Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mielipiteitä seksuaalisuudesta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#16

Viesti Ralle Ryökäle »

Heh joo.. Lepsoissa menee kyllä tavara totaalisen hukkaan :lol:
Senkus homoilevat niin paljon kun sielu sietää, kunhan tekevät sen poissa mun silmistä.

Homofobiksi leimataan nykyisin liian helposti. En minä pelkää miehen kosketusta ja onpa noita homopelleilyjä tehty joskus sikailumielessä :lol:
Kyllä semmoinen joka ei ole varma itsestään, kavahtaa kun laittaa käden reidelle ja muiskauttaa poskelle.

En kyllä ikinä pystyisi miestä suulle suutelemaan saatikka oikeasti homoilemaan.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 47

#17

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Mika kirjoitti:
Ralle Ryökäle kirjoitti: Luonnotonta kuitenkin koko homma.
No, ei todellakaan ole. :lol:

Ole hyvä ja lue koko ketju. Ketjussa on ihan tieteellistä tavaraa aiheesta.

Kyllä homoseksuaalisuus pitää olla hyväksyttävää ja siitä johtuva syrjintä kriminalisoitua, mutta kyllä mä näkisin että luonnollisuus on siitä hommasta aika pitkällä. Eikö "luonnollisen" tai "normaalin" parisuhteen pitäisi olla edes teoriassa kykeneväinen reproduktion? Samasta syystä on vaikea käsittää hedelmöityshoito ja adoptio-oikeus vaatimuksia. Hedelmöityshoitohan on tarkoitettu pariskunnille, joilla on sairauteen rinnastettava tila (lapsettomuus). Mikä johtaa seuraavaan kysymykseen; onko myös homoseksuaalisuus sairaudeksi rinnastettava tila? Mutta minä en ole lukenut koko ketjua...
:D
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 19104
Lauteille: Helmikuu 2005

#18

Viesti Jussi Häkkinen »

luupää kirjoitti: Mutta minä en ole lukenut koko ketjua...
:D
Siitä olisi hyvä aloittaa.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
planter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 1676
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Tampere

#19

Viesti planter »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Heh joo.. Lepsoissa menee kyllä tavara totaalisen hukkaan :lol:
Senkus homoilevat niin paljon kun sielu sietää, kunhan tekevät sen poissa mun silmistä.

Homofobiksi leimataan nykyisin liian helposti. En minä pelkää miehen kosketusta ja onpa noita homopelleilyjä tehty joskus sikailumielessä :lol:
Kyllä semmoinen joka ei ole varma itsestään, kavahtaa kun laittaa käden reidelle ja muiskauttaa poskelle.

En kyllä ikinä pystyisi miestä suulle suutelemaan saatikka oikeasti homoilemaan.
8) Kuka uskalsi tulla kaapista? :p

:? Aihehan on mielenkiintoinen, olen Kahvilan palstalla "Venäjänmaa" kertonut Demokratian synnystä eli miten kyseinen ideologia syntyi.

Raamattu tuomitsee irstaulun samaa sukupuolta olevien kanssa mutta? homotkin ovat ihmisiä, tunne pitoisia veijareita niinkuin minä ja moni muu potkulainen. Se kokemus mikä minulla on niin eihän homot syliin tuppaa ja hehän ovat hyvinkin pidättyväisiä. Homot ovat yleensä ravintola-alalla työssä joku tutkimus väitti että 90% miehistä jotka työsketelevät ravintolassa ovat homoja. Nuorempana olin paljonkin enemmän vastaan koko homoaatetta ja välillä oli pakko antaa nenään. Vanhempana ja enemmän viisastuneena en jaksa olla niin kiinnostunut koko asiasta. Homot eivät ole tyhmiä tai milläänlailla jälkeenjäänneitä vaan keskiverto tasoa viisaampia.

Tiedän että Budolajien harrastajina on muutamia homomiehiä he ovat menestyneet lajissansa ja tällä hetkellä valmentavat nuoria. Sitäpäitsi japanilaisessa elokuvassa TABU muistaakseni se käsitteli homosamuraita.
Japanissa nainen oli alinta maanraossa olevaa väkeä jonka tehtävä oli synnyttää terveitä poikalapsia sotilaiksi taistelemaan Keisarin puolesta Shogunin alla. Samurait pitivät alentavana vehdata akan kanssa muun syyn kuin lapsenteon kanssa, siksi "poikain" kanssa oli hauskempaa?

