Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Internet ja seuranhaku

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Internet ja seuranhaku

#106

Viesti DeusVult »

Jussi Huusko kirjoitti: Jopas olen käteni soppaan lyönyt. Liityin nimittäin Badoon käyttäjäksi tuossa muutama päivä sitten ja tulee semmoista kottaraista paikalle kyllä kaffiloihin, että järki lähtee.
Tähän voisin laittaa vähän tilannepäivitystä nyt, kun olen hiessä räplännyt Badoota kuukauden päivät. Siinä se mekanismi on ilmeisesti sellainen, että "Tinder-moodissa" Badoo näyttää ensin ne lähimmät ihmiset, ja siirtyy sitten asteittain kauemmaksi kun lähellä olevat ihmiset loppuu. Tällä hetkellä mennään jossain Jyväskylän tasalla, kun Helsingin, Turun ja Tampereen seutujen profiilit on jo koluttu läpi. Tämä tarkoittaa siis satoja profiileja, joista aika montaa olen varmaan "tykännyt". Näistä 4 on nyt kuukauden aikana tykännyt minusta, plus yksi joka on jo poistanut profiilinsa. Toisin kuin Tinderissä, Badoossa voi myös aloittaa keskustelun sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole matchi, kunhan tämä profiili näkyy screenissä joka näyttää sinua lähellä olevat ihmiset. Tosin näihin yhteydenottoihin ei vielä toistaiseksi ole kukaan vastannut. Yhtään henkilöä en ole Badoon kautta vielä livenä tavannut.

Olen lisäksi edelleen sitä mieltä, että Badoossa on paljon feikkiprofiileja tai muuta outoa shittiä. Miksi muuten jollain täysin suomalaisen näköisellä ihmisellä on kiinalanen nimi (tyyliin Wei Wei tai Xiao Chi tai whatever) ja joku kyrillisin kirjaimin kirjoitettu harrastus? Tai miksi Helsingin seudulta löytyy valtava määrä selvästi ulkomaalaisia ihmisiä, joiden profiilikuvat on otettu ulkomailla ja laadusta päätellen useita vuosia sitten? Ovatko nämä kaikki jotain vaihtarioppilaita tai risteilyturisteja? Haiskahtaa oudolta.

Kaiken kaikkiaan olen tullut vähän siihen johtopäätökseen, että nettideitit ja tinderit ja muut helpottavat löytämään ainakin satunnaista seuraa lähinnä silloin, jos muutenkin käy niin sanotusti flaksi. Sen sijaan ihmiset, jotka eivät muutenkaan saa seuraa baareista tai mistään muualtakaan, eivät näytä saavan sitä yhtään sen helpommin netistäkään. Jännä juttu.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#107

Viesti Point »

Badoo oli kyllä ainakin täällä Suomessa aika sukka. Tuntui, että feikkejä oli enemmän kuin oikeita ja ne oikeat löytyivät "kaikkialta muualtakin".

Näin kesän Tinderöinnin perusteella huomasin, että siihen pätee ns. myynnin suppiloteoria. Esim 100 matchia. 10 kanssa jotain viestittelyä. (joko itse tai toisen aloittamana) Viiden kanssa ehkä tapaaminen. Tästä ehkä yhden tai kahden kanssa tilanne johtaa pidemmälle. Esittelyteksteillä yms voi tietenkin parantaa mahdollisuuksia, mutta enemmän pitää pystyä olemaan välittämättä pettymyksistä.

Itsensä myymistä tämä internetin deittimaailma on. Vaikka tuote on kunnossa, niin ei sitä kukaan osta, jos sitä ei kauppaa. Sad but true.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Internet ja seuranhaku

#108

Viesti Pyjamasankari »

Point kirjoitti: Itsensä myymistä tämä internetin deittimaailma on. Vaikka tuote on kunnossa, niin ei sitä kukaan osta, jos sitä ei kauppaa. Sad but true.
Mulla ei ole edes tuote kunnossa, mutta helppoheikin puhelahjoilla saa myytyä sellaisen paketin kelle vaan, että varmasti katuvat leikkiin ryhtymistä. :lol:

Badoossa on se hyvä puoli, että siihen voi määritellä minkä vain paikkakunnan. Eli mullakin on nyt tässä Suomessa poiketessa silti hakuehdoissa Kiova tai Odessa ja pommitan sieltä useamman kymmenen tuhannen profiilin joukosta jo nyt sopivia "uhreja" syksyn varalle.

