Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Esittelyt

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Combat Hapkido

#766

Viesti L.K. »

Ihmeen herkkänahkaisia nuo Tsadilaiset:)

Heti ollaan mainitsemassa kuinka ruuhkat on kuin New Yorkissa konsanaan ja asukkaitakin on sen miljoona.
Eihän teillä siellä landella ja blaablaa;)

Sviddu, jos ruuhkat v1tuttaa niin muuttakaa pois. NIH!
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Combat Hapkido

#767

Viesti Mika Väyrynen »

Huhhuh! Niin metsä vastaa, kun sinne huutelee... Eikä me kaupunkilaiset edes syytellä landella asuvia tissiposkiksi ;) No, tää ketju on varmaan enemmän CH koskeva, joten jätetään tissiposkistadilaisaihe pois.

Ja kato: se on kotipaikkaylpeyttä, mistä puhut. Usein miten landella asuvilla se katsotaan lähes hyveeksi ja velvollisuudeksi (ks esim Pohjanmaa) , mutta ei näköjään Hgissä asuvilla. Mäkin olen alkuperäinen täällä Hgissä syntynyt olento, ja taatusti ihan yhtä ylpeä siitä kuin joku Kurikkalainenkin juuristaan. Faijakin oli kunnon rekkakuski, stadilainen sellainen. Ja tissiposki ei ole se sana jolla meitä kuvailtaisiin, ei tosiaan.

Ja niitä asukkaita on se miljoona. Ja ruuhkat isompia kuin muissa Suomen kaupungeissa. Toi on faktaa.

Ja jatketaas sitten CH;n tiimoilta. Jossain toisessa ketjussa voidaan jakaa Suomi taas punaisiin ja valkoisiin jnejnejne... Ylipotkijat huom - olis jännä uusi ketju :)

Mika V.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Combat Hapkido

#768

Viesti L.K. »

Jeesjees. Odotellaan uuden ketjun avausta;)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Combat Hapkido

#769

Viesti Mika »

Tai sitten haulla haette juuri tuota aihetta käsittelevän ketjun... ;)

MarkoN
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 8
Lauteille: Helmikuu 2012

Combat Hapkido

#770

Viesti MarkoN »

Ai Tissiposki??
MarkoN
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 8
Lauteille: Helmikuu 2012

Combat Hapkido

#771

Viesti MarkoN »

Mun kotipaikka on rautalammella joka on 100km Jyväskylästä ja ajoaika 60min
Kuopioon matkaa tulee 70km ja ajoaika 45min
Äänekoskelle matkaa 72km ja ajoaika 45min
pieksämäelle 50km ja ajoaika 30min

Tämän pitäisi huom. PITÄISI kertoa mitä on RUUHKA pääkaupunki seudulla kun max matka 27km ja aikaa menee yli TUNTI.

Eli alan harrastaa Hokutoryu Ju-Jutsua joka alkaa Espoon keskuksella 12.3 klo 17:00
https://sites.google.com/site/hokutoryujujutsuespoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Combat Hapkido

#772

Viesti Pyjamasankari »

MarkoN kirjoitti: Eli alan harrastaa Hokutoryu Ju-Jutsua joka alkaa Espoon keskuksella 12.3 klo 17:00
https://sites.google.com/site/hokutoryujujutsuespoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Varmasti hyvä valinta tääkin vaihtoehto. Sikälikin, että jos joskus sitten päädyt combat hapkido treeneihin, niin hokutopohjilla on siellä kohtuu helppo jatkaa treeniä, semminkin kun kohtuu samantyyppisestä lajista on kyse. Toki hiukan eri painotukset joissain osa-alueissa. Same same but different.

Ei muuta kuin hyviä treenejä sinnekin suuntiin!
thejuha
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 252
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Järvenpää

Combat Hapkido

#773

Viesti thejuha »

Espoossa voi kyllä harrastaa myös Hapkidoa, tosin ei Combattia. Paikkana Espoon Keskus.
Ohessa lisätietoja treenipaikasta (on muuten sama mesta kuin Hokutoryulla) ja seurasta:
http://www.espoonhapkido.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos vasara on ainut työkalu, niin kaikki
ongelmat alkavat näyttää nauloilta.
MiikaM
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 7
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Oulu

Esittelyt

#774

Viesti MiikaM »

Moro!

Muutaman vuoden olen kurkkinut näitä palstoja. Kai sitä voisi ryhtyä aktiivisemmaksi pikku hiljaa.