8) En voi sille mitään mutta tätä kirjoitellessani minua nauratti koko ajan :p

Olin luokkaretkellä Arabimaassa 80-luvulla. Ihmettelin kun nuoret äijät pitivät toisistaan ja halailivat, illan tullessa menivät sitten merenrantaan touhuilemaan keskenään. Keskustelin naismatkaoppaan kanssa asiasta, hän vastasi siihen hieman punastellen " Arabimaissa esiaviolliset suhteet naisten kanssa on kielletty, eli pimpe..lle pääsee avioliton kautta, siksi on harrastettava "väline"urheilua samaa sukupuolta olevan kanssa".
Mitenkäs tämä liittyy nykyaikaan? Miettikääs piza-kebab paikkoja nuoria Arabipoikia pojat touhuavat keskenään, helpottaakseen omaa ongelmaansa he tulevat Suomeen, täällä maksetaan ylläpito valtion kautta ja samalla saadaan huvitella suomalaisten akkojen kanssa. 8) Nämä Arabipojat eivät ole homoja kromosomiensa kautta vaan tekojensa kautta eli irstailijoita ja hinttejä! :evil:

Et semmosta :oops:
Mitä kylvät, sitä niität.
Kuusikko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007

#20

Viesti Kuusikko »

luupää kirjoitti: Eikö "luonnollisen" tai "normaalin" parisuhteen pitäisi olla edes teoriassa kykeneväinen reproduktion?
Eiköhän sana luonnollinen liity parisuhteessa keskinäiseen kunnioitukseen ja rakastamiseen. Meinaan, että luonnottomia suhteita minusta on ne missä piestään kumppania ja juostaan vieraissa?

luupää kirjoitti: Samasta syystä on vaikea käsittää hedelmöityshoito ja adoptio-oikeus vaatimuksia. Hedelmöityshoitohan on tarkoitettu pariskunnille, joilla on sairauteen rinnastettava tila (lapsettomuus). Mikä johtaa seuraavaan kysymykseen; onko myös homoseksuaalisuus sairaudeksi rinnastettava tila? Mutta minä en ole lukenut koko ketjua...
:D
Jos ajatellaan kaikki parisuhteet samanarvoisiksi lain edessä, on aika erikoista, että toisille asetetaan laillisia esteitä hoitoihin pääsemiselle. Tämä kuulostaa oikeuksien rajaamiselta henkilöön liittyviin ominaisuuksiin vedoten?
Feo, Fuerte y Formal
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#21

Viesti Ralle Ryökäle »

Homo on myös hemmetin hauska ja käyttökelpoinen haukkuma sana :lol: Itekkin viljelly sitä pienen ikäni, sopivan aivotonta "Vi.un HOMO! :lol:
Että on niistä homoista iloakin, hähää..

Tässä ainoa homo jonka oikeasti sulatan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Halford" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

#22

Viesti Kyynikko »

planter kirjoitti: [ Homot ovat yleensä ravintola-alalla työssä joku tutkimus väitti että 90% miehistä jotka työsketelevät ravintolassa ovat homoja.... Homot eivät ole tyhmiä tai milläänlailla jälkeenjäänneitä vaan keskiverto tasoa viisaampia....
.... Miettikääs piza-kebab paikkoja nuoria Arabipoikia pojat touhuavat keskenään, helpottaakseen omaa ongelmaansa he tulevat Suomeen, täällä maksetaan ylläpito valtion kautta ja samalla saadaan huvitella suomalaisten akkojen kanssa. 8) Nämä Arabipojat eivät ole homoja kromosomiensa kautta vaan tekojensa kautta eli irstailijoita ja hinttejä! :evil:
Tätä planterin kirjoitusta lukiessa tulee välillä semmoinen epätoivoinen olo...Onko tässä nyt kyseessä joku punavihersivarin pila, korkeamman tason trollaus vai onko tämä ihan vain huumoria....kertokaas nyt????

En viitsi edes kommentoida ennen kuin tiedän varmasti etten vain paljasta omaa kehittymätöntä huumorintajuani.. :badgrin:
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

#23

Viesti Kyynikko »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Homo on myös hemmetin hauska ja käyttökelpoinen haukkuma sana :lol: Itekkin viljelly sitä pienen ikäni, sopivan aivotonta
Joo tosi kätevä ja monipuolinen haukkumasana.
Tulee niinkuin samalla hoidettua sanojan oma esittely ja taustatietojen antaminen. Koulutustasoa myöten.

