Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Esittelyt

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93971
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Esittelyt

#481

Viesti Mika »

Atomic kirjoitti: Mitäs muuta? Telkussa on Alicia Keys, se on aika ihQ. Musiikki ei tosin oo mun makuun, kuuntelen aika metalli voittoista mäiskettä. Mutta ei sen Alician mulle tarvis laulaa jos naimisiin päädyttäis :D
Tulee ihan mieleen muutama muukin potkulainen (mm. Mölkky ja L.K.)... :smt003

Ja koeta vaan kirjoitella lisää!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Esittelyt

#482

Viesti Polvi »

Atomic, missäs käyt painiskelemassa? Takadolla? :)
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Esittelyt

#483

Viesti Atomic »

Polvi kirjoitti: Atomic, missäs käyt painiskelemassa? Takadolla? :)
Jees Box, Takadollahan minä. Nyt oon pyöriny jonkun aikaa siellä perustekniikka porukan seassa. Polven hajoamisen jäljiltä on kunto niin onneton että nostatetaan sitä siellä tämän vuoden loppuun asti. Tai no, ensi viikollahan alkaa se leiri johon kyllä ajattelin osallistua aika aktiivisesti. Toivottavasti taputtelen siellä vaan lukkoihin ja kuristuksiin, enkä siihen kun kunto loppuu :? :) .
Ei järjellä, vaan täysillä!
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Esittelyt

#484

Viesti Polvi »

Ok, tuli möyrittyä siellä toissakesänä ja -syksynä satunnaisen epäsatunnaisesti, joten saatoimme jopa törmätä. :)

Minut tunnistaa isosta mahasta, huonosta kunnosta ja olemattomista taidoista. Niijjoo ja tuohon aikaan painin judopuvussa.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Egimo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: Mikkeli, Otava

Esittelyt

#485

Viesti Egimo »

Tervehdys kaikille Potkulaisille!

Päätin liittyä sitten joukkoonne viimeinkin. Päälajistani voitte kaikki sitten päätellä, että olen aika noviisi kaikkeen mitä te teette tuolla tatameillanne. Lajini (BAV) harrastajia ei varmaankaan ole tässä maassa kovinkaan montaa minun lisäkseni. Ilmottautukoon kaikki niin perustetaan uusi seura sitten!

Lyhyt kertomus Egimosta:
Ostin Metso-Tikin liiketoiminnan vuonna 2006 ja ompelen nyt sitten heidän ohjeilla mm. karate-,iaido ja aikidopukuja, sekä hakamia Aikidoon ja Iaidoon. Suunnitteilla/vireillä on rashguard-paitoja (MYÖS NAISILLE) ja BJJ takki.

Jos kiinnostuitte enemmänkin siitä kuka olen, lukekaa viimeisin FightSport (6/2008)!

Yritän piipahtaa sivuilla kerran viikossa. Luulen, että sekin voi lipsahtaa joskus kahdeksi. Kiireisenä bisnesnaisena minulta tuppaa aina häviämään päiviä viikosta. Tietääkö kukaan mihin tiistai ja keskiviikko katoavat?
Lajini: BAV BudoAsujenValmistus
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Esittelyt

#486

Viesti TimoS »

Egimo kirjoitti: Lajini (BAV) harrastajia ei varmaankaan ole tässä maassa kovinkaan montaa minun lisäkseni
Pakko ihan kysyä, että mikä ihmeen BAV? :smt017 :tervetuloa:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93971
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Esittelyt

#487

Viesti Mika »

Vaimoni kaima, :tervetuloa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Egimo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: Mikkeli, Otava

Esittelyt

#488

Viesti Egimo »

Sori, en oikein hallitse vielä tätä keskustelupalstan toimintaa. Luulin, että lajini näkyy noissa omissa tiedoissani tuossa sivussa. BAV on siis BudoAsujenValmistus!

Yritän opetella...

Edit: Jipii löysin allekirjoituksen!
Lajini: BAV BudoAsujenValmistus
T.A
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3
Lauteille: Joulukuu 2008

Esittelyt

#489

Viesti T.A »

Moi vaan kaikille,
ajattelin että voisin kirjoittaa tähän nyt jonkin laisen esittelyn itsestäni.
Nimi on Tuomas, ikää on 21v ja asustelen Vantaalla.
Kamppailun aloitin 8 vuotiaana painilla jota harrastin muutaman vuoden. N.14v aloitin nyrkkeilyn, josta nopeasti siirryin kickboxingin pariin. Sitä tuli treenattua vähän alle pari vuotta, minkä jälkeen noin 16-17 vuotiaana urheilu jäi lähes kokonaan. Viime kesänä aloin taas käydä puntilla ja juoksemassa, ja marraskuussa aloitin thaiboxingin treenaamisen, mihin ajattelin panostaa nyt ihan tosissaan.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Esittelyt

#490

Viesti Elina »

Egimo kirjoitti: Tietääkö kukaan mihin tiistai ja keskiviikko katoavat?
Luulen, että samaan syöveriin, johon tuntuvat uppoavan aina lauantai ja sunnuntaikin :smt003
Kuvake
Andymoloko
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 437
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Tampere

Esittelyt

#491

Viesti Andymoloko »

Haudi-hau!

Jahas, esittelinkin jo itseäni hieman tuolla Kynä ja vihko osiossa mutta pistetään nyt tännekkin jotta tulee vähän tuttavallisempi ilmapiiri, eikä kauheesti ihmiset ihmettele et mikä ihmeen äijä sieltä aina huutelee.

Tosiaan, Andrei on nimeni mutta tottelen täyspäiväsesti nimeä Andy. 25 vuotta on mittariin kertyny elämän aikana. Tällä hetkellä harrastan lenkkeilyä ja sulkkista, jatkossa varmasti jotain kamppailulajiakin.

