Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Asiakaspalvelu

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#76

Viesti Mika »

Mika kirjoitti: ulinaa(.png) Verkkokauppa.comista
Olen tyytyväinen vastaukseen. Luurista olisi saanut suoraan 15 % rahaa takaisin, mutta käytimme toista vaihtoehtoa ja vaihdoimme sen (muuten tähän).


Tänään lähetin kiitossähköpostin tänne saamastani hyvästä nettipalvelusta ja nopeasta toimituksesta. Tähän myös asiallisesti ja kohteliaasti vielä erikseen vastattiin (vastaus saattoi olla valmis sapluuna, johon vain syötettiin nimeni, mutta ihan sama).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#77

Viesti Mika »

:smt003
Olen asiakaspalvelija- Minulla on vähintään korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidosta, suhdetoiminnasta, markkinoinnista, liiketoiminnasta, atk:sta ja swahilin kielestä.

Olen asiakaspalvelija- tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakaan sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on ”T” tai ”A”. Olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija- minulle on päivänselvää, että kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. Minulla on kalenteri täydellisesti hallussa, kun määrittelet ajankohdaksi ”ei siitä kauaa ole”.
Olen asiakaspalvelija- tottakai, minähän valehtelen, kun sanon, ettei haluamaanne tuotetta ole enää jäljellä erikoishinnalla.

Olen asiakaspalvelija- ei tietenkään ole mitään vaivaa järjestää nopeasti 125 lisätuotetta haluamallasi erikoishinnalla. Ja tottakai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50%:n alennuksia.

Olen asiakaspalvelija- pystyn katsomaan 10 asiakasrekisteriä, hoitamaan 5 tilausta sekä vastaamaan 15 puheluun -kaikki yhtäaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija- tiedän tarkalleen, mitä tehdä missäkin tilanteessa käyttämättä ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija- olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenneruuhkista, säästä, henkilökohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija- en koskaan loukkannu, kun olen tehnyt 10 tunnin etsintätyön vain kuullakseni sinun kertovan ”ostin sen itse internetistä ja säästin 25 euroa”

Olen asiakaspalvelija- minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtäkkiä olettavat minun tietävän kaikki puhelinnumerot Turusta Ivaloon ihan vain päästäni. Tiedän myös kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehän on itsestään selvää.

Olen asiakaspalvelija- sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään tuotteita tai nimiä, sillä olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitään.

Minä hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokoneen sekä saan aikaan maailmanrauhan.

KOSKA S**TANA OLEN ASIAKASPALVELIJA!!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#78

Viesti Mika »

Mitäs mieltä olette tällaisesta asiakaspalvelusta?
Here are a few examples to support my concern that tipping is no longer a legitimate reward for good service but a blatant bribe to get things done.

Example 1: Because of a delay out of Melbourne to Los Angeles, I missed the connecting flight to New York.

Someone I happened to know on the flight went to the American Airlines desk, explained his problem and put his passport on the counter, a $20 note peeping out of the pages.
The AA clerk pocketed the money and gave my friend a business-class ticket to New York.

I waited another four hours for a Delta Airlines flight.

That was clearly a bribe, not a tip.

Example 2: After the first night in my five-star Washington hotel my room was serviced but my bed was not made up. I could have complained, but instead the next morning I left $2 on the pillow.

The room was magnificently serviced, the bed made with clean sheets and a complimentary bowl of fruit left on the coffee table.

Tip or bribe?

Example 3: At an elegant cocktail party I asked for a glass of champagne.
"Sorry,'' said the lady behind the bar, "there's no more champagne.'' I dropped two $1 notes on the bar.

Within two minutes the girl came over and gave me a glass of champagne.

Tip or bribe?

Example 4: A friend who went to a hairdresser in Washington was handed an envelope and told: ``Please put a tip in here and drop it in the box on the counter.''

Never mind how good the hairstyle was. Tip or bribe?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6423
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Asiakaspalvelu

#79

Viesti AlexMachine »

Mika kirjoitti: Mitäs mieltä olette tällaisesta asiakaspalvelusta?
Onhan tuo varsin karua luettavaa. Kun tipistä tulee automaatio, se menettää merkityksensä.
Onhan varsin selvää että matalapalkka-ammateissa työnantaja maksaa huonoa palkkaa ja tipit muodostavat suuren osan tuloista vaikkapa hotellin siivoajalle, joten tässä muodossa sen ymmärtää.
Mielestäni kuitenkin oletuksena maksettava tippi, oli palvelu millaista hyvänsä on laillistettua ryöstöä.
Itse annan tippiä kotimaassakin usein, jos palvelu on hyvää (täällä sen ei tarvitse olla kuin keskinkertaista niin se jo tuntuu yleiseen tasoon nähden hyvälle, näin sivuhuomautuksena)
Tosin on muutamia poikkeuksia, kuten taksit, vaikka saisi niskahieronnan ja kupin kahvia käteen, on matkan hinta silti järjetön, ja tulee olemaankin niin kauan kun vapaa yrittäjyys ei toteudu.

Onhan täälläkin juomarahakulttuuri ollut vahva, ainakin tuonne 70- tai 80-luvulle asti. Juttelin mutsin kanssa joka on toiminut hovimestarina parissa laadukkaammassa ravintolassa aikanaan ja tipit olivat melko huomattava tulon lähde silloin.
Luulen että maksukorttien yleistyminen oli se viimeinen niitti tippaamiselle.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3296
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

Asiakaspalvelu

#80

Viesti Eppu »

Eilen sain tuta erilaisia asiakaspalvelumalleja. Ensimmäinen oma auto päätti levitä ensimmäisen kerran tien päälle. Eihän se ollut kuin laturin/ilmastoinnin hihna, mutta hittoako minä sille osaan tehdä ja riekaleisena se piti niin kovaa mekkalaa, että korviin sattui.

No autoa ostaessa oli rekkariotteen väliin jätetty oikein nissanin tiepalvelun numero ja onnittelut autovalinnasta. Numerosta tavoitin karkkilalaisen korjaamon, paha sieltä käsin lähteä Jyväskylän tilannetta kertomaan. No numeropalvelusta osasivat yhdistää merkin maahantuojalle, jossa minua pompotettiin keskuksen ja viiden eri henkilön väliä noin kaksikymmentä minuuttia. Jutustelujen jälkeen sain puhelimessa olleen naisihmisen tajuamaan, että ihan oikeasti olin tien päällä enkä varaamassa huoltoaikaa, osasi hän kertoa, ettei merkin oma tiepalvelu koske yli kolmevuotiaita autoja. Kun koitin kysellä mitä pitäisi tehdä, kertoi hän, etten kuulu palvelun piiriin ja katkaisi puhelun.

No tajusin sitten soittaa If-vakuutusyhtiöön. Kysyi rekkaria ja sen hetkistä sijaintia, jotta osaisi ohjata hinaajan paikalle. Hän jätti myös soittopyynnön Herzille sijaisautoa koskien.

No Herzistä soitettiin. Vakuutukseni kyllä kattaisi sijaisauton kymmeneksi päiväksi, mutta Herz ei luovuta autoja alle 25-vuotiaille, luottokortittomille. Myös huoltopäivä omalle autolle olisi kuulemma pitänyt olla tiedossa. Kas kun en osannut arvata milloin hajoaa. Onneksi tapahtumien kulku poisti tarpeen tapella Herzin kanssa.

Puolen tunnin päästä pelipaikalle saapuikin jo paikallinen hinausauto, jonka kuljettaja oli puhelindiagnoosilla soittanut tutulle korjaamolle, että tarvitsisi saada primera takaisin tien päälle. Huolto-kaksikko -nimisen firman korjaamo sijaitsi melko syrjässä jossain päin Laukaata, mutta firman hefe heitti minut mesekyydillä Jyväskylän keskustaan, samalla kun itse meni varaosaliikkeeseen etsimään tarvittavia. Hän myös haki minut kun auto kolmen tunnin päästä oli valmis.

Kiitos Hinaus-teamin ja Huolto-kaksikon, matka Jyväskylästä Helsinkiin venähti ainoastaan viidellä tunnilla.
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja

Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#81

Viesti Mika »

Lähetin juuri hyvää asiakaspalautetta kolmelle yritykselle: TeleFinlandille, Tampereen Puhelimelle ja Verkkokauppa.comille. Jokaisen palautteen takana oli useampi asiointikerta. Toivoin myös että asiakaspalvelupäälliköt saisivat kuulla näistä palautteista. Oletan heidän jakavan sitä omalle osastolleen.

Kesällä lähetin samanlaista palautetta yhdelle ravintolalle maakunnissa.

Antaa hyvän kiertää. :-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#82

Viesti L.K. »

Elisan asiakaspalvelua yleisesti parjataan tosi paljon. Itse olen huomanut, että palvelussa ei ole mitään vikaa ja aina on tosi ystävällisesti ja hyvin palveltu. Suurin ongelma on älyttömän pitkät jonotusajat jos joutu puhelimitse asioimaan. Uskoisin, että tämä on yksi syy mkä sitten synnyttää sitä negatiivista ilmapiiriä ko. lafkan asiakaspalvelusta?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#83

Viesti Mika »

Äh, ja se onkin aspan henkilökunnalle haastava paikka. Jos ajattelee vaikka tavallista perheellistä työläistä, ei sitä ylimääräistä aikaa välttämättä mitään 10 minuuttia ole ainakaan niin, ettei sinä aikana voi oikein keskittyä mihinkään muuhun kovin syvällisesti, vaikka luuri olisikin kaiuttimella. Kyllähän se kismittää.

Itse olen TeleFinlandilla oikeastaan aina päässyt läpi todella nopeasti. Joitakin suvantoja tähän yhdeksään vuoteen on mahtunut, mutta koska en oikeastaan muista niitä, yleensä ja varsinkin viime vuosina olen saanut palvelua nopeasti. On se kyllä tärkeä tekijä asiakaspalvelussa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#84

Viesti Mika »

Tämä HELLburgerin asiakaspalautteen vastaus sai minut nauramaan ääneen. :D
Terve,

Tortilla tarkoittaa pelkästään sitä lättyä, jonka sisälle ruoka kääritään. Hesburgerissa myydään burritoja. Ymmärrän että ruokalistojen oikaiseminen olisi hintava urakka, mutta toivoisin sitä silti.

Terveisin,

Mika Perkiömäki
Hei,

Kiitos sinulle palautteestasi.

Pahoittelen, jos tuotteiden nimeäminen on aiheuttanut sinulle harmia.

Kyseiset tuotteet on Hesburgerilla kautta aikojen nimetty kokonaisuudessaan tortilloiksi. Eivätkä ne näin ollen johda ketään harhaan. Näin ollen en voi valitettavasti luvata, että tuotenimet nyt muuttuisivat. Myynnissä Hesburgerilla on täytetty tortilla.

Kiitos sinulle kuitenkin kehitysehdotuksestasi. Toivottavasti tästä huolimatta valitset Hesburgerin edelleen ruokailupaikaksesi.

Ystävällisin terveisin/
Best Regards

[nimi poistettu]
Tuotekehitys- ja laatukoordinaattori/
Product Development and Quality Coordinator

Hesburger / Burger-In Oy
Linnankatu 34, 20100 Turku, Finland
Vai täytetty tortilla... :D Eikä se muuten ole sellainen. Koko lafkan sivuilta ei löydy mitään mainintaa täytetystä tortillasta. Kyllä se nyt vain ON NIIN, että tuo termi on täysin päin pershettä. Valitettavasti HELLburger ei ole ainoa vähälahjainen tämän suhteen, mutta onneksi oikeista ravintoloista täällä Tampereella esimerkiksi Pancho Villa ja Zarillo käyttävät texmex-ruoka-annoksistaan niiden oikeita nimiä. Siinä on heti se paneutumis- ja panostamisero pikaruokahelvetin ja oikean ravintolan välillä. Ruoan laadussa ja maussa se tietysti vielä korostuu aivan huimasti.

Huonot ovat kauttaaltaan huonoja. Aina ei voi voittaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6423
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Asiakaspalvelu

#85

Viesti AlexMachine »

Ja jottei asia olisi niin helppoa:
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#86

Viesti Mika »

Tuo dialogimme sai jatkoa.

Terve,

ja kiitos vastauksestasi. Osoittaisitko missä Hesburgesin sivuilla tai ravintoloiden ruokalistalla mainitaan täytetty tortilla?

Terveisin,

Mika

sk1.png
sk2.png
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#87

Viesti Mika »

Gigantista on asiakkaiden suulla vuosien varrella kerrottu jos minkälaisia tarinoita, eivätkä ne kaikki ole olleet kovin myönteisiä. Nyt yritys on herännyt tähän ja julkaissut tiedotteen aiheesta.


https://www.gigantti.fi/asiakaspalvelu/ ... 25-10-2023

Tiedote 25.10.2023
Pahoittelemme epäonnistumisia asiakaspalvelussamme ja aloitamme välittömästi korjaavat toimenpiteet.

Arvoisat asiakkaamme,

Olemme saaneet viime aikoina useita julkisia palautteita epäeettisistä käytännöistä asiakaspalvelussamme. Nämä palautteet ovat vakava signaali kulttuuristamme, minkä myötä meillä on peiliin katsomisen ja korjaustoimenpiteiden paikka.

Haluamme tehdä tämän selväksi: emme hyväksy minkäänlaista epärehellisyyttä tai huijauskäytäntöjä asiakaspalvelussamme. Meille on äärimmäisen tärkeää, että kaikki asiakkaamme pystyvät kokemaan Gigantissa asioinnin turvalliseksi ja mielekkääksi nyt ja jatkossa.

Tulemme nyt työskentelemään yhteisenä rintamana sen eteen, ettei tällaiselle palautteelle ole jatkossa enää aihetta. Käynnistämme välittömästi seuraavat korjaavat toimenpiteet:

- Muutamme myymälätyöntekijöidemme bonusmallia välittömästi niin, että asiakastyytyväisyyden osuus moninkertaistuu aiempaan nähden.
- Vuodenvaihteessa työnsä meillä aloittava monimuotoisuustyöryhmä ottaa ensimmäiseksi tavoitteekseen eettisen asiakaspalvelun käytäntöjen parantamisen.
- Tehostamme myymälöissä tänä vuonna käyttöön otettua, uutta lähijohtamisen mallia niin, että se ohjaa yksittäisiä työntekijöitä arjessa vahvemmin eettisestä näkökulmasta.
- Tulemme lisäämään eettisiä koulutussisältöjä lähi- ja verkkokouluttautumisemme. Olemme julkaisseet 23.10. kaikille giganttilaisille pakollisen verkkokurssikokonaisuuden ratkaisukeskeisestä, eettisestä asiakaspalvelusta ja 25.10. myyntihenkilöstöllemme kaksi koulutusvideota eettisestä myynnistä, joista toisessa käsittelemme ikäihmisten asiakaskohtaamista heille tärkeistä näkökulmista.
- Yhtenäistämme myymälöidemme käytäntöjä työntekijöiden perehdyttämisessä ja sisällytämme perehdytyspakettiin uuden, eettisyyttä koskevan osion. Olemme myös selkeyttäneet syksyn ajan asiakaspalvelurutiinejamme virhevastuista ja korvauskäytännöistä, mistä olemme sopineet Kilpailu- ja Kuluttajaviraston kanssa syyskuussa 2023.


Asiakaslupauksemme teille on tarjota parempaa palvelua, joka on luotettavaa, omistautunutta ja tehokasta. Jatkamme lujasti työntekoa, jotta pääsemme lunastamaan luottamuksen kaikilta asiakkailtamme, jotka ovat joutuneet pettymään meihin.

Kiitämme nöyrästi kaikkia meille palautetta antaneita, kuuntelemme teitä nyt ja jatkossa.



Ystävällisin terveisin koko Gigantin puolesta

Niko Sandström, toimitusjohtaja
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Asiakaspalvelu

#88

Viesti MikaM »

Ajelin kesällä mopollani (se Triumph America siis) Aurajoen rantaa ja parkkeerasin sen erään talon pihaan. Kun piti lähteä, sanoi startti naks. Eli volttivahti ei anna pyörittää moottoria. No, soitin pojalleni, että tule hakemaan, ostetaan sitten uusi akku. Ajan kuluttamiseksi kävelin rannassa kelluvaan Rudolfiinaan. Kannella pyöri kaveri t-paidassa, pieruverkkareissa ja essussa. Kysyin ovatko pian lähdössä, ehdinkö juoda kahvit. Kahvit saat tuosta alhaalta, ei olla just lähdössä eikä kerkiä ottaa maksua. No, istuessani kahvin kanssa tuli toinen kaveri kessulle ja kyseli miten siihen eksyin. Sanoi sitten, että valuta pyörä tänne, laitetaan lataukseen, tarviiko työkaluja. Puoli tuntia myöhemmin mopo käyntiin ja menoksi.
Laitoin palautetta sekä varustamoon, että Turun Sanomien tekstiviestipalstalle.
(Se kaveri essussa oli muuten kapteeni)
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Antti
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2954
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Liikuntafilologia
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#89

Viesti Antti »

Mika kirjoitti: loka 25, 2023, 22.09Gigantista on asiakkaiden suulla vuosien varrella kerrottu jos minkälaisia tarinoita, eivätkä ne kaikki ole olleet kovin myönteisiä.
Ostin Gigantista television, ja myyjä yritti kovasti myydä lisämaksusta (taisi olla toistasataa euroa) "asetusten kalibrointia". Sanoin, etten oikein ymmärrä, mitä palvelua minulle yritetään myydä, koska kysehän on asetuksista, joita voin säätää itse oman olohuoneeni valaistusolosuhteiden mukaan. Myyjä sanoi, että kalibroinnillapas laitetaan valmiiksi valmistajan ilmoittamat optimaaliset asetukset. Sanoin, että jos valmistaja tietää, mitkä asetukset ovat yleisesti ottaen parhaat, niin on jotenkin kyseenalaista olla laittamatta niitä oletusasetuksiksi, enkä tietenkään katsonut tarpeelliseksi maksaa tästä palvelusta. (Enkä ostanut uutta puhelinliittymää, jota hän taisi myös yrittää kaupata.)
Antti Ijäs
Studia dimicatoria (blogi), Zotero-profiili (julkaisuja)
"Öyh, öyh, öyh, karjasi sika ja ryntäsi pimeässä Eenokin ylitse ovelle." (Tuulispää 28.9.1928.)
Kuvake
Antti
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2954
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Liikuntafilologia
Yhteystiedot:

Asiakaspalvelu

#90

Viesti Antti »

Ja ettei aina tulisi mainittua vain huonosta asiakaspalvelusta, niin mainittakoon, että kun ilmoitin sähköpostitse Pandalle eli Orklalle viime viikonlopun lakritsi- ja salmiakkifestivaaleilta tyttärelleni ostetun hiuspinnin välittömästä hajoamisesta, sain nopeasti vastauksen, jossa pahoiteltiin viallisesta tuotteesta ja luvattiin lähettää postitse uusi.
Antti Ijäs
Studia dimicatoria (blogi), Zotero-profiili (julkaisuja)
"Öyh, öyh, öyh, karjasi sika ja ryntäsi pimeässä Eenokin ylitse ovelle." (Tuulispää 28.9.1928.)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa