Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nyt pelaan

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Nyt pelaan

#346

Viesti Kalle Koskinen »

Nazi zombeja! Eli tulipa World At Wariin uusi map pack, jossa pääsee zombitehtaaseen rytisemään.
m4G-
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 604
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Sipoo

Nyt pelaan

#347

Viesti m4G- »

[/quote]Ootko assyille menossa rökittämään sakkia kynärissä? Hienoa se on, varsinkin jos menestyy, sitähän voi päästä hilloonkin kiinni :) Mä pelaan vaan publikilla, lähinnä kavereiden kanssa chillailumielessä, tein hassun amatöörivideonki :D
[video][/video]

Juuh, en mene assyille, töitä kun on, eikä ole koskaan oikeastaan edes sillain kiinnostanut. En edes tiedä miksei, vaikka ovatkin sinänsä varmasti mahtava tapahtuma. Ehkä ensivuonna sinne voisi raahautua... Publamättö on ihan mukavaa, mutta sitä flamettamista ties mistä, ei vaan aina jaksa kuunnella. Aina haukkuvat cheatteriksi prkl...
wut...
Kuvake
SJR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 941
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Nyt pelaan

#348

Viesti SJR »

Sain juuri hommattua koneelle Nintendo DS emulaattorin... tällehän löytyy ihan loistavia pelejä. 8-)
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Nyt pelaan

#349

Viesti Nico Koskeva »

CS tuli pelattuu se 8v ja koluttuu topklaanit läpi :D ny poistin CS & CSS koneelta ja pelaan vaan välillä COD4 - Modern Warfare multiplayerii :smt003
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
Kuvake
SJR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 941
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Nyt pelaan

#350

Viesti SJR »

Oottekos Felipewii tai muut koittanut Team Fortress 2:ta? Itse tykäistyin tuohon heti, nyt taitaa olla jotain parisataa tuntia pelattuna... Ostin muuten tässä vähän aikaa sitten uuden hiiren, Razerin diamondbackin: Kuva
Heti muuttui FPS-pelaaminen tarkemmaksi, edellisellä langattattomalla hiirellä tuo viive on ihan kamala, minkä huomaa vasta nyt.

Edit: muoks ekaa lausetta
Viimeksi muokannut SJR, elo 20, 2009, 18.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Nyt pelaan

#351

Viesti Janne Oksanen »

Tuli tilattua Assassin's Creed ja Xbox 360 palasi huollosta tänään. Sitä varmaan väännetään ensi viikon alusta lähtien.
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
koodipotku
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 73
Lauteille: Marraskuu 2008

Re: Nyt pelaan

#352

Viesti koodipotku »

Jaawa kirjoitti: Mä pelaan kahvitauoilla tällästä hassua pikkupeliä ku My Brute :P
siitä vaan, haastamaan mun kingor :D http://kingor-iii.mybrute.com/

Turpaahan sieltä tuli :D
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

Nyt pelaan

#353

Viesti Fubarbarian »

Kristian Hyvärinen kirjoitti:
Kalle Koskinen kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti:Aloitin Dead spacen. Peli on ihan mukavan klaustrofobinen ja ahdistava. Ongelmana koen lähinnä sen, että se huutaa: hetken on täysin hiljaista ja erehtyy laittamaan volyymia kovemmalle - sitten Saksikäsi-Edvard loikkaa selän taakse ja tärykalvot paukkuu. Olen aivan kauhuissani, kun pelissä ei ole kyykkyyn-toimintoa. :D Olen niin tottunut pelaamaan räiskintäpelejä sen kanssa, että on vaikea tulla toimeen ilman sitä.
Kristian, pelaa suoraan Hardilla. Huomattavasti jännempää sillä tavalla.
Oikeastaan koko peli on mulle vähän liian ahdistava. Pelaan sitä sellaisella "U can't touch this" -läppämeiningillä, ja silti on pidettävä koko ajan taukoa. Mä olen säikky ja heikkohermoinen, ja tämä peli on pelottava.
Jos haluaa saada tosissaan paskát housuunsa, niin kannattaa hommata jostain alelaarista käsiinsä vanha 3d shooter Aliens vs Predator ja pelata sitä marine-hahmolla. Yhä hirvein peli ahdistavuudessaan mitä olen ikuna pelannut, Dead Space ei esim. tule LÄHELLEKÄÄN sitä.
A suspicious mind is a healthy mind
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Nyt pelaan

#354

Viesti Kalle Koskinen »

Haha, olen pelannut ja Kuollut Avaruus voittaa. Koska sain viimeisen sanan, olen oikeassa.
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

Nyt pelaan

#355

Viesti Fubarbarian »

Kalle Koskinen kirjoitti: Haha, olen pelannut ja Kuollut Avaruus voittaa. Koska sain viimeisen sanan, olen oikeassa.
Oh snap! When done right, no can defend.
A suspicious mind is a healthy mind
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Nyt pelaan

#356

Viesti Kalle Koskinen »

Hetken ajan elin jo jännityksessä. Nimittäin, jos olisit lainannut minua ja saanut viimeisen sanan, niin minulta olisi kyllä loppunut keinot.

Mutta oli muuten kyllä aika jänskättävää silloin aikanaan mainitsemallasi mariinilla pelata, kun heittelin niitä valosoihtuja eteenpäin ja toivoin, ettei kukaan tulisi vastaan. Pitäisi pitkästä aikaa päästä testaamaan.

Nyt sitten pelataan uutta Wolfensteinia, mutta ei se vaikuta kovinkaan mielenkiintoiselta, mutta kaipa se tulee läpäistyä siitä huolimatta. Kyllä huomattavasti mieluumin pelailen CoD:ia ja odottelen sitä, että saan Metal Slug 7:n DS:lleni. Olen kyllä ollut aina kiinnostunut suorasta räiskinnästä. Mitä enemmän kamaa ja mitä kaaottisempaa (hyvälaatuista tietenkin), sen paremmin viihdyn.

[youtube][/youtube]
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 194

Re: Nyt pelaan

#357

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

koodipotku kirjoitti:
Jaawa kirjoitti: Mä pelaan kahvitauoilla tällästä hassua pikkupeliä ku My Brute :P
siitä vaan, haastamaan mun kingor :D http://kingor-iii.mybrute.com/

Turpaahan sieltä tuli :D
Heh, joo mut tosiaan ne areenamatsit ei kumuloidu, eli tuola sivustolla pitäs käydä ottaas joka päivä ne kolme matsia jokasella hahmollaan. Saa nähä jos sitä jaksais tolla kingor iii:lla mättää kahvitauolla aina noi, unohtaa muut hahmot kokonaan.
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Nyt pelaan

#358

Viesti Nico Koskeva »

SJR kirjoitti: Oottekos Felipewii tai muut koittanut Team Fortress 2:ta? Itse tykäistyin tuohon heti, nyt taitaa olla jotain parisataa tuntia pelattuna... Ostin muuten tässä vähän aikaa sitten uuden hiiren, Razerin diamondbackin: http://gogamermadness.com/spotimage/Raz ... G_BLUE.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Heti muuttui FPS-pelaaminen tarkemmaksi, edellisellä langattattomalla hiirellä tuo viive on ihan kamala, minkä huomaa vasta nyt.

Edit: muoks ekaa lausetta
Itellä kauan ollu MX518. Uskollisena palvelijana toiminu sellaset 5v.
Onhan tuota TF2 tullu kokeiltuu monesti, mut ei vaan jotenki tunnu ostamisen arvoselta peliltä.
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Nyt pelaan

#359

Viesti IIsakki »

Felipewiii kirjoitti: Itellä kauan ollu MX518. Uskollisena palvelijana toiminu sellaset 5v.
eli voinet suositella? Justiin pari tuntia sitten pyörittelin pakettia kaupassa mutten tehnyt heräteostosta..Olisiko kellään, vastustuksesta huolimatta, suositella jotain langatonta "hamsteria" pelaamiseen?

Ettei mene aivan OT, Splinter cell: double agent tuli pelattua(onneksi onstin alelaarista) ja nyt "työn" alla on rainbow six: vegas, ihan jees peli( alelaarista ostettuna ei tuottanut pettymystä) :D
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 194

Nyt pelaan

#360

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Suosittelen myös MX 518 mysseä, viitisen vuotta kohta mullakin ollut, toki jäänyt kakkoshiireksi kun nykyinen Steelseries Ikari Laser on niin mahtava, kutakuinkin täydellinen hiiri mulle. Mutta siis MX 518 kun se nykyään lähtee n.30e pintaan, se on melko hyvä hinta se, ei se G5:lle jää oikein ollenkaan mun mielestä.

Langattomista Logitechin G7 ei oikeasti ole huono, se on hinnaltaa nykysin vissiin jo alle 60e, mutta voi olla hankala löytää. Langattomista mulla on loppuviimein niin vähän kokemusta, että tuo on ainut mitä oikeasti uskallan kehua. Ja mähän oon täys logitech fanboy, mut ei kyllä razer oo ikinä vakuuttanu rotillaan.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 107 kurkkijaa