Aikasemmat IP-harrastukset ovat hyvinkin vähäiset jos ei lasketa perus Suomen baariyöstä selviytymistä ja kymmenenvuotiaana käymästä TWD alkeiskurssia. Mutta "ei ohjatusti" olen tietty nyrkkeilysäkkiä hakannu ja sparrailu kaupungin öissä mitä eriskummallisempien tapauksien kanssa.

Tupakoinnin lopetin 2009 Helmikuussa ja alkoholiakin kulutan nykyään paljon harvemmin kun vuosi sitten (nykyään n1-2 iltaa kuukaudessa). Elopainoa on kertyny vähän liikaakin elämän varrella joten pieni "ruumiillinen puhdistautuminen" on käynnissä. Eli vetelen pelkkiä rehuja velä seuraavat 27 päivää.

Eipä täs muuta tuu nyt oikeen mieleen, kysyä toki saa. Ja toivonmukaan nähdään joskus!

Over and out!
Kuvake
Ryokousha
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 106
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Capoeira
Takalajit: Karate, taijutsu, nyrkkeily, pekiti tirsia kali

Esittelyt

#492

Viesti Ryokousha »

Avaudutaanpas tänne sitten :D

Aloitetaas perustiedoista:
- Nimi on siis Janne Nurmela
- Kotoisin Karttulasta, joka on siis pieni kunta Kuopion kupeessa ja liittyy Kuopioon 2011
- Lempiväri vihreä
- Lukiossa menossa viimeinen vuosi ja tulevaisuudesta ei mittään tietoa
- Jotkut väittäneet eläinhulluksi (7 kissaa, 3 koiraa, 3 kania)
- Budon lisäksi ei juuri muita mielekkäitä harrastuksia :S

Ja sitten "urastani" kamppailulajien piirissä:

Elikkä ensikosketukseni budoon (tekkeniä ei lasketa) tapahtui, kun aloitin karaten Karttulan Seishinkaissa syksyllä 2004. Ehdin saavuttaa 2. kyu:n ja senseini muutettua pois paikkakunnalta jäin vastuuseen seuran opetuksesta. Valitettavasti pienellä paikkakunnalla ei ollut karatella huutoa ja uusien harrastajien puutteessa seuran toiminta loppui viime syksynä.

Onneksi samaan aikaan Karttulassa alettiin opettaa Bujinkan Budo Taijutsua, jonka alkeiskurssille porukaa sitten tuli. Olin jo vuotta aiemmin käynyt Kuopion treeneissä, mutta sinne kulkeminen oli sen verran vaikeaa, että homma tyssäsi alkeiskurssiin. Nyt harrastan siis aktiivisesti Bujinkania Karttulan Bujinkan Shinden Dojolla :D

Eiköhän siinä tullut kaikki tarpeellinen (ja vähän liikaakin) kerrottua.
Janne Nurmela
-----
Some people just need a high five.
In the face.
With a chair.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Esittelyt

#493

Viesti TimoS »

Ryokousha kirjoitti: Elikkä ensikosketukseni budoon (tekkeniä ei lasketa) tapahtui, kun aloitin karaten Karttulan Seishinkaissa syksyllä 2004. Ehdin saavuttaa 2. kyu:n ja senseini muutettua pois paikkakunnalta jäin vastuuseen seuran opetuksesta. Valitettavasti pienellä paikkakunnalla ei ollut karatella huutoa ja uusien harrastajien puutteessa seuran toiminta loppui viime syksynä.
Epäilenpä, että olemme tavanneet aikoinaan Karttulan leireillä. Tuulikkihan oli Karttulan seuran kasassa pitävä voima ja vähän arvelinkin, että jotain tuollaista tulee käymään, kun kuulin hänen muuttavan.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Ryokousha
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 106
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Capoeira
Takalajit: Karate, taijutsu, nyrkkeily, pekiti tirsia kali

Esittelyt

#494

Viesti Ryokousha »

Melko varmasti ollaankin tavattu :D Seura pysyi pystyssä niin kauan ku vanha porukka kävi, mutta ku kaikki alko vähitellen alko muutella muualle opiskelemaan , niin ei sitten saatu uutta harrastajakuntaa tilalle :/
Janne Nurmela
-----
Some people just need a high five.
In the face.
With a chair.
ToBy
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 17
Lauteille: Helmikuu 2009
Paikkakunta: Oulu

Esittelyt

#495

Viesti ToBy »

Moro,

Nimi on Timo Bräysy, elelen Oulussa ja toisinaan piipahtelen treenailemassa taidoa. Taustatiedoksi sen verran, että aloitin koko tämän kamppailuhommelin harrastuksen ihan tyhjästä syksyllä 2007, tuolloin jo 40 v. rajapyykin ylittäneenä. Taido sattui ekaksi lajiksi osittain sattumalta, mutta eipä ole kaduttanut. Toki mulla on taustalla muuta enemmän tai vähemmän säännöllistä urheiluharrastusta (hiihtoa, pyöräilyä, uintia jne), mutta siis ei mitään kamppailullista.

Olen pikkuisen ajatellut että voisin jatkossa kirjoitella joitain huomioita taidon treenaamisesta ikäihmisen ja noviisin näkökulmasta, ehkäpä tuonne kynä ja vihko -palstalle. Mutta siis ei todellakaan jokaisen treenin jälkeen, vaan silloin kun tuntuu että on jotain sanottavaa. Yritän jo lähiaikoina kirjoittaa jotain pohjustukseksi tyyliin "tähän asti tapahtunut" ja jatkaa siitä sitten.

ToBy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 98 kurkkijaa