Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

M: uusi (täysin käyttämätön) A1 valkoinen BJJ-puku Globetrotters competition

Kamppailulajituotteiden osto-, myynti- ja vaihtopalsta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

M: uusi (täysin käyttämätön) A1 valkoinen BJJ-puku Globetrotters competition

#1

Viesti Pyjamasankari »

Eli minulle jäi erinäisten käänteiden jälkeen vahingossa väärän koon puku haltuun ja sen palauttaminen menisi hiukan hankalaksi, niin myyn vaikka tarjouksien perusteella puvun pois.

Koko on siis A1 ja puku on valkoinen täysin uusi ja kertaakaan käyttämätön.

Globetrottersin sivulta löytyy erinomainen kokotaulukko, josta voi mittailla olisiko sopiva koko:

http://www.bjjglobetrotters.com/product ... rance-sale

Puku on vielä avaamattomassa lähetyspaketissa ja sisältää itseasiassa kahdet housut kokoa A1 ja tarvittaessa voin laittaa pakettiin mukaan valkoisen Globetrottersin BJJ vyön. Mukana myös valkoinen kangaspussi puvun kanniskeluun.

Puku on tällä hetkellä Jyväskylässä, jossa olen tällä erää vielä viikon ja sitten taas koko kesäkuun. Postituskin on mahdollinen toki ja Tampereella kuljeskelen joskus myös.

Minulla on samanlainen puku käytössä ja on todella miellyttävän tuntuinen varsin laadukas tuote. Normaalihinnat on likempänä kahtasataa ja nyt olisi mainio tilaisuus saada puku kohtuulliseen hintaan. Harmi kun on väärä koko itselle, muuten en olisi myymässä missään nimessä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 29 kurkkijaa