Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Tositilanteet

#2776

Viesti Vanhakankea »

Mulla on tossa lähipiirissä yksi "tuontivaimo", joka menee viinasta niin sekaisin, että käy 60 kiloa painavamman ukkonsa kimppuun sikana. Toki varmaan aineilla on osuutensa mutta elämä lienee muokannut muutenkin persoonia. Kun matkalippu länteen lähtee toiseen taskuun, käytös on häröä.

Mä otan seuraavaan illan viettoon käsiraudat ja raudoitan rouvan tarvittaessa.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tositilanteet

#2777

Viesti Jorge »

Mika kirjoitti: Miksi se nainen on niin mustis, kun se on kerran exä?
Oliko jossain mainittu, että olivat eronneet täydessä yhteisymmärryksessä, ystävinä tms. äärimmäisen harvinaista.

Tai että kysymys olisi mustasukkaisuudesta eikä puhtaasti vain esim. kostosta yms.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2778

Viesti Mika »

Hmm... Ite oon kyllä vähintään pyrkinyt eroamaan edes jonkinlaisissa väleissä. Minusta sellainen kiukuttelu aikuisten ihmisten kesken on aika lapsellista (toisaalta jotkut miehet aloittavat ihan kansakuntia koskevia sotiakin tappaen muita ihmisiä, ja se vasta ihan saatanan lapsellista onkin, mutta kehittymättömiltä ihmisiltä on ihan turha odottaa muuta). Oli miten oli, se exähän oli ollut sen toisen naisen kimpussa ensin, joten siitä päättelin mustasukkaisuutta (ja metamfetamiinisekoamista) syyksi. @jussi huusko voinee täsmentää.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tositilanteet

#2779

Viesti Jorge »

On tietenkin totta, että narkkien käytös saattaa olla arvaamatonta, mutta tuolla tapauksella saattaa olla toinenkin puolensa:

Sehän ei siis tapahtunut Suomessa, joten ne kokemukset kotimaan suhteista eivät välttämättä ole hyvä vertailukohta.

Useat aasialaiset kulttuurit ovat melkolailla vähemmän individualistisia ja jo seurustelu- ym. vapaamuotoisempiinkin suhteisiin liittyy erilaisia yhteisöllisiä odotuksia ja jännityksiä, ja sitten on tietenkin se aina vaaniva kasvojen menetyksen pelko.

Tiedän tapauksia, joissa seurustelusuhteen (ei siis avio- tai avoliittokaan) katkaisemisesta ollaan jouduttu maksamaan tuntuvia summia rahaa, kun vaihtoehtona on ollut työpaikalla häiriköinti tai jokin vielä tuntuvampi seuraus (ongelmien raahaaminen duunipaikallekin toki aiheuttaa helposti potkut).
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Tositilanteet

#2780

Viesti mimmi »

Mika kirjoitti: Miksi se nainen on niin mustis, kun se on kerran exä? Onko se ero tuore vai onko metamfetamiini sekoittanut sen mimmin kuupan niin tehokkaasti?
Noku se oli exä ja luultavasti vetäny jotaki muutaki ku pulkkaa.. Kukaan täysjärkinen (mun mittapuulla) ei kyllä kiipeä exän parvekkeen kautta sen kämppään.
Wow, this insanity eradicates my soul
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Tositilanteet

#2781

Viesti Pyjamasankari »

Mika kirjoitti: Hmm... Ite oon kyllä vähintään pyrkinyt eroamaan edes jonkinlaisissa väleissä. Minusta sellainen kiukuttelu aikuisten ihmisten kesken on aika lapsellista (toisaalta jotkut miehet aloittavat ihan kansakuntia koskevia sotiakin tappaen muita ihmisiä, ja se vasta ihan saatanan lapsellista onkin, mutta kehittymättömiltä ihmisiltä on ihan turha odottaa muuta). Oli miten oli, se exähän oli ollut sen toisen naisen kimpussa ensin, joten siitä päättelin mustasukkaisuutta (ja metamfetamiinisekoamista) syyksi. @jussi huusko voinee täsmentää.
Hmm, tää on NIIIIN sekava keissi, että vaikka kertoisinkin, niin ette varmaan uskoisi puoliakaan. Taisivat muuten palata yhteen takaisin ton episodin jälkeen. :thinking:

En voi aivan varmaksi sanoa tuosta metan käytöstä, mutta kaikki merkit täsmäisi ja se on todella yleistä alueella, jossa likka töissä. Tehnyt ja vissiin edellenkin jossain määrin prostituoituna hommissa. Kaverillani ei ole minkäänlaista huumausaine taustaa ja ei oikein ota uskoakseen, että sillä mimmilläkään olisi. Ja toki voin olla väärässäkin, sen verran tuntuu sekoilevan ihan pelkällä tequilallakin samainen kottarainen.

Eli, ei ole sellainen ihan perinteinen keissi kaikenkaikkiaan toi suhde ollut, eikä oikein mitkään luonnonlait päde. Siihenkään en osaa vastata, että mikä hiton itsevarjeluvaiston puutostila frendilläkin lienee. Harmi vain, että en ole kyllä seuraavalla kerralla jeesimässä, kun napsahtaa.

Täällä on vielä isohko riski joutua itse ongelmiin, jopa tuossakin tilanteessa likka keksi syytellä meikäläistä siellä laitoksellakin. Onneksi osui järkijätkiä kyttien osalta vastaan ja mullakin oli silminnäkijä/todistaja kertomassa tapahtumia. Aika alkukantaista toisinaan meno on ja ei oikein voi verrata Suomen kuvioihin monista eri syistä johtuen. Hyvä fiilis aina Suomeen palattua, tietää tasan tarkkaan mitä voi hätävarjelukseksi tehdä ja mitä siitä todennäköisimmin seuraa. Täällä (ja hyvin monessa muussa paikassa) aivan arpapeliä ja parasta välttää kaikkia mahdollisia tilanteita äärimmäiseen pakkoon asti.

Menen muuten oikeuteenkin todistamaan yhdestä toisesta jutusta ihan lähipäivinä, voin rustata siitäkin jotakin. Aika villi tarina myöskin.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Tositilanteet

#2782

Viesti Elina »

Tuli vaan näin äkkiä mieleen, että parhaiten tietty välttyy tuommoisilta tilanteilta, jos ei niin hengaile niiden narkkarihorojen kanssa. Just a thought... :smt003
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tositilanteet

#2783

Viesti Jorge »

Parisuhdeväkivallan paras ehkäisykeino on parisuhteen välttäminen ja seuraavaksi paras on väkivaltaisen parin välttäminen.

Ainahan näissä voisi sanoa, että mitäs läksit tai usein myös että mitäs et lähtenyt.
urh0
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2
Lauteille: Kesäkuu 2013
Paikkakunta: Tampere

Tositilanteet

#2784

Viesti urh0 »

Terse. Jonnin aikaa lueskellut foorumia ja nynnynä uskaltauduin rekisteröitymään vasta nyt. Tätä topicia lukeneena halusin ottaa osaa keskusteluun.

Toi mimmien kanssa pakosta myllyttäminen/itsepuolustus on aina vähän tyhjä taulu.

Itse olen ollut erittäin väkivaltaisen mimmin kanssa hyvän tovin, olen siis vieläkin. Nyttemmin pirkko on saanut ongelmiinsa apua ja mm. lääkityksen. Milloin on tullut nyrkkiä, millon korkkaria nyyteille, milloin "ämmäheijaria." Naamio vieläkin täynnä arpia tän tytsän tähden. Tulipa neidiltä vielä lasinpala selkään pystyyn - onneksi lapaluun kohdalle. Psycho bitch, back in the days. Osa näistä tehty selvinpäin, osa ei.

