Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Naisen logiikka

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#31

Viesti Alioppilas »

Joku voi myös laittaa tähän kuvan inttituvasta ja varustekaapeista p-kaudella.
Kuvake
susitar
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 888
Lauteille: Maaliskuu 2006

#32

Viesti susitar »

Mihin se taito hukkuu, kun päästään siviiliin? :badgrin:
Kas-Pin 2004 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93838
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#33

Viesti Mika »

susitar kirjoitti: Mihin se taito hukkuu, kun päästään siviiliin? :badgrin:
Käskyttäjällä ei ole tarpeeksi rautaa kaulassa.... :badgrin:

Eipä silti, meidän perheessä tää asia on vähän päinvastoin. Aina saa olla nalkuttamassa.... :roll:


Susitar, en pääse tänään paikalle, mulla on kaksi isoa kokousta, joista en voi olla poissa. :( Jokin toinen kerta kyllä. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
susitar
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 888
Lauteille: Maaliskuu 2006

#34

Viesti susitar »

Mika kirjoitti: Susitar, en pääse tänään paikalle, mulla on kaksi isoa kokousta, joista en voi olla poissa. :( Jokin toinen kerta kyllä. :)
:?:
Jos kinkereitä tarkoitit, niin kaikin mokomin. ;)
Kas-Pin 2004 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93838
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#35

Viesti Mika »

Kiitos. :bow:


Ja kyllä, tarkoitin. Tää oli iso päivä, organisaation kannalta ehkä seuramme isoin tähän mennessä, muuten olisin tullut.

Ensi kerralla! :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#36

Viesti fatman »

heian kirjoitti:
fatman kirjoitti:
heian kirjoitti:Meidän ajattelummehan on ihan johdonmukaista. Miehet ne vasta monimutkaisia on...
Mielelläni kuulisin muutamia esimerkkejä miesten epäjohdonmukaisesta toiminnasta.
No sitä en ole koskaan tajunnut, että minkä takia esim. tavaroitten paikalleen laittaminen on ylivoimaisen vaikeaa? Siis tarkoitan sitä, kun tavara viedään melkein perille, joskus jopa pöydälle kaapin luokse tai lattialle kaapin eteen, muttei kuitenkaan sinne kaappiin asti. Jättäisi edes reilusti levälleen tavarat niin ymmärtäisin, että ei aina jaksa laittaa paikalleen.
Vastaan vähän viiveellä.
Kyllähän se tavara löytää perille jos tietää mihin se kuuluu. Jos itse ei ole kamppeita esiin kaivanut niiden, oikeaa säilytyspaikkaa saattaa olla vaikea tietää. Etenkin jos ne kauniimman puoliskon logiikalla johonkin määrätty.
Huutoa tulee siis aina. Jos jätät levälleeen tai jos laitat luulemaasi sijoituspaikkaan. Mies on siis tilanteen mukaan laiska tai tyhmä. Usein molempia.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#37

Viesti heian »

fatman kirjoitti:
heian kirjoitti:
fatman kirjoitti:
heian kirjoitti:Meidän ajattelummehan on ihan johdonmukaista. Miehet ne vasta monimutkaisia on...
Mielelläni kuulisin muutamia esimerkkejä miesten epäjohdonmukaisesta toiminnasta.
No sitä en ole koskaan tajunnut, että minkä takia esim. tavaroitten paikalleen laittaminen on ylivoimaisen vaikeaa? Siis tarkoitan sitä, kun tavara viedään melkein perille, joskus jopa pöydälle kaapin luokse tai lattialle kaapin eteen, muttei kuitenkaan sinne kaappiin asti. Jättäisi edes reilusti levälleen tavarat niin ymmärtäisin, että ei aina jaksa laittaa paikalleen.
Vastaan vähän viiveellä.
Kyllähän se tavara löytää perille jos tietää mihin se kuuluu. Jos itse ei ole kamppeita esiin kaivanut niiden, oikeaa säilytyspaikkaa saattaa olla vaikea tietää. Etenkin jos ne kauniimman puoliskon logiikalla johonkin määrätty.
Huutoa tulee siis aina. Jos jätät levälleeen tai jos laitat luulemaasi sijoituspaikkaan. Mies on siis tilanteen mukaan laiska tai tyhmä. Usein molempia.
Kyllä minä sen ymmärrän, että mies ei aina tiedä, että minne joku esine kuuluu. Mutta luulisi miehen omien vaatteittensa paikan tietävän. Vai siirtääkö teillä emäntä vaatteitten paikkaakin?
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#38

