Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nyt pelaan

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 194

Nyt pelaan

#421

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Ehkä kirjoitan enempi tästä jossain vaiheessa, mutta nyt kolmen päivän pelaamisen jälkeen voin varmasti todeta että..
Dragon Age: Origins, it fucking rules! :taikuri:

Aluksi peli vaikutti keskinkertaiselta ja lineaariselta, mutta parin tunnin päästä tajusin että se oli vain intro, pelin tutoriaali vähä niinku. Kun peli lähti käyntiin ja pääsin vapaasti tutkimaan maita ja mantuja, tekemään randomilla questejä ja seikkailemaan, tajusin että ei hitto, tää on eniten Baldur's Gate 1:n tuntunen RPG, vaikka mukaan vertailuun ottais BG2:n ja Icewind Dalet. Se oli siis ensimmäinen kunnon ihastus, kun peli todella tuntuu vapaalta, ja sen vähän mitä se pelaajan touhuja rajoittaa, sen se tekee tyylillä, pääjuoni on loistavaa settiä.

Toinen pääpointti tykkäämistäni selostamaan on pelin miljöö kaikkine sisältöineen. Jestas mikä maailma, on omat kulttuurit uskonnoista taiteisiin, joka kaupunki on mielenkiintoinen ja pelissä on mieletön määrä luettavaa tietoa ja tarinaa liittyen ihan mihin tahansa. Erikoistavaroilla on aina vähintään yhen sivun verran taustatarinaa, pelaajan partyyn liittyvillä NPC-hahmoilla on omat mielipiteensä kaikkeen ja hahmojen persoonat tulevat mukavasti esille ja niiden kanssa voi jutella kaikenmoista ja saada tietää lisää.

Eli peli ylitti käyntiin lähdettyään odotukset, BG1:n sielu, löytyy lisähöysteiden kera, njams :)
Kuvake
tinkezione
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 381
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Malmö

Nyt pelaan

#422

Viesti tinkezione »

Olen palstaveli Jaawan kanssa kyllä samaa mieltä Dragon Agesta. On oikeasti eeppisintä fantsuropellusta sitten minkään ja BioWare pitääkin valtikkaa tukevasti käsissään sekä fantasia- että scifirintamalla. Ainoa rope, jota Mass Effect 2:sen lisäksi tällä hetkellä edes uskaltaa odottaa odotuksien lunastuksen toivossa on "sitten joskus ilmestyvä" Deus Ex 3.
Eat healthy, exercise regularly, die anyway.
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Nyt pelaan

#423

Viesti ollih »

Turretti kirjoitti: Itselläkin on tuo Dragon Age: Origins mietinnän alla. Odotan suosiolla että pahin kohu laantuu ja fanipoikien huudot vähän hiljenevät, että saa rehellistä palautetta pelistä.
Kuulin pelistä ensimmäistä kertaa toissapäivänä, kun duunikaveri kertoi tuttunsa hehkutelleen Dragon Agea. Tätä ennen olin lukenut vain lyhyen ennakkojutun, tyyliin "Tämmönen mitäänsanomaton K18 rpg ilmestyy".
Myöhemmin samana päivänä kävin ostamassa pelin ja nyt en malta odottaa pääsen töistä taas pelaamaan :D

Peli tuli minulle siis aika lailla puskista ja tempaisi mukaansa kuin miljoona volttia. Jos on pelannut Mass Effectia tai KotOReita ja diggasi niistä, luulen että myös Dragon Age kolahtaa.

Voin suositella, muillekin kuin fanipojille :)
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Nyt pelaan

#424

Viesti JanneM »

IIsakki kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Travian
Synkkä tunnustus :) Oletteko malttanut pitää yhtään taukoa sitten suuren "Potkukapinan"? :D
Nyt vasta ratkesin...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

Nyt pelaan

#425

Viesti Fubarbarian »

Milläs hahmoilla sankarit ovat Dragon Agessa seikkailleet? Meikällä on maagi alla, jotenkin tuntuu että ilman kunnon holokausteja taikovaa ja vihuja jähmettävää hahmoa voisi olla aika hiljaista selviytymisen kannalta.
A suspicious mind is a healthy mind
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 194

Nyt pelaan

#426

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Fubarbarian kirjoitti: Milläs hahmoilla sankarit ovat Dragon Agessa seikkailleet? Meikällä on maagi alla, jotenkin tuntuu että ilman kunnon holokausteja taikovaa ja vihuja jähmettävää hahmoa voisi olla aika hiljaista selviytymisen kannalta.
Ellei sitten valitse varjojen tietä, selkäänmoraavaa pimeän hiipparia, rökyetä.

Karhu on kuvassa koska se on niin symppis. Voiko tuolle muuta nimeä antaa kuin Ruulor :D
Kuva
Deldaran, Dalish Elf, Rogue, vasta level 10. Mulla on mennyt valtaosa peliajasta dialogeissa ja fluffia lukiessa :)
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Nyt pelaan

#427

Viesti Kalle Koskinen »

tinkezione kirjoitti: Hyh hyh JanneM. Itsehän pelaan muodikkaasti Modern Warfare 2:sta.
Olin eilen vielä aika kipeä, lapset oli kipeänä ja odotin vaimoni tuovan kaupasta MV2:n. Pelihän tuli sitten iltapäivällä ja kytkin boxini nettiin, vain todetakseni koneen olevan bannattu netistä. Muuten olisi voinut harmittaa, mutta modaaminen oli tietoinen päätös ja seuraamukset pitää vain kärsiä. Nyt sitten Arcade-boxin osto edessä. Mutta onneksi sain vaimon pikkuveljeltä boxin lainaan, että pääsin heti pelaamaan.

On muuten kova peli! Kontrollit ovat odotetusti todella toimivat ja siinä ei tarvinnut opetella yhtään mitään, sen kuin vain hyppäsi mukaan. Kentistä suuri osa on juuri minun makuun, joka tarkoittaa sitä, että snipereillä ei ole paljon mahdollisuuksia. Itsehän tykkään liikkua paljon.

Perkit ja Deathstreakit ovat aika mielenkiintoisia ja en malta odottaa, että pääsisi joskus kokeilemaan Tactical Nukea.

Jos tinkezione pelailet Xboxilla, niin ilmoittelehan. Saat tarvittaessa yhden potkulaisen pelikaveriksi.
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Nyt pelaan

#428

Viesti sivarinlötkö »

Borderlands. On tyylikäs. Ja siinä se sitten tuppaakin olemaan...
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 194

Nyt pelaan

#429

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

höhhöh
[youtube][/youtube]
Kuvake
MikkoH
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 149
Lauteille: Lokakuu 2009
Paikkakunta: Jäke

Nyt pelaan

#430

Viesti MikkoH »

Tulikin tilattua sit cdon.comista COD: MW2 ja Skate 2, postimaksutta toimittavat vielä hetken ja tolle paketille tuli hintaa reilu 70e. On ku laittais rahaa pankkiin.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 194

Nyt pelaan

#431

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Dragon Agea pitää vielä kehua ääninäyttelynsä kohdalla, ihan loistavaa settiä esim. Zevranin ja Morriganin dialogit ja monologit. Ja niitä kyllä arvostaa entistä enemmän kun on kuunnellut nämä:

[youtube][/youtube]
Turretti
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 110
Lauteille: Lokakuu 2009
Paikkakunta: Oulu

Nyt pelaan

#432

Viesti Turretti »

Jaaha, tänään sain itselleni tuon Modern Warfare kakkosen! Peli näytti ja tuntui samalta kuin aiempi osa, joka ei ole kyllä mikään huono asia. Tuntuma ja meno on juurikin kohdillaan, + pelissä on uskallettu yrittää paljon uusia asioita (tosin osa on myös aiemmasta Modern Warfaresta), ja missionit olivat mielenkiintoisia. Itse tiputin suosiolla vaikeustason hardenedista normaliin, kun eksyin brasiliaan hökkelikylän keskelle. Ennustajaviholliset rankaisivat sen verran lujaa jokaisesta ilmansuunnasta omien pällistellessä vieressä, niin päätin vaikeustason tiputtamisen olevan ainoa keino laskea verenpainetta.

Vaikka yksinpeli olikin hyvää laatua, niin kesto kyllä yllätti vaikka olin huhuja kuullutkin. Neljä ja puoli tuntia pyörähti pelin käynnistämisestä siihen että loppukuvat olivat vierineet. Jos olisin suosiolla pelannut normaalilla alusta asti niin varmaan neljään tuntiin olisi selvitty. Mutta onneksi tässä tulee myös multiplayer. Pitää vielä sekin keretä katsastaa.
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 82
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Nyt pelaan

#433

Viesti Aleksi T »

Töissä huomasin, että kaupan hyllylle oli ilmestynyt Wii Fit Plus. Äkkiä töiden jälkeen automaatille ja kauppaan takaisin. Nyt en vielä ehtinyt testaamaan, mutta pikkuveli ehti vetää rytmikungfuta. :D Eniten minua kiinnostaa uudet Jooga-liikkeet ja henk.koht.-reeniohjelman luominen. Näillähän ne armeijassakin kuntoillee.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Nyt pelaan

#434

Viesti Kalle Koskinen »

Turretti kirjoitti: Vaikka yksinpeli olikin hyvää laatua, niin kesto kyllä yllätti vaikka olin huhuja kuullutkin. Neljä ja puoli tuntia pyörähti pelin käynnistämisestä siihen että loppukuvat olivat vierineet. Jos olisin suosiolla pelannut normaalilla alusta asti niin varmaan neljään tuntiin olisi selvitty. Mutta onneksi tässä tulee myös multiplayer. Pitää vielä sekin keretä katsastaa.
Tässä on muuten yksi piirre mitä monissa ihmisissä en ymmärrä. Eli lyhyemmät, tiivisti pakatut pelit pitäisi väkisin venyttää pidemmiksi, jotta ne olisivat parempia? Itsehän pelaan oikein mielelläni niitä pelejä mitkä saa läpäistyä nopeasti, mutta niiden pariin vain jaksaa palata aina uudelleen. Ei minulla turhaan ole NES ja lukuisat pelit käytössä.

Ymmärrän, että nykypelien hintojen takia toivoisi saavansa kunnolla rahoillensa vastinetta, mutta MW2 vain sattuu olemaan onlinepeli ensisijaisesti ja yksinepli on vähän jotain bonusta. Jos kestoa haluaa niin sitten vaikkapa tuo Fallout 3 voisi olla aika hyvä valinta. Perhana, enpä ole sitäkään pelannut pariin kuukauteen. Missäköhän minä olin edes menossa?
Kuvake
SJR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 941
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Nyt pelaan

#435

Viesti SJR »

Nyt tarvitaan apua Dragon agessa... yritin ladata stone prisoner -laajennuksen sillä mukana tulleella koodilla, mutta se vaatii asentuakseen versionin 1.0, kun taas minulla on pelistä patchattu versio 1.01a. Mitä teen?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 53 kurkkijaa