Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Esittelyt

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93839
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Esittelyt

#496

Viesti Mika »

:tervetuloa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Puukko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 587
Lauteille: Helmikuu 2009

Esittelyt

#497

Viesti Puukko »

Olen jo häärännyt tuolla Kynä ja vihko-osastolla, mutta esittäydynpä nyt täälläkin. Elikkäs oikea nimeni on Hanna, mutta useimmat ystävät kutsuvat Puukoksi. Tuo lempinimi on jäänne jenkkifutisajoilta ja saa minut kuulostamaan hurjemmalta kuin olenkaan :lol: Todellisuudessa olen leppeän rauhallinen, mutta välillä turhankin puhelias 24-vuotias nainen/tyttö, joka pitää eläimistä, laatuajasta perheen kanssa sekä tietty hyvästä ruuasta :)

Vuoden vaihteessa muutin Pohjanmaalle ja löysin tieni BJJ:n ja lukkopainin pariin. Urheilutaustaa löytyy salibandyn ja amerikkalaisen jalkapallon parista ja on tuolla kuntosalillakin tullut aikatavalla pyörittyä (mikä ei tosin näy millään tavalla ulospäin,heh). Kamppailulajeista kokemusta on melko vähäisesti: joskus 2000-luvun alussa tuli käytyä 1,5-2 kk thainyrkkeilyssä isoveljen innoittamana. Opiskeluaikana Jyväskylässä kokeilin myös hetken aikaa Hapkidoa (sin moo), mutta se ei oikein ollut minua varten...Judoa harrastavan ystäväni kautta tutustuin sitten enemmän ns. nujulajeihin ja sillä tiellä nyt olen :)

No, eipä tässä sitten muuta kun hei vaan kaikille! :)
Hanna Hirvonen
tiinaelina
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Järvenpää
Yhteystiedot:

Esittelyt

#498

Viesti tiinaelina »

Heis! Olen Tiina, 20-vuotias nuori nainen Järvenpäästä, ja tesmailen tässä nyt vähän vesiä että miten rohkeasti sitä kehtaa mukaan foorumille tunkea. Olen noin kymmenen vuotta jahkaillut ja miettinyt että jotain kamppailu-/itsepuolustuslajia pitäisi aloittaa mutta kun ei ole hajuakaan mitä: asiaan vaikuttaa ehkä eniten se, että arkailen kovasti yliliikkuvia niveliäni, hintelää kokoani (176 cm ja 50kg vaatteet päällä ja läpimärkänä, oi geenit ne pirun geenit. :/) ja ne "raskaimmat" lajit pelottavat niin vimmatusti. Että varmaan alan kyselemään jossain kohtaa neuvoa muilta foorumikävijöiltä, kunhan ensin löydän sen oikean paikan sille viestille...

Kiinnostus juontaa juurensa ennen muinoin judoa ahkerasti harrastanut isääni, joka on yrittänyt minua kannustaa jotakin harrastamaan itsekin (taitaa isi-kulta puhua sekä isänä että poliisina tässä kohtaa) ja isän harrastuksen kautta olen sitten tutustunut pintapuolin lajiin jos toiseenkin (tosin vain lukemalla ja etsimällä tietoa), ja kiinnostus on pysynyt näihin päiviin saakka. Polvenkorkuisena nassikkana harrastin jääkiekkoa ja olen ottanut ahkerasti osaa jokaiselle itsepuolustuskurssille joka on koulussa liikuntapäivinä ollut avoinna.

