Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ystävät

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#16

Viesti heian »

heian kirjoitti:
Polvi kirjoitti:Allekirjoittavatko Potkun naiset havaintoni siitä, että useimmilla naisilla/tytöillä on ns bestis? Eli he kykenevät nimeämään yhden ihmisen, joka on selkeästi lähimmäisin kaveri/ystävä. Miehillä tätä ilmiötä esiintyy havaintojeni mukaan harvemmin.
Itse en voi nimetä yhtä ainutta bestistä. Parhaita kavereita löytyy ainakin pari. Toki nuorempana oli bestiksiä, mutta heihin sai vain pettyä, joten en enää suostu nimeään vain yhtä parasta kaveria.
Tätä täytyy korjata sen verran, että nuista parhaista kavereista toisen kanssa en ole enää väleissä. Hän teki kusimaisen tempun yhdelle kavereistamme ja on muutenkin muuttunut. Eipä ole paljoa pidetty yhteyttä. Toisen kaverin kanssa taas pidetään yhteyttä ja nähdäänkin, mutta tosi harvoin. Kyseinen kaveri nimittäin tuumasi, että ei aio pitää erikseen yhteyttä kavereihin. :roll:

Mulla on siis koulukaverit ja treenikaverit (joista osa on oikeesti tosi mukavia), mutta ei bestiksiä. Paitsi tietysti mun mies.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ystävät

#17

Viesti Mika »

The more friends you have, the more you earn, says a study. But modern life can allow little time to maintain meaningful relationships, so what's the optimum number of friends?
[114_www]http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/7920434.stm[/114_www]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
SotaRonsu
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 527
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: Ylöjärven syrjäkolkka

Ystävät

#18

Viesti SotaRonsu »

No joo. Kavereita on paljon, mutta ystäviä on vain pari. Minulla on kyllä yksi ystävä ylitse muiden. Hänet olen tuntenut suunnilleen 24 vuotta, ihan lapsuudesta asti siis. Asutaan nykyään eri paikkakunnilla joten välimatkaa on parisataa kilometriä. Nähdään vain muutaman kerran vuodessa, mutta aina meillä on kivaa!
Kuvake
Antti Koljonen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 426
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Muay Boran
Takalajit: Historiallinen miekkailu
Kombatan
Sin Moo Hapkido
Thainyrkkeily

#19

Viesti Antti Koljonen »

Polvi kirjoitti: Allekirjoittavatko Potkun naiset havaintoni siitä, että useimmilla naisilla/tytöillä on ns bestis? Eli he kykenevät nimeämään yhden ihmisen, joka on selkeästi lähimmäisin kaveri/ystävä. Miehillä tätä ilmiötä esiintyy havaintojeni mukaan harvemmin.
Jaa-a, en ole nainen, mutta mulla on ainakin ihan selkeä paras kaveri, jonka olen tuntenut noin 3-vuotiaasta lähtien. Saatan tietysti kuulua vähemmistöön.
“If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear.” (George Orwell)
Niko Vainio
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 396
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ystävät

#20

Viesti Niko Vainio »

tarkkaan ottaen kaksi kaveria ja he ovat tasavertaisia minulle. muuten vietän vapaa-aikani harrastellessa
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6435
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ystävät

#21

Viesti AlexMachine »

Paras kaveri löytyy, tunnettu noin 25 vuotta, käyty kouluja yhdessä, harrastukset paljon samoja.
Kaveri yleensä esittelee minut "tässä on veljeni xxxx" eli oikeastaan voisi sanoa että se on ylimääräinen veli.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ystävät

#22

Viesti MtJ »

Ei kavereita, ei mitään. En kyllä tunne edes tarvitsevani tässä elämäntilanteessa ketään soittelemaan perään, puoliso hoitaa sen soittelupuolen kiitettävällä huolellisuudella.

Pidän tietoisesti puhelimen kiinni koko ajan, eli käytän sitä lähinnä netin selaamiseen ja musiikin kuunteluun. Minulle ei voi siis soittaa kuin etukäteen sovittaessa puolisoni kanssa, muuten ei saa yhteyttä kuin työpuhelimeeni, johon en vastaa kuin konsernin sisäisiin numeroihin. Enkä pidä yhteyttä ystäviini, en entisiin, enkä nykyisiin.

Esimerkiksi pankki, verovirasto tai kukaan muu ei pysty soittamaan minulle sen enempää päivällä kuin iltaisin, koska en pidä puhelinta online-tilassa koskaan. En myöskään lue viestejä vaan poistan ne lukematta (poislukien ne pari sanaa jotka siitä näkyy). Ystäväni eivät voi tulla käymään, koska en avaa ovea vaikka olen kotona. Vastaan sähköposteihin jos huvittaa.

Eli ei, toivottavasti ei ole ystäviä, eikä sukulaisten etäisyyskään haittaa mitään. Viihdyn sen ajan itsekseni todella hyvin kun perheeltä karkuun pääsen johonkin pilkille.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ystävät

#23

Viesti bodyguard »

Ennen oli ainakin paras kaveri olemassa. Nyt en oo enää ihan varma asiasta :|

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

#24

Viesti cyt »

Polvi kirjoitti: Allekirjoittavatko Potkun naiset havaintoni siitä, että useimmilla naisilla/tytöillä on ns bestis? Eli he kykenevät nimeämään yhden ihmisen, joka on selkeästi lähimmäisin kaveri/ystävä. Miehillä tätä ilmiötä esiintyy havaintojeni mukaan harvemmin.
Ainakin nuoremmilla tytöillä yleensä on. En naisista tiedä. Minullakin oli joskus mutta eipä ole enään.. Mutta ainakin enemmän taitaa naispuolisilla niitä "bestiksiä" kuin miespuolisilla...
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Ystävät

#25

Viesti MarkkuT »

En kyllä pistäis kavereita mihinkään järjestykseen, mutta niin se on mennyt, että kerrallaan on ollut yksi kaveri, jonka kanssa on aaltopituus enemmän sama kuin muiden. Tuntuu melkein etuoikeutetulta, kun on onnistunut solmimaan semmosia kaverisuhteita, että voi istahtaa sohvalle ja jatkaa siitä, mihin yli 5 vuotta sitten jäätiin. Tämmönen tuli todettua tuossa joulun aikoihin.
Ain't no one.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 492
Lauteille: Toukokuu 2008

Ystävät

#26

Viesti normaalilapsi »

Tiede.fi:

Koodi: Valitse kaikki

Jos ystävykset alkavat vannoa uskollisuuttaan, ystävyys on pahassa kriisissä tai peräti katkolla. Toisin kuin rakkaussuhdetta ystävyyttä ei analysoida eikä määritellä. Epämukavuus, pitkästyminen ja etenkin luottamuksen pettäminen tappaa suhteen siihen paikaan. Kuoleva ystävyys ei järjestä suuria riitoja tai kohtauksia, vaan se hivuttautuu takavasemmalle.
Tuli tämä mieleen tätä lukiessa, kun joskus tiedelehdessä oli tämä juttu. Tästä voimme päätellä, että myös jonkun nimeäminen parhaaksi ystäväksi ja kavereiden erittely on kyseiselle ihmissuhteelle huono.
Venäläinen ruletti pistoolilla
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ystävät

#27

Viesti Mika »

normaalilapsi, mitä sää teet? :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 492
Lauteille: Toukokuu 2008

Ystävät

#28

Viesti normaalilapsi »

Mika kirjoitti: normaalilapsi, mitä sää teet? :D
Mitenniin? Luulin jo kirjoittaneeni väärään ketjuun, kun sää kysyit :lol: Meinasin nimittäin ensin kirjoittaa tuon päähänlyöntidilemma ketjuun...
Venäläinen ruletti pistoolilla
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ystävät

#29

Viesti Mika »

Kun käytät tuota code-toimintoa, se ei pätkäise sanoja eikä automaattisesti lyö rivinvaihtoja, joten nyt tuo viestisi leventää ainakin minun viestiruutuani aika lailla. Muutenkin tuo lainaa-toiminto on parempi lainauksiin.

Ja kun vauhtiin pääsit, käypä katsomassa tämäkin :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 492
Lauteille: Toukokuu 2008

Ystävät

#30

Viesti normaalilapsi »

Mika kirjoitti: Kun käytät tuota code-toimintoa, se ei pätkäise sanoja eikä automaattisesti lyö rivinvaihtoja, joten nyt tuo viestisi leventää ainakin minun viestiruutuani aika lailla. Muutenkin tuo lainaa-toiminto on parempi lainauksiin.

Ja kun vauhtiin pääsit, käypä katsomassa tämäkin :)
:D Minun viestiruutuani tuo ei leveennä, mietin vähän aikaa kyllä että jos käyttäisi lainaus toimintoa.
Venäläinen ruletti pistoolilla
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa