Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Esittelyt

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#391

Viesti JanneM »

Tuma kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Eikäkö missä seurassa treenaat TKD:a? :lol:
No ehkä, jos pitää ratkaista satunnaisia tasapelejä, kenellä on ortodoksisin solmu vyössä tms... :lol:
Mitä???
Nyt tipuin kärryiltä... Tarkotin siis, et missä seurassa harjoittelet taekwondoa. Vyön solmuilla ei niin väliä.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#392

Viesti TimoS »

Tuma kirjoitti: KSP on mystinen salalaji, joka Japanissa tunnetaan nimellä janken
Jaa mikä?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4956
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#393

Viesti Mänzy »

No kivi-paperi-sakset tietenkin!
Tuma kirjoitti: Vuosi takaperin kotiuduin 6 kk:n larppausrupeamasta.
:smt003 Mulla oli parempi peli aikanaan, kesti 11 kk. :smt003

Mutta pelasin silti vain tavishahmoa... :cry: :D

Edit: Piti vielä sanomani, että tervetuloa vaan! :)
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#394

Viesti AriJ »

Mänzy kirjoitti: No kivi-paperi-sakset tietenkin!
Eikös se oo se sukulaislaji tolle KSP:lle, eli KPS? :D Vähän eri säännöillä...
______________________
Tuma
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 17
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#395

Viesti Tuma »

JanneM kirjoitti: Mitä???
Nyt tipuin kärryiltä... Tarkotin siis, et missä seurassa harjoittelet taekwondoa. Vyön solmuilla ei niin väliä.
Ah, sekosin siis itse.

Seura on siis Tampereen Kumgang Taekwondo Chun.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#396

Viesti JanneM »

Tuma kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Mitä???
Nyt tipuin kärryiltä... Tarkotin siis, et missä seurassa harjoittelet taekwondoa. Vyön solmuilla ei niin väliä.
Ah, sekosin siis itse.

Seura on siis Tampereen Kumgang Taekwondo Chun.
ei kato mitään hätää... :)
Kerroppa Ykälle ja Laurille terkkuja. Oon muuten tulossa teidän seuran järkkäämiin kisoihin tuomariks. ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
::Ville::
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 109
Lauteille: Kesäkuu 2007

#397

Viesti ::Ville:: »

Olen viime aikoina moneen otteeseen törmännyt tähän outoon asenteeseen; harjoituksissa ei olisi hyvä kasvattaa kuntoa, teen mieluummin tekniikkaa tai jotain muuta.

Ymmärrän tämän asenteen joiltain henkilöiltä, joilla tavoitteena on tosiaan kovan kunnon ylläpito omalla ajallaan, ja he haluavat keskittyä vaikka sitten siihen tekniikkaan treeneissä.

Ainakin niillä kokemuksilla mitä minulla on eri lajeista, yleensä kaikissa treenataan myös sitä kuntopuolta. Oli se sitten missä muodossa hyvänsä, lihaskuntoa, venyvyyttä, aerobista, kestävyyttä. Minusta tämä on oikein, koska useat lajit vaativat hyvää peruskuntoa, tai ainakin se tekee harjoittelun ja tekniikoiden suorittamisen helpommaksi. Luulen että ip-lajeissa ajatellaan myös, että hyvä kunto on myös hyvä edellytys itsepuolustukselle.

En lähtisi vieroksumaan kuntopiirejä yms. treeneissä, ne ovat kuitenkin useimmalle harrastajalle perusta kunnolle, perusta lajille, ja myös perusta itsepuolustukselle.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 19115
Lauteille: Helmikuu 2005

#398

Viesti Jussi Häkkinen »

::Ville:: kirjoitti: Olen viime aikoina moneen otteeseen törmännyt tähän outoon asenteeseen; harjoituksissa ei olisi hyvä kasvattaa kuntoa, teen mieluummin tekniikkaa tai jotain muuta.
Lajini (nyt lomalla olevana) hyvin kokeneena opettajana olen samaa mieltä, joskin teen kunto-osion siinä tekniikkaharjoittelulla. Mikäli harjoittelija ei koe olevansa tarpeeksi kunnossa selvitäkseen treeneistä, hän toivottavasti tekee kuntoharjoittelua omalla ajallaan.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#399

