Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti.
Viimeisin katsomasi elokuva
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 494
- Viestit: 20822
- Lauteille: Joulukuu 2007
Viimeisin katsomasi elokuva
The Kids Are All Right tuli Herolta.
Huhhuh, mikä pätkä!
18v tyttö ja muistaakseni 15v veljensä ottavat kliniikan jeesaamina yhteyttä biologiseen spermanluovuttajaisäänsä ja näiden "äidit" ovat siis lepakkopariskunta.
Ja siitä se leffa sitten lähteekin liikkeelle. Ei mitenkään komedia, mutta toteutus oli jotenkin niin hemmetin hyvää, että nauroin enemmän kuin komedioissa kaikille osuvilla jutuille, joissa ei välttämättä ollut edes juurikaan hauskaa.
Julianne Moore on toinen mutseista ja näyttely on pätkässä muutenkin kovaa luokkaa.
Tuosta asetelmasta saa kiskottua aika paljon elämän kannalta tärkeitä juttuja irti, mutta en viitsi avata sen enempää. Leffa on sellainen arkisella tavalla ihmisten elämää näyttävällä otteella tehty ja tasaisen varmalla otteella etenevä. Mestarillisuus tulee esiin pitkin leffaa myös tasaisesti.
Kyllä tää on viisi tähteä, mutta sellaisella varauksella, että saattaa olla että jotenkin kolahtelee itseeni kun ei ole biologisesti omia lapsia. Mutta ei se välttämättä siitä ole kiinni. Eihän tuo asetelma osu nappiin kenelläkään, mutta lähes jokainen tunnistanee leffasta joitain elementtejä. Ja ziisus, tuo asetelma onkin siksi ehkä nerokkain mitä tulee juuri nyt mieleen.
Huhhuh, mikä pätkä!
18v tyttö ja muistaakseni 15v veljensä ottavat kliniikan jeesaamina yhteyttä biologiseen spermanluovuttajaisäänsä ja näiden "äidit" ovat siis lepakkopariskunta.
Ja siitä se leffa sitten lähteekin liikkeelle. Ei mitenkään komedia, mutta toteutus oli jotenkin niin hemmetin hyvää, että nauroin enemmän kuin komedioissa kaikille osuvilla jutuille, joissa ei välttämättä ollut edes juurikaan hauskaa.
Julianne Moore on toinen mutseista ja näyttely on pätkässä muutenkin kovaa luokkaa.
Tuosta asetelmasta saa kiskottua aika paljon elämän kannalta tärkeitä juttuja irti, mutta en viitsi avata sen enempää. Leffa on sellainen arkisella tavalla ihmisten elämää näyttävällä otteella tehty ja tasaisen varmalla otteella etenevä. Mestarillisuus tulee esiin pitkin leffaa myös tasaisesti.
Kyllä tää on viisi tähteä, mutta sellaisella varauksella, että saattaa olla että jotenkin kolahtelee itseeni kun ei ole biologisesti omia lapsia. Mutta ei se välttämättä siitä ole kiinni. Eihän tuo asetelma osu nappiin kenelläkään, mutta lähes jokainen tunnistanee leffasta joitain elementtejä. Ja ziisus, tuo asetelma onkin siksi ehkä nerokkain mitä tulee juuri nyt mieleen.
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1412
- Viestit: 16087
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
Viimeisin katsomasi elokuva
Myös minä tykkään kovasti tuosta Kids are allright:sta. On hyllyssä jo vain.
Kerronta rakenteineen ja esilletuonteineen saa ne varsin fantastiset henkilöt vaikuttamaan arjen kohtaajilta.
Ja kun yksikään hahmo ei ole tyhjä, jopa se badcompany-ääliö vaikuttaa kaikessa tuhoontuomitussa toivottomuudessaan.. potentiaaliselta.
Arjessa mennään mutta se arki on vaan niin hienoo. Niinkuin se onkin.
Etenkin se että leffassa ei ole happyendiä.. ja kuitenkin on.
Se tekee koko tarinasta jotenki niin.. raikkaan.
Ihan kuin siitä kasvipenkistä nostetutusta, tuoreesta paprikasta jonka Mark Ruffalon hahmo murtaa ja jakaa Mia Wasikowskam hahmon, "tyttärensä" kanssa.
Minen ole tonleffan kohderyhmää kai, mutta tykkäänpä silti.
Nytten ole leffalle ehtinyt.
Kerronta rakenteineen ja esilletuonteineen saa ne varsin fantastiset henkilöt vaikuttamaan arjen kohtaajilta.
Ja kun yksikään hahmo ei ole tyhjä, jopa se badcompany-ääliö vaikuttaa kaikessa tuhoontuomitussa toivottomuudessaan.. potentiaaliselta.
Arjessa mennään mutta se arki on vaan niin hienoo. Niinkuin se onkin.
Etenkin se että leffassa ei ole happyendiä.. ja kuitenkin on.
Se tekee koko tarinasta jotenki niin.. raikkaan.
Ihan kuin siitä kasvipenkistä nostetutusta, tuoreesta paprikasta jonka Mark Ruffalon hahmo murtaa ja jakaa Mia Wasikowskam hahmon, "tyttärensä" kanssa.
Minen ole tonleffan kohderyhmää kai, mutta tykkäänpä silti.
Nytten ole leffalle ehtinyt.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 444
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Viimeisin katsomasi elokuva
Hyvin tehdyt elämänmakuiset elokuvat ovat huippuja. Tämä oli yksi niistä.
Mark Ruffalon hahmossa mielenkiintoista oli nähdä se muutos, kun kokonainen ihminen katsoo itseään ulkopuolelta ja näkee aukon, jota täytetään, eli kokonaisuus rakentuu uudelleen, eli kaikki on entistäkin paremmin. Sitten se aukko imaiseekin sisäänsä. Se epätoivoinen puhelu Julianne Mooren hahmolle oli sellainen kulminaatiopiste.
Koko elokuvan voi näköjään katsoa YouTubestakin.
Mark Ruffalon hahmossa mielenkiintoista oli nähdä se muutos, kun kokonainen ihminen katsoo itseään ulkopuolelta ja näkee aukon, jota täytetään, eli kokonaisuus rakentