Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Viimeisin katsomasi elokuva

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#8896

Viesti katar »

Kattos, kun oon kolmatta viestiä jo täällä riipustamassa... :)
Kateltiin tuossa miehen kanssa Eddie The Eagle. Oli siis aivan järjettömän hyvä. Taron Egerton nimiroolissa oli kyllä niin Eddie, kuin olla ja voi. Hugh Jackman vastentahtoisena koutsina oli myös hyvä. Ja nyt pieni paljastus liittyen leffaan; en tiennytkään, että Eddie puoliväkisin tunki itsensä Englannin olympiajoukkueeseen. Ja ei voi kuin ihailla, miten miehellä on sisua ja kanttia riittänyt, kun on näyttänyt, ettei hänestä ole mihinkään, niin jätkä on vaan väkisin painanut eteenpäin unelmansa perässä. :peukku: iso peukku miehelle siitä. Pieni miinus leffassa oli Matti Nykästä näytellyt sälli, ei näyttänyt Matille tippaakaan ja mitä muistan, niin Matti ei noin hyvää englantia puhu, ei silloin eikä nyt. Muuten hyvän mielen leffa, vähän kuin altavastaaja voittoon, vaikkei Eddie kultaa saanutkaan. 9+. Hyvä Eddie!
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Viimeisin katsomasi elokuva

#8897

Viesti MikaM »

Koneessa itte kattelin Bing Bang Theorya 10 tuntia putkeen höröttäen ja vieressä istu Aussityttö, joka katto Eddieä ja itki. Mä kerroin sille, että toi jätkä myi levyjäkin siinä maassa, josta tulijat oikeesti osas hypätä, ni se kysy, ai Norjassa vai. F1ddu.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 2463
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Viimeisin katsomasi elokuva

#8898

Viesti tapsaattori »

Ranskalainen illallinen...tuli teemalta muutama päivä sitten. Oli hyvä... ja tanskalainen :o
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#8899

Viesti katar »

:oops: Taas mä oon täällä. Ja katsomalleni leffalle menee kans yks :oops: varmaan aika monen mielestä; kattelin boksille ottamani Stargate-leffan eilen. :P Mä vaan jotenkin tykkään siitä. Siinä on efektit kohdillaan, juonikin ihan ok, Kurt Russell armeijan sällinä ja James Spader nörttinä tutkimassa planeettaa jossain avaruuden tuolla puolen. 8+. Siis oon mä nähnyt sen ties kuinka monta kertaa aiemminkin jo, mutta piti nyt taas tuijottaa se...
Sit kattelin miehen ostaman leffan, Decoys. Harvinaisen kökkö leffa, college pojat yrittää päästä neitsyydestä eroon ja toinen heistä alkaa epäillä, ettei osa college pimuista ookkaan ihan normilikkoja. Järkyn huonot efektit ja muutenkin kökkö kässäri, pääosan poju oli ihan söpö, jotenkin tutunnäköinen, mut en osaa keksiä, että missä oon sen nähnyt. 4 ja pitkä miinus.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 444
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Viimeisin katsomasi elokuva

#8900

Viesti Mika »

katar kirjoitti:Järkyn huonot efektit ja muutenkin kökkö kässäri, pääosan poju oli ihan söpö, jotenkin tutunnäköinen, mut en osaa keksiä, että missä oon sen nähnyt. 4 ja pitkä miinus.
Kyseisen näyttelijän töitä voi selata tästä.

Tallulah (2016)

Tässä on sellainen pienemmän budjetin vaihtoehtoelokuva, jos näitä termejä käytetään. Koska olen aina tykännyt Ellen Pagesta, kiinnostuin.

Elokuvassa elämässään aika hukassa oleva nuori nainen päätyy yhden päivän lapsenvahdiksi päihteistä ja irtosuhteista kiinnostuneelle naimisissa olevalle naiselle, joka on hotellissa panolomamatkalla. Nuoressa naisessa herää yhtäkkiä vastuuntunto, ja hän kaappaa lapsen itselleen. Siitä alkaa tietenkin kaikenlainen dramatiikka.

Ihan tykkäsin tuosta elokuvasta ihmisen haavoittuvaisuuden ja epätäydellisyyden kuvaajaana.


ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#8901

Viesti katar »

Mika kirjoitti:
katar kirjoitti:Järkyn huonot efektit ja muutenkin kökkö kässäri, pääosan poju oli ihan söpö, jotenkin tutunnäköinen, mut en osaa keksiä, että missä oon sen nähnyt. 4 ja pitkä miinus.
Kyseisen näyttelijän töitä voi selata tästä.
Mä kattelin tuolta juurikin, mutta en kyllä jotenkin tunnistanut tuosta siltikään sälliä. Liekö muistuttaa mua josta kusta muusta näyttelijästä. En nyt keksi vaan, että ketä muistuttaa

Ylipotkija: Lainaukset korjattu.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Viimeisin katsomasi elokuva

#8902

Viesti AlexMachine »

Pitkään ollut katselulistalla, mutta jääänyt joten viikonloppuna paikattiin aukko katsomalla Beast of no nation.
Olihan tuo varsin hyvä, joskin raadollinen kuvaus Afrikan lapsisotilaista.
4 tähteä.
The beatings will continue until morale improves.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#8903

Viesti katar »

Tää kuuluis tänne ja ottaa pattiin!-ketjuun, kateltiin boksilta Tarantinon Djangoa, viimeiset noin 10 minuuttia oli jäänyt pois, perkules vieköön; osaisko joku kertoa, mitä lopussa tapahtui? Tai Hesasta lainata dvd:tä??
paljastus:
Jäi siihen kohtaan suunnilleen, missä Django ampuu Don Johnsonin esittämän sällin ja siitä vähän eteenpäin ja poks, siihen loppui. :evil:
Ylipotkija: Lisätty paljatuskoodi.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 1332
Lauteille: Lokakuu 2007

Viimeisin katsomasi elokuva

#8904

Viesti Fubarbarian »

John Wick 2

Keanu Reevesin tähdittämä hitman pakotettiin takaisin hommiin heti pensasneuvostoliittolainen vastaan suorittamansa yhden miehen talvisodan jälkeen. Odotin näkeväni ykkösosaan tapaan hyvää gun futa enkä pettynyt, Johnilla oli Siitoimen tapaan magnumit valmiina ja ruuti haisi kuin meksikolaisena uutena vuotena. Tykkäsin.

A suspicious mind is a healthy mind
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 444
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Viimeisin katsomasi elokuva

#8905

Viesti Mika »

Tuo John Wick 2 pitää siis katsoa, kiitos suosituksesta. :peukku:


I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017)

Opiskeluaikoinani paikallisessa videovuokraamossa oli erikseen Sundance-hylly. Sen silmäilin aina ensimmäisenä. Tämä on sen osaston elokuvia.

Elokuvassa nainen (Miehenpuolikkaista tuttu Rose) huomaa kotiinsa murtaudutun. Hän alkaa selvittää tilannetta. Avukseen hän saa naapurinsa (Elijah "Frodo" Wood). Melkoinen seikkailu siitä alkaa. Bonuksena mainittakoon nunchakut. :nunchaku

Tykkäsin elokuvan tyylistä. Jotakin omanlaistansa näissä Sundance-elokuvissa usein on. Suosittelen, jos vähän erilaiset leffat kiinnostavat. Elokuva näkyy Netflixillä.


ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 444
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Viimeisin katsomasi elokuva

#8906

Viesti Mika »

katar kirjoitti:Tää kuuluis tänne ja ottaa pattiin!-ketjuun, kateltiin boksilta Tarantinon Djangoa, viimeiset noin 10 minuuttia oli jäänyt pois, perkules vieköön; osaisko joku kertoa, mitä lopussa tapahtui?
Voit katsoa sen lopun täältä. :-)

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#8907

Viesti katar »

Mika kirjoitti:
katar kirjoitti:Tää kuuluis tänne ja ottaa pattiin!-ketjuun, kateltiin boksilta Tarantinon Djangoa, viimeiset noin 10 minuuttia oli jäänyt pois, perkules vieköön; osaisko joku kertoa, mitä lopussa tapahtui?
Voit katsoa sen lopun täältä. :-)

Thanx. :peukku:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#8908

Viesti katar »

:smt003 Ja taas on toljoteltu töllöä... Kattelin eilen Arksan End of Days. Räiskettä, ryminää, harvinaisen huono efekti paholaisesta lopussa, mutta paholaisena Gabriel Byrne :peukku: . 7-
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 384

Viimeisin katsomasi elokuva

#8909

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

The Big Short.

Elokuva kertoo niistä muutamista eksentrikoista jotka ennakoivat viime vuosikymmenen finanssikriisin ja tekivät sillä ison kasan oravannahkoja. Vaikka Bale veti taas kerran pisteet himaan puoliautistisena kummajaisena niin muut sidekickit pistivät vielä paremmaksi. Leffassa oli myös "selitysosioita" jossa mm. kylvyssä kuohuvaa juova Margot Robbie kertoo missä mennään.

Pirun hyvä kiero leffa vaikkei aihe kiinnostaisikaan!



katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 215
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Viimeisin katsomasi elokuva

#8910

Viesti katar »

katar kirjoitti::smt003 Ja taas on toljoteltu töllöä... Kattelin eilen Arksan End of Days. Räiskettä, ryminää, harvinaisen huono efekti paholaisesta lopussa, mutta paholaisena Gabriel Byrne :peukku: . 7-
:oops: mä en osaa kirjoittaa enkä saanut enää muokattua, siis Arskan leffa on kyseessä tietenkin... :oops:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile, Kari Mäki-Kuutti ja 81 kurkkijaa