Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Internet ja seuranhaku

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Luppa
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 244
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Internet ja seuranhaku

#1

Viesti Luppa »

Ylipotkija: Oli alunperin täällä.


Ystäväni on käynyt useilla treffeillä netin seuranhakusivustojen kautta ja nyt "Se oikea" lienee löytynyt. Onko kukaan potkulaisista käynyt nettideiteillä ja millaisia kokemuksia / tuttavuuksia ovat olleet?
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#2

Viesti sivarinlötkö »

Varsinaisesti en ole seuranhakupalstojen perusteella ketään treffannut, mutta kaikki paitsi yksi "tyttöjuttu" ovat olleet jossain määrin netistä lähtöisin. Tässä sitä nyt neljättä vuotta yhdessä ollaan viimeisimmän kanssa, niin kai tuo jotakuinkin toiminut on.
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#3

Viesti mikjum »

Onhan noita tullut testailtua. Sinkuksi kun ryhdyin, niin piti tietty tutkia kaikki mahdollisuudet :D

Kokemukset ovat olleet pääosin positiivisia. Ainoastaan yhdet katastrofitreffit on tuota kautta tullut järjestettyä ja nekin olisi voinut välttää, jos olisi ajoissa tajunnut tulkita ilmeiset merkit ;)

Mutta pääsääntöisesti mukavia naisia on tullut netitse tapailtua. Muutamat treffit ovat poikineet hieman pidempikestoisiakin juttuja. Mun mielestä oikein hyviä systeemejä. Aina jos tuntuu elämä käyvän tylsäksi, niin voi hankkia hiukan sutinaa järkkäämällä parit-kolmet treffit tulevalle viikolle ;)

Olen siis ainoastaan näitä ilmaisia systeemejä testaillut. Maksullisista ei oo kokemuksia.
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#4

Viesti Paappa »

En ole itse kokeillut ilmeisistä syistä, mutta tunnen kyllä ihmisiä jotka ovat tällä tavoin tavanneet. Jopa naimisiin päätyneet nettituttavuuden kanssa.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#5

Viesti premier »

Onhan noita tullu kokeiltua. Nettideittailu on vähän kakspiippunen juttu. Porukka usein valehtelee/kaunistelee silmät päästään, mutta toisaalta kyllä siellä paljon erittäin varteenotettavia ja hyviä potentiaalisia kumppaneja. Ongelma on lähinnä niiden erottaminen toisistaan.
premier
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#6

Viesti mikjum »

premier kirjoitti: Onhan noita tullu kokeiltua. Nettideittailu on vähän kakspiippunen juttu. Porukka usein valehtelee/kaunistelee silmät päästään, mutta toisaalta kyllä siellä paljon erittäin varteenotettavia ja hyviä potentiaalisia kumppaneja. Ongelma on lähinnä niiden erottaminen toisistaan.
Eihän tuo mikään ongelma ole. Asiat käyvät ilmi viimeistään kun tavataan oikeassa elämässä. Itse oon lähtenyt aina melko ennakkoluulottomasti treffeille. Asenteena on se, että mitään ei voi hävitä. Pahimmassakin tapauksessa hukkaat vain pari tuntia aikaasi :lol:
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#7

Viesti premier »

No kyllä se mun mielestä on ongelma, jos joudun näyttäytymään julkisesti ja viettämään aikaa jonkun tylsän kammotuksen kanssa :(

Mutta jokainen taplaa tyylillään :D
premier
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16102
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#8

Viesti Kari Aittomäki »

Eikös se koulukiusattu oppeeralaulaja PaulP löytäny sen vaimonsa netistä?
Näin muistelen. Olen myös kuullut jotta netinkautta kekattu ois niinku viilempi tapaus kuin vanhanaikainen lehti-ilmoitusheila.

Oishan se hienoa esitellä siippaa.
- Tää on Bellamysterix. Oikeesti se on Seija mutta me käytetään yhä näitä nettitunnuksia, tekee arjestakin juhlaa. Mie oon Ironman.
- On tää vähä toista ku joku postimyyntivaimo. Me ollaan niin onnellisiaki, joskus hupsusti chattaillaan keskenämme vierekkäisillä koneilla. Hihi.


Varmaan ihan hyvä juttu siis, nettideittailu.
Jätän kuitenkin kokeilematta.
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

#9

Viesti Nauses »

Kari Aittomäki luulen että tässä tapauksessa tarkotettiin sitä että sovitaan netissä treffit randomin kanssa ja ne ite treffit on sitten ihan normaalit sokkotreffit. Ei niin että se itse deittailu tapahtuu netin välityksellä, tosin pahoittelut jos et sitä tarkoittanutkaan. Musta kyllä lehteen painettavaksi treffi-ilmoituksen tuntuisi vielä oudommalta kun sen nettiin tunkeminen.
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#10

Viesti mikjum »

premier kirjoitti: No kyllä se mun mielestä on ongelma, jos joudun näyttäytymään julkisesti ja viettämään aikaa jonkun tylsän kammotuksen kanssa :(
Ainiin joo. Enpä ajatellut tätä. Kauheeta!! :shock: :badgrin:

Omien kokemusteni pohjalta en ole huomannut mitään eroa siinä, hengaanko tytön kanssa, joka on löytynyt baarista, snägärijonosta, festareilta tahi internetin suranhakupalstalta.
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
vanu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 493
Lauteille: Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Kuopio

#11

Viesti vanu »

Mää oon suunnitellut kirjoittavani kirjan aiheesta heti kunhan keksin, miten voin sen tuotokseni kanssa välttää välttää viiviavellanilmiön. Tosin edelleen harmittaa, ettei tullut talletettua niitä alkuaikojen parhaita viestejä, nyt on jo niin kyynistynyt ettei löydä samanlaista riemua kuin harvoin :D .

Oma ilmoitus on ollut netissä nyt kolmatta vuotta, ja yhteydenottojen määrä on jokseenkin häkellyttävän huikea. Muutamia mukavia juttuja kehkeytynyt, "näytillä" käynyt ehkä viitisentoista kertaa. Prosentuaalisesti siis jottain promillen tasolla tuo onnistumisprosentti :p . Lomailen Porissa nyt, ja vaihdoin tänään päivällä profiilini sijaintipaikaksi Satakunnan - kuudessa tunnissa uusia viestejä oli putkahtanut 22 kpl + 4 sähköpostia, vaikken ilmoituksessani ihan suoraan ilmaista seksiä ja pääsiäismunia kaupan päälle tarjoakaan.

Olen mikjumin kanssa samoilla linjoilla siinä, että ei sillä kohtaamispaikalla ole väliä, tärkeintä että polut sattuvat jollakin tapaa yhteen. Mieluummin myöntäisin tavanneeni netissä kuin Ikeassa, vaikka edelleen sitkeästi noita nykyajan senssipalstoja osa kanssakulkijoista vierastaa.
Treenipäiväkirja päivitystauolla
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#12

Viesti Mika »

vanu kirjoitti: Mieluummin myöntäisin tavanneeni netissä kuin Ikeassa, vaikka edelleen sitkeästi noita nykyajan senssipalstoja osa kanssakulkijoista vierastaa.
Tuo muuten saattaa hyvinkin olla totta, mutta miksi? :funtsii:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#13

Viesti kenttiensankari »

Naisia lienee prosentuaalisesti melko lailla vähemmän netissä tarjolla kuin miehiä. Joten jos on nätti ja urheilullinen neitokainen kuten vanu niin melko varmasti sataa aika julmetusti tarjouksia. Miehenä pitää olla jo sitten aika laadukasta kamaa jos meinaa saada samanlaista tarjousmäärää.

Itse ainakin ilmoittaudun heti että vierastan netin seuranhakupalstoja, vaikka ikisinkku tunnunkin olevan. Jotenkin se ei vaan tunnu kovin luonnolliselta lykätä sinne ilmoitusta ja alkaa lähetellä tarjouksia.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Zherec
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1097
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#14

Viesti Zherec »

Näitä testejähän on aina välillä lehdissä, joissa tehdään kaksi ilmoitusta jollekin deittipalstalle, toinen miehenä ja toinen naisena. Sen kumpi ilmoitus saa enemmän vastauksia voinee jokainen arvata.
-Janne Laakso
"10% inspiration, 90% perspiration."
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#15

Viesti mikjum »

kenttiensankari kirjoitti: Naisia lienee prosentuaalisesti melko lailla vähemmän netissä tarjolla kuin miehiä. Joten jos on nätti ja urheilullinen neitokainen kuten vanu niin melko varmasti sataa aika julmetusti tarjouksia. Miehenä pitää olla jo sitten aika laadukasta kamaa jos meinaa saada samanlaista tarjousmäärää.
Jep. Naiset saavat tyypillisesti selvästi enemmän vastauksia. Jopa suhteutettuna miesten ja naisten määrälliseen eroon. Tosin vastausten keskimääräinen laatu on melko paljon heikompi. Noilla palstoilla kun vaikuttaa olevan suuri joukko todella epätoivoisia ru...noilijoita, jotka copypastaavat saman vastauksen kaikille naispuolisille. Ja mistä minä tiedän? Olen keskustellut asiasta useiden nettitreffailua harrastavien naisten kanssa.

Itse olen tavannut noiden palstojen kautta jotakuinkin kymmenkunta naista. Kaikki ovat avanneet pelin suuntaani, eli lähettäneet vastausta profiiliini. Tästä syystä en edes itse yritä toimia toisin päin, vaan luotan profiilini puhuvan puolestaan 8)
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa