Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Käytännön pilat

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#46

Viesti heian »

Ja minkäs takia minun käytännön pilani (jota olen tehnyt vain pari kertaa nuoruudessani, vuosia sitten) tuomitaan täällä? Täällähän on mainittu mielestäni paljon kamalampiakin käytännön piloja. Mielestäni nimittäin henkiset pilat ovat ihan yhtä pahoja kuin fyysiset.
Sitäpaitsi, kyseisissä tapauksissa kompastuessaan kaatuisi korkeammalta.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#47

Viesti Mika »

heian kirjoitti: Ja minkäs takia minun käytännön pilani (jota olen tehnyt vain pari kertaa nuoruudessani, vuosia sitten) tuomitaan täällä?
:D
Kai sitä nyt ihmisillä saa olla mielipiteitä.
Täällähän on mainittu mielestäni paljon kamalampiakin käytännön piloja.
Nämä ovat juuri niitä mielipiteitä. Ihan sallittua kommentointia. :)
Mielestäni nimittäin henkiset pilat ovat ihan yhtä pahoja kuin fyysiset.
Ja tämäkin on mielipide. :)

Mutta jos vertaat vaikka tuohon MtJ:n viestiin ja sen piloihin, osa saattaa olla rankempia (esim. eka), osa taas melko harmittomia. Riippuu kai siitäkin, mitä pitää henkisenä pilana. Jos kahtiajaolla katsotaan, on vain fyysisiä ja henkisiä piloja.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#48

Viesti bodyguard »

heian kirjoitti: Ja minkäs takia minun käytännön pilani (jota olen tehnyt vain pari kertaa nuoruudessani, vuosia sitten) tuomitaan täällä?
Siksi koska se on typerä?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#49

Viesti sivarinlötkö »

- Kaiva nenää antaumuksella. Sopivassa vaiheessa pyyhkäise sormella uhrin paitaan tai mihin vain yllätkään. Oikeasti tietysti vaihdetaan sormea välissä.
- Vessasta tullessa jätä kädet kuivaamatta ja roiski vettä uhri(e)n päälle ja totea "hitto kun jäi kädet pesemättä".
- Viillä vikkelästi ja huomaamatta keittiöveitsellä uhria käteen veitsen terän väärällä puolella.
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#50

Viesti heian »

bodyguard kirjoitti:
heian kirjoitti:Ja minkäs takia minun käytännön pilani (jota olen tehnyt vain pari kertaa nuoruudessani, vuosia sitten) tuomitaan täällä?
Siksi koska se on typerä?
Ja nuo muutko ei ole? Just. Enpä ole nähnyt vielä yhtään FIKSUA käytännön pilaa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#51

Viesti bodyguard »

heian kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
heian kirjoitti:Ja minkäs takia minun käytännön pilani (jota olen tehnyt vain pari kertaa nuoruudessani, vuosia sitten) tuomitaan täällä?
Siksi koska se on typerä?
Ja nuo muutko ei ole? Just. Enpä ole nähnyt vielä yhtään FIKSUA käytännön pilaa.
En minäkään

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#52

Viesti heian »

Ja kyllä tuommoisesta aletaan sit saarnata, et voi sattua yms. Sit ei kuitenkaan saarnata niille, jotka kertovat joskus lyöneensä jotakuta tms. Lyödessäkö ei sit satu?
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#53

Viesti bodyguard »

heian kirjoitti: Ja kyllä tuommoisesta aletaan sit saarnata, et voi sattua yms. Sit ei kuitenkaan saarnata niille, jotka kertovat joskus lyöneensä jotakuta tms. Lyödessäkö ei sit satu?

Riippuu kuka lyö :roll:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#54

Viesti Keiju »

Mika kirjoitti: minä en muutenkaan oikein sulata fyysisiä piloja
Minä sulatan. Minulla oli viimeksi tänään hauskaa erään fyysisen pilan (joka ei loppupeleissa ollut pilaa kuitenkaan) "uhrina". Vanhempi gentlemanni seisoo sotilaallisesti ryhdikkäänä paikallaan ja yht'äkkiä kuuluu valtavia ilmavaivojen aiheuttamia pörähdyksiä! :shock:
Kuinka se voi vaan seisoa siinä noin muina miehinä jatkaen ääntelyään minun läsnäollessani... :roll:

- "Tässä sitä vaan piereskellään", kommentoi mies.
- "Joo, niin kuuluu"!