Viesti Naked »

::Ville:: kirjoitti: Olen viime aikoina moneen otteeseen törmännyt tähän outoon asenteeseen; harjoituksissa ei olisi hyvä kasvattaa kuntoa, teen mieluummin tekniikkaa tai jotain muuta.
:smt039
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#400

Viesti Mika »

Koska tämän ketjun otsikko on Combat Hapkido, keskustelua kunnosta, sen määritelmästä ja merkityksestä voi jatkaa mm. alla olevissa ketjuissa tai aiheesta voi avata uuden ketjun.

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=1397" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=2497" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=3952" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=4730" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=3590" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=6024" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=6859" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=7879" onclick="window.open(this.href);return false;
Condevil
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 86
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Espoo

#401

Viesti Condevil »

Jospas aloittaisin potkuiluni täältä esittelyosiosta. :)

Eli tämän nimimerkin takana kirjoittelee kohtapuoliin 26 vuotias pienen pojan ja ei niin pienen koiran sinkkumami Espoosta. Olen karaten uusalottelija. ;) Muutama vuosi sitten ehdin vuoden verran harrastaa, ehkä liiankin ahkerasti... Nyt koitan hieman maltillisemmin päästä taas lajiin mukaan jos vaikka paikat tälläkertaa kestäis. Kunto nollassa ja taidot ruosteessa, mutta into piukeena menossa mukana. :D
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#402

Viesti Tohtori Krabola »

:tervetuloa:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Laica
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Rovaniemi

#403

Viesti Laica »

Jahs, täytyy kai sitten itsekin kertoa jotain kun olen täällä niin aloittelija vielä.
Sukupuoleltani olen naispuoleinen, ikää on 23 ja olen juuri aloittanut Kickboxingin, kun se vihdoin rantautui tänne pohjoiseenkin. Aikaisemmin olen lajia tosin harrastanut etelämpänä Suomea jokusen vuoden, mutta nyt on ollut niiiiin pitkä väli että aivan hävettää omat perus kiertopotkut sun muut. :roll: Välillä tuli myös kokeiltua Kung fu -juttuja, mutta totesin sopivani paremmin KB:n pariin. Tarkoitus olisi myös valmistua yliopistosta tässä varmaan ensi vuoden aikana. (Graphic Design)
Eli huippuunsa jännittävää elämää lumisessa pohjolassa. :lol:
Mazou
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 26
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Vaasa

#404

Viesti Mazou »

Morjesta vaan kaikille. Nimi on Matti ja Vaasasta kotosin. MMA:n alotin peruskurssilla reilu vuosi sitten ja bjj:tä sekä lukkopainia on enemmän tosissaan otettu sitten viime syksystä lähtien. Ikään on kohta 24v ja sukupuolelta mies. Opiskelen täälä Vaasassa amk:ssa rakennustekniikkaa toista vuotta.
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Mä vaan :D

#405

Viesti cyt »

Moi, just tein esittelyn mut se ei sit tullukkaan :(

Jepulis jee joo, mä oon 14(koht 15) vuotias tyttöpotkuilija joka haluis liittyy teijän jengiin.
Mä harrastan aikidoa, jujitsua ja karatea... ja 7 kertaa viikossa on yhteensä nyt tällä hetkellä tekniikka treenit... :D Plus sit kaikki lenkit ym ym.
aikido on mun päälaji jota olen myös harrastanut pisimpään (nyt vasta noin 1½ vuotta), ja muissa lajeissa vasta peruskurssitasolla.
Judoa joskus skidimpänä harrastin, mutta en sitten päässyt kelt. vyötä pidemmälle.. tai viittinyt(?) tyhmä skidi.

Mut kamppailu/taistelulajit on mun elämä ... Mun vanhemmat ei oo kyl sitä mieltä :(

mut joo, olen muuten pohjois-karjalasta... kontiolahdesta.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa