Voit luoda tilin myös sosiaalisen median tunnuksillasi. Klikkaa alta. :)

Kuva KuvaKuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Suosikkisarjat?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta.

Ylipotkijat: Totte, JanneM, Point, Tyttö

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 314
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 490 kertaa
Tykätty: 183 kertaa
Viesti:

Suosikkisarjat?

Viesti Mika » touko 13, 2019, 10.09

Onneksi Netflix pelasti Lucifer-sarjan. Joskus on oikein mukava katsella tällaisia kevyempiä sarjoja. Tom Kapinos on mies tämän ja Californicationin takana, ja molemmat ovat draamakomedioita, joskin Californication oli ihan huippusarja. Lucifer on silti viihdyttävää katseltavaa vakavamielisten sarjojen välillä. Neljäs kausi vaikuttaa muutaman jakson perusteella yhtä hyvältä kuin aiemmatkin kaudet. Tom Ellis on loistava roolissaan.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Lauteille: Huhtikuu 2006
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 2 kertaa

Suosikkisarjat?

Viesti Pyrkele » touko 15, 2019, 19.33

Itsekin olen tuota Luciferia katsonut. Viihdyttävähän se on, vaikka jotenkin ajattelin päähenkilön olevan ennemminkin jazz-klubin pitäjä.
En muuten tiedä kuinka paljon Bruckheimerin vaikutus näkyy, mutta kyllähän tuossa sarjasssa on ajoittain menty ns. viihde edellä aika reippaasti. Ajoittain jopa typeryyksiin asti. Esim. jakso jossa Lucifer käy helvetissä defibrillaattorin avulla syljettää vieläkin. Luulisi että tuosta olisi päästy eroon jo nolkyt-luvulla. Mutta ei. Sen lisäksi hyvin yleinen "otetaan pahis kiinni aamupäivällä kadulla ja viedään se käsiraudoissa poliisiautoon illalla"-skenaario on häiritsevän yleinen.
Toki sarjassa on myös tarpeettoman paljon kumisia bikinimimmejä joiden funktiota sarjassa en ymmärrä. Mutta eipä ne minua ylenmäärin haittaakkaan. Toki tällaisessa sarjassa minulla häiritsee hyvin paljon tuo tekopyhyys alastomuuden, väkivallan ja seksistä puhumisen suhteen. Sarjassa voidaan näyttää väkivaltaa, puhua hyvinkin tuhmia (okei lähinnä pikkutuhmia) mutta yläosattoman naisen voi näyttää, kunhan "yläosaton" tarkoittaa "vähintään ilman rintalastaa". Mutta sitte rivi silikonisia bikinimimmejä hetkuttamassa hanuriaan rahasta on ihan ok.

Mutta joo Tom Ellis hoitaaa homman kyllä hyvin. Oikeastaan pelastaa minun mielestä koko sarjan, koska huonommalla roolilla sarjan hollywoodmuovi häiritsisi minua liikaa. Sais olla rosoisempi. Ja ne bikinit vois jättää pois.
Oikeastaan sais olla HBO:n sarja
Ja kyllä minä varmaan tuon neloskauden katson.
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 314
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 490 kertaa
Tykätty: 183 kertaa
Viesti:

Suosikkisarjat?

Viesti Mika » touko 15, 2019, 22.19

Olen pitkälti samaa mieltä. Suhtaudun Luciferiin draamakomediana painottaen komediaa, kuten sanoitkin, vaikka esimerkiksi IMDb:ssä sitä ei ole draamakomediaksi luokiteltu, mutta toisaalta joillakin muilla sivustoilla on. Minua ei haittaa sarjassa mikään, koska se on divaritasoa - josta ehkä ylipäätään draamakomedia on jo selvä merkki mutta yhden rikoksen ratkaiseminen samassa jaksossa on sitä alleviivaavasti. Lucifer on hyvin tehtyä kevyempää viihdettä. :)

Modus-sarjan toinen kausi vaikuttaa yhtä heppoiselta kuin ensimmäinenkin. Jättänen sen kesken.

Amazonilla näkyvä Absentia vaikuttaa ihan katseltavalta muutaman jakson jälkeen. Menoa ja meininkiä on, mutta TV on viihdettä eikä tosielämää. Virkistävää on se, etten tunnista ketään tähän mennessä nähdyistä näyttelijöistä, vaikka tiedän nähneeni esimerkiksi pääosan esittäjän esimerkiksi yhdessä Bondissa.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Kuvake
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Lauteille: Joulukuu 2007
Tykännyt: 385 kertaa
Tykätty: 149 kertaa

Suosikkisarjat?

Viesti Lasse Candé » touko 17, 2019, 14.52

Kun nyt hommasin HBO-nordicin, niin olen GoTien välissä katsonut Tosietsivän kolmannen kauden.

Setti on aika samantyyppistä kuin ensimmäisessä kaudessa. On pari millä on dynamiikka ja tähän yritetään leipoa hieman cooliutta sisään joillakin käytösmalleilla ja niitä tukevalla sinänsä hyvällä näyttelyllä. Tarina on myös kiinnostava. Katselin että tulee varmaan yltämään neljään tähteen, mutta ei kantanut loppuun asti tämä. Ensimmäisessä kaudessa itseäni ärsytti myös se että ollaan niin tyylikästä, mutta lopuksi ei jää juurikaan mitään käteen.

Mainittakoon, että toinen kausi muodostaa tässä sarjassa (jossa, kuten suurin osa tietää, kaudet ovat käytännössä omia toisistansa täysin irrallisia minisarjoja) piristävän poikkeuksen. Siinä on tiukka mimmi, enemmän pollareita ja hyvää rosmoporukkaa sekä stoori kantaa loppuun asti.

Elikkäs omalta kohdaltani tähdet seuraavasti:

True Detective, kausi 1: 4 tähteä
Kausi 2: 5 tähteä
Kausi 3: 3 tähteä.

Mielipiteitä?
You may say that I'm a dreamer
But I'm not

- John Lennon

Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan

Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 kurkkijaa