Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hauku OMA laji.

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3303
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

#31

Viesti sinappi »

Alan tuntea itseni päivä toisensa jälkeen yhä enemmän vapaaottelijaksi, joten haukunpa kyseistä lajia:

vapaaottelu

Jo antiikin aikaan - samaan aikaan kun viisaat nauttivat viiniä oliivipuun varjossa keskustellen filosofiasta - oli yksilöitä, jotka tykkäsivät tapella ilman sen kummenpia sääntöjä. Varmasti aikalaisistaan se on ollut varsin kummallista, kun ajattelee veristen aseellisten yhteenottojen olleen tuolloin yleisiä. Ja ne äijät siis tekivät sitä huvikseen! Nykytietämyksen valossa ei kuitenkaan liene epäselvää, mistä nämä silloiset ottelijat siinä sitten hupinsa saivat; hehän ottelivat alasti!

Moisen hölmöilyn luultiin kadonneen maan päältä, kunnes sitten jostain se taas lähti ja nykyään voi taas nähdä monella salilla hikisten miesten hellästi halailevan toisiaan. Antiikin menosta poiketen on miehillä nykyään tiukat ja sexyt uimahousut, joiden alla suojakuppi, jonka tarkoitus on peittää niinsanotun "teltan" pystyyn nouseminen.

Varsinainen harjoittelu koostuu maassa halailusta, pystyssä halailusta ja pystyssä piäksemisestä, joka sekin kääntyy yleensä jossain vaiheessa halailuksi. Varsinaisessa ottelussa on tarkoitus ruhjoa vastustajan naama, katkoa tämän raajat ja kuristaa tämä tajuttomaksi. ottelun päätteeksi halataan vatustajaa - kuinkas muutenkaan.

Vapaaottelijat ovat yleensä pieniä tatuoituja kaljupäitä, keskikokoisia tatuoituja kaljupäitä tai isoja tatuoituja kaljupäitä.

Perus vapaaottelijan voi luokitella kolmeen eri kategoriaan älykkyystason perusteella:
1. Älykäs kuin sämpylä. Kehittynein taso
2. se mastodontti. Hurja ilmestys. Ei järin viisaat jutut näillä.
3. Uusnaziskinhead. Äärettömän typerä. Onneksi ovat vähemmistö.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4952
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#32

Viesti Mänzy »

Bujinkan budo taijutsu

Siis hei kamoon. Porukka seilaa ympäri harjoitusaluetta mustassa pyjamassa. Niinku viisiin sen takia ettei veri näy vai? Sit tää juttuhan on siis kehitetty kaheksankytluvulla, mutta jengi kumminkin väittää sitä joksku historialliseks lajiks! Hei haloo! Siis eihän iaidossa tai semmoisessa painita! Ja sit nää "katat". Siis oikeesti! Ei kai nyt kukaan hyökkää tolla tavalla! Mähän voin vetää tota toista turpaan ihan helposti. Mikä ihmeen etäisyys? Eiks se riitä, että mä voin piestä tota toista naamaan? Eikä mun tartte harjoitella tommosia ihmeen kuperkeikkoja, en mä mene maahan!

Mitä hiton väliä näillä puukepeillä on? Siis eihän kukaan tuolla kadulla hyökkää mun kimppuun millään hiton samuraimiekalla! Polttopuuks vaan kaikki tyynni, mitä niillä muuta muka tekee?

Äläkä yritä väittää, että saisit mua mitenkään nippuun tolla köydellä/ketjulla! Ota pippurisumute niin sulla on jotain mahkuja. Ai niin, mut tehän treenaatte siis joillain ihme ninjasokaisupulvereilla, mä oon nähny youtubesta. Muhun ne ei ainakaan tehoa!

Ihan per$eestä koko laji!



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#33

Viesti Tohtori Krabola »

Mänzy kirjoitti: Bujinkan budo taijutsu
Ninjahippa 8)
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
tiikerinsilmä
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 373
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: raisio

#34

Viesti tiikerinsilmä »

sinappi kirjoitti: 3. Uusnaziskinhead. Äärettömän typerä. Onneksi ovat vähemmistö.
Miten niin muka vähemmistö???? Kaikki vapaaotteliajat on natseja!!!!!! kysy vaikka tädiltä jolla on kukka hattu :x
"I should have went to sleep, but I tapped like a bitch" - Ed Herman
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 101 kurkkijaa