Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kuinka tanssit yökerhossa?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Miten tanssit yökerhossa?

Huonosti
12
12%
Käytän tanssiliikkeitä, jotka olen oppinut tanssiharrastukseni takia.
4
4%
Käytän tanssiliikeitä, jotka olen muuten vaan oppinut tai kehittänyt itse.
24
23%
Teen kamppailutreeneissä oppimiani lihaskuntoliikkeitä musiikin tahtiin.
2
2%
Hytkyn ja näytän typerältä.
35
34%
En tanssi enkä saa naisia/miehiä.
27
26%
 
Ääniä yhteensä: 104

Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 19114
Lauteille: Helmikuu 2005

#31

Viesti Jussi Häkkinen »

Slind kirjoitti:
sivarinlötkö kirjoitti:

Tekno snake, täts it :D
:) Näkeehän noitakin liikkeitä, vaan edelleenkin ne soveltuvat lähinnä nopeaan musiikkiin. Ja kun yökerhoissa soitetaan sitä pahuksen hiphoppia aivan liikaa.

Jumpstyle olisi kivaa osata, tosin vaatii kyllä niin nopeatempoista musiikkia että yökerhoissa ei sellaista tulla ikinä kuulemaan (toisaalta MusicTV soitti tänään oikeaa drum'n bassia) " onclick="window.open(this.href);return false; ja " onclick="window.open(this.href);return false;
Tätä varten on asia nimeltä reivit. :running:
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Sirpa
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 173
Lauteille: Syyskuu 2005

#32

Viesti Sirpa »

Onpas lohdullista. Kaikki muutkaan eivät osaa tanssia. Tässä tapauksessa voin varmaan tunnustaa, että tanssikykyni ovat samaa luokkaa kuin vaniljahyytelöllä. Joka kerran, kun menen tanssimaan odotan, että kaikki alkavat osoittaa minua sormella ja nauraa kippurassa. Jostain syystä niin ei koskaan tapahdu. No, kummiskin, kun ystävä raahaa tanssilattialle, niin pakko kai sitä on tanssia ja hengissä olen selvinnyt. Ehkä sitä vielä oppii.

Vastasin siis tuon "hytkyn ja näytän typerältä" -vaihtoehdon.
-Sirpa Pahkuri-
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#33

Viesti Jarppa »

Meikä tykkää tanssia, sinkkuna bailasin ahkerasti, ja baari-ilta kävi joskus jopa treenistä kun tanssilattialla tuli bailattua se 4-5 tuntia, tai ainakin jatkuvasti liikkeessä. Seinäruusuna ei vaan ikinä saanut naista, joten usein tuli tanssittua selvinkin päin, kun ei ollut rahaa juoda. Nykyisen vaimonikin tapasin tanssilattian laidalla, kun hörpin vettä. Myönnettävä että rennompaa se on muutaman oluen jälkeen, ja korokkeelle meno yleensä vaati six-päkin nauttimisen pohjille.

Vain kerran muistan nähneeni itseni tanssimassa peilin kautta, ja kyllä se aika hirveeltä näytti. Nykyään tekisi mieli vetää vähintään kevyt känni että uskaltaa tanssimaan, tai sit vaimon on oltava mukana. Vai näyttääkö se hyvältä vai huonolta kun heiluu kuin vieteriukko kovassa tuulessa. :smt020

Mistähän lienee tanssioppi tullut, tanssikoulussa (vanhoja tansseja siis) olin 17 vuotiaana, ja muistaakseni yksi DJ kaveri näytti joskus jotain normaaleja liikkeitä joista aloittaa, ja sanoi että on tärkeää tanssia rennosti jotta jaksaa.

Viime kesänä veivasin vaimon kanssa tangoa jollain Topi Sorsakosken keikalla (jonne mut siis pakotettiin kuskiksi vaimolle ja sen siskolle), eikä haitannut ettei kumpikaan osannut askelia, mentiin vaan rytmin mukaan ympäri lavaa. Join yhden lonkeronpuolikkaan helpottaakseni jännitystä. Oli se vaan aika näky kun pistettiin vanhemman sukupolven seassa kahdestaan jalalla koreasti. Turha sitä on jännittää, luotan että tuokin olisi pysynyt salassa jos en sitä täällä ois sanonut. :D
Kuvake
Sylvesteri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1535
Lauteille: Marraskuu 2005

#34

Viesti Sylvesteri »

Nykyinen tyttöystäväni löytyi tanssilattialta kun se horjahti vahingossa minua vasten ja nappasin käsivarresta kiinni :)

Prodigyn tyyli on meikän, mikäli musa vain sen sallii....tosin nykyaikana se on ehkä vähän liian huomiotaherättävää meuhkaamista . Ne Prodigyn vanhat kappaleet ovat kyllä hyvää tanssimusaa.

No good
" onclick="window.open(this.href);return false; ... re=related
Kohdassa 3:30 kunnon askellusta...

Out of space
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kohdassa 1:30 hauska askelkuvio...
Mietinnässä.
Slind
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 689
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Yhteystiedot:

#35

Viesti Slind »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Tätä varten on asia nimeltä reivit. :running:
Tiedän, Jyväskylässä vaan "reiveissä" musiikkilinjana on drum'n bass tai italo/breaks/elektro. Psykebileitä on sillointällöin ja teknoa vielä harvemmin, gabberia tai muuta mukavaa ehkä kerran kolmessa vuodessa. Eli ei otollista pohjaa jumpstylelle.
The only difference between myself and a madman is that I am not mad.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#36

Viesti Elina »

Vastasin, että huonosti. :D Tanssin silti, en välitä. Ja yleensä silmät kiinni, niin voin kuvitella olevani yksin ja jorailla ihan rauhassa. Haluaisin kyllä oppia tanssimaan niin, että yläkroppa ja alakroppa eivät olisi kaksi erillistä ja jäykkää osaa :lol:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#37

Viesti bodyguard »

Jos tanssisin niin tanssisin kuten Mr. Bean

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 19114
Lauteille: Helmikuu 2005

#38

Viesti Jussi Häkkinen »

Sylvesteri kirjoitti: Nykyinen tyttöystäväni löytyi tanssilattialta kun se horjahti vahingossa minua vasten ja nappasin käsivarresta kiinni :)

Prodigyn tyyli on meikän, mikäli musa vain sen sallii....tosin nykyaikana se on ehkä vähän liian huomiotaherättävää meuhkaamista . Ne Prodigyn vanhat kappaleet ovat kyllä hyvää tanssimusaa.

No good
" onclick="window.open(this.href);return false; ... re=related
Kohdassa 3:30 kunnon askellusta...

Out of space
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kohdassa 1:30 hauska askelkuvio...
Hitto tota aikaa on ikävä.

Huomasin muuten taannoin, etten osaa enää tanssia Prodigyä. Tai pikemminkin: "Tavanomainen" (Doris tavanomainen, ömmm...ei) yökerhosetting ei oikein sallinut sellaista joraamista kuin mitä tuollaiseen musiikkiin minulla yleisesti liittyy. Säntäsin siis kärppänä lattialle ja sen jälkeen huomasin näyttäväni siellä...

...urpolta. Damn.

Olisi toki ollut näky sekin, jos olisi lähtenyt kunnolla propeli käyntiin. :lol:


Doris (Tampereella) on kyllä paikka, jossa mieluusti viihtyy tanssilattialla melkein koko illan. Musiikillinen diversiteetti on aika käsittämätöntä. :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
marcus
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#39

Viesti marcus »

Tanssiminen on hauskaa, varsinkin selvinpäin. Alkoholi sotkee koordinaatiota liikaa.. musiikki on pääasiassa sivuseikka jos lähdetään tanssimaan. Tietty hyvästä musiikista on apua, mutta ei ole välttämätöntä.
Luultavasti joka tapauksessa näyttää hölmöltä, mutta on mulla hauskaa :D. Välillä siinä saa sellasen kauhean vaihteen päälle, varsinkin jos tanssiparilla on sama meininki - se on mahtia.
"Through violence, you may 'solve' one problem, but you sow the seeds for another."
Kuvake
Brother Moon
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9
Lauteille: Tammikuu 2008

#40

Viesti Brother Moon »

http://www.youtube.com/watch?v=_Axp8gcwC40

Ton harjoittelee niin johan lähtee.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#41

Viesti Mika »

Brother Moon kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=_Axp8gcwC40

Ton harjoittelee niin johan lähtee.
Mikä lähtee, maine vai? :p

Ei vaan, paljon keskivertoa paremmin jätkät veti, vaikkeivat varmaan paljoa ole missään tunneilla käyneet. Ruskeapukuinen veti itse asiassa aika mainiosti. 1:25 alkaa hyvä hyppimistä.

Ja sitä Slindin mainitsemaa hyppimistä mäkin suosin. Sellainen rauhallinen ketkuttelu tuntuu vielä 4 promillen vauhdissakin todella väärältä. Viimeksi jegguh raahasi mut väkisin tanssilattialle pikkujouluissa, niin Prodigyähän siellä hypittiin raivona. :p

Mitään en kyllä oikeasti osaa, mutta en välitä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#42

Viesti L.K. »

On muuten totta,että naisten tanssitaidot eivät pääosin ole sen parempia kuin miehilläkään.

Ja jotenkin todella huonosti tanssiva nainen vaan hyppää silmille pahemmin.Ehkä johtuu siitä,että kuten joku totesikin,naisilla on rytmitajua yleensä keskiverrosti enemmän.

Sitä ahterin keikutusta toki katselee ihan mielellään,jos ahteri ja muu runko kuosissa,mutta kieltämättä jos nainen oikeasti osaa tanssia,saa siinä ulkoisissa muodoissa paljon anteeksi.
Mikään ei ole niin epäseksikästä kuin seksikkäästi pukeutunut neito,joka on korkkareissaan tanssilattialla kuin Bambi liukkaalla jäällä. :D

Monet naiset sanovat,ettei ole väliä osaako mies tanssia,kunhan tanssii.Se vetoaa heihin.Voipi olla tottakin.

Molemmista on aika paljon ns. empiiristä kokemusta,koska pokehommissa ehtii salissa aika hyvin tarkkailla näitä juttuja. :)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#43

Viesti MtJ »

Mitenkö tanssin.. En tanssi. Ei oikein vaan taivu tämä kroppa siihen tanssimiseen. Rytmitaju on nolla, joten sitäkään vähää en rupea pilaamaan muiden iloa, jos siitä tanssista jotkut iloa saa. Miksi ihmeessä mun tarvitsisi tanssia, siinä ei ole mitään järkeä. Ja olen useimmiten niin tuubassa että varmaan kaatuilisin ympäri lattiaa.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
taifuuni
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1078
Lauteille: Heinäkuu 2005

#44

Viesti taifuuni »

No siis tosiasiassa IMA- lajien treenailun ansiosta kehonhallinta on virittynyt sellaiselle taajuudelle että olen aivan loistava tanssija, tai keholla ilemntämään musiikkia, mutta en mä sitä kyllä yökerhoissa vieläkään ala veivaamaan, vaan eipä mun enää tarttekaan.
Kuvake
M. Vilenius
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2443
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tokio

#45

Viesti M. Vilenius »

Hyva dancehall (esim. Vybz Kartel) on semmosta etta ei voi olla liikkumatta, mutta hyva soul/funk tai joskus jopa disko (kunhan ei ole liian juustoista) pistaa jalat liikkeelle. Hip hopin tahdissa tulee lahinna heiluttua ja nyokyteltya, ei niinkaan tanssittua. Ja riittavassa humalassa ja sopivan nostalgian saattelemana rumpubassokin toimii :D

Mitaan askeleita ei ole tullut harjoiteltua, mutta onneksi rytmitaju on aika hyvin kohillaan. Ihan sama milta naytan kunhan on kivaa :)
In 1194 Minamoto Yoritomo set out for a hunt with his vassals. On the 8th day the hunt was suspended for a Buddhist belief to abstain from killing on that day. Instead the party enjoyed the company of prostitutes from nearby post stations on the Tokaido road.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eppu ja 120 kurkkijaa