Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mielikuvia Potku.nettiläisistä...

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#46

Viesti JanneM »

Olen hieman ihmetellyt noita sinun ja Ohinata sensein valkoisia vöitä.
Ovatko ne aikain saatossa ryvettyneet vai tuleeko tyylisänne jonkun tietyn arvon jälkeen käyttöön valkoinen vyö?
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#47

Viesti TimoS »

JanneM kirjoitti: Olen hieman ihmetellyt noita sinun ja Ohinata sensein valkoisia vöitä.
Ovatko ne aikain saatossa ryvettyneet vai tuleeko tyylisänne jonkun tietyn arvon jälkeen käyttöön valkoinen vyö?
Kyllä ne on ajansaatossa ryvettyneet, varsinkin minulla kun en läheskään aina viitsi pestä tuota vyötä. Tuon pääsiäisleirin pääteema taisi olla Tauramuso ryu ja jostain syystä sekä Matsuoi että Ohinata sensei, vaikka molemmilla on 7. dan, tuntuvat pitävän aika paljon valkoista vyötä.

Tauramuso ryu:ssä en ole itse saanut aikaiseksi suorittaa yhtään vyötä. Mitä sitä turhaa, kyllä opettaja kertoo milloin on aika mennä kokeeseen :)

Karatessa on vähän sama juttu ainakin niissä seuroissa joissa itse treenaan, eli on vain kaksi väriä vöille: valkoinen ja musta, ja kataharjoituksissa mustatkin pitävät monesti valkoista. Minulle tuo on sopinut oikein hyvin, eipähän ole tarvinnut ostaa vielä yhtään uutta vyötä :)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#48

Viesti JanneM »

Selevä. :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Antti
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2979
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Liikuntafilologia
Yhteystiedot:

#49

Viesti Antti »

Tosiaan hauskin ketju tähän asti, vaikka nauraminen näin sairaudesta toipuessa sattuukin kurkkuun.

Tunteeko täällä monikin toisensa reaalimaailmassa?
Antti Ijäs
Studia dimicatoria (blogi), Zotero-profiili (julkaisuja)
"Öyh, öyh, öyh, karjasi sika ja ryntäsi pimeässä Eenokin ylitse ovelle." (Tuulispää 28.9.1928.)
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#50

Viesti TimoS »

Antti kirjoitti: Tunteeko täällä monikin toisensa reaalimaailmassa?
Ainoa jonka tunnen reaalimaailmassa on pales, kuulumme molemmat pariinkin budoseuraan. Lisäksi yamazun olen joskus vuosia vuosia sitten tavannut. Voipi olla että joitakin muitakin on joskus tullut jossain ohimennen nähneeksi :)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#51

Viesti Keiju »

Mä en ole tavannut livenä yhtään ketään täältä ja siksi ketjun aihe käsittelee sitä, että millaiseksi kuvittelen tuntemattomat ihmiset kirjoitusten ja/tai nimimerkin perusteella.

marjis on hyväntekeväisyysseuran aktiivijäsen ja rakastaa yli kaiken omia sukulaisiaan, varsinkin sellaisia vanhempia tätejä. Ei käsitä, miksi maailmassa voi olla pahuutta. Seurallinen, mutta luultavasti karkoittaa monet miehet seurastaan höpinöillään.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

sokrates
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 654
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#52

Viesti sokrates »

Ketään en ole tavannut eikä kovin monesta ole edes mielikuvaa.

Mronkaisesta on samanlainen nallekarhumainen mielikuva kuin Keijulla.

Andyn mielsin aluksi jostain syystä keski-ikää lähestyväksi maastopukumieheksi, vaikka taitaakin fysiikanopiskelijana olla vielä nuori mies.

Mielikuva Keijusta on jotenkin tasainen, jalat maassa oleva ihminen, jonka mielialat eivät vaihtele ollenkaan päivästä toiseen. Liitän häneen myös rauhallisuuden ja järkähtämättömyyden. Jostain syystä näen hänet mielessäni rullaportaissa ostoskassi kädessä pitkä raskas takki päällä, jotain entisajan emännän jyhkeyttä hänessä on.
Biitistä sekaisin
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#53

Viesti Andy »

Allekirjoittaneesta on kuvia täällä: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=AndyS" onclick="window.open(this.href);return false; Ikää on 28.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#54

Viesti TimoS »

Keijusta en ole juuri muuta mielikuvaa saanut kuin että harvinaisen kieroonkasvanut huumorintaju :lol: (ja tälläiseltä umpikierolta savolaiselta kuin minä se on kohteliaisuus) Ei kai vaan olis savolaista verta ?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#55

Viesti Keiju »

Hui, "vanhan" miehen aistit ovat pettämättömät. Sokru tosin tuntee nettipersoonaani hieman. Ulospäin olen varmasti just tasaisen rauhallinen, vaikka nauran herkästi ihan vedet silmissä. Mutta asiakkaat ovat kuvanneet minua viimeaikoina malttamattomaksi höyrypääksi ja olin niistä kommenteista lentää perseelleen, mutta tottahan se, jos on suoriuduttava isosta urakasta pienessä ajassa, niin säntäilen sinne tänne.
jotain entisajan emännän jyhkeyttä hänessä on.
Hehheee, ilmankos lähestulkoon kaikki vanhemmat miehet pitävät mua seksikkäänä... :lol: Koska olen itse kuvaillut itseäni jyhkeänä, niin bongasit tuon sanan varmaan minulta, koska nimimerkki Keijuhan ei sitä kovin kuvaa. 8)
harvinaisen kieroonkasvanut huumorintaju
Kyllä, mutta se on hyvä, että meitä on kaksi! :D En ole savosta, mutta läheltä liippaa...

Andy,
oho! :shock: En olisi noin miehekkääksi osannut ikinä kuvitella kuin olet siinä ase kädessä. Näin sitä mielikuvat sitten romuttuvat hetkessä.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#56

Viesti Elina »

Jostain syystä näen hänet mielessäni rullaportaissa ostoskassi kädessä pitkä raskas takki päällä
:lol:
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#57

Viesti Keiju »

Sokrates,
osuiko minun kuvaukseni sinusta nappiin?

TimoS,
kuvasi perusteella sanon, että sinä saat pukilta paljon joululahjoja, koska olet sukulaistesi lempilapsi. Olet ollut todella hyvä peruskoulussa yhdessä aineessa, mutta en tiedä mikä se voisi olla. Juot mielelläsi kaakaota kylmänä. Sinulla on hyvä ääni, olethan horoskoopissa Kaksoset...
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#58

Viesti TimoS »

Keiju kirjoitti: TimoS,
kuvasi perusteella sanon, että sinä saat pukilta paljon joululahjoja, koska olet sukulaistesi lempilapsi.
Siskon muksut saavat paljon enemmän :cry: ;) :lol:
Olet ollut todella hyvä peruskoulussa yhdessä aineessa, mutta en tiedä mikä se voisi olla.
Todella hyvin arvattu! Englanti oli todellakin mun paras aine koko kouluajan :o (ainoa aine josta aikoinaan kirjoitin L:n)
Juot mielelläsi kaakaota kylmänä.
Lämpinä mieluummin, mutta kylmäkin menee. Kaakao kyllä maistuu, kun taas kahvia en juo lainkaan
Sinulla on hyvä ääni
No ei ainakaan lauluääni :lol: Aikoinaan yläasteella sain musiikista kuutosen kun kieltäydyin laulamasta :badgrin:
olethan horoskoopissa Kaksoset...


Jousimies, sori

Kokonaisuus kuitenkin aika hyvin pelkän kuvan ja kirjoitusten perusteella =D>
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Jore
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 89
Lauteille: Tammikuu 2005

Deitti?

#59

Viesti Jore »

Alkaa näyttää siltä, että osa vielä tapaa toisensa mielikuvia oikoakseen ;)
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#60

Viesti Keiju »

Jore on 38-vuotias perusjätkä, ruskeat lyhyet hiukset, viihtyy farkuissa ja t-paidassa. Sulla on tatuointi, jonka olet hankkinut huimassa nuoruudessasi ja sen kuvan haluaisit vaihtaa toiseen nyt, ellet poistaa kokonaan. Sulla oli nuorena Toyota Carina ja siellä siniset karvanopat. :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 127 kurkkijaa