Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mieheni on Palkkametsästäjä Torstaisin klo 20.30 (SUB TV)

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Aiotko katsoa minkälainen ohjelma on?

Kyllä
14
23%
En
22
37%
En tiedä
6
10%
Jos kerkeen/muistan
18
30%
 
Ääniä yhteensä: 60

Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#31

Viesti Anni M. »

Vlad Tepes kirjoitti: Totta, saanko anteeksi. :smt058
Tietty.
:lol:
Kuvake
Jointti
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 75
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Häme

#32

Viesti Jointti »

Huh huh, olipahan taas täyttä tuubaa koko ohjelma................. :bootyshake:
"Kaikki sitä taivaaseen tahtoo, mutta kukaan ei haluaisi kuolla"
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#33

Viesti Kari Aittomäki »

Mitenkäs tuo menee niinkuin oikeasti?
Eli hemmoilla on haku päällä ja kuka vaan voi pidättää ja kiikuttaa pahnoille?
Mistäs se raha tulee? Ja tieto näitten hörhöjen asemasta noin juridisesti?Onko seillä joku Wanted-bulletin?
Eli onko se homma kuinka laillista?
Sillä jos tuollainen jobi mahdollistuisi täälä meillä, olisin heti mukana.
Haiskahtaa vaan pahasti suhdetoiminnalta eli korruptiolta ja väljiltä tulkinnoilta ihmisoikeuksien suhteen.

Josta taas päästään siihen, että vaikka tämä maamme oikeuskäytätnö väkivallan työkalukäyttöön on joskus aika tuskastuttava.. On tämä silti paras maa elää. Vaikka maksumieheksi olenkin ajoittain joutunu.
Mutta tilnateitten määrään nähden kuitenkin niin tosiharvakseltaan että kyllä tämä systeemi on.. ihan hyvä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#34

Viesti Mika »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mitenkäs tuo menee niinkuin oikeasti?
Eli hemmoilla on haku päällä ja kuka vaan voi pidättää ja kiikuttaa pahnoille?
Mistäs se raha tulee? Ja tieto näitten hörhöjen asemasta noin juridisesti?Onko seillä joku Wanted-bulletin?
Eli onko se homma kuinka laillista?
En todellakaan ole asiantuntija enkä nähnyt tuota ohjelmaa.

Amöriikoissa pääsee takuita vastaan vapaalle. Takuut saa takaisin, kun ilmestyy oikeuden eteen sovittuna aikana. Jos tekee pystyt, takuut jäävät oikeusistuimen (tai kenen nyt sitten) haltuun. No, varattomilla ei ole takuita omasta takaa, joten ne lainataan sitä varten perustetuilta yrityksiltä (bail bonds). Jos syytetty tekee pystyt, tämä lainaamo ei saa rahojaan takaisin, joten on lainaamon etu, että he tietävät, missä syytetty majailee oikeudenkäyntipäivään asti. Jos kaveri karkaa, laitetaan palkkionmetsästäjä perään. Ja niillä kavereilla on tietääkseni joissakin tapauksissa jopa enemmän valtaa kuin poliiseilla (esim. etsintälupan tarve).

http://en.wikipedia.org/wiki/Bounty_hunter" onclick="window.open(this.href);return false;
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#35

Viesti Vlad Tepes »

Mietittiin tuota myös äsken. Kiitos Mika, että selvitit hukan.
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

#36

Viesti YJT »

Käsittääkseni sen takuusumman lainaehtona on, että suostuu tiettyihin ehtoihin, mm. että palkkionmetsästäjä saa tulla hakemaan kotoa jne. Ja homma on käsittääkseni kuitenkin luvanvaraista, vaikka seula ei kai mitenkään hirveän tarkka olekaan. Vähän niin kuin yksityisetsivätoimintakin.

Jenkeissähän on muutenkin omat systeemit, mm. "heir hunters" ("perijänmetsästäjät") -nimellä tunnettu ammattiryhmä. Jenkeissä on sellainen systeemi, että jos vainajalla ei ole lähisukulaisia, haetaan perijöitä kauempaa suvusta. Suomessahan (ja kai valtaosassa muistakin länsimaista) vain ihan lähiomaisilla on oikeus perinnön lakiosaan; jos lähiomaisia eikä testamenttia ei ole, perintö mene valtiolle. Tämän takia jutut rikkaista amerikan-serkuista, joilta tulee miljoonaperintö.

Heir hunterit siis jäljittävät rikkaiden ihmisten kaukaisempia sukulaisia mikäli perijöitä ei muuten ole löytynyt, ja paljastavat provikkaa tai muuta palkkiota vastaan, että "sulle on tulossa 10 miljoonan perintö, jos annat 10% mulle niin kerron miten saat sen lunastettua".
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#37

Viesti JanneM »

YJT kirjoitti: Heir hunterit siis jäljittävät rikkaiden ihmisten kaukaisempia sukulaisia mikäli perijöitä ei muuten ole löytynyt, ja paljastavat provikkaa tai muuta palkkiota vastaan, että "sulle on tulossa 10 miljoonan perintö, jos annat 10% mulle niin kerron miten saat sen lunastettua".
Noihan lähettelee mullekkin sähköpostia vähän väliä.
Mua niin surettaa mun koko ajan harveneva suku. :cry:
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#38

Viesti Vlad Tepes »

JanneM kirjoitti:
YJT kirjoitti:Heir hunterit siis jäljittävät rikkaiden ihmisten kaukaisempia sukulaisia mikäli perijöitä ei muuten ole löytynyt, ja paljastavat provikkaa tai muuta palkkiota vastaan, että "sulle on tulossa 10 miljoonan perintö, jos annat 10% mulle niin kerron miten saat sen lunastettua".
Noihan lähettelee mullekkin sähköpostia vähän väliä.
Mua niin surettaa mun koko ajan harveneva suku. :cry:
Hauskaa olisi, kun jokin niistä olisikin ollut oikea perintö ja sinä vaan naureskelet koneen äärellä. :lol:

Toisaalta ei varmaan tuollaista asiaa ikinä hoideta sähköpostilla.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#39

Viesti JanneM »

Vlad Tepes kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
YJT kirjoitti:Heir hunterit siis jäljittävät rikkaiden ihmisten kaukaisempia sukulaisia mikäli perijöitä ei muuten ole löytynyt, ja paljastavat provikkaa tai muuta palkkiota vastaan, että "sulle on tulossa 10 miljoonan perintö, jos annat 10% mulle niin kerron miten saat sen lunastettua".
Noihan lähettelee mullekkin sähköpostia vähän väliä.
Mua niin surettaa mun koko ajan harveneva suku. :cry:
Hauskaa olisi, kun jokin niistä olisikin ollut oikea perintö ja sinä vaan naureskelet koneen äärellä. :lol:

Toisaalta ei varmaan tuollaista asiaa ikinä hoideta sähköpostilla.
Mun sukunimi on suojattu ja mä tunnen kaikki maailman Maunoset... (Tai ainakin tiedän ne)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

#40

Viesti YJT »

JanneM kirjoitti: Mun sukunimi on suojattu ja mä tunnen kaikki maailman Maunoset... (Tai ainakin tiedän ne)
Joo, mutta tunnetko sen sukuhaaran, joka syntyi kun iso-iso-iso-setäsi lähti 1870-luvulla Amerikaan metsätöihin ja sai siellä kaksi lasta? Toinen näistä ei saanut lainkaan lapsia, mutta toisen jälkeläinen on rikas erakko, ja sukunimikin englannistettiin heti Amerikkaan muuton jälkeen...
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#41

Viesti TimoS »

Tulipa katsottua tuo ohjelma ja kun tehokas olen, niin katsoin sen ensimmäisen ja viimeisen kerran. Se pidätys jonka suorittivat haiskahti niin lavastetulta (huonosti lavastetulta kaikenlisäksi) että alta pois!
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#42

Viesti JanneM »

YJT kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Mun sukunimi on suojattu ja mä tunnen kaikki maailman Maunoset... (Tai ainakin tiedän ne)
Joo, mutta tunnetko sen sukuhaaran, joka syntyi kun iso-iso-iso-setäsi lähti 1870-luvulla Amerikaan metsätöihin ja sai siellä kaksi lasta? Toinen näistä ei saanut lainkaan lapsia, mutta toisen jälkeläinen on rikas erakko, ja sukunimikin englannistettiin heti Amerikkaan muuton jälkeen...
Mun sukuni äidin puolelta on matkannut Ameriikkaan (ja sieltä Venäjän kautta takaisin suomeen) työn perässä. Isän puolelta ne on kaiketi kasvattanu poroja tai jotain...

Isoäitini teki aikoinaan jotain suku tutkimusta. MIssäköhän ne paperit on. Olis varmaan mielenkiintoista tutkailla niitä.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
pingpong
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 85
Lauteille: Elokuu 2006

#43

Viesti pingpong »

Siis olinko ainoa jota nauratti ko. sarjassa ne aurinkolasit, ne tatuoinnit(varmasti esillä), ne vetyperoxidi hiukset(oliko permiksen tynkääkin) se alku kun puetaan musan tahdissa luotiliiviä päälle ja pullistetaan lihasta ja koko jenkkibullshit-idea. Olisivat nyt vielä ajaneet tankilla(helikopterin antaessa suojatulta)sen pikkunarkkarin yli ihan turvasyistä.
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#44

Viesti Samppa »

JanneM kirjoitti: mä tunnen kaikki maailman Maunoset...
Osanottoni :badgrin:
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#45

Viesti Kari Aittomäki »

Tuosta ulkoasujutusta, olin ittekin hiukan äimänä kun Jukka tuli paussille jenkeistä. Se ulkonäön kautta uskottavuuden hakeminen taitaa ihan tosissaan olla Tosimaailmaa, sieläpäin. Vaikka ainahan se sälli on Pukeutunu... Lähtee ylihuomena takasin Losiin.

Mutta ihan tästä Jäljittäjäaiheesta..
Näettekö mitään mahdollisuuksia jutun mahdollistumiseen täälä tai edes Euroopassa?
Kun.. noniin, olen ajoittain sortunut perintään. Ja osaan jäljittää.
Tuota vois olla nasta kokeilla.

Ihan tosta tositv-pointista, oli se juttu jota vierastin Dominossa eli aihepiirin leffassa. Joka on mehevää kerrontaa mutta se tositev-juttu vie koko karusellin Naturalbornkillers-kierteelle..
Eli onko tämä täällänyt nähtävä sarja kuinka vanha?
Eli heijastaako leffa realiteettejä kuitenkin?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 85 kurkkijaa