Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Valmistuminen

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

Valmistuminen

#1

Viesti Vlad Tepes »

Moderaattori: Lähti täältä.

MarkkuT kirjoitti: Siinä on lista potkun laiskimmista työntekijöistä. Oonpas mä korkeella. :oops:
Arvaa kenellä on opinnäytetyötä tehty tasan yksi rivi ja pitäisi jo olla ainakin kymmenen sivua valmiina.

Kun piti olla niin rela työ, että kerkiää kirjoitella samalla... :oops:
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#2

Viesti MarkkuT »

Vlad Tepes kirjoitti:
MarkkuT kirjoitti:Siinä on lista potkun laiskimmista työntekijöistä. Oonpas mä korkeella. :oops:
Arvaa kenellä on opinnäytetyötä tehty tasan yksi rivi ja pitäisi jo olla ainakin kymmenen sivua valmiina.

Kun piti olla niin rela työ, että kerkiää kirjoitella samalla... :oops:
Hahahaa. :lol:

I hear you. Mun opiskelu alkaa olla yksi iso vitsi. 7. vuosi ammattikorkeakoulussa alkamaisillaan. On pitänyt tehdä töiden sivussa sitä sun tätä, mutta tässä sitä vaan ollaan.

Noh. Tänä syksynä se (valmistuminen) tapahtuu. Voittihan Lordikin Euroviisut!
Ain't no one.
Kuvake
Simpanssi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2298
Lauteille: Joulukuu 2004

#3

Viesti Simpanssi »

MarkkuT kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:
MarkkuT kirjoitti:Siinä on lista potkun laiskimmista työntekijöistä. Oonpas mä korkeella. :oops:
Arvaa kenellä on opinnäytetyötä tehty tasan yksi rivi ja pitäisi jo olla ainakin kymmenen sivua valmiina.

Kun piti olla niin rela työ, että kerkiää kirjoitella samalla... :oops:
Hahahaa. :lol:

I hear you. Mun opiskelu alkaa olla yksi iso vitsi. 7. vuosi ammattikorkeakoulussa alkamaisillaan. On pitänyt tehdä töiden sivussa sitä sun tätä, mutta tässä sitä vaan ollaan.

Noh. Tänä syksynä se (valmistuminen) tapahtuu. Voittihan Lordikin Euroviisut!
Eikös siinä ole jo aikarajat ylittyneet? Minulle tuli viidennen vuoden alkaessa nootti, että nyt paperit ulos tai SINÄ menet ulos.. :lol:
Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#4

Viesti Jukka Suominen »

MarkkuT kirjoitti: Hahahaa. :lol:

I hear you. Mun opiskelu alkaa olla yksi iso vitsi. 7. vuosi ammattikorkeakoulussa alkamaisillaan. On pitänyt tehdä töiden sivussa sitä sun tätä, mutta tässä sitä vaan ollaan.

Noh. Tänä syksynä se (valmistuminen) tapahtuu. Voittihan Lordikin Euroviisut!
HEI! Sama juttu täällä, taitaa tosin alkaa 8. vuosi tässä syksyllä. Lopputyöstä on räävitty satunnaista skeidaa joku 40 sivua joista noin 3% on sisältöä. Itse kirjoitettu tekstiä työssä tähän mennessä noin 4 riviä. Minusta ei taida tradenomia tulla, vaikka en kyllä oikeastaan halua sellainen ollakaan. Töitä vaan pukkaa ja muuta kikkailua ihan tarpeeksi ilman tuskanhikeä MSWordia vihamieliesti mulkoillen ja [CTRL-C] [CTRL-V] yhdistelmän monotonista painallusta.
Taitaa tosiaan olla lähi-idässä rauha ennenkuin mun lopputyö läpäisee tarkastuksen.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#5

Viesti Vlad Tepes »

Minä valmistuisin nähtävästi ajallaan tämän vuoden joulukuussa tradenomiksi, ja sitten ajattelin yliopistossa jatkaa. Nyt on kolme vuotta opintoja takana.

Meillä täällä Kuopiossa ei kyllä ammattikorkealla onnistu olla noin pitkään.

Kysyin varovasti minun valmistumista ohjaavalta opettajalta, että voisinko myöhästyä pari kuukautta ja vastaus oli, että ET!!!
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#6

Viesti MarkkuT »

Simpanssi kirjoitti: Eikös siinä ole jo aikarajat ylittyneet? Minulle tuli viidennen vuoden alkaessa nootti, että nyt paperit ulos tai SINÄ menet ulos.. :lol:
Viis vuotta ei oo MITÄÄN! :D

Tämä 7 vuoden sääntö taitaa olla ihan uusi juttu. Tai niin minulle on kerrottu. Kyllä se Vlad teilläkin onnistuu, olen ihan varma. Valmistuneistahan sitä rahaa tulee koululle. Varmaan jos jotain satoja pisteitä puuttuis niin olis hiljasempaa. Minulla kuitenkin on pullat aika hyvin uunissa siinä mielessä.
Ain't no one.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#7

Viesti Vlad Tepes »

Koulut ei saa jotain laatupisteitä myöhästyneistä oppilaista. Ja miksi se on tärkeää? Koska se kuulemma vaikuttaa siihen, paljonko aloituspaikkoja sillä koululla on. Eli oppilaitokset joutuvat laadulla perustelemaan toimintaansa.

Eli en saa myöhästyä sitä kahta kuukautta, koska silloin olisin "turha" oppilas.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#8

Viesti MarkkuT »

Noh. Onneksi meillä ei ole noin tiukkaa. Ehkäpä se laatu osoitetaan sitten jollain muulla tavalla kuin valmistumisen nopeudella...
Ain't no one.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#9

Viesti Vlad Tepes »

Se on yleinen valtakunnallinen kriteeri, jolla arvioidaan ainakin ammattikorkeakoulujen tasoa.

Ja kyllähän se jotakin kertookin, että kuinka nopeasti ne saadaan sieltä työmarkkinoille!
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#10

Viesti mikjum »

Vlad Tepes kirjoitti: Se on yleinen valtakunnallinen kriteeri, jolla arvioidaan ainakin ammattikorkeakoulujen tasoa.

Ja kyllähän se jotakin kertookin, että kuinka nopeasti ne saadaan sieltä työmarkkinoille!
Vaan entäpä jos ne lähteekin työmarkkinoille ennen valmistumista? Kieliikö se huonoa koulutuksen laadusta? Sinänsä muuten hassu arviointikriteeri, että eikös se tavallaan houkuta kouluja päästämään läpi tutkintoja vähän puolivillaisesti?

Itellä alkaa 7. vuosi yliopistolla. Kandityötä on tullu kirjotettua jo jonkun verran, ja gradu on pohdittu aika pitkälle. Kirjottaa vaan pitäis. Sit vielä muutamat roikkuvat harkkatyöt ja joku tenttikin siellä taitaa olla :? . Koitan tämän vuoden puolella päästä mahdollisimman pitkälle ja saada joskus ensivuoden alkupuolella paperit ulos.
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#11

Viesti heian »

Oisin valmistunut jouluna 2007 tradenomiksi jos en oisi nyt keskeyttänyt. Ei ollut minun ala ollenkaan.
Nyt syksyllä aloitan sitten yliopistossa ja valmistun varmaan joskus viiden vuoden kuluttua, kun kaksi tutkintoa olisi tarkoitus suorittaa...
Kuvake
Simpanssi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2298
Lauteille: Joulukuu 2004

#12

Viesti Simpanssi »

Vlad Tepes kirjoitti: Se on yleinen valtakunnallinen kriteeri, jolla arvioidaan ainakin ammattikorkeakoulujen tasoa.

Ja kyllähän se jotakin kertookin, että kuinka nopeasti ne saadaan sieltä työmarkkinoille!
Itseasiassa sieltä Savoniasta(vai joko on nimi taas muuttunut) se Veli-Matti minullekin kirjoitteli äkäseen sävyyn.. Mutta olin jo ollut pari vuotta työelämässä, joten jotenkin kai sitä pystyi perustelemaan.. :roll:

Oikeasti olin vain laiska ja tyhmä sekä saamaton. Tradenomin papereihin ei paljoa vaadita, vaikka ovatkin oikeasti PALJON mainettaan paremmat tuolla työmarkkinoilla..
Slind
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 689
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Yhteystiedot:

#13

Viesti Slind »

6. vuosi alkaa yliopistolla, ja vielä on varmaan 6 vuotta jäljellä. Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa. Opintoja en ole suorittanut viimeiseen kolmeen vuoteen, mitä nyt yhden opintoviikon kävin suorittamassa pakosta nyt kesällä. Tarkoitus on kyllä joskus valmistua, en halua roikkua nykyisessä työpaikassa ikuisesti. Vaan onko opiskelu valmistumisen arvoista? Ehkä, jos valmistuu työhön mihin haluaa, muuten ei. Kuitenkin, opiskelijaelämä on parasta kaikista!
The only difference between myself and a madman is that I am not mad.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4956
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#14

Viesti Mänzy »

6. vuosi alkaa minullakin yliopistolla ja tarkoituksena olla myös viimeinen perustutkinto-opiskeluvuosi. Gradu on jo tehty, sivuaineita pitäisi vielä tahkota. Ennen yliopistoa tuli tehtyä saman alan ammattikorkeakoulututkinto, mutta eihän opiskelijaelämää siihen voinut lopettaa 8) .



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#15

Viesti riku »

Slind kirjoitti: 6. vuosi alkaa yliopistolla, ja vielä on varmaan 6 vuotta jäljellä. Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa. Opintoja en ole suorittanut viimeiseen kolmeen vuoteen, mitä nyt yhden opintoviikon kävin suorittamassa pakosta nyt kesällä. Tarkoitus on kyllä joskus valmistua, en halua roikkua nykyisessä työpaikassa ikuisesti. Vaan onko opiskelu valmistumisen arvoista? Ehkä, jos valmistuu työhön mihin haluaa, muuten ei. Kuitenkin, opiskelijaelämä on parasta kaikista!
Tervetuloa kerhoon, meillä on takit ja hihamerkit. Aloitin Seminaarinmäen suojatyökeskuksessa nämä niin sanotut opintoni 90-luvun alussa. Yksi pääaineen vaihto ja kaksi graduaiheen vaihtoa takana. Mutta hei, nyt olen ilmeisesti saamassa jopa ohjaajan/ohjaajia työlleni, että ehkäpä täältä... :roll:

No. On tässä ollut muutakin aina välillä, jäänyt opiskelut ja niiden yrittämisetkin niukemmalle. Nyt taas tuntuisi tuo akatemia purevan: kun on tarpeeksi arjessa ongelmia, niin jokin gradunkirjoittaminen käy eskapismista...

Riku Ylönen
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Andy ja 121 kurkkijaa