No, selvisi, että hänellä on avanne (uloste kerääntyy vatsapeitteiden päälle olevaan pussiin), ja silloin ei ulostamista voi itse hallita ja sama koskee ilmavaivoja. :D

Mies sanoi, että hänellä on hauskaa, vaikkapa apteekissa jonottaessa, kun alkaa päristä ja ihmiset katsovat syyttelevästi toisiaan ja sitten, kun hokaavat, että ääni kuuluu miehestä, niin ihmettelevät, kuinka hän voi vaan olla hievahtamattakaan ja todeta ihmettelijöille, että "onks teillä jotain ongelmia"? :lol:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#55

Viesti fatman »

Keijun jutusta on pakko todeta, että on aikalailla jännittämätön heppu, jos moiseen vaivaan pystyy suhtautumaan huumorilla. 8)
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#56

Viesti Mika »

Keiju, :D

Itse tarkoitin fyysisillä piloilla jekkuja, joissa pilan kohteen kehoa kosketaan jollakin tavalla, vaikka sitten välillisesti; kamppaaminen, kahvien kaatuminen päälle jne. jne. Näistä rankaisen ihan välittömästi (sori SammyB että se potku osui osaksi suhunkin :oops:).

Huumori on makuasia. Tästä ollaan ainakin kahdessa ketjussa täällä turistu.


Heian, relaa. 8)
Keskusteluun kuuluu se, että ihmiset voivat olla kanssasi eri mieltä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

#57

Viesti Nade »

heian kirjoitti: Ja minkäs takia minun käytännön pilani (jota olen tehnyt vain pari kertaa nuoruudessani, vuosia sitten) tuomitaan täällä? Täällähän on mainittu mielestäni paljon kamalampiakin käytännön piloja. Mielestäni nimittäin henkiset pilat ovat ihan yhtä pahoja kuin fyysiset.
Sitäpaitsi, kyseisissä tapauksissa kompastuessaan kaatuisi korkeammalta.
En minä tarkoittanut kertoa sitä tarinaa tuomitakseni sinua. Selvästikin sinulla on hyvä tilannetaju, koska teillä oli hauskaa.
Sillä entisellä työkaverilla puuttui tyystin kaikki taju kaikesta. Voitko kuvitella, että mies vetää tuolin aivan eri osastolla työskentelevän noin viisikymppisen naisen alta. Nainen oli aika huonokuntoinen muutenkin eikä voinut varautua tuollaiseen.
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#58

Viesti heian »

Nade kirjoitti:
heian kirjoitti:Ja minkäs takia minun käytännön pilani (jota olen tehnyt vain pari kertaa nuoruudessani, vuosia sitten) tuomitaan täällä? Täällähän on mainittu mielestäni paljon kamalampiakin käytännön piloja. Mielestäni nimittäin henkiset pilat ovat ihan yhtä pahoja kuin fyysiset.
Sitäpaitsi, kyseisissä tapauksissa kompastuessaan kaatuisi korkeammalta.
En minä tarkoittanut kertoa sitä tarinaa tuomitakseni sinua. Selvästikin sinulla on hyvä tilannetaju, koska teillä oli hauskaa.
Sillä entisellä työkaverilla puuttui tyystin kaikki taju kaikesta. Voitko kuvitella, että mies vetää tuolin aivan eri osastolla työskentelevän noin viisikymppisen naisen alta. Nainen oli aika huonokuntoinen muutenkin eikä voinut varautua tuollaiseen.
En minä sinun tarinastasi hermostunut. Ikävää tietysti moinen tapaus.

Mika, saatan töksähtää joskus kyllä liian helposti. Mainittakoon esimerkkinä viime lauantain työpäivä, kun mikään ei oikein sujunut ja pisteenä kaiken päälle kärryt, jolla yritin kuljettaa tavaroita yms. puoltivat ja menivät koko ajan päin seiniä ja hyllyjä tms. Potkaisin sitten koko p*skan menemään. Sitten tietysti sain kerata tavaroita lattialta... :oops: Onneksi olin yksin töissä.
Jutoka
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1843
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#59

Viesti Jutoka »

kenttiensankari kirjoitti: Punk`d ohjelmassa yksi jannu suuttui kun skidit suttasivat hänen autonsa. Auto oli siis oikeasti jonkun muun. Ohjelma sitten meni pilalle kun tämä julkku sai ne skidit kiinni(mitä ei pitänyt tapahtua) ja antoi näille isän kädestä. Sitten paikalle syöksyi väki estämään.
Ihan oikein toimittu. :lol:
Jutoka
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1843
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#60

Viesti Jutoka »

Nade kirjoitti: Yhdessä entisessä työpaikassani oli sellainen vitsiniekkamies, joka myöskin harrasti tuolin vetämistä ihmisten alta juuri kun he olivat istumaisillaan. Kerran sitten yksissä pikkujouluissa, kun kaikki olivat asettumassa ruokapöytään, hän teki tämän saman eräälle naiselle. Nainen satutti todella pahasti selkänsä ja hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan. Juhlien hauskuus kyllä katosi.
Itelle on tehty yläasteella pieni muunnelma tuosta tempusta. Eli alleni laitettiin harppi terä ylöspäin, kun olin istumassa. Kyseessä oli vielä sellainen todella pitkällä terällä varustettu harppi. Voitte arvata sattuiko... :?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa