Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Awareness test - Oletko perillä asioista?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Awareness test - Oletko perillä asioista?

#1

Viesti Bahar »

Testaa itsesi

" onclick="window.open(this.href);return false;
Bahar Tokat
Youtube-kanava
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#2

Viesti flammee »

Aika paha, olin ihan varma että sieltä pomppaa joku kirkuva zombinaama silmille kun liian intensiivisesti tuijottaa, joten en edes keskittynyt heittoihin ja silti jäi huomaamatta. :D Tää siis ei ole säikyttelyvideo, ei sieltä mitään pomppaa.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

#3

Viesti kamppaaja »

Sen "karhun" vaatetus näyttää tossa youtuben ruudulla oikeastaan aika samalta kun noiden tummapukuisten pelaajien, että ei ihme jos sitä ei huomaa. Olen nähnyt sellaisen version jossa tuli gorilla mutta tiesin sen etukäteen. Vai olikohan tuo se sama.
Kuvake
cheetah
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 65
Lauteille: Toukokuu 2007

#4

Viesti cheetah »

Vähän pelottavaa miten asioita oikeasti jää huomaamatta kun ei keskity etsimään niitä...hauska oli :lol:
Tärkeintä ei ole voitto vaan se, että Ruotsi häviää!!
_________________________
2002>Kwan Nyom Hapkido
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#5

Viesti Mjölnir »

Tää oli helppo. Mulla on tapana katsoa keskelle kuvaa ja sivusilmällä havainnoida reunoilla tapahtuvia juttuja. Siihen keskellehän se karhu ilmestyi pyörimään
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

#6

Viesti kamppaaja »

Mjölnir kirjoitti: Tää oli helppo. Mulla on tapana katsoa keskelle kuvaa ja sivusilmällä havainnoida reunoilla tapahtuvia juttuja. Siihen keskellehän se karhu ilmestyi pyörimään
Laskitko niitä syöttöjä samalla?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#7

Viesti Mjölnir »

kamppaaja kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:Tää oli helppo. Mulla on tapana katsoa keskelle kuvaa ja sivusilmällä havainnoida reunoilla tapahtuvia juttuja. Siihen keskellehän se karhu ilmestyi pyörimään
Laskitko niitä syöttöjä samalla?
Joo. Tosin pääsin muistaakseni kymmeneen, kun aloin kiinnittää huomiota siihen karhuun
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

#8

Viesti Minazki »

Helposti se tuli laskettua oikein nuo 13 syöttöä. Karju tosin jäi aivan täysin huomaamatta, joka osaltaan johtuu siitä, että se karhu näyttää niin tummalta että se sekoittuu todella helposti mustaan joukkoeeseen.
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

#9

Viesti ka1 »

Tommoset on kyllä mielenkiintoisia juttuja. Ihmisen havaintokyky on loppujen lopuksi aika heikko, ja kontrolloitavissa, ainakin taviksilla. Jos taidot riittävät, hommaa voi soveltaa vaikka näin: " onclick="window.open(this.href);return false; :o
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#10

Viesti keskilinja »

Syötöt sain laskettua, mutta nallukka jäi huomaamatta :oops:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
Samurai
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 318
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Baía

#11

Viesti Samurai »

hitsi, laskin syötöt oikein ja huomasin jossain vaiheessa että mustalla joukkueella on enemmän pelaajia kuin alussa! :lol: :oops:
Capoeira on Capoeiraa. Mikä tahansa muu määritelmä on puutteellinen.
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

#12

Viesti jussip »

Tuolla oli lisää tuosta testistä ja aiheesta yleensäkin.

http://www.telegraph.co.uk/connected/ma ... xml&page=1
In one experiment, people who were walking across a college campus were asked by a stranger for directions. During the resulting chat, two men carrying a wooden door passed between the stranger and the subjects. After the door went by, the subjects were asked if they had noticed anything change.

Half of those tested failed to notice that, as the door passed by, the stranger had been substituted with a man who was of different height, of different build and who sounded different. He was also wearing different clothes.
Lisätietoja, videoita/testejä: http://viscog.beckman.uiuc.edu/media/da ... graph.html
Kuvake
Olppaemi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1182
Lauteille: Joulukuu 2005

#13

Viesti Olppaemi »

Tuossa aika samaa settiä: Derren Brown - Person Swap
“The soldier, above all other people, prays for peace, for he must suffer and bear the deepest wounds and scars of war.”
Kuvake
rvaananen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 159
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tornio

#14

Viesti rvaananen »

Mjölnir kirjoitti: Tää oli helppo. Mulla on tapana katsoa keskelle kuvaa ja sivusilmällä havainnoida reunoilla tapahtuvia juttuja. Siihen keskellehän se karhu ilmestyi pyörimään
Sama homma minulla. Huomasin karhun samantien, siksi en nyt ensin käsittänyt mikä tässä oli se "juju" :D

Mutta joo, 11 tuli summaksi ennen bearia.
R.Väänänen - Vapaaottelu - Muay Thai / Submission Wrestling
Ota enemmän irti, liity Etupotkijaksi[/linkki]

Μολὼν λαβέ !
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 112 kurkkijaa