Ja onhan se hirveen hauska sana :hihihi:
Viimeksi muokannut Kyynikko, loka 29, 2007, 15.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2758
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

#24

Viesti Rojola »

Jos olisin juonut kahvia, Kyynikon kommentin jälkeen kuuma lasti olisi levinnyt pitkin näppäimistöä.

EDIT: HUOH muokkasit sitte huonompaan suuntaan...
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 47

#25

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

MarkkuT kirjoitti: mentiin DTM:ään
Haha, mä arvasin!! :smt040
Jussi Häkkinen kirjoitti: Siitä olisi hyvä aloittaa.
Eipä siellä ollut muuta mullistavaa, kun Markun kaapista ulostulo.
Kuusikko kirjoitti:
luupää kirjoitti: Eikö "luonnollisen" tai "normaalin" parisuhteen pitäisi olla edes teoriassa kykeneväinen reproduktion?
Eiköhän sana luonnollinen liity parisuhteessa keskinäiseen kunnioitukseen ja rakastamiseen. Meinaan, että luonnottomia suhteita minusta on ne missä piestään kumppania ja juostaan vieraissa?
On aika kyseenalaista käyttää moniongelmaisia heteroperheitä vasta-argumenttina, kun kyseenalaistetaan homoseksuaalisen perheen luonnollisuutta lapsen kasvuympäristönä. Niitä kun löytyy myös homoseksuaalien keskuudesta. Lähtökohtaisesti luonnolliseen (normaaliin) perheeseen kuuluu sekä isä että äiti. Se että sen perheen muoto saattaa syystä tai toisesta muuttua, on mielestäni täysin eri asia. En siis kannata lasten huostaanottoa vanhempien seksuaalisen suuntautumisen perusteella, poikkeuksena tietysti insesti ja pedofilia tapaukset (eri asia).
Kuusikko kirjoitti:
luupää kirjoitti: Samasta syystä on vaikea käsittää hedelmöityshoito ja adoptio-oikeus vaatimuksia. Hedelmöityshoitohan on tarkoitettu pariskunnille, joilla on sairauteen rinnastettava tila (lapsettomuus). Mikä johtaa seuraavaan kysymykseen; onko myös homoseksuaalisuus sairaudeksi rinnastettava tila? Mutta minä en ole lukenut koko ketjua...
:D
Jos ajatellaan kaikki parisuhteet samanarvoisiksi lain edessä, on aika erikoista, että toisille asetetaan laillisia esteitä hoitoihin pääsemiselle. Tämä kuulostaa oikeuksien rajaamiselta henkilöön liittyviin ominaisuuksiin vedoten?
Joo ja ei. Niin epäreilua kun se onkin, niin lapsen hankkiminen edellyttää yleensä sen peniksen ja vaginan. Jos jotain henkilöä ei nappaa vastakkainen sukupuoli, niin se on käytännössä seksuaali-identiteetistä johtuva steriliteetti. Joten kysyn uudestaan onko homoseksuaalisuus mielestäsi sairauteen rinnastettava tila, joka edellyttää lääketieteellistä hoitoa? Tiesitkö muuten että luovuttajien määrä on romahtanut hedelmöityshoitokliinikoilla lakimuutoksen seurauksena? Eli ne parit joilla on sairauteen rinnastettava tila, joutuvat nykyään kilpailemaan vähenevistä resursseista tasa-arvon nimissä.

Muutenkin tuo oikeuksien rajaaminen kuulostaa ontolta. Ymmärtääkseni parisuhteen virallistamisella saavutetaan samoja rahallisia etuja kuin avioliitolla. Ja ellei saavuteta, niin mielestäni lainsäädäntöä pitäisi siltä osin päivittää välittömästi. Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään mitä toiset aikuiset tekevät yhteistuumin tai jos homopari imuttelee julkisesti. Ihan sama. No mukulat vois vaan jättää sen homman ulkopuolelle, koska kyseessä ei ole lähtökohtaisesti luonnollinen kasvuympäristö lapselle.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 207
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#26