Eli. Olen Miika Oulusta. Treenaan nykyisellään, sen mitä ehdin, aikidoa. Aikidon aloittelin joskus 2000- luvun ihan alkusessa ja olen treenannut sitä keskeytyksettä näihin päiviin. Määrät ovat vaihdelleet ajan kuluessa, mutta koko ajan on tullut touhuttua. Koko ajan treenaamisen päälinjana on ollut Kobayashi / Igarashi- osaston aikido, mutta olen tehnyt vuosien aikana syrjähyppyjä Nishio-sensein aikidoon. Tämä siksi, että ne atemit. Tosin Nishion juttuja en ole treenannut nyt hetkeen.

Taaempina vuosina treenailin Taura Muso ryuta ja Hontai Yoshin Ryuta jonkun aikaa. Näitä ei kuitenkaan samaan aikaan vaan paikkakunnan vaihtumisen takia vaihtui laji toiseksi. Perinteisemmät siis on kiinnostanut, koska niissä oma spirittinsä. Jos olisi aikaa, niin Daito Ryu voisi kiinnostaa.. mutta koskapa opinnot ja pieni lapsi, niin ei.

Perholla kalastan, koska se on kivaa ja kaloja syön, koska ne maistuvat hyvälle.

Siinäpä ne tärkeimmät aktiviteetit.
8-)
Alapotku
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 227
Lauteille: Heinäkuu 2011
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Defendo
Sivulajit: Libre Fighting, Baraw Sugbo, kuntonyrkkeily, Combat Hapkido
Takalajit: Thaiboxing

Combat Hapkido

#775

Viesti Alapotku »

Meillä oli tänään Combat Hapkidon vyökoe ja jäi taas mukava vaikutelma, eikä pelkästään siksi, että meni läpi. Ainakin Ari Laineen pitämissä vyökokeissa saa (viimeistään) asiantuntevaa ohjausta siihen, miten pitää tehdä "oikein" ja miksi. Hyvä koetilanne ei ole pelkkä testi, vaan samalla oppimistilanne.
Alapotku
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 227
Lauteille: Heinäkuu 2011
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Defendo
Sivulajit: Libre Fighting, Baraw Sugbo, kuntonyrkkeily, Combat Hapkido
Takalajit: Thaiboxing

Combat Hapkido

#776

Viesti Alapotku »

Tänä vuonna Euroopassa on vain yksi Pellegrinin vetämä Combat Hapkido -seminaari, joka pidetään Madridissa Espanjassa 14.-15.4. Pellegrinin ohella kouluttajina Rivas ja Gridley http://www.combathapkido.info/SURVIVALi ... ar2012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Olen menossa seminaariin, onko muita suomalaisia lähdössä Madridiin?
Kukkaron Matti
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 68
Lauteille: Toukokuu 2012
Paikkakunta: Helsinki

Esittelyt

#777

Viesti Kukkaron Matti »

Jaa täällä oli tämmönenkin lankuliini.

Smörregöös!

Mää oon Masa P., ja olen täällä joskus aiemminkin pyörinynnä, mutta jostain syystä poistin tilini.
Thaikkuharjoituksissa kävin vielä n. vuosi sitten mutta sitten pääsi rahavirrat ehtymään ja se jäi mielen taka-alalle hautumaan, ja siellähän se saikin aikaan suunnatonta turhautumista ja yleistä vehtuuntuneisuutta ja lopetin oikeastaan kaiken liikunnan siihen paikkaan ja lahominen on ollut sen mukaista. Enpä tosin siellä harjoituksissa hirveän kauaa kerennyt käymäänkään, mutta silti :D

Ensi lukuvuoden aikana pitäisi kaikkien ennusteiden mukaan taloudenkin alkaa selkeytymään, ja tässähän alkaakin jo vähän tuntumaan siltä, että liikkumaan pitäisi alkaa taas, että pääsee takaisin salille ilman että on ihan solmussa koko ajan. Päätinpä siis palata tänne lauteille näin lumikylvyn jälkeen.

18 kierrosta auringon ympäri olen kerennyt elämässäni vetäisemään vaikkei sitä aina juttujen perusteella saisikaan pääteltyä (<3 modet ;) ) ja ammatikseni olen näyttelijä, nääs olen varsin etevä esittämään seuraavani lukion oppituntia.

