Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Perjantai 13. päivä....

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Perjantai 13. päivä....

#1

Viesti mronkain »

Muistakaa pitää silmänne auki! :badgrin:

- Marko
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#2

Viesti bodyguard »

Huolestuttavinta tässä on se että pitäis mennä YJT:n kanssa kaffelle tänään. Täytynee pistää foliohattu päähän :?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Re: Perjantai 13. päivä....

#3

Viesti Tohtori Krabola »

mronkain kirjoitti: Muistakaa pitää silmänne auki! :badgrin:

- Marko
Ehit ensin, ajattelin että pääsen näpäyttämään. :peljastys:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Iigelson
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 108
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Porvoo

#4

Viesti Iigelson »

By the way...
Tämä niille jotka eivät vielä tieneet:

Oikeesti toi perjantai 13. on sunnuntai 22. päivä.
Kaikki lähti joskus 1300 luvulta, kun kaikki temppeliritarit saivat Ranskan kuninkaalta kirjeen, jossa heitä syytettiin saatananpalvojiksi. Kirjeet olivat driggeri temppeliritarien hävittämiseen. Kirjeet saatiin avata vasta 13. päivä. Noilta ajoilta on kalenteria rukailtu ja säädetty juliaanisesta kalenterista gregoriaaniseen.

Eli periaatteessa toi sunnuntai 22. on pahempi
Se mitä ajattelemme, sellaiseksi tulemme
-Buddha
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#5

Viesti Tohtori Krabola »

Iigelson kirjoitti: By the way...
Tämä niille jotka eivät vielä tieneet:
Oikeesti toi perjantai 13. on sunnuntai 22. päivä.
Älä yritä, 13 on lukuna paljon kivempi.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

#6

Viesti Miklu »

Ja tänään on sitte Jadesoturin ensi-ilta! Käykää tervejalkaset kattomassa! (Olipa yllätys että Suomen Wushu-liiton PJ anto ***** Kalevan PeTo-liitteen arvostelussa tolle :p ) kun muualla linja on ollut ***...
Bruce Lee elää!
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4155
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

#7

Viesti YJT »

bodyguard kirjoitti: Huolestuttavinta tässä on se että pitäis mennä YJT:n kanssa kaffelle tänään. Täytynee pistää foliohattu päähän :?
En ymmärrä, mitä pahaa tässä päiväyksessä on. Olen syntynyt perjantaina 13. päivä.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Mika_K
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 143
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#8

Viesti Mika_K »

Iigelson kirjoitti: Tämä niille jotka eivät vielä tieneet:

Oikeesti toi perjantai 13. on sunnuntai 22. päivä.
Kaikki lähti joskus 1300 luvulta, kun kaikki temppeliritarit saivat Ranskan kuninkaalta kirjeen, jossa heitä syytettiin saatananpalvojiksi. Kirjeet olivat driggeri temppeliritarien hävittämiseen. Kirjeet saatiin avata vasta 13. päivä. Noilta ajoilta on kalenteria rukailtu ja säädetty juliaanisesta kalenterista gregoriaaniseen.

Eli periaatteessa toi sunnuntai 22. on pahempi
Kyllä se tämä 13. päiväkin on näköjään riittävän paha, sillä heti kun heräsin huomasin että kaikki huoneiston putket on ihan tukossa :angryfire:

EDIT: ja oho tuolla kuulosti menevän vielä lautanenkin :lol:
''Kun minä olen hereillä, eikä minulla ole mitään tekemistä, niin silloin minä olen nukkumassa.'' -Minä
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

#9

Viesti kamppaaja »

Eikö näiden juttujen keksijöillä ole mitään tulosvastuuta?! Kerran esimerkiksi musta kissa juoksi tien yli sen bussin edestä jossa istuin ja oli lisäksi perjantai 13. päivä. Eikä edes pientä onnettomuutta!
Kuvake
MaKo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1123
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Oulu

#10

Viesti MaKo »

Perjantai 13. päivä ja hammaslääkäri - loistava yhdistelmä! Tällä hetkellä on puoli naamaa turtana puudutusaineesta ja kunhan sen vaikutus hälvenee, niin luvassa on (hammaslääkärin mukaan) kipua ja jomotusta, sekä tietysti suu täynnä rakkoja johtuen siitä, että hampaiden välissä tuntuu aina olevan jotain pehmeää, joka paljastuu joko kieleksi tai poskeksi... :-(
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#11

Viesti Verr »

Koulussa oli ruokana kinkkukiusausta. Tässä on tarpeeksi!
Harva minua kestää ja minä harvaa.
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4155
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

#12

Viesti YJT »

Tänään on tilipäivä, ja maksuun napsahtavat ASEM-jakson ylityöt ym. Nettopalkka on samaa tasoa kuin normaalin tilipäivän brutto. :D
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#13

Viesti bodyguard »

YJT kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:Huolestuttavinta tässä on se että pitäis mennä YJT:n kanssa kaffelle tänään. Täytynee pistää foliohattu päähän :?
En ymmärrä, mitä pahaa tässä päiväyksessä on. Olen syntynyt perjantaina 13. päivä.
Normaalisti sanoisin tähän jotain hauskaa, mutten uskalla kun olet niin iso :?
YJT kirjoitti: Tänään on tilipäivä, ja maksuun napsahtavat ASEM-jakson ylityöt ym. Nettopalkka on samaa tasoa kuin normaalin tilipäivän brutto.
Ylitöitä makseltas tänään tännekkipäin plus muita töitä. Muutaman satasen normaalia tilipäivää lihavampi tilipussi

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#14

Viesti MariaL »

Joo tilipäivä tosiaan on ja saa matkakorvaukset ja päivärahat reissuista ja jotain provikoita normipalkan päälle. Ny on rahhaa!

Muuten tää Perjantai kolmastoista on ihan hanurista. Olisi pitänyt mennä nukkumaan eilisen puolella eikä juoda viinaa kahteen asti yöllä. Koska nyt pelkään, että tän päivän kunniaks kaikki systeemit kaatuu ja ohjelmat hajoo enkä nyt todellakaan pysty tekemään mitään järkevää. Millonkohan kehtais karata duunista...
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#15

Viesti KungFuMiäs »

Ja tänään on sitte Jadesoturin ensi-ilta! Käykää tervejalkaset kattomassa! (Olipa yllätys että Suomen Wushu-liiton PJ anto ***** Kalevan PeTo-liitteen arvostelussa tolle ) kun muualla linja on ollut ***...
Todellakin käydään :) . Minut näkee naisystäväni kanssa 18.30 näytöksessä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 120 kurkkijaa