Hmm. Siinäpä taisi olla kaikki tällä kertaa. Heippa vaan kaikille jäsenille! :D
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Esittelyt

#499

Viesti Elina »

Tervetuloa! 8-)
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Esittelyt

#500

Viesti L.K. »

tiinaelina kirjoitti: Heis! Olen Tiina, 20-vuotias nuori nainen Järvenpäästä, ja tesmailen tässä nyt vähän vesiä että miten rohkeasti sitä kehtaa mukaan foorumille tunkea. Olen noin kymmenen vuotta jahkaillut ja miettinyt että jotain kamppailu-/itsepuolustuslajia pitäisi aloittaa mutta kun ei ole hajuakaan mitä: asiaan vaikuttaa ehkä eniten se, että arkailen kovasti yliliikkuvia niveliäni, hintelää kokoani (176 cm ja 50kg vaatteet päällä ja läpimärkänä, oi geenit ne pirun geenit. :/) ja ne "raskaimmat" lajit pelottavat niin vimmatusti. Että varmaan alan kyselemään jossain kohtaa neuvoa muilta foorumikävijöiltä, kunhan ensin löydän sen oikean paikan sille viestille...

Kiinnostus juontaa juurensa ennen muinoin judoa ahkerasti harrastanut isääni, joka on yrittänyt minua kannustaa jotakin harrastamaan itsekin (taitaa isi-kulta puhua sekä isänä että poliisina tässä kohtaa) ja isän harrastuksen kautta olen sitten tutustunut pintapuolin lajiin jos toiseenkin (tosin vain lukemalla ja etsimällä tietoa), ja kiinnostus on pysynyt näihin päiviin saakka. Polvenkorkuisena nassikkana harrastin jääkiekkoa ja olen ottanut ahkerasti osaa jokaiselle itsepuolustuskurssille joka on koulussa liikuntapäivinä ollut avoinna.

Hmm. Siinäpä taisi olla kaikki tällä kertaa. Heippa vaan kaikille jäsenille! :D
Kehäkarhuihin vaan, sieltä löytyy kyllä lajia joka lähtöön. :)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Esittelyt

#501

Viesti Andy »

Tuollainen ruumiinrakenne on aivan tolkuttoman hyvä sekä nyrkkeilyyn että potkunyrkkeilyyn.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Esittelyt

#502

Viesti Alioppilas »

Andy kirjoitti: Tuollainen ruumiinrakenne on aivan tolkuttoman hyvä sekä nyrkkeilyyn että potkunyrkkeilyyn.
Myös malliksi menisi, jos selviää ilman mustaa silmää harrastuksista.
Kuvake
Wombattle
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 59
Lauteille: Huhtikuu 2009

Esittelyt

#503

Viesti Wombattle »

Heippa kaikki,
newbie tässä esittelee itsensä: Nimeni on Katri, olen 20-vuotias englanninopiskelija Helsingin Yliopistossa, aikomuksenani valmistua aineenopettajaksi muutaman vuoden päästä. Uskaltauduin viimein rekkaamaan tänne Potkuun, vaikka olen Potku-matkallakin kerran mukana ollut (Dublinissa) :smt003

Suhteeni kamppailulajeihin: innostuin kamppailulajeista toden teolla avokkini kautta (Potkussa nim.merkillä Ronin) parisen vuotta sitten. Sitä ennen en treenannut mitään säännöllisesti, vaikka kiinnostusta oli. Tällä hetkellä oon kenties eniten kiinnostunut moderneista itsepuolustuslajeista ja treenailen Krav Magaa. Kamppailu-urheilu ei niinkään sytytä vaikka mitat kehälajeihin sopisivatkin (pitkähkö ja laihahko), en ole kovinkaan kilpailuhenkinen, mutta UFC:t, TUFfit, ja nytten Kill Arman tulee kyllä katsottua.

Harrastan muitakin urheilulajeja, etenkin ratsastus ja juoksu/yleisurheilu ovat aina kulkeneet mukana, ja tällä hetkellä aika paljon tulee käytyä salilla. Urheilun lisäksi kirjoitan paljon fiktiota, luen kirjoja, katson leffoja... jonkin sortin eskapisti kai olen.

Tuun ehkä todennäköisesti enemmän lukemaan Potkua kuin kirjoittelemaan tänne, ellei sit jotain oikeasti painavaa sanottavaa ole... eipä tässä kai muuta sitten tällä erää, cheerio!!
"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars."
-Oscar Wilde
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Esittelyt

#504

Viesti cyt »

:tervetuloa:
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93839
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Esittelyt

#505

Viesti Mika »

Jo oli aikakin!


:tervetuloa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Esittelyt

#506

Viesti TimoS »

Wombattle kirjoitti: Uskaltauduin viimein rekkaamaan tänne Potkuun, vaikka olen Potku-matkallakin kerran mukana ollut (Dublinissa) :smt003
Joo, tämähän on täysin ymmärrettävää sen kulttuurishokin jälkeen, vaikka aika tehokkaasti onnistuittekin sillä reissulla pääjoukkoa välttelemään :smt003
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Pupu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 14
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Kerava

Esittelyt

#507

Viesti Pupu »

Juu terve vain kaikenkarvaiset potkulaiset!

Elikkäs tämmöinen parikymppinen keravan kolli (Rane ei ole kingi)

Treenailusta sen verran, että BJJ on nyt kova sana. Aikaisemmin on treenattu Aikidoa ja Bujinkan Budo Taijutsua, mutta niihin innostus on hiipunut ja aina tuo lattialla kieriminen on kiinnostanut.

Mainittakoon vielä Sisu Gym missä harjoittelen.

Siinä erittäin lyhyesti, ollos hyvä
Jere Rajaniemi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 573
Lauteille: Maaliskuu 2009

Esittelyt

#508

Viesti Jere Rajaniemi »

Tervetuloa!!
Kuvake
Kelmi
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 58
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Joensuu

Esittelyt

#509

Viesti Kelmi »

Ai, tällainenkin on…

Mikko Lehtinen, vuosimallia -80. Lapseton ukkomies. Alunperin Länsi-Suomesta, päätynyt opiskelujen perässä Jyväskylän kautta Joensuuhun. Ikuisuusprojektina tekeillä kulttuurintutkimuksen väitöskirja kauhuleffoista, tällä hetkellä päivätöissä alueellisella elokuvayhdistyksellä.

Muina harrasteina roolipelit ja yleinen elokuviin liittyvä puuhastelu. Musiikkimaku menee örinän puolelle ja aatemaailma punavihertää.

Kamppailusta päiväkirjan puolella.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 15

Esittelyt

#510

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Hah, hyvä kun melkein 300 viestiä on tullut kirjoteltua, ja nyt vasta hoksasin tämän ketjun :D

Moro,

Mikko Lahti, -86 vuosimallia (Tšernobylin ydinlaskeumista parhaat olen imeny itteeni ku lastenvaunuissa makoilin.), kotoisin Ylihärmästä (ja jos joku kehtaa lässyttää että se on Kauhava nykyään niin mä puukotan naamaan! :badgrin: ), insinööriopiskelija vielä ehkä vuoden, ellei vähän vajaan. Työskentelen VR-labrassa assistenttina, se on mukava kun on löytynyt hommia ihan omien harrastusten lomasta, tietotekniikka kun on lähellä sydäntä. Kamppailuhommista voi lukea heppatyttöpäiväkirjasta, joten en tähän siitä puhukaan mitään. Muuta sanottavaa itestäni? Hmm, no mä pidän melkein kaikesta kaikessa. Tottahan mulla on raa'asti kärjistetyt mielipiteet joka asiasta, mutta se on vain tuo mun jakomielitauti anarkisti/humanisti joka puhuu :brushteeth: Mielenkiinnonkohteet on autorääsäys, sikarit, viski, audiofilia (tarkemmin kuulokkeet), pc-pelaaminen, scifikirjallisuus, filosofia, tiedeasiat jne. jne. tuossahan nuo tärkeimmät. Tykkään myös läpistä netissä usein monenlaisista epäkohdista, yleensä liittyen uskontoihin ja tieteisiin. Mutta tota, ettei menis liian kuivaksi, en lähde kirjoittamaan itseäni tekstimuotoon tämän enempää. Törmätään ketjuissa ja treeneissä, hiiohoi.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 53 kurkkijaa