Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#2851

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Muista T-T että Jumala on luonut sinut kuvakseen. Hän haluaa että sinä toteutat Hänen tahtoaan uskottomien keskuudessaan. Olet Jumalan ruoska jonka kuuluu rankaista syntisiä. Älä anna minkään maallisen lain estää Hänen tahtonsa toteutumista!
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tositilanteet

#2852

Viesti T-T »

luupää kirjoitti: Muista T-T että Jumala on luonut sinut kuvakseen. Hän haluaa että sinä toteutat Hänen tahtoaan uskottomien keskuudessaan. Olet Jumalan ruoska jonka kuuluu rankaista syntisiä. Älä anna minkään maallisen lain estää Hänen tahtonsa toteutumista!
Usko ei horju!! Sinäkin Prutukseni olit joskus Hänen kuvansa ja oikeamielinen rankaisija! Vuodet eivät ole tehneet sinulle hyvää. Mutta olet työsi tehnyt! Nuoremmat jatkakoon viitoittamallasi tiellä.

Kuulut aina luvattuun kansaan. Eli järjestyksenvalvojiin.
sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3279
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Tositilanteet

#2853

Viesti sinappi »

T-T kirjoitti: Oisin muistuttanut heitä Roomalaiskirjeestä 13 ja katsonut kun raamatunlauseita täynnä tatuoidut 130kg hyväkuntoiset miehet olisivat hakkanneet hörhön sairaalaan pampuilla johon on kaiverrettu herran sanaa.
Oli ihan pakko googlata tuo kirje roomalaisille.
"1. Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat."
Kovaa settiä!

Tästä tulikin kerta heitolla suosikki lainaukseni uskonnollisista teksteistä:
"4. sillä se (esivallan edustaja) on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee."

Hymyilin ääneen mielikuvalle noista motoristeista. :lol:
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#2854

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Pulp Fictionista tuttu ja väärinlainattu Hesekiel 25:17 on kans kova: Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä annan kostoni heitä kohdata.

:smt003


Kuva
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2855

Viesti Mjölnir »

Kaverini otti juuri yhteyttä, ja kiitteli kovasti. Ollaan joskus ja jouluna tehty privaattitreeniä, ja juuri pari viikkoa sitten tehtiin vähän veitsijuttuja.

Eilen känninen kerrostalonaapuri tuli ensin uhkailemaan veitsellä ja lähti kiipeämään kaiteen yli ensimmäisen kerroksen maanpinnan tasolla olevalle parvekkeelle. Kaveri sanoi, että ei paljoa ehtinyt mitään muuta miettiä, niin teki opetellun jutun; etupotkun rintaan / vatsaan (sanoi, ettei muistanut kunnolla, kun oli niin stressireaktiot päällä).

Uhkaaja heilahti pois parvekkeelta ja kaveri hyppäsi perään sekä vetäisi avarilla päähän. Puukkomies perääntyi ja irtautui tilanteesta. Kohta poliisit tulivat hakemaan äijän putkaan.

Ikävä tilanne, mutta omaa mieltä lämmittää se, että taas todistetusti lajin tekniikat toimivat ja olen ehkä ollut osallinen erään ihmisen hengen mahdolliseen pelastumiseen.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2856

Viesti Mika »

:peukku:

Onneksi tosiaan mitään vakavampaa ei sattunut kenellekään.

Aika päävikainen saa mielestäni olla, jos uhkailee toista ihmistä teräaseella.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1724
Lauteille: Elokuu 2011

Tositilanteet

#2857

Viesti Taijin harjoittaja »

Mjölnir kirjoitti: Kaverini otti juuri yhteyttä, ja kiitteli kovasti. Ollaan joskus tehty privaattitreeniä.
Lämmittää se, että todistetusti lajin tekniikat toimivat ja olen ehkä ollut osallinen erään ihmisen hengen mahdolliseen pelastumiseen.
Onnittelut sekä kaverillesi että sinulle.
taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 610
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Tositilanteet

#2858

Viesti taikaviitta »

Sitä sitten joutui vaihteeksi uhkatilanteeseen ihan omassa rappukäytävässä. Olin lähdössä salille kun kaksi hamppia makasi alimmassa kerroksessa kaljojensa keskellä. Heti kun aloin niille puhumaan alkoi vittuilu takaisinpäin ja uhkailu. Toinen ilmotti päässeensä eilen linnasta kun oli istunut taposta. Silloin vielä keskustelu oli rauhallista, kunnes linnasta päässyt pomppas ylös ja oli käymässä päälle ja tappavansa mut. Minä puolustuskannalle valmiina ottamaan vastaan. Siinä kohtaa kaveri löysi itsesuojeluvaiston ja tuli väliin. Meni minuutti ja toinen oli tulossa uudelleen päälle ja sen kaveri taas väliin. Emäntä lähti hyvän aikaa aikasemmin hakemaan puhelinta ja soittamaan poliisille. Rauhallisempi kaveri alko keräilemään kaljakeissejä maasta ja toinen perässä lähtien ulos. Parempi niin kun häkekin ilmotti ettei yhtään partiota ole vapaana.
Olin jo pohtinu vaihtoehtojen välillä otanko päästä kiinni ja ohjaan päin seinää vai kenkäsenko etupotkulla rappuut alas. Arvoitukseksi jäi kuinka olisi käynyt.

Hamppien majailu on tullut jo tavaksi tässä rapussa. Vähintään joka toinen viikko saa jonkun pistää pihalle. Ensimmäinen kerta kun meinas mennä vääntämiseksi. Vaikka asiasta on nyt pitkälti toistavuotta tahittu isännöitsijän kanssa ja monet asukkaat ovat asiasta olleet kiukkuisia, niin rappukäytävän ulko-ovea vaan ei saada lukkoon päiväselteen. Tämäkin tapaus oli kuitenkin jo puol kuuden aikaan illalla. Ehkä joskus. Onneks taas selvittiin..
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2859

Viesti Mika »

:?

Mikä siinä lukottamisessa sitten on niin mahdotonta? Luulisi että se olisi tuollaisessa kroonisessa tilanteessa ihan kaikkien etu. En ymmärrä. En kuitenkaan usko sen olevan teknisesti mahdotonta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Mäki-Kuutti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 961
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Shorinji Kempo

Tositilanteet

#2860

Viesti Kari Mäki-Kuutti »

Ovien vai hamppien?
Kari Mäki-Kuutti
Kuvake
Ivan Drago
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 117
Lauteille: Maaliskuu 2011

Tositilanteet

#2861

Viesti Ivan Drago »

Sitten KUN se ovi on lukossa päivisin, niin joku talon asukas aina ystävällisesti kiilaa sen auki-asentoon, että (kalja)kaveri/sukulainen/pizzalähetti pääsee rappuun tai sitten on muuten vaan kiva tuulettaa rappukäytävää. Näin homma toimii meidän talossa, jossa kadun puoleinen ovi on aina lukossa. Sisäpihan puoleinen olisi auki muutenkin 7-20, mutta jostain syystä se katuovikin pitää aina jättää selälleen.
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

Tositilanteet

#2862

Viesti saarikko »

Mika kirjoitti: :?

Mikä siinä lukottamisessa sitten on niin mahdotonta? Luulisi että se olisi tuollaisessa kroonisessa tilanteessa ihan kaikkien etu. En ymmärrä. En kuitenkaan usko sen olevan teknisesti mahdotonta.
Rappukäytäviin on päästävä sisälle oliko se nyt 7.00-20.00 välisenä aikana ilman avainta. Sitä voidaan rajoittaa pitämällä etuovi lukossa kunhan takaovi on auki tai käyttämällä numerokoodilukkoa. En muista missä säädetään.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 18892
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2863

Viesti Andy »

Olen kyllä asunut kerrostalossa jossa oli ovet lukossa ympäri vuorokauden eikä siellä ollut mitään ovikoodeja, ovipuhelimia tai mitään muutakaan systeemiä päästä rappuun kuin avain tai se että joku tulee avaamaan.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tositilanteet

#2864

Viesti T-T »

Pitääpä tosta innostuneena kertoa "uhkaava" tositarina muutamien viikkojen takaa.

Hypääsin junaan ja koitin epätoivoisesti etsiä itselleni kolon missä ei ole muita ihmisiä. Onnistuin. Koko rivistö ihan tyhjä. Kuulokkeet korville, pipo syvemmälle päähän, ja huppu siihen päälle puoliksi.
Harmoninen hetkeni katkesi kun junaan saapuu vähän kauemmista ovista joku läskijuoppopska ja hänen robininsa. Melu kovenee ja tuleehan ne siihen viereen istuun. Tottakai. Minnekäs nyt muualle. Melua ja rähinäörinää kuuluu musiikin läpi.
Hetken päästä läskipska tönäsee mua polvesta. "mitä äijjjjjä!!"

Otan kuulokkeet pois korvilta, ja kysyn rauhallisen hiljaisella äänellä herralta hituisen hymyillen että haluaako hän, että pyrin lyömään häntä niin pitkään päähän että en jaksa enään liikuttaa käsiäni.
Herra painautui taaksepäin. "ai sä olet tollanen..."

"joo niin olen, ja toivon sun ja mun puolesta että et enään koske"

Tässä vaiheessa Robin sössötti väliin (hän siis oikeasti sössötti) että ei tässä mitään. Ollaan vaan kato niin ja kato ei tässä mitään kato.
Sitten istuttiin loppumatka ihan rauhaksiin.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2865

Viesti Mika »

Andy kirjoitti: Olen kyllä asunut kerrostalossa jossa oli ovet lukossa ympäri vuorokauden eikä siellä ollut mitään ovikoodeja, ovipuhelimia tai mitään muutakaan systeemiä päästä rappuun kuin avain tai se että joku tulee avaamaan.
Olen viimeksi eilen käynyt tällaisessa kerrostalossa. Samoin muistan kuinka aiemmassa taloyhtiössäni hallitus päätti lukottaa ovet aamusta iltaan, kun ne aiemmin olivat auki päiväsaikaan.

Jos tuollainen asetus on olemassa, sitä ei noudateta. Toisaalta ihmettelisin, miksi tuollaiseen velvoitettaisiin. En silti ymmärrä montaa muutakaan ilmiötä tässä elämässä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 4 kurkkijaa