Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Tositilanteet

#2836

Viesti Disturbed »

Lisää!
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuoppari
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 50
Lauteille: Marraskuu 2012

Tositilanteet

#2837

Viesti Kuoppari »

Riku ja mä 2

Olin ****** nuorisoseuran tansseissa viikko tai kaksi siitä kun otin Rikun kanssa yhteen. Jo alkuillasta alkoi tulla tutuilta varoitusta että -varo Rikua se on täällä. No siinä kiertelin sitä samaa zombi-rundia josta oli aikaisemmin joutunu sen painijan kanssa tanhuun. Ringissä vastaan astelee Rikun ns. paras kaveri Matti. Matti oli sellainen hieman harteekkaampi kaveri, luonteeltaan ihan erilainen kun Riku, hiljainen ja harkitseva. Pidin aidosti Matista ja kun Matti sano mulle että -meidän välillähän ei ole mitään kaunaa? halataanko? Niin mä sitte halasin Mattia vaikka juuri edellisenä viikonloppuna Riku oli kertonu että paras tapa nujertaa vahva vihollinen on se että suostuttelee tämän halaamaan sovinnon merkiksi ja samalla kun vihollinen lähtee halaamaan, ni potkaisee polven nivusiin. Matti oli kuitenkin ihan erilainen mies ja luotin siihen että tämä ei potkaisi kasseille, eikä niin käynytkään.
Nuorisoseuran pihalla sitte tapahtui se väistämätön. Riku tuli vastaan yhden Jorman kanssa. Jorma oli sellainen lyhyt 165cm pätikkä, selvästi meitä vanhempi ja painavampi, puntin nostaja tai painija. Riku alkaa uhoamaan että -nyt tulee turpaan! Jorma tulee selkäni taakse ja ottaa käsistäni kiinni. Annan tämän tapahtua koska oli 1vs2 tilanteessa enkä uskalla lähteä lyömään. Riku tulee siihen mun eteen ja alkaa virittelemään oikeata nyrkkiään, puhuu tappamisesta jne. Katson kaveria suoraa silmiin, en näytä tunteita, enkä edes pelkää. Kaveri virittelee siinä nyrkkiään ja heittää jatkuvaa uhoamista ja muuta tårta på tårta, mutta ei kuitenkaan toimi. Kaveri ilmeisesti halusi pelotella, mutta muhun se ei vaan toiminu.
Tätä pelottelua kesti jonkin aikaa kunnes yksi Santtu sattu samalle pihalle ja näki tilanteen. Santtu oli tän Rikun vanha luokkakaveri ja tuli siihen väliin mesoamaan että -mitä plittua sä Riku oot tekemässä? No nyt tilanne oli 2v2, joten pystyin kääntymään ja katsomaan Jormaa silmiin. 1vs1 -tilanteessa Jorma ei ollutkaan enää niin varma itsestään ja pääsen irtautumaan tilanteesta turvallisesti.
Onnistun loppuillan välttelemään Rikua tai sitten tämä ei ollut ostanu lippua sisälle. Tämän Jorman kanssa kuitenkin vielä illan viimeisillä minuuteilla kohdattiin kahvion edessä. Tämä lähtee puskemaan päälle huutaen että -sä löit plittu Rikua! Ottaa mua rinnuksista kiinni ja yrittää kaataa maahan. Mä kun en mene kovin herkästi maahan vaikka olisi isompikin mies vääntämässä, ni heitettiin muutama rimpsu siinä tanhua, niin että kahvion pöydät kaatuili vasten seiniä. Kun Jorma ei saanut sellaista pitkätukkaista vinkuheinää nurin (mikä silloin olin), ni se turhautuin ja yritti pelastaa kasvonsa lyömällä mua sellaisella säällittävällä huitaisulla nenuun. Otin lyönnin vastaan ja jäin ilmeettömänä tuijottamaan Jormaa. Se huus että -lähe menee! Niin mä sitte lähdin.
Aamulla on hieman nenän kipeä mutta ei pahasti

Rikun kanssa satuttiin myöhemmin tupakavereiksi intissä ja tultiin sillon ihan hyvin juttuun. Hankittiin yhdessä poistumiskiellotkin, heti ensimmäisillä iltalomilla. Se kaveri tais saada myöhemmin tuomion miehen taposta, mut terkkuja sinne jos tätä lukee.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Tositilanteet

#2838

Viesti MikaM »

Oli keksittyjä tai ei, niin skeptikoille tiedoksi; välilllä Vaasa-Lapua 1985-1995 joka viikonloppu perjantai ja lauantai just tätä.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tositilanteet

#2839

Viesti Jorge »

MikaM kirjoitti: Oli keksittyjä tai ei, niin skeptikoille tiedoksi; välilllä Vaasa-Lapua 1985-1995 joka viikonloppu perjantai ja lauantai just tätä.
Joten jopa Kaarina alkoi vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta asumiseen :?:

Kyl määki... :smt003
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Tositilanteet

#2840

Viesti MikaM »

Paras itsepuolustus; mä en käy enää baanalla, paitsi viime viikonloppuna oli pikkujoulut, josta suoraan taksiin. Tälle ikää ei enää jaksa.
Tuo edellisen viestin maisema väsytti aivan kyllin.
Kaarina on auvoa, ja Turussa se määkii, eikä Kaarinassa. :)
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Tositilanteet

#2841

Viesti McKe »

Onko tosiaan paikkoja joissa meno ei ollut tuollaista vuosituhannen vaihteessa?
Ysärijytke soi nuorisotalon discossa, kollit kiertää rinkiä pitkin tanssilavan reunaa ympärikaljoissaan ja lasittunein katsein, välillä käydään parkkipaikalla ottamassa huikkaa, ja sitten jostain kuuluu sotahuuto "Alavutelaiset hakkaa Jania!". "Jhumallaut, nym mennään!"
Nuorisotaloilla keikkoja järjestettiin 2 viikon välein. Melkein koko seuraava viikko puhuttiin koulussa vain siitä kuka oli tapellut ja kuinka oli käynyt, kuinka paljon olikaan juotu keskikaljaa ja Gin Lemonia, ja kuka oli melkein saanut naistakin reissulla. Sitä seuraava viikko taas pohdittiin että mistä saataisiin tulevalle viikonlopulle kaljaa ja ginlemonia ja haudottiin porukalla kostoa edelliskerran hävtiystä matsista. Niin ja haaveiltiin naisista.

Itsehän en juuri koskaan joutunut tappelemaan, tai lähikontaktiin tyttöjen kanssa, mutta ginlemonin ajatteleminenkin tuottaa tuskaa edelleen.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Tositilanteet

#2842

Viesti MikaM »

Juuri tuollakin S-joella on Taunus parkeerattu nakkikioskin viereen jä käyty "vähän kattelees jonoa". Oli se kyllä.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Tositilanteet

#2843

Viesti Eelo »

Herätellääs tätä hienoa ketjua viimeisimmällä tositilanteellani. Olin talvella menossa baariin joskus yhdentoista maissa illalla. Menin bussiilla ja bussissa oli lisäkseni yksi nuoripari ja joku n.25v alkkis/nipa. Heti kun pääsin bussiin kyytiin nipa alkoi irvailla huolella nuoren parin mieshenkilölle, epäillen muunmuassa tämän peniksen kokoa. Pari pysäkkiä myöhemmin nuoripari koitti paeta bussin takaosaan, mutta nipa seurasi kuin kärppä saalista. Tässä kohtaa bussikuski käski nipaa poistumaan bussista, kuitenkaan nipa ei halunnut lähteä ja bussikuski lähti työntämään nipaa bussin takaovesta. Tästä ei kuitenkaan tullut mitään, joten päätin lähteä auttamaan. Menin bussin keskiovista ulos ja otin nipan munista ja rinnuksista kiinni ja ajattelin vetää hänet ulos dösästä. Kuitenkin nipa ennätti ensin ja koitti lyödä minua, mutta onnistuin väistämään ja heittämään hänet asfaltille munarinnusotteella (inverted niskapers). Ennenkuin huomasinkaan olin tekemässä karaten kataa: pidin käsivarresta kiini ja olin nostanut jalkani valmiiksi stomppaamaan nipaa päähän. Kuitenkin sain maiharini kontrolliin ja astuin vain nipan pään viereen. Olin jo lähtemässä takaisin bussiin kun tarinan sankari koitti vielä tulla kimppuuni takaa päin (unohtu RSBD awarness..), mutta onneksi bussikuski hyppäsi sankarin kimppuun ja kuristi nipasta luovutuksen irti. Kuitenkin jouduin vielä tönimään nipaa bussien ovien välistä, ettei hän pääsisi enään bussiin takaisin.

