kirjoittamattomat säännöt.
Eli jokainen saa elää kuten parhaaksi katsoo, toisten elämään ei puututa ja naapureita jeesataan parkkipaikalla kun kulkupeli ei starttaa. Pihalle ei kylvetä röökin natsoja tai tuontikalja tölkkejä.
Klo 22.00 loppuu meteli ja älämölöö että, joku ees pääsee aamulla duuniin.
Pidetään huolta että, omat vieraat ei ördää ja kuseksi rappuun. Jos nyt näin kuitenkin käy että, lipsahtaa värihaukotus rappuun tai oven eteen se putsataan pois.

Pahimmatkin paukavartit on tajunneet että, hyvä ja rento meininki on myös niiden etu.
Ymmärrän kyllä senkin että, jotkut on syvällä psykoosissa tai niin vihaisia maailmalle että, heidän kanssaan normaali keskustelu ei suju.

Loppupeleissä nämä pahimmatkin pelottelijat on paljastuneet ihan mukaviksi ihmisiksi ja kelpo naapureiksi. Tärkeintä on lähestyä asiallisesti ja puhuu kuin ihmiselle.

Toi edellä mainittu tapauskin(sikanisti) varmaan manailee kämpässään että: prk stana pitikin mennä taas huutelee. Taas naapurit mulkoilee pahalla silmällä tässä kehtaa ees roskia vieda. Voi voi…
Tulee niillekin morkkiksia.
Niin se metsä vastaa kuin sinne huutelee.
Toivon että, jonkin sortin sopu löytyy. Ei kenenkään tarvi pelätä kotonaan tai kurkkia olkansa yli kun koiraa käyttämässä. :rauhaa:
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Oar
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 555
Lauteille: Huhtikuu 2011

Tositilanteet

#2905

Viesti Oar »

Andy kirjoitti:Isännöitsijälle/vuokranantajalle ilmoitus. Häätöhän tuosta pitäisi seurata, jos sitä iän kaiken jatkaa.
Niin, jossain vaiheessa ehkä. Kysymys kuuluukin että mitä siinä välissä tapahtuu Sakulle ja hänen tyttöystävälleen.

Perus nistiuhkailua ei kannata ottaa niin tosissaan. Olisi vähintään käynyt tilanteessa päälle jos se olisi sanomiaan oikeasti tarkoittanut.

Jos sakuk ei eskaloi tilannetta, tilanne tuskin eskaloituu. Häädön järjestely on ehkä paras tapa eskaloida tilanne tyhjästä uhkailusta oikeaksi väkivallaksi.
Sakuk
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 10
Lauteille: Toukokuu 2011
Paikkakunta: Kotka

Tositilanteet

#2906

Viesti Sakuk »

Tällä hetkellä itseajattelisin , että katsotaan miten käyttäytyy, mutta jos homma jatkuu niinkuin tuolla Mjölnir sanoikin , että hätävarjole ja ilmoitus linjalla mennään. Ja kyllä seuraavaksi kun hänet nään ja jos sattuisi olemaan selvinpäin nii voisi kysäistä, että mikä juttu oikee oli. Asiallisesti tottakai. Mutta samalla myös olen sitä mieltä, että nollatoleranssi asian suhteen. Jos minkäänlaista uhkausta sanallista tai fyysistä niin itse nään asian silleen , että siihen puutun. Tämän ratkaisee sitten itse "Nistisika", että tapahtuuko se sanallisesti,virkavalla kanssa vai hätävarjeluna. :rauhaa: Jälleen kerran potku tarjoaa loistavia vastauksia ja näkemyksiä asiasta. :peukku:
Pirunnyrkki
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 510
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Tositilanteet

#2907

Viesti Pirunnyrkki »

Pääsin/jouduin itse tässä tositilanteeseen viime vuoden loppupuolella, lokakuun lopussa. Olin kahden nuorimman muksun kanssa kotona perjantai-iltana, vaimo oli harrastuksien vuoksi reissussa, esikoinen mummolassa.
Naapurista alkoi kuulua tappelun/riidan/muun hässään vuoksi äänekästä meteliä. Mies, nainen, huonekaluja, astioita. Laiton kengät, otin puhelun häkeen, menin rappuun. Ryminä jatkui, soitin naapurin ovikelloa, jatkaen puhelua häkeen. Naapurin ovi aukesi. Joku mies alkoi tekemään lähtöä, toinen mies ja nainen jäivät seisoskelemaan sisälle. Mies pöllähti ovelle, pamautti hissin nappia. Olin koko ajan puhelimessa, en estänyt kulkua, haastanut tai ollut tiellä. Puhelin ja asunnon sisään katsominen vei kaiken huomion ja hissiin yrittänyt kaveri veti takakäden vaparilla tajun pois, pari potkua tai lyöntiä päälle (onko kukaan kuullut pahoinpitelystä, jossa makaavaa ihmistä lyödään potkimisen sijasta). Kolmisen päivää toipumassa osastoilla. Kova pää, käsittämätön tuuri ja olen elävien kirjoissa, about täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Oikeuskäsittely on ohi, syyllinen jäi kiinni alaovella kerrostalossa. Ainut, mikä mättää, on syytetyn tyttöystävän "se oli ihan tavallinen riita"-kommentti käräjäoikeudessa. Kun riita kuului about koko rappuun ja toi 2 pahoinpitelytuomiota (joista toinen törkeä).
Tuomo

War does not determine who is right- only who is left.
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Tositilanteet

#2908

Viesti Paanari »

Niin, se paljon puhutu suvaisevaisuus tai jotkakin…

Sen minkä suot ittelle, täytyy myös suoda muille…

Mä nyt oo mikään paras selittäjä.
Valtaosa ”ihmisistä” ei nää kuin sen ”laatikon” sisäpinnan.
Noissa naapuridraamoissa yms joutuu/pitää mennä katsomaan asioita hymmm ylhäältä.
Vähässä on persoonat jotka kykenee…

Onhan se kauheeta ja kamalaa kun ei meekkään niin kuin ”strömsöössä”…
Pitkä juoksu on opettanu että, se ”puhejudo”…
Olen itte aikoinaan lyöny kaikkee mikä liikkuu ja ”raiskannu ne” jotka ei osaa verbaalisesti ees sanoo aamen…
Kiva on kertoo sankaritarinoita, kuka oikeesti kertoo miten se meni…
Pissit ja kakit housussa kun, terä viiltää ja näät vaan valojen välkettä ja kuulet pyssyjen pauketta…
Eri asia antaa ”asiantuntia” lausuntoo… ellei siellä itte ole ollut…
Katu kapinat on katu kapinoita….
Mikä mä oon mistään selittämään…
Mun oppilaat on sitä mieltä että älä selitä, ei ne kiuitenkaan tajuu sun ulosantii…
So what :kiitos: :kiitos:

Jaakko -prinssi legendaarinen pösilö(vai miten pojat kehu)
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 18892
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2909

Viesti Andy »

Oar kirjoitti:
Andy kirjoitti:Isännöitsijälle/vuokranantajalle ilmoitus. Häätöhän tuosta pitäisi seurata, jos sitä iän kaiken jatkaa.
Niin, jossain vaiheessa ehkä. Kysymys kuuluukin että mitä siinä välissä tapahtuu Sakulle ja hänen tyttöystävälleen.
No miten sitten pitäisi toimia, että uhka poistuisi saman tien? Palkata salamurhaaja?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Tositilanteet

#2910

Viesti Paanari »

Paha sanoo, ostaa/tarjota kännit?
Vetää hudadaijjuDUNKKUUN?
eipä näihin ole yleispätevää ratkasua...
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 9 kurkkijaa