Varsinaiset liikuntaharrastukset rajoittuvat futikseen joskus pentuna ja edellämainittuun thaikkuun, tällä hetkellä suurin osa liikunnasta tulee siitä kun joutuu pitkin päivää persettään nostelemaan.
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Combat Hapkido

#778

Viesti IIsakki »

Alapotku kirjoitti: Tänä vuonna Euroopassa on vain yksi Pellegrinin vetämä Combat Hapkido -seminaari, joka pidetään Madridissa Espanjassa 14.-15.4. Pellegrinin ohella kouluttajina Rivas ja Gridley http://www.combathapkido.info/SURVIVALi ... ar2012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Olen menossa seminaariin, onko muita suomalaisia lähdössä Madridiin?
No mites kinkerit meni?
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Alapotku
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 227
Lauteille: Heinäkuu 2011
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Defendo
Sivulajit: Libre Fighting, Baraw Sugbo, kuntonyrkkeily, Combat Hapkido
Takalajit: Thaiboxing

Combat Hapkido

#779

Viesti Alapotku »

Hauskaa oli ja hiki tuli. Pellegrini opetti pystytekniikoita ja lajin filosofiaa, Rivas mattotekniikoita ja Gridley hermopisteitä. Treenasin paikallisten kanssa ja olin pari kertaa Rivasin ukena. Espanjalaisia oli paikalla noin 70, lisäksi Saksasta 3 ja Suomesta 1 osallistuja. Noilla kinkereillä treenattiin t-paidoissa, urheiluhousuissa ja urheilujalkineissa. Espanjalaiset ovat kuulemma luopuneet perinteisistä uniformuista jokunen vuosi sitten, jotta vaatetus vastaisi paremmin todellisessa ip-tilanteessa käytettävää (sikäläisessä ilmastossa).

Porukka oli erittäin ystävällistä, sain kyydin hotelliilta harkkoihin ja takaisin molempina päivinä, eikä bensarahaa huolittu. Syömässä (juomien kera) käytiin yhdessä. Kutsuivat käymään seminaareissaan koska tahansa... on vaan hiukan pitkä treenimatka.
Kuvake
rohkeutta
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 17
Lauteille: Syyskuu 2012

Esittelyt

#780

Viesti rohkeutta »

Saana R., 22, Espoo, potkunyrkkeilyn alkeiskurssilainen ja ensi talvena potkunyrkkeilyn sivussa toivottavasti myös Krav Magan alkeiskurssilainen. Oon pyörinyt lueskelemassa keskusteluja viime talvesta asti, mutta vasta nyt uskalsin rekisteröityä. Harrastin kuntonyrkkeilyä vuosi sitten epäaktiivisesti, mutta potkunyrkkeily on kangastellut mielessä jo useita vuosia, vaikka huonokuntoisena lievästi pelotti lajin aloittaminen. Vasta nyt antoi koulu ja työt periksi aikataulullisesti, ja ekojen treenien jälkeen oli pakko todeta, että rakkautta ensi silmäyksellä. Luonnollisesti espoolaisena seura on Kehähait. :--D

Oon muutamaa kuukautta vaille valmis mainonnan ja yritysviestinnän tradenomi ja osa-aikaisesti iltapäivälehden mielipidetoimituksessa töissä, vapaa-aika menee treeneissä, tumblr-addiktiosta kärsiessä, kahvia juodessa ja mm. Doctor Whon kaltaisten tosi aikuismaisten juttujen parissa. :D Lisäksi nautin kirjoista (ja erityisesti niiden ostamisesta...), syksystä, lenkkeilystä, Leonardo DiCaprio -vitseistä, matkustamisesta (22 maata nähty so far), triplaespressosta lattessa, Tom Hardyn näyttelijäuran seuraamisesta, kuivatuista omenista, Haruki Murakamin kirjoista ja vahvuuksellisten aurinkolasien olemassaolosta. Pähkinänkuoressa oon sellainen perusnörtihtävä pikkuvanha likka, joka on enimmäkseen suustaan siivoton ja ainakin omasta mielestään välillä aivan hulvaton. :D Sporttiset pojat ja tytöt soitelkaa, eiku.
Karen, I'm not taking sides, I don't think I'll ever do that again
I'll end up winning and I won't know why
I'm really trying to shine here, I'm really trying
You're changing clothes and closing windows on me all the time
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kari Mäki-Kuutti ja 106 kurkkijaa