Viesti fatman »

Meitä miehiäkin on erilaisia. Itse pidän kaappini järjestyksessä myös vaatteiden osalta. Meillä taitaa olla niin, että minä useimmiten löydän jonkin "kadonneen" esineen. Vaikken sen oikeaa sijoituspaikkaa tietäisikään. Ja katoaminenkin on alunperin tietenkin minun syytäni.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#39

Viesti Anni M. »

fatman kirjoitti: Huutoa tulee siis aina. Jos jätät levälleeen tai jos laitat luulemaasi sijoituspaikkaan. Mies on siis tilanteen mukaan laiska tai tyhmä. Usein molempia.
:shock: Kuulostaa aivan kamalalta! Ei voisi olla triviaalimpaa riidan aihetta!

Kai se ihmisestä riippuu. Itse en päivääkään katselis mitään nipottajamiestä. Enkä varsinkaan jos vielä siihen päälle haukuttaisiin tyhmäksi ja laiskaksi. Mutta tiedänpä sellaisiakin pariskuntia, joissa nainen tykkää "emännöidä" oikein olan takaa ja mies tykkää olla ns. tossun alla.
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#40

Viesti fatman »

Esimerkkini oli hieman kärjistetty. Pointti oli taas siinä, että nainen useimmiten kääntää homman niin päin, että mies on syyllinen.

Ja kannattaa muistaa vanha sanonta "Mieluummin tossun alla kuin taivasalla!". ;)


Huomata kannattaa myös, etten aina käytä hymiöitä, vaikka viestini sisältö on tarkoitettu humoristiseksi.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#41

Viesti Anni M. »

fatman kirjoitti: Esimerkkini oli hieman kärjistetty. Pointti oli taas siinä, että nainen useimmiten kääntää homman niin päin, että mies on syyllinen.

Ja kannattaa muistaa vanha sanonta "Mieluummin tossun alla kuin taivasalla!". ;)


Huomata kannattaa myös, etten aina käytä hymiöitä, vaikka viestini sisältö on tarkoitettu humoristiseksi.
Ah, no minä jo ajattelin että ei helkkari. :lol:

Mutta tuon vanhan sanonnan kippaisin silti kyllä jo roskikseen.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93838
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#42

Viesti Mika »

fatman kirjoitti: Huomata kannattaa myös, etten aina käytä hymiöitä, vaikka viestini sisältö on tarkoitettu humoristiseksi.
Vain Ari ja Sokrates, vain Ari ja Sokrates (MOT)....;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#43

Viesti fatman »

Mika kirjoitti:
fatman kirjoitti:Huomata kannattaa myös, etten aina käytä hymiöitä, vaikka viestini sisältö on tarkoitettu humoristiseksi.
Vain Ari ja Sokrates, vain Ari ja Sokrates (MOT)....;)
Mikan mainitsemat ovat asiassaan ehdottomia. Itse harrastan satunnaista käyttämättä jättämistä.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#44

Viesti Anni M. »

fatman kirjoitti:
Mika kirjoitti:
fatman kirjoitti:Huomata kannattaa myös, etten aina käytä hymiöitä, vaikka viestini sisältö on tarkoitettu humoristiseksi.
Vain Ari ja Sokrates, vain Ari ja Sokrates (MOT)....;)
Mikan mainitsemat ovat asiassaan ehdottomia. Itse harrastan satunnaista käyttämättä jättämistä.
Varmaan aika monikin käyttää hymiöitä vaihtelevasti. Sitä paitsi niitäkin voi tulkita eri tavoin kuin mitä käyttäjä on tarkoittanut.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93838
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#45

Viesti Mika »

Voi tulkita, mutta hymiöiden käyttämättä jättäminen on huomattavasti suurempi riski väärinymmärtämisen kannalta. Tästä on näyttöä.

Hymiöiden käyttämättä jättäminen on vaativa taito, jonka Potkussa hallitsevat ainakin Ari ja sokrates. Tätä tarkoitin.

Tästähän on oma ketjunsakin. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa