Tämä on muuten osa III tästä alati jatkuvasta saagasta.

Valvoja: Valvoja
Näin on. Joskus lueskelin Cosmoa ja siellähän tunnetusti jaetaan näitä miehen miellyttämiseen tarkoittettuja vinkkejä. Vinkit oli luokkaa "työnnä peukku sen per533533n ja kisko reippaasti kasseista". Kuulostaa todella miellyttävältä..Samurai kirjoitti: Nuo on kyllä huomattavasti asiallisempia vinkkejä kuin nykyiset naistenlehtien vinkit miehen miellyttämisestä.
Eikä oo!Samurai kirjoitti: Ne ovat turhan rivoja tosin tänne kirjoitettavaksi.
Mika kirjoitti:Tämä ei tainnut yllättää ketään.Polvi kirjoitti:Joskus lueskelin Cosmoa--
Mä en vaan kykene lukemaan noita ns. naistenlehtiä.Vlad Tepes kirjoitti: Minäkin luen Cosmoa. Se on ihan hyvä lehti.
Voi pyhä yksinkertaisuusVlad Tepes kirjoitti: Paitsi se neuvo naisille erääseen asentoon, jossa kehotettiin ajattelemaan samalla Brad Pittiä.
Cosmossa on tarpeeksi seksijuttuja, että se on kiinnostava.Anni M. kirjoitti: Mä en vaan kykene lukemaan noita ns. naistenlehtiä.
Vlad Tepes kirjoitti: Paitsi se neuvo naisille erääseen asentoon, jossa kehotettiin ajattelemaan samalla Brad Pittiä.
Sitä minäkin. Kyllä minä olen ihan yhtä hyvän näköinen, että silmät auki vaan.Anni M. kirjoitti: Voi pyhä yksinkertaisuus![]()
Jos osapuolet sopivat keskenään että työssä käyvä maksaa kotitöitä tekevälle tietyn summan kuukaudessa, ja se on kaikille ok, niin mikäs siinä.Kurki kirjoitti: En ole kotirouva, saas nähdä miten käy tulevaisuudessa. Suullinen sopimus varmaankin asianhoidosta yleensä pariskuntien välillä tehdään. Hyvin harva varmaan on virallisessa työsopimuksessa parisuhteessaaa. Nyt ei kuitenkaan puhuttukaan siitä, minkälaisia ihmiset touhuavat eron tms sattuessa, vaan ihan tasa-arvosta tämän asian kohdalla. (eli onko kotona oleva puolisko vähemmän tasa-arvoinen kuin se toinen...) Mikäli aiot jatkaa tätä keskustelua kanssani, niin toivoisin hiukan pitempiä kannanottoja asiaan kuin yksittäisiä kysymyslauseita.