Viesti bodyguard »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Olen kuitenkin sitä mieltä että, touhutkoon neljän seinän sisällä mitä huvittaa. Telkkariin, kaduille ja yleisille paikoille homoilu ei kuitenkaan kuulu.
En todellakaan pidä siitä että lapset joutuvat tuommoista katselemaan.
Kuuluu samalla tavalla kuin heteroilu. Mikäli kyseessä on ns. normaalit helyydenosoitukset niin ne joille niistä jotain traumoja syntyy niin ehkä kannattaisi katsoa peiliin. Lapset tästä ei kuitenkaan yöuniaan menetä, ne on ne vanhemmat.
Ralle Ryökäle kirjoitti: Luonnotonta kuitenkin koko homma.
Lue koko ketju, turha samasta asiasta vääntää useampaan kertaan.
Ralle Ryökäle kirjoitti: Juuri tuota homojen imuttelua julkisella paikalla en siedä, ja olen siitä muutaman kerran huomauttanutkin. Onneksi on kuitenkin harvinaisempaa.
Että olet oikein huomauttanut asiasta :roll:
Oletko miettinyt sitä että jos itseä ahdistaa ja tuntuu pahalla niin kannattaa joskus katsoa peiliin?
Sellainen asia tässä hieman huolestuttaa että sanoit että itselläsi on lapsia. Ikävä tosiasia on että heistä todennäköisesti tulee samanlailla ajattelevia kasvatuksen seurauksena :cry:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#27

Viesti Ralle Ryökäle »

Sinä se et meidän perheen lasten kasvatuksesta tiedä yhtikäs mitään, joten annappa olla.

Kyllä mä nyt huomautan jos K-marketin jonossa homot imuttelee kakaroiden nähden, se on suorastaan velvollisuus. Joku roti sentään siinä "rohkeuden" näyttämisessäkin. Eipä näissä homojen imutteiluissa julkisilla paikoilla yleensä ole mistään todellisesta hellyttelystä kyse, vaan muiden provosoimisesta ja näyttämisen halusta.
Yleensä heterot käyttäytyvät näin teineinä. Kyllä minäkin suutelin joka paikassa tyttöystävää 15 vuotiaana, ihan vaan spedeilyn takia, näin meistä varmasti jokainen joka nyt on sattunut naisen matkaan saamaan :)
Julkihomoilla tämä lapsellisuus tuntuu jatkuvan hautaan saakka, YÖK :yuckie:
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 60
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#28

Viesti Paappa »

Ralle Ryökäle kirjoitti: Eipä näissä homojen imutteiluissa julkisilla paikoilla yleensä ole mistään todellisesta hellyttelystä kyse, vaan muiden provosoimisesta ja näyttämisen halusta.
Millä helkatin konstilla sinä sen saatat tietää? Tunnetko henkilökohtaisesti yhtään homoa? Kuinka saatat olettaa, että heillä ei ole samanlaisia tunteita ja hellyyden tarvetta kumpaniaan kohtaan kuin heteroilla?

Iso :roll: Peeveli kun näitä hymiöitä ei voi kasvattaa.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 48
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#29

Viesti Ralle Ryökäle »

Eipä tuota kehon kieltä niin vaikeaa ole tulkita, kokeile joskus.
Jos kokoajan pitää pälyillä ympärilleen tyyliin "näkiks kaikki" niin tyhmempikin ymmärtää mistä on kyse.

Tunnen monta homoa, on jopa ystäviä heidän joukostaan. On varmasti samoja tarpeita ym, mutta eipä minun mielestäni heteroidenkaan tarvitse jokapaikassa imutella. Homoilla vaan tämä näyttämishomma tuntuu olevan asiaa tärkeämpi.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 19104
Lauteille: Helmikuu 2005

#30

Viesti Jussi Häkkinen »

luupää kirjoitti:
MarkkuT kirjoitti:mentiin DTM:ään
Haha, mä arvasin!! :smt040
Jussi Häkkinen kirjoitti: Siitä olisi hyvä aloittaa.
Eipä siellä ollut muuta mullistavaa, kun Markun kaapista ulostulo.
Miten hyvän bilepaikan mainitseminen on tuota? Vähiten häiritseviä känniurpoja missään, iloisessa humalassa olevia riittämiin. Toki kaksi negatiivista puolta löytyy: Ahteriin tarraavat keski-ikäiset naiset ja lattian lasimurskapäällyste.

Ralle Ryökäle kirjoitti: Jos kokoajan pitää pälyillä ympärilleen tyyliin "näkiks kaikki" niin tyhmempikin ymmärtää mistä on kyse.
Jep, kyllä onneaan haluaa näyttää. Ja ehkä vähän sillä tuottaa reaktioitakin. Eräs ex-tyttöystäväni valitsi sangen hyviä paikkoja julkiseen suuteluun, kaupan jono toki on yksi tällainen.

(Liukuportaat tai muut portaat toimivat kyllä hyvin). 8)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 44 kurkkijaa