Alkuun suhtauduin kaikkeen tähän liiankin kevyesti. Ajattelin vaan että hei, se on nainen, voin halutessani vetää sen nippuun ihan mitenpäin vain. Olen joutunut tekemään sen kahdesti, ihan perus JV-otteita käyttäen. Helppoa, ei hauskaa. Kerran myös potkaisin leipäveitsen neidin kädestä vithuun.

Sittemmin olen tajunnut asioiden vakavuuden. Mähän oon perkele sentään meinannu kuolla sen tähden että waiffilla on ollut päässä vikaa. Onneksi hän tajusi itsekin vakavat ongelmansa ja haki apua. Nyt mitään ei oo tapahtunut pitkiin aikoihin, enkä usko että tapahtuukaan. Sen verran staattinen on armaani mielentila. Oikeudessa on myös käyty pariin otteeseen.

Kyllä mä voin ihan hyvin myöntää, että on tehnyt mieli ladata vastapalloon niin lujaa kun lähtee. Enpä oo vedellyt.
When you're talking about fighting, as it is, with no rules, well then, baby you'd better train every part of your body!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2785

Viesti Mika »

urh0 kirjoitti: Kyllä mä voin ihan hyvin myöntää, että on tehnyt mieli ladata vastapalloon niin lujaa kun lähtee. Enpä oo vedellyt.
Tätä harvemmin tulee luettua tai edes kuultua, vaikka niin moni mies on, syystä tai ei, kokenut samoja tuntoja. Itselleni kävi kerran niin, että omassa kodissamme nainen pelkän erimielisyyden, ei siis edes sanaharkan tai rankan vinoilun, tiimellyksessä seurasi minua keittiöön ja heitti oluet rinnuksilleni, mistä seurasi sitten vielä ryysyihin käyminen (itse pidin käsiä auki pääni vieressä rauhan merkiksi) kunnes keittötaso ja selkäni kohtasivat. Siihen ja hetken päästä seuranneeseen vuolaaseen anteeksipyytelyyn se tilanne sitten lopulta raukesi. Myönnän että häviävän pienen hetken teki mieli niitata suoraan päin näköä. Onneksi en silloin enkä koskaan aiemminkaan ole niin kuitenkaan tehnyt. Pidän kuitenkin fyysistä koskemattomuutta sekä omaa kotia todella pyhinä, enkä lainkaan tykkää edes kaverillisesta fyysisestä pilailusta vaan kimpaannun siitä saman tien.

Sinun tapauksessasi pitää kyllä todellakin nostaa hattua, että olet pystynyt kerta toisensa jälkeen hillitsemään itsesi :tiphat:

:tervetuloa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Tositilanteet

#2786

Viesti mimmi »

urh0 kirjoitti: Kyllä mä voin ihan hyvin myöntää, että on tehnyt mieli ladata vastapalloon niin lujaa kun lähtee. Enpä oo vedellyt.
Se, että mieli on tehnyt lyödä takaisin on tuollaisessa tilanteessa normaalia, todellakin! Mutta se, ettei ole mennyt mukaan siihen ajatukseen ja lähtenyt "vetelemään takaisin" kertoo aivan h*lvetin hyvästä itsehillinnästä! Ei voi kuin ihailla!
Mika kirjoitti: Pidän kuitenkin fyysistä koskemattomuutta sekä omaa kotia todella pyhinä, enkä lainkaan tykkää edes kaverillisesta fyysisestä pilailusta vaan kimpaannun siitä saman tien.
Mulle fyysinen koskemattomuus ja koti on myös sellasia asioita mihin haluaisin aina pystyä luottamaan. Huono juttu jos joku käy kadulla päälle, mutta jos joku käy mun päälle mun kotona, niin sitten ottaisin sen kyllä omalle kontolleni. Olisin päästänyt kyseisen idiootin kotiini.
"Kaveritappelu", jos sellaisia pitää harrastaa, niin mun mielestä siinä jompikumpi haluais oikeesti antaa toiselle selkään.. Niin, että haluaako porukkaansa sellaista kaveria.
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 126
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tositilanteet