Tuo mitä DeusVult laittoi, niin tosiaan voi olla ettei ole aitoja profiileita ihan kaikki, mutta samapa kai se on jonkun viis-kuuskymppisen läskin ja karvaisen äijänkin kanssa jutella aina välillä. Pysyy ying ja yang kunnossa maailmassa. :yinyang:

Mutta, muutamat treffit sieltä käyneenä (Kiovassa) ja se mikä on hieman kenkkumaista, niin aika tavalla sellaisia pyrkyreitä olleet ne likat järjestäen loppupeleissä. Tosin, ei se minua haittaa, kun sanon heti alkuun ihan rehellisesti mikä mun kuvio on, eli lähinnä on mukavaa kun paikallinen näyttää paikkoja. Siis kylillä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#109

Viesti Mika »

Jussi Huusko kirjoitti: Tosin, ei se minua haittaa, kun sanon heti alkuun ihan rehellisesti mikä mun kuvio on, eli lähinnä on mukavaa kun paikallinen näyttää paikkoja. Siis kylillä.
Eikös sellaisesta voi saada sakot ja nuhtelut päälle? Siveettömyydeksi sitä kai Suomessa kutsutaan. Ajatelkaa lapsia...

brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Internet ja seuranhaku

#110

Viesti Kristian Hyvärinen »

Jussi Huusko kirjoitti: Tuo mitä DeusVult laittoi, niin tosiaan voi olla ettei ole aitoja profiileita ihan kaikki, mutta samapa kai se on jonkun viis-kuuskymppisen läskin ja karvaisen äijänkin kanssa jutella aina välillä. Pysyy ying ja yang kunnossa maailmassa. :yinyang:
:nauruhammas: :peukku:
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Internet ja seuranhaku

#111

Viesti Polvi »

Voi pojat. Jos omassa nuoruudessa olisi ollut Tinder, niin eihän sitä olisi muuta ehtinyt tekemään kuin.. niin. Oltiin tossa taannoin sinkkukaverin luona ja hommattiin sille neljälle seuraavalle arkipäivälle sänkyhommia muikeiden ilmestysten kanssa. Tavoite oli saada koko arkiviikko täyteen, mutta yhtä jäi vaille. Rikollisen helppoa.

En sitten tiedä, miten hyvin sieltä löytyy seuraa tositarkoituksella, mutta viihdekäyttöön erittäin toimiva palvelu.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Internet ja seuranhaku

#112

Viesti DeusVult »

Voitteko hommata mullekin, kun teiltä se käy noin näppärästi? :D
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#113

Viesti JariMarjamaa »

Ja mullekkin :D
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Internet ja seuranhaku

#114

Viesti Pyjamasankari »

Me ollaan kaverin kanssa ajamassa näillä näkymin kohti Kiovaa vanhalla farmarimallin Focuksella tässä ihan lähipäivinä, otetaanko @DeusVult ja @JariMarjamaa takapenkille istumaan kaikkien aikojen potkutreffimatkalle, jota Lasse tuossa muutama viesti sitten taaksepäin ideoi. :lol:

Lyödään chatit kuumiksi heti Via Balticalla ja mennään suoraan treffeille rankasti savuttavalla Fordilla, suihkussa käymättä tietenkin. Neljä kuskia (?), niin eihän tota väliä pitkään edes pöristele.

Jos Tinder tai Badoo hälyttää jollain niin pahan kerran, että joutuu jäämään matkan varrella jo jonnekin, niin ei sille sitten mitään tee, sitten joutuu vaan jäämään.

Minä olen kyllä hieman myöskin harkinnut tätä.
JariMarjamaa kirjoitti: Ja palattu alkuperäiseen luomu pläniin.
Syynä se, etten oikeasti edes tiedä mitä haen tuolta Badoosta tai Tinderistä. Ehkä tämä Potkun työryhmä voisi pitää jonkun palaverin, jossa asetetaan kunnianhimoisia tavoitteita toiminnalle? Siihen kyllä äänestän nimimerkin Polvi toiminnanjohtajaksi ja projektin aikatauluttajaksi tässä ketjussa esiintulleilla meriiteillään.

Tosiaan liki 50 000 typsyä Badoossa siinä Kiovan alueella, vaatinee jonkunmoista aikatauluttamista vaikka olisi neljäkin metsuria urakkatahdilla kaatamassa.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Internet ja seuranhaku

#115

Viesti Elina »

Mä olen kyllä tuon pahamaineisen Tinderinkin kautta tavannut ihan fiksuakin porukkaa, yhtä olen tapaillut nyt koko kesän ja siitä ei kyllä mies voi paljoa parantua.

Kyllä sielläkin on niitä oikean parisuhteen hakijoita ainakin reilujen 30 -vuotiaitten joukoissa. Parikymppisissä on varmaan oman markkina-arvon testaajia enemmän, me vanhat kehäraakit pelataan yleensä enemmän ihan vain sillä, että meillä on jo oma persoona :smt003

Sanoisin, että ihmisiä kiinnostaa loppujen lopuksi eniten se, että olet rehellisesti oma itsesi ja olet jollakin tavalla kiinnostava niin, että sinun kanssasi on mukavaa viettää aikaa oli se sitten virtuaalisesti tai livenä. Lottovoittohan se on silloin, kun se mukava ihminen viehättää myös visuaalisesti, mutta harvempi juttu syvenee sen kummemmaksi, jos ei ole niitä yhteisiä keskustelun- ja kiinnostuksenaiheita.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Internet ja seuranhaku

#116

Viesti Lasse Candé »

En ole ikinä kokeillut, kun on suhteiden välissä (usein pitkähköjä aikoja) ollut vähän niin että se tulee mitä tulee ja sitten kun on valmis taas, onkin yleensä sopiva kokelas löytynyt. Oikeastaan koskaan ei ole ollut tarvetta enempään kuin mihin törmää. Mutta minä käynkin paljon radalla ja tykkään rokkenrolasenteisista hyvää juttuseuraa olevista tytöistä.
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Internet ja seuranhaku

#117

Viesti Pyjamasankari »

Onhan tässä touhussa ihan oikeitakin vaaroja.

Coby Persin teki kokeilun, jossa hän lähestyi Facebookissa väärällä profiililla kolmea alaikäistä tyttöä näiden vanhempien luvalla. Hän jutteli Facebookissa näiden tyttöjen kanssa muutaman päivän, jonka jälkeen pyysi näitä tapaamaan kasvotusten - kaikki kolme suostuivat. Tyttöjen vanhemmat olivat myös jemmassa tapaamispaikalla.

[video][/video]
Kat
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 10
Lauteille: Syyskuu 2015
Paikkakunta: E-P

Internet ja seuranhaku

#118

Viesti Kat »

Point kirjoitti:
JariMarjamaa kirjoitti: Suomi24 ei toimi. Pitäs oikeasti "keskutella", että naiset vähäänkään kiinostuisi.

Joku Tinder ilmainen versio asennettu
Non niin, miten tämä toimii? :)

Naiset ovat siitä hassuja, että tykkäävät ensin jutella... Niin baarissa kuin netissä... Paitsi Hanna varttia yli kolme... Silloin käy kaikki
Tinderiä aikani kokeilin, ja matcheja kyllä tuli, mutta en saanut ainuttakaan keskustelua siellä aikaan, joten poistin sovelluksen. Jotkut ei vastannut mitään, jotkut vastaili puolihuolimattomasti, eli viesteistä huomasi kyllä oikein hyvin sen, ettei niillä ollut ihan hirveesti intressejä tutustua. Sit oli niitä, jotka sai sanottua vaan "hei" ja "mitä kuuluu", siinä kaikki. Yksi seksinvonkaaja oli, joka meni heti tokassa viestissä asiaan.

Kai toi sopii sellaisille, jotka tykkää pitää montaa rautaa tulessa samaan aikaan. Ite en viitsi hukata aikaani sellaiseen, enkä kyl rupee kilpailemaan jonkun huomiosta sadan muun kanssa. Tinder on muutenkin huono alusta sen tyyppiselle suhteelle, mitä mä haen.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#119

Viesti Point »

Kat kirjoitti:
Point kirjoitti:
JariMarjamaa kirjoitti: Suomi24 ei toimi. Pitäs oikeasti "keskutella", että naiset vähäänkään kiinostuisi.

Joku Tinder ilmainen versio asennettu
Non niin, miten tämä toimii? :)

Naiset ovat siitä hassuja, että tykkäävät ensin jutella... Niin baarissa kuin netissä... Paitsi Hanna varttia yli kolme... Silloin käy kaikki
Tinderiä aikani kokeilin, ja matcheja kyllä tuli, mutta en saanut ainuttakaan keskustelua siellä aikaan, joten poistin sovelluksen. Jotkut ei vastannut mitään, jotkut vastaili puolihuolimattomasti, eli viesteistä huomasi kyllä oikein hyvin sen, ettei niillä ollut ihan hirveesti intressejä tutustua. Sit oli niitä, jotka sai sanottua vaan "hei" ja "mitä kuuluu", siinä kaikki. Yksi seksinvonkaaja oli, joka meni heti tokassa viestissä asiaan.

Kai toi sopii sellaisille, jotka tykkää pitää montaa rautaa tulessa samaan aikaan. Ite en viitsi hukata aikaani sellaiseen, enkä kyl rupee kilpailemaan jonkun huomiosta sadan muun kanssa. Tinder on muutenkin huono alusta sen tyyppiselle suhteelle, mitä mä haen.

Mun mielestä Tinder tavallaan laskeutuu samaan luokkaan kuin menissä baarissa juttelemaan tuntemattomalle. Osa on siellä varattuja, vaan seksin perässä tai yksinkertaisesti vaan ääliöitä. Itse olen onnistunut saamaan siellä kyllä juttuseuraa, mutta sekin riippuu hieman ajoituksesta. Joskus se toisen moi jää vaan huomaamatta, kun ei ihan kokoajan jaksa puhelinta näpltä.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kat
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 10
Lauteille: Syyskuu 2015
Paikkakunta: E-P

Internet ja seuranhaku

#120

Viesti Kat »

Point kirjoitti: Mun mielestä Tinder tavallaan laskeutuu samaan luokkaan kuin menissä baarissa juttelemaan tuntemattomalle. Osa on siellä varattuja, vaan seksin perässä tai yksinkertaisesti vaan ääliöitä. Itse olen onnistunut saamaan siellä kyllä juttuseuraa, mutta sekin riippuu hieman ajoituksesta. Joskus se toisen moi jää vaan huomaamatta, kun ei ihan kokoajan jaksa puhelinta näpltä.
Mulle ei kyl sovi toi baareissa tutustuminenkaan. Varmaan osittain siitä syystä, kun työskentelen siinä ympäristössä, niin ei ihan hirveesti humalaiset miehet innosta. Olen nähnyt sitä meininkiä ihan riittävästi.

Voi olla, etten vaan itse osaa tuota Tinder-deittailun etikettiä, mutta en usko, että menetän mitään. Hauskalta ja jännittävältä ne kavereiden tarinat Tinder-deiteistä ja baarisäpinöistä kuulostaa, mutta ei kuitenkaan oo pakottavaa tarvetta kokea sitä itse.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa