Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat uhkaukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Luppa
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 244
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#61

Viesti Luppa »

Töissä on joskus uhkailtu. Parhaat uhkaukset on niitä, joiden tekijä on niin naamat, että ei pysy edes pystyssä ilman tukea. Ikävin on ollut "Mä hakkaan sut niin, että et saa koskaan lapsia".
Kuvake
JanneKoo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 257
Lauteille: Helmikuu 2009

Parhaat uhkaukset.

#62

Viesti JanneKoo »

Paras uhkaus, joku ehkä tunnistaa; Valentin Konosta lainatakseni -"Terveillä jaloilla on kiva kävellä."
"A person who never made a mistake, never tried anything new"
"A question that sometimes drive me hazy: am i or the others crazy"
-Albert Einstein-
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

Parhaat uhkaukset.

#63

Viesti Abe Simpson »

Erään pitsiliinojen vähittäismyyntiin, ravivedonlyöntiin ja pystylamppuisiin mersuihin erikoistuneen kulttuurivähemmistön edustaja koitti huitoa allekirjoittanutta joskus kyynärsauvalla ja vetäytyessään kailotti suu vaahdossa, että "toivottavasti me ei koskaan enää nähdä!". Ilmeisesti tuo oli tarkoitettu jonkin sortin uhkaukseksi, saatoin kuitenkin hyvillä mielin yhtyä tähän toivotukseen.
"Pallomerimies on erimies"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parhaat uhkaukset.

#64

Viesti Mika »

:smt040
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
S.A
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 154
Lauteille: Syyskuu 2006

Parhaat uhkaukset.

#65

Viesti S.A »

Tuossa muutettiin Tammikuussa kerrostaloon ja ei kulunut kauan jo eräs täti ihminen samasta talosta uhkaili laskulla ja arvosteli vielä perään kasvattamistaitojani.
Toisiksi vanhin mukulani oli vienyt roskapussin vahingossa bio-jäte astiaan kun ei ollut ymmärtänyt ettei siihen tavallisia roskia saa laittaa.Olin tulossa nuorimman kanssa kaupasta illalla kun täti ponkaisi kulman takaa aivan iholle kiinni kamalan motkotuksen kera.Tästä tulee lasku teille ja teidän muksut ei ikinä saa viedä roskia ja on huonosti ohjeistettu ja kasvatettu.Aikani kuuntelin tätä mutta kun ruvettiin uhkailemaan uudella laskulla Joulukuun roskista väärässä astiassa(ei edes asuttu vielä täällä )Oli käynyt penkomassa meidän roskat samalla.hermohan siinä män. :( Selitin tädille että tytöllä kävi vahinko ja pyytelin anteeksikin vielä niin huuto ja nalkutus vain yltyi..Loppui kuitenkin kun tokasin tädille että nyt on aika mennä vielä kun kerkiää tai löytää itsensä sieltä bio astiasta mihin tuollainen vanha kanttura jo kuuluisikin.Samalla ilmoitin jos tädillä on noin nälkä että dyykata pitää voin helpottaa asiaa ja kipata roskat suoraan postiluukusta sisään.

Naapuri rauha on säilynyt toistaiseksi ja minut nähdessään on hyvin hiljaa :smt003
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parhaat uhkaukset.

#66

Viesti Mika »

Oikein!! :badgrin: :badgrin: :smt003 :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parhaat uhkaukset.

#67

Viesti bodyguard »

Tuollaisiin ei oikeasti tepsi mikään muu. Kohteliaisuus tai asioiden selittely on ihan hukkaanheitettyä.

Ex- työkaveri asui vastaavanlaisessa talonyhtiössä, ennen heitä oli samassa asunnossa asunut joku nuorempi ja hiljaisempi pariskunta jotka olivat ilmeisesti ottaneet kaiken tårta på tårta vastaan.

Kaveri sitten muuton jälkeen oli roudannut tavaroita, ja ajanut auton rapun eteen. Siinä sitten joku papparainen kommentoi tätä tekoa vihjaillen renkaiden puhkomisella tms. Onneksi kaveri sitten ilmoitti että mikäli autossa on ikinä joku naarmu niin hän pitää tätä papparaista syyllisenä ja siitä seuraa turpaanveto. Olivat sitten saaneet olla melko rauhassa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
RikuLahdensuo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 392
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lapua

Parhaat uhkaukset.

#68

Viesti RikuLahdensuo »

Mua on uhattu Poliisilla. eihän siinä mitään mutta SYY miksi soittivat poliisiisille,
Hain poikien tuopit 50.M päästä baarista ja kaadoin ne maahan.

Maalla on mukavaa :lol: :lol: :lol:
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Mutta liian viisaista ihmisistä koko yhteiskunta !
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

Parhaat uhkaukset.

#69

Viesti Lehe »

Kaiken maailman uhkauksia on tullut. Ja kaikkein parasta näissä on se, ettei edes liity mihinkään järkkäritehtäviin tai oikeiden miesten töihin. Siis nuo kaikki mä tunnen sen ja sen on kuultu, mutta muutama valittu pala..

-"Mä olen veronmaksaja ja saat kenkää tästä duunistas"
-"Mä tiedän missä sä asut"

Ja viimeinen suosikkini, jota olenkin jo jossain vaiheessa lähestynyt. 150 senttinen ja 40 kiloinen mopopoika seuraa kavereiden kanssa kiukkaritreenejä salin ovelta noin puolisen tuntia ilmeisesti ennen kuin tajuaa kuka on puikoissa:
-"Hei sinä, haluaks turpaas" - "Joo, mutta sopiiko, että me treenataan ensin":

Viimeiseen mainittakoon, että olin pienimmästä päästä ja suurin osa ukoista oli sadan kilon paremmalla puolella.. :lol:
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Parhaat uhkaukset.

#70

Viesti airakti »

Jokainen on kuullut nää parhaat jutut, jokainen ovi ukko ollaan tapettu, erotettu, perhe on tapettu, jne, omasta puolestani olen luvannut jokaiselle uhkaajalle VIP:n palkinnoksi uhkauksesta jota en ole kuullut, ei ole tarvinnut kortteja jaella :-)
TimppaA
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4155
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Parhaat uhkaukset.

#71

Viesti YJT »

Varmaan paras omalle kohdalle osunut uhkaus tapahtui tilanteessa, jossa olin jonkin aikaa Maija-merkkisen auton kuljetustilassa tumman miehen kanssa. Alkoi uhkailemaan, että tulee veljensä kanssa ja he hakkaavat minut. Kun tämä ei tehnyt vaikutusta, mies nosti panoksia ja sanoikin ottavansa viisi kaveriaan mukaan. Kun uhkailut eivät tehneet vaikutusta, mukaan otettava väkijoukko kasvoi pikku hiljaa 30:een kaveriin. Ilmeisesti tässä vaiheessa mies totesi että ei ole uskottavaa kasvattaa kaverilaumaa tämän isommaksi, joten jantteri keksi uuden tavan koventaa uhkauksen tehoa: "mä otan kolme kaveria mukaan - mutta hei, ne on suomalaisia".
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#72

Viesti steelduck »

heian kirjoitti:
Ousk kirjoitti:Itseäni uhkailtiin eilen ikuisella helvetin tulella.

Perkeleen lähetysaarnaajat... :lol:
Minuakin aikoinaan naapurin tyttö uhkaili kiehuvalla laavajärvellä.
Harrastitko silloin BJJ:tä?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#73

Viesti Mika »

steelduck kirjoitti:
heian kirjoitti:
Ousk kirjoitti:Itseäni uhkailtiin eilen ikuisella helvetin tulella.

Perkeleen lähetysaarnaajat... :lol:
Minuakin aikoinaan naapurin tyttö uhkaili kiehuvalla laavajärvellä.
Harrastitko silloin BJJ:tä?
:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parhaat uhkaukset.

#74

Viesti bodyguard »

YJT kirjoitti: Varmaan paras omalle kohdalle osunut uhkaus tapahtui tilanteessa, jossa olin jonkin aikaa Maija-merkkisen auton kuljetustilassa tumman miehen kanssa. Alkoi uhkailemaan, että tulee veljensä kanssa ja he hakkaavat minut. Kun tämä ei tehnyt vaikutusta, mies nosti panoksia ja sanoikin ottavansa viisi kaveriaan mukaan. Kun uhkailut eivät tehneet vaikutusta, mukaan otettava väkijoukko kasvoi pikku hiljaa 30:een kaveriin. Ilmeisesti tässä vaiheessa mies totesi että ei ole uskottavaa kasvattaa kaverilaumaa tämän isommaksi, joten jantteri keksi uuden tavan koventaa uhkauksen tehoa: "mä otan kolme kaveria mukaan - mutta hei, ne on suomalaisia".

:lol:


No, on tuo silti parempi kuin ne ianikuiset "Ku tuun seuraavan kerran ni hakkaan sut" joihin ei voi vastata ku etta "mikset sitte hakkaa nytte ni saastyy aikaa?"

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Parhaat uhkaukset.

#75

Viesti Mika Väyrynen »

Eräs tuttavani, basisti, sattui keikkareissulla itä-suomalaiseen pikkukaupunkiin. Meni siellä paikalliseen kaljakippolaan, istahti vapaaseen pöytään. Hetken päästä paikalle paikallinen: "Se on Matin paikka. Siirry". Basisti toteaa että eipä näy varattu-lappua, ja kaiken lisäksi kapakka on melkein tyhjä. Paikallinen jatkaa:" Kohta Matti tulee, istuu siun päälle ja siulta loppuu ilima"...

Mika V.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 128 kurkkijaa