Olin melko järkyttynyt kun tajusin, että meinasin stompata maassa makaavaa maihareilla naamaan ihan refleksinä. Olisi saattanut tulla pahaa jälkeä jos en olisi tajunnut tilannetta niin äkkiä tai jos bussikuski ei olisi pelastanut minua vastahyökkäykseltä. Ehkä tilanteen opetus olikin minulle tämä: vähemmän japanilaisessa kontekstissa hyväksyttäviä itsepuolustustekniikoita (tai vähemmän vihasia ja enemmän vähemmän vihaisia katoja) ja enemmän huomiokykyä itseltä. Vastustajan haaroista ei myöskään kannata tarttua jos ei ole varma, että käsille ei tule kusta. Ainakaan ennen baarireissua.
Eelis Mikkola
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#2844

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Eelo kirjoitti: Ennenkuin huomasinkaan olin tekemässä karaten kataa: pidin käsivarresta kiini ja olin nostanut jalkani valmiiksi stomppaamaan nipaa päähän.
Ashiharassa on puolensa (karkkia)...
Kai sä muistit ähkiä kiain?

:smt003
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Tositilanteet

#2845

Viesti Eelo »

luupää kirjoitti:
Eelo kirjoitti: Ennenkuin huomasinkaan olin tekemässä karaten kataa: pidin käsivarresta kiini ja olin nostanut jalkani valmiiksi stomppaamaan nipaa päähän.
Ashiharassa on puolensa (karkkia)...
Kai sä muistit ähkiä kiain?

:smt003
Ihme kyllä kiai unohtu, hämmentävää sillä mä tyyliin huudan kun lyön pistareita. Tilanne aivan lopuksi muuten de-eskaloitui sillä, että annoin myönnytyksen vastustajalle ja kerroin olevani homo kun vastapuoli huusi bussin ovista mulle: "senkin homo". Sen jälkeen ei enään koittanut bussiin sisälle, ehkä hän pelkäsi jälkipelejä. :smt079
Eelis Mikkola
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#2846

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Homoksi haukkuminen on kyllä todella loukkaavaa. Ihan kun ei ansaitsisi hieman omaperäisempää solvausta kuin joku "senkin homo".

Mut joo...on hämmentävää kun huomaa tilanteessa tekvänsä puolivahingossa kataa.

Itse tykkäsin eniten siitä "paiskaa lopuksi niska edellä polveesi, tartu/nosta leuan alta ja lyö shutolla solisluuhun" lopetuksesta. Sen kun vielä pystyisi jotenkin selittämään hätävarjeluksi niin...

:badgrin: :badgrin:
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tositilanteet

#2847

Viesti T-T »

"Senkin homo" on kyllä hyväksyttävämpi kuin että mun kaveria uhattiin Gospel Ridersilla.
Tai se, että henkilö päättää soittaa paikalle poliisit ja tulee hetken päästä kysyyn poliisin numeroa.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2848

Viesti TimoS »

T-T kirjoitti: "Senkin homo" on kyllä hyväksyttävämpi kuin että mun kaveria uhattiin Gospel Ridersilla.
Mitähän nekin tekisivät, saarnaisivat sairaalakuntoon? ;)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 78

Tositilanteet

#2849

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Paras uhkaus minkä luupää on saanut tuli, yllätys, sellaiselta vähän puntilla käynyt ja tribaali pilkottaa davidin tiukan paidan alta dudelta. Se veteli ihan vakavissaan polvipotkuja ilmaan ja julisti notta kohta vedetään ULTIMATEA.

Harmittaa vieläkin ettei ollut käden ulottuvilla frisbiä millä heittää typerystä koteloon...

:badgrin: :badgrin:
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tositilanteet

#2850

Viesti T-T »

TimoS kirjoitti:
T-T kirjoitti: "Senkin homo" on kyllä hyväksyttävämpi kuin että mun kaveria uhattiin Gospel Ridersilla.
Mitähän nekin tekisivät, saarnaisivat sairaalakuntoon? ;)
Oisin muistuttanut heitä Roomalaiskirjeestä 13 ja katsonut kun raamatunlauseita täynnä tatuoidut 130kg hyväkuntoiset miehet olisivat hakkanneet hörhön sairaalaan pampuilla johon on kaiverrettu herran sanaa.

Tai sitten mulla on väärät stereotyyppiset mielikuvat tästä jengistä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa