Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Koira-asiaa

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

Koira-asiaa

#1

Viesti Anni M. »

Onko potkulaisissa paljon koiran omistajia? Harrastaako kukaan suojelua tai etsintää? Kertokaa kokemuksianne!

Minusta tulee ylihuomenna ylpeä koiranomistaja (käyttölinjan malinois,uros), joten haastetta riittää tulevaisuudessa. :) Jossain vaiheessa olisi mahdollisesti tarkoitus lähteä suojeluharjoitteluun, kunhan nyt ensin päästään koulutuksessa sinne saakka. Koulutetuista ja hyvistä maalimiehistä on ilmeisesti pulaa, näin olen kuullut.

Huolettaa hieman, kuinka kissa tottuu uuteen asukkiin. Toivottavasti ei koira saa pahasti kuonoonsa heti ensimmäisenä päivänä, on nimittäin sen verran temperamenttia tuolla kisuliinilla :roll:
Kuvake
Kenzu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 367
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#2

Viesti Kenzu »

Joo voi kissalla olla ihmettelmistä, että mikä duracell-pupu se sieltä tulla tupsahti :lol: Meidän kissat olivat pitempään ihmeissään ja Anni tuntuu vasta nyt 14 kk jälkeen alkavan sietää Roopea(Cirneco dell´Etna). Meidän vanhempi kissa(Ragdoll 12v.) piti Roopesta kovastikin pentuna ja leikki sen kanssa mutta nyt homma on jäähtynyt ja enää harvemmin leikin poikasta on vireillä.
Kenneth Skurnik
TKD/WTF 1995-
Krav Maga 1984
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

#3

Viesti Paanari »

Mää oon kateellinen.
Kävin katttomassa yhtä pesuetta... Siinä oli yx energinen narttu mutta, se oli varattu jo.... Mä en löydä ikinä sitä oikeeta.
Vuh vuh, elukat pitää ruodussa...
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#4

Viesti Anni M. »

Ai sulla Kenzu on myös Ragdoll! Ne on kyllä tosi lutusia! Mulla on elokussa 2 vuotta täyttävä venäjänsininen, kastraatti uros. Erittäin aktiivinen kissa. Se jopa noutaa!

Saa nähdä miten yhteiselo tulee kehittymään. Haaveissanihan ne elukat ystävystyvät heti ja niistä tulee erottamattomat kaverit :lol:

Paanari, mulle koira tulee hollannista.
Kannattaa kysellä suomalaisilta kasvattajilta tietävätkö hyvistä pentueista ja ovatko esim. menossa hakemaan itselleen koiraa ulkomailta. Niin ja tietenkin papereiden tulee olla kunnossa, pentu terve, rekisterissä ja asianmukaisesti rokotettu jne. Nykyään kun kaiken maailman pentutehtailijoita on liikenteessä. :(
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#5

Viesti heian »

Koiria löytyy kaksi kappaletta, suomenpystykorva (joka muuten on tuossa mun kuvassa) sekä schipperke. Tuolla Schipperkellä olisi tarkoitus teettää pentuja nyt syksyllä.
Kisukin meillä oli, mutta se piti lopettaa, kotona kusi aina sohville, jouduttiin ostamaan sen takia uudet. Vietiin sit anopille ja appiukolle se eikä sopeutunut sinnekään. :( Harmi, muuten oli tosi kiltti kisu. Paini aina tuon pikkukoiran kanssa.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#6

Viesti Elina »

Meillä on kaksi kissaa, mutta Susi on niin iso, että se on melkein koira :lol: Niissä on muutenkin melko koiramaisia piirteitä - ne tulevat, kun nimiä huutaa; toinen järsii huonekaluja, kirjoja ja johtoja samalla tavalla kuin koiranpennut; molemmat noutavat ja tunnistavat sekä meidän auton äänen että jopa kuulemma sen, miten minä avaan ulko-oven (tulevat eteiseen tai portaikkoon odottamaan) :shock:

Jos koiran hankkisin, niin se olisi ehkä Saksanpaimenkoira tai sitten Lapinkoira.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#7

Viesti Mika »

[smilie=krohom.gif]


Kirjoitin hakuun hakusanaksi 'koira' ja sain mm. tällaisia tuloksia.

Koirat

Potkulaisten lemmikit
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#8

Viesti Anni M. »

:oops:
niin joo, voisihan sitä hakea jo olemassa oleviakin viestiketjuja...

Ehkä mun olisi pitänyt laittaa otsikoksi "Koirien suojelukoulutus", sillä olisi kiinnostavaa kuulla juttuja juuri siihen liittyen.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#9

Viesti Mjölnir »

meillä töissä on lähes pelkästään positiivisia kokemuksia malikoiden suojelukoulutuksesta. Ne oppii tosi nopeesti, mikäli niitä osaa oikein kouluttaa.

Mielestäni malikka on rasittava koheltaja. Tällaiselle kohta keski-ikäiselle sedälle sopii paremmin toi vanhakantainen, ikivanha saksanpaimenkoira.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
yasar
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 32
Lauteille: Kesäkuu 2006

#10

Viesti yasar »

Sisarellani on malinois, joka saanut tayden suojelukoulutuksen. Oli kuitenkin liian "lempea" luonteeltaan, ja ei paassyt jatkamaan uraansa...ja uusi koti löytyi sitten sisaren luota.

En ole koskaan noin fiksua koiraa tavannut, mutta todellakin on "koheltaja" (3 vee). Tahtoisin kuitenkin samanlaisen, ja samalla tavoin valmiiksi koulutettuna- kiitos :)
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18977
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#11

Viesti Andy »

Paras koiranruoka on Vihtavuoren serti.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

Tällänen täällä!

#12

Viesti Anni M. »

Eilen tuli hurtta kotiin. Paskoja olen siivonnut jo nyt niin paljon että voisin laittaa CV:hen :lol:

Kuva

Rohkea ja päättäväinen koira tuntuu olevan. Ja iloinen luonne. :smt049
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18977
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#13

Viesti Andy »

Ui kun söpö. Ei tolle VV-sertiä ellei pahasti hauku. ;)
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Kenzu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 367
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti Kenzu »

Andy kirjoitti: Ui kun söpö. Ei tolle VV-sertiä ellei pahasti hauku. ;)
Zorgen en ymmärrä.....tarkoitatko Vihtavuoren sertillä hauleja :?: :?:
Kenneth Skurnik
TKD/WTF 1995-
Krav Maga 1984
Kuvake
jahkailija
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 347
Lauteille: Syyskuu 2005

#15

Viesti jahkailija »

Kenzu kirjoitti:
Andy kirjoitti:Ui kun söpö. Ei tolle VV-sertiä ellei pahasti hauku. ;)
Zorgen en ymmärrä.....tarkoitatko Vihtavuoren sertillä hauleja :?: :?:
Ymmärtääkseni juuri näin. Huumoria. :?:
"Kukistan helposti itseäni puolta pienemmän vastustajan jos saan yllätettyä sen takaapäin"
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 125 kurkkijaa