Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#1

Viesti tohtorismies »

Kuva

http://librefighting.blogspot.fi/p/abou ... hting.html





Yhteydenotot kuvassa näkyviin yhteystietoihin. Ei minulle, minä olen väärällä puolen suomen maata :peukku:
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#2

Viesti carenza »

Oliko tämä tarkoitettu vitsiksi? Siis aivan karmeita taktisia virheitä. Tokihan oli kyse vain videon pätkästä vaan siltikin..
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#3

Viesti tohtorismies »

Parahin carenza. Ei ole. Tämä reaper metodihan on nimenomaan tarkoituksellisesti suppea paketti joka keskittyy terän käyttöön "ice pick" otteella terän ollessa itseenpäin. On helppo paketti omaksua lyhyessä ajassa tehokaasta terän käytöstä. Tervetuloa/menoa leirille katsomaan ja kokeilemaan.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#4

Viesti tohtorismies »

http://www.vice.com/read/knife-fighting-tom-usher Ja siitäpä Libren luojan Scott Babbin haastattelu Librestä sen kehittämisestä sekä missä lajia on opetettu/käytetään.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Alapotku
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 227
Lauteille: Heinäkuu 2011
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Defendo
Sivulajit: Libre Fighting, Baraw Sugbo, kuntonyrkkeily, Combat Hapkido
Takalajit: Thaiboxing

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#5

Viesti Alapotku »

Missä ja mihin aikaan tämä on Oulussa? Mitä maksaa ja kuka järjestää? Minun selaimessani (Firefox/Ubuntu) ei näy kuvaa, vain kaksi videota.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#6

Viesti tohtorismies »

Eli järjestäjänä toimii http://www.oulunkamppailuklubi.fi/ ja leirin hinta on 40€. Seminaarin saapuu ohjaamaan Haroon Darr Lontoosta. Haroon on Libre knife systemin Euroopan vastaava ohjaaja sekä Piper knife systemin Master Guardian, mikä on korkein arvo tässä lajissa Euroopassa. Pitää se paikalle itsekkin vääntäytyä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Alapotku
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 227
Lauteille: Heinäkuu 2011
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Defendo
Sivulajit: Libre Fighting, Baraw Sugbo, kuntonyrkkeily, Combat Hapkido
Takalajit: Thaiboxing

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#7

Viesti Alapotku »

Oulun kamppailuklubin sivuilla ei näy mitään tietoa tästä seminaarista. Lähetin sinne viestin viime sunnuntaina, ei ole tullut vastausta. Ei pidä Oulun kamppailuklubi kiirettä ilmoittelun kanssa, kun aikaa on vielä kaksi viikkoa.

Mihin kellonaikoihin seminaari järjestetään, tietääkö tohtorismies? Kun tulee kauempaa, pitää suunnitella matka etukäteen.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Libre knife system Reaper method seminaari Oulussa 3.12.2016

#8

Viesti tohtorismies »

Alapotku kirjoitti:Oulun kamppailuklubin sivuilla ei näy mitään tietoa tästä seminaarista. Lähetin sinne viestin viime sunnuntaina, ei ole tullut vastausta. Ei pidä Oulun kamppailuklubi kiirettä ilmoittelun kanssa, kun aikaa on vielä kaksi viikkoa.

Mihin kellonaikoihin seminaari järjestetään, tietääkö tohtorismies? Kun tulee kauempaa, pitää suunnitella matka etukäteen.

Klo 10-15. Sama vika toiselta puolelta suomeahan se pitää vaihteeksi matkustaa..
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 1 kurkkija