Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Potkulaisten tositilanteet

#1

Viesti keskilinja »

Ei tullu pikahaulla mitään, enkä muista onko ollu juttua, mutta pistäkääpä omakohtaisia tilanteita ja läheltäpiti tilanteita.
(aikaisemmin kamppailu.nettiin kirjoitin)

Tappeluita ei niin hirveästi ole tullut vastaan, mutta läheltäpiti-tilanteita muutama. Tässä joku vuosi sitten kun apulanta piti keikan rovaniemellä poikettiin kaverin kans siinä lähellä. Oli tylsää ja lähettiin pois. Ehittiin ekoihin liikennevaloihin kun takaa kuuluu "senkin homot haluatteko turpaan"... No katottiin taakse ja siinä oli kaksi ääri-isänmaallista kaljupäätä agreissa. Noh se toinen tuli siihen minun nenän eteen aukomaan että "soita poliiseille että mie hakkaan sut"... Tosa kohtaa olin revetä, mutta sain kuin sainkin pokkani pidettyä... Siinä se sit sitä samaa asiaa hoki jonku aikaa... Sitten yhtenä hetkenä se mulkas mun kaveriin ja tokas "ookko sie pekka(nimi muutettu)"... kaveri siihen "öö joo"... no sit se sano "mitä tyyppi... muistakko ku mie kävin pienempänä teillä pelaan tietokonetta"... loppu hyvin kaikki hyvin... sit ne tarjos askin röökiä ja pahoitteli tapahtunutta...

Oltiin erin kaverin kans tulossa jostakin illalla ja sit jostakin tulee n. 50v tyyppi huutamaan että haluatko painia... ei siinä mittään kun se oli niin päissää että otti yhen askeleen eteen ja kaksi taakse... sanottiin sille että "sie oot liian selvinpäin... mee juomaan lissää ei meistä oo vastusta sulle... " taas kaikki hyvin

Oltiin pikkuvelin kans kavereitten luona turussa käymässä. Tuli lähtö päivä ja lähettiin kaverin saattelemana juna-asemaa kohti... joukko poikia auko päätä siinä ja mun kaveri sano jotain takas jengin johtajalle... ne suuttu... noh kaveri lähti pakoon ku nyökkäsin sille, kun mie olin saanut puhuttua mut ja pikkuveljeni ulos tilanteesta... noh mie kysyin siltä että misä se juna-asema on ja se opasti meät sinne... oltiin yhellöä sillalla joka vie juna-asemalle ja se tullee sit yksin siihen aukoon... ei huomattu sitä ja se otti kaverin kuristukseen... repasin sen irti pikkurillistä siitä... tiputin rinkan selästä ku huomasin että seuraava kohde olen minä... peräännyin vähän ja se alko aukomaan "nyt tapellaan saatana"... noh siinä kohtaa mulla keitti ku se junakin oli kohta lähössä... se tuli kohalle ja löi semmosen avokämmen nakkikioski heijarin ja mie torjuin sen niin lujaa ku pystyin... sillä sattu kätteen ja sitä vähän kiros ja sano "emmie nyt mutta... älä tuu enää turkuun... loppu hyvin... kaikki hyvin taas... ehittiin junaankin...

Että tommosia on tullu vastaan...


Pakko lisätä vielä yks hauska juttu...

Oltiin pikkuvelin kans pelaamassa sählyä takapihalla(kerrostalo)... Eikä aikaakaan kun aidan yli hyppää joku tyyppi... Sillä ei ollu kaikki kotona... Otti vaan meän maalin ja lähti kävelemään... Huusin sille mutta jatkaa vaan semmosta lesokävelyä... Laukasin sitä sählypallolla täysiä(tais osua olkapäähän)... kyllä se kai kirpas ku se sen maalin irrotti ja... hain maalin pois ja jatkettiin pelaamista... Eikä aikaakaan kun sama tyyppi oli ilmeisesti kiertänyt korttelin ja tuli uudelleen aidan yli hypähtäen... nyt sillä oli joku muovi putki kautta vastaava... sillä se hakkas maahan ja alko härnään meän koiraa(se oli kiinni pihapuussa)... siinä kohtaa mulla alko niin ärsyttää... menin sen tyypin luo ja huusin jotain sille... se käännähti ja nykäsin siltä sen muoviputken poies... jotain se siinä auko "mitä viddua"... tai jotain... noh emmie jaksanu sitä kuunnella ja tönäsin se siihen nurmikolle aika lujasti... se katto ihan ihmeissää ja lähti pois... mekin mentiin sen jälkeen pikkuvelin kaa sisälle... ties jos se ois taas kohta hypännyt jostain esille... Sillä ei ollut kaikki kotona ja oli vielä minua vähän pienempi... Outoja ihmisiä tähän maailmaan kyllä mahtuu... ei uskois...
_________________
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#2

Viesti mikjum »

Taisin olla jotain yläasteikäinen, kun olin perjantai-illalla hoippumassa kaupungilta kävellen kotia päin. Tuossa aivan keskustassa tuli sitten semmonen kööri ihan tuttuja muutamaa vuotta vanhempia heeboja. Yhtäkkiä yks niistä keksi sitten, että mä oon yrittäny iskee sen tyttöystävää :o Noh jätkät siinä hetkenaikaa uhosivat ja käskivät mun pyytää anteeksi törkeää käytöstäni, kun kerran olin toisen tyttöä yrittänyt vokotella. Mä sitten ihan kiltisti pyytelin anteeksi, sovittiin että kaikki ok ja mä lähin jatkamaan matkaa. En ehtinyt kun ehkä 100 metrin päähän, ku just tää sankari jonka tyttöä olin yrittänyt, juoksee perääni. Se sitten otti mua kauluksesta kiinni ja työnsi sellasen lasisen bussipysäkkikopin nurkkaan. Samalla paikalle osuu kaksi sellaista vanhepaa hiukkasen laitapuolenkulkija näköstä äijää, joiden olin huomannu seuraavan sivusta tilannetta jo hetken aikaa. Se isompi niistä äijistä sano: "nyt saa riittää toi v***un pelleily!" Sen jälkeen kuulu kaks pamausta. Eka, kun sen äijän nyrkki osu mun kiusaajani ohimoon ja sitten kun sen pää kolahti pysäkin seinään. Jätkä sitten tipahti siihen, minä kiitin auttajaani ja lähdin kipittämään kotiin.

Muita mainittavia tilanteita mulle ei oikeestaan ole ikinä tullut vastaan (koputtaa puuta). Tuossakin tilanteessa pysyin suht rauhallisena, sillä tunsin kyseiset kaverit entuudestaan ja tiesin että erityisesti tämä pääpukari oli just sellanen heppu, joka aina on joka paikassa uhoomassa pienemmilleen, muttei koskaan ookenellekään mitään oikeesti tehny.
kaveri
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 25
Lauteille: Tammikuu 2005

#3

Viesti kaveri »

Sattu kerran tiukka tilanne kun eräs naapuri(opiskelia asunto) tuli mulle talon pihalla jotakin örveltämään ja painiksihan se meni. Tulosta ei tullut vaan eräs toinen naapuri tulee siihen väliin ja tilanne rauhottu. Kohta siihen viereen ilmestyy paljon mua pienempi sälli ja alkaa kähisemään että "kuka hakkaa Penaa?" (eli mun naapuria) sanoin että minähän se paitsi etten oo lyöny sitä mutta tuu vaan päälle jos haluut. No se muija hyppäs väliin ja tilannetta ei tullut. Äijjät lähti ja jäin sen muijan kans turisemaan ja sain kuulla että se toinen sälli on just päässy linnasta=). OIs voinu tulla ikäviä jälki seuraamuksia siitä rähinästä..
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 12707
Lauteille: Tammikuu 2005

#4

Viesti AriJ »

kaveri kirjoitti: ...viereen ilmestyy paljon mua pienempi sälli ja alkaa kähisemään että "kuka hakkaa Penaa?" (eli mun naapuria) sanoin että minähän se paitsi etten oo lyöny sitä mutta tuu vaan päälle jos haluut...
IMO ei kovinkaan fiksu heitto... Uskoisin että tavoitteena olisi kaikin keinoin ensin koittaa välttää konflikteja, eikä tällä lailla kakkoskierrokselle ilmoittautumista. Varsinkin jos noin heitit sille.
______________________
jkk
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1067
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#5

Viesti jkk »

Joskus oon vähän ovihommia tehny. Yhen räkälän ovella ollessani sisään tuli jo humalassa oleva mies. Kaljan saatuaan rupesi välittömästi rähisemään ja tappelua aloittamaan. Turhaan kehoitin rauhoittumaan. Saatuani miehen edes jotenkin lattialle hallintaan yritin vielä rauhanmiehenä ehdottaa että lähetkö kiltisti johonkin muualle iltaa viettämään vai soitetaanko poliisit? Ulos lähteminen ei hänelle sopinut. Joten virkavalta kutsuttiin. Zeriffien saapuessa nostin polveni ukon keuhkoilta ja siirryin sivummalle. Eiks tää pösilö sit rupee niiden kahden poliisin kanssa painimaan. Pöydät ja tuolit kaatuili kun mies laitettiin rautoihin.
Jälkeenpäin sain kuulla että mies oli lomalla vankilasta ja niiden tyyppien ihan hyvä kaveri kenelle se riitaa haasto.

Aikas tyhmää..
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 23332
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#6

Viesti TimoS »

Jaa-a, onneksi ei ole tarvinnut oikeastaan kertaakaan käyttää niitä vähäisiä tietoja ja taitoja. Kerran, vuosia vuosia sitten oltiin työporukalla jossain Tamperelaisessa karaokepaikassa. Yksi työkaveri kävi jotain laulamassa ja minä vähän vissiin hurrasin siinä tai jotain, niin naapuripöydän ukko alkoi tarttumaan minua paidanrinnuksesta. Väänsin käden irti ihan rauhassa ja sanoin että annappa kuule olla. Ei häirinnyt sen jälkeen minua lainkaan :)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#7

Viesti Ronin »

Ainoa aikuisiän kokemus satunnaisia (ja tuloksettomia) baariuhoamisia ja känniläisten huuteluita lukuunottamatta:
Rautatieasemalla tyttöystävän kanssa siinä aamuneljän, viiden aikoihin istuttiin penkillä odottamassa viimeistä/aamun ensimmäistä junaa siinä humalaisen väenpaljouden keskellä (virhe 1: istua kun on paljon agressiivisia humalaisia ympärillä...tai no, ylipäätänsä, että on paikalla :lol: ) ja oltiin just syventyneitä johonki keskusteluun (virhe 2: huomio kiinnittyny keskustelukumppaniin, en lainkaan seurannu ympäristöä). Yhtäkkiä joku n.40v, mua varmaan 20cm lyhyempi ukko ilmestyy siihen eteen (joo, ihan normaalisti se varmaan käveli, mutta ku on oma pää arsessa ni eihän sitä huomaa), kumartuu mua kohti niin, et meidän kasvojen välillä on ehkä 30cm ja mumisee jotain vihaisen näköisenä ja saan selvää vaan lopusta, eli sanan "v****". Kysyn, että mitä? (virhe 3: yritän järjellä selvittää tilannetta vaikka selvästi ollaan jo kaukana siitä vaiheesta) Sanoo saman uudestaan ja taas ymmärrän vaan viimeisen sanan. Kaveri on sen verran agressiivisen oloinen, että nousen ylös. Samaan aikaan hän kumartuu tyttöystäväni puoleen ja mumisee taas jotain tällä kertaa kiroillen enemmän. Tartun tyyppiä rinnuksista lähemmällä kädellä ja tönäisen taaksepäin niin, että saan välimatkaksi noin puolitoista metriä. Osoitan poispäin meistä ja sanon jotain tyyliin "Sä lähet nyt kävelee saman tien!" Pidän yllä fenceä. Tulee tuijotuskilpailu jonka aikana päätän, että jos se ottaa yhdenki askeleen kohti ni hyökkään saman tien. Tuntu pitkältä ajalta, mutta varmaan todellisuudessa tuijotettiin toisiamme joku 15 sekuntia tms. ja sit se vaan käänty ja lähti pois mumisten jotain itsekseen.

Yläasteikäisenä sit kerran yksissä kotibileissä kaverin talon pihalla tuli sanaharkkaa yhden tyypin kanssa ja sit alkoi tönimis-/riuhtomiskilpailu jonka aikana saan tasan kaks lyöntiä sisään ja nekään ei osu ku poskeen. Sit loppujenlopuksi molemmat vaan lopetetaan ja hetken päästä nauretaan koko tilanteelle ja sovitaan, ettei kerrota koko tapauksesta kenellekään. :lol:
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#8

Viesti Mika »

Ronin kirjoitti: Yläasteikäisenä sit kerran yksissä kotibileissä kaverin talon pihalla tuli sanaharkkaa yhden tyypin kanssa ja sit alkoi tönimis-/riuhtomiskilpailu jonka aikana saan tasan kaks lyöntiä sisään ja nekään ei osu ku poskeen. Sit loppujenlopuksi molemmat vaan lopetetaan ja hetken päästä nauretaan koko tilanteelle ja sovitaan, ettei kerrota koko tapauksesta kenellekään. :lol:
Ei stana..."ei kerrota kelleen"... :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5371
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#9

Viesti KungFuMiäs »

Työssä (vartija) on kyllä ollu hyötyä siitä että ei pelästy ku saa iskuja, siinä on sit rauhassa voinu vääntää äijää maahan tai johtaa sitä ulos, muutenhan en ole tietenkään voinu heittää baji tyyliin paria lujaa kyynerpäätä ohimoon tms. työssä.
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#10

Viesti Ronin »

Mika kirjoitti: Ei stana..."ei kerrota kelleen"... :lol:
No oltiin tavallaan kavereita ja hengattiin samassa porukassa koulussa ni se olis ollu vähä noloa. :D Kyl sit tää kaveri kenen pihalla riehuttiin sai tietää, mut muuten ei levitetty tapahtunutta kyllä. :oops:
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#11

Viesti keskilinja »

Eilen tuli taasen yksi lähelläpiti tilanne...

Oltiin kaverin kans viettämässä iltaa Cafe Tivoli nimisessä menomestassa. Käveltiin kaverin kans kohti baaritiskiä hakemaan lisää kurkunkostuketta, kunnes joku täysin ulkopuolinen tyyppi tönäsee mun kaveria voimakkaasti kaksinkäsin rintalastaan. Kaverini kattoo äimistyneenä ja lähtee tilanteesta pois. Mutta minua asia jäi kaivelemaan. Seurasin tyyppiä vessaan(oli itselläkin jo vähä hätä)... Kun olin asiatoimituksen hoitanut kiitettävästi aloin peseen käsiä, kunnes huomasin että minua lähestyy erittäin ruma jalka vasemmalta kohti nivusia... Sain äkkiä reiden eteen eikä potku sattunut ollenkaan. Tyyppi yritti poistua nopeasti vessasta, mutta nappasin kädestä kiinni ja kerroin että miten asiat on... Sitten hoksasin portsarin ja kerroin hänelle asian... Lähti tyyppi ulos vikkelään... Ja olen vieläkin ylpeä että en alkanut riehumaan... Itselle ei tullut mitään, mutta se tyyppi sai porttikiellon... :badgrin:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 12707
Lauteille: Tammikuu 2005

#12

Viesti AriJ »

Keskilinja, älä ymmärrä moitteena (niin kuin sillä jotenkin olisi väliä, mikä minä olen sinua moittimaan :D ), mutta pari asiaa jäi itseäni kaivelemaan tuossa kertomuksessasi....

1) menit vessaan kaverin perässä ja tiesit että ko. tyyppi käyttäytyy arvaamattoman väkivaltahakuisesti
2) kuitenkaan (ainakin osittain, tämä ei selvinnyt) et pitänyt häntä silmällä, vaan tämä pääsi potkaisemaan (oliko vessassa muita - eli olitko ainoa mahdollinen kohde vai valitsiko "taas" uhrin teidän seurueesta?)

Eli, jos tarkoituksesi oli... hmm... "pitää silmällä uhkatekijää" ja siten suojella muita, niin tarkkailu petti. Onneksi tekniikka kuitenkaan ei 8) Eli loppu hyvin, kaikki hyvin (mutta muutenkin olisi voinut käydä) :shock:
______________________
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#13

Viesti keskilinja »

Yamazu kirjoitti: Keskilinja, älä ymmärrä moitteena (niin kuin sillä jotenkin olisi väliä, mikä minä olen sinua moittimaan), mutta pari asiaa jäi itseäni kaivelemaan tuossa kertomuksessasi....
Heh... Joo en ota moitteena :D
1) menit vessaan kaverin perässä ja tiesit että ko. tyyppi käyttäytyy arvaamattoman väkivaltahakuisesti
Minullakin oli vessahätä ja jätkä oli niin päissään, että ei olisi todellisuudessa ollut vaaraksi kenellekkään.
2) kuitenkaan (ainakin osittain, tämä ei selvinnyt) et pitänyt häntä silmällä, vaan tämä pääsi potkaisemaan (oliko vessassa muita - eli olitko ainoa mahdollinen kohde vai valitsiko "taas" uhrin teidän seurueesta?)
Pietin silmällä. Näin hänet kulmasilmästä kokoajan. Ja se potku... Ei se ollu kuin ruma jalka. Minun koiranikin potkaisee kovempaa. Ja en ollut ainoa mahdollinen uhri. Oli siellä eräs toinenkin, mutta minut se sattui valitsemaan.
Eli, jos tarkoituksesi oli... hmm... "pitää silmällä uhkatekijää" ja siten suojella muita, niin tarkkailu petti.
Osittain kyllä... Mutta sanon vielä kerran. Ei tyypistä olisi vaaraksi asti ollut...
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin (mutta muutenkin olisi voinut käydä)
Eikä olisi... :D

Ja tämä kyseinen henkilö otettiin kuulemma haltuun vähän myöhemmin poliisin toimesta.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Re: Tositilanteet

#14

Viesti Tapani »

keskilinja kirjoitti: Oltiin pikkuvelin kans kavereitten luona turussa käymässä.

"emmie nyt mutta... älä tuu enää turkuun... loppu hyvin... kaikki hyvin taas... ehittiin junaankin...
Tämmöttös me tääl toimitaa. Pohjose poja pysykkä pois.

Ja toi toimii treenissäki hyvi. Ensi kehutaa ja sitten karataa.


Tapani
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#15

Viesti keskilinja »

Tapani kirjoitti: Tämmöttös me tääl toimitaa. Pohjose poja pysykkä pois.
Olikos tuo haaste :D
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 5 kurkkijaa