Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Yamazu kirjoitti:
...olen tylsä ja tavallinen, mutta yksi parhaista viskikokemuksistani on Famous Grouse.
EDIT: kielipoliisi iski vierellä....
Tästä tuli mieleen kun duunikaveri himoitsi Leppävaaran alkossa sellaista 4,5 litran Famous Grouse -putelia, risti sen sitten "Enormous Grouseksi" ja sanoi että se voisi riittää koko juhannuksen.
Itse tuli kitattua sitä pullollinen (quart, mitä se nyt on, jotain 1,25 litraa tjsp.) parin-kolmen illan aikana (muun ohella) New Orleansissa 1999 ja hyvää oli. Bourbon street, todellakin...
Tämän täytyy olla Potkun historian ironisin hetki. Tämä toimii niin monella tasolla.
1) Keväällä Timo aloitti ketjun nimeltä Uisge be'athe, joka on täällä. Ketju on kaksisivuinen, joten mistään tyhjästä ketjuntyngästä ei ole kyse. Nyt hän avaa samaan paikkaan samannimisen ketjun (ilman tuota heittomerkkiä tosin, ja viimeinen kirjain on eri).
2) Timon kiinnostus miestä väkevämpää kohtaa heijastuu sekä näissä ketjuissa että hänen muistissaan. MOT.
Kah sattumaa, juuri on kaffeet tippumassa että saa pienet irish coffeet naukkailla emännän kanssa. Ne tehdään ihan basic Jamesonista, sen lisäksi tällä hetkellä kaapissa vain Chivas Regalia. Itse pidän eniten kyllä noista irkkuviskeistä, yksi suuri suosikki on 12v Jameson, myös Bushmills kolahtaa (ja kolisee).
Silloin kun tuli juotua, niin kyllä se irkkupuolelta löytyi - joskin enin purismi itsellä tuli sitten tarjolle panoon/nauttimiseen. Eli kuivana, tai korkeintaan pari jääpalaa. Vesi sallittakoon hätätapauksissa, ginger ale ei, ja siihen kaveriin joka sotki single maltiin pepsiä en ole sittemmin yhteyttä pitänyt.