#2787

Viesti Mika »

mimmi kirjoitti: Huono juttu jos joku käy kadulla päälle, mutta jos joku käy mun päälle mun kotona, niin sitten ottaisin sen kyllä omalle kontolleni. Olisin päästänyt kyseisen idiootin kotiini.
Itse näkisin tuon mieluumminkin niin, että se toinen on rikkonut toisen ihmisen kodin pyhyyttä, enkä niinkään syyttäisi siitä ainakaan vain itseäni.
"Kaveritappelu", jos sellaisia pitää harrastaa, niin mun mielestä siinä jompikumpi haluais oikeesti antaa toiselle selkään.. Niin, että haluaako porukkaansa sellaista kaveria.
Joo, oikeastaan tarkoitin vaikka sitä, että jos porukassa — äärimmäisen harvoin näitä tapahtuu muuten kuin porukassa, eli kyse on muille näyttämisestä eli muiden "hauskuuttamisesta" — joku vaikka yrittää "hauskasti" kampata, minusta se ei ole kovin hauskaa vaan antaa minulle oikeuden esimerkiksi potkaista täysillä reiteen tai nivusille (kuten esim. @corlione saattaa muistaa ;) ). Nuo kaveripainit olen suosiolla jättänyt muille.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Tositilanteet

#2788

Viesti Clancy B. »

Kyllähän nuita on tullut nähtyä että ihan hyvät ystävät joutuu tulilinjalle toistensa kanssa. Jollekin kun se alKOmaholi sopii to-del-la huonosti. Siihen esim.vähän riitaa tyttöystävän kanssa ja hyvä kaveri tulee antaan elämänohjeita 2,7 prom. myötäisessä. Hups ja seuraavana päivällä soitellaan että mitäs mahto tapahtuu kun toisella on hampaat huonosti...

Tositilanne eiliseltä; terassilla keskellä pv lounaalla, pöydässäni toinenkin herra polkupyörällä tullut ja selvinpäin. Terassille tulee nainen, tyylikäs. Menee toiseen pöytään. Ottaa 2 siideriä n. 30 minuuttiin. Saa sen varmasti tosi toivomansa 5 vrk ryypänneen entisen tuttunsa pöytään joka alkaa kinua työmatkalaiselta paukkua. Nainen suutahtaa ja sanoo että "mitä sä selität, en tarjoo sulle mitään"

Minä otan katsekontaktin naiseen ja ja koukutan sormimerkillä pöytääni, pelastan siis ettei mee päivä pilalle. Jos oisin itsepuolustaja oisin tietty jääny kotiin, tai b. lähtenyt heti kun humalainen tulee samalle terassille. En nyt kuitenkaan tällä kertaa...

No keskustelemme sitten jo kolmistaan, kuitenkin herra X polkupyörällä joutuu lähtemään. Herra känniääliö havaitsee tuolin vapautuneen ja saapuu heiluen paikalle. Säälittävä tapaus kerrassaan. Kysyy sentään seisoen että sopiiKO istua seuraan? C.B:(ystävälliseen mutta tempperamenttiseen sävyyn):" Kaverimme tulee ihan juuri takaisin tähän" ooh, de-eskalaatio suoritettu ja hanppi vaappuu takaisin. Vaihtoehtoja oli lukemattomia, tällä tavoin kuitenkin hetki terassilla jatkui mukavasti hetken, kunnes olikin aika lähteä saatille ;)

"jollei kerran pil.ua saada, aletaan tappelemaanQ" ja vice versa.

Hyvää kesää kaikille.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Tositilanteet

#2789

Viesti Clancy B. »

Opetin tuossa nuorisolle hieman alkoholinkäytöstä: humalan ei tulisi näkyä päälle eikä liikaa tuntua sisälläkään. Miehen pitää pystyä harrastamaan seksiä ja tappelemaan menestyksekkäästi if needed (muttei mielellään samaan aikaan), sen enempää ei tulisi ottaa päihteitä.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Tositilanteet

#2790

Viesti Clancy B. »

ja tietenkin koskee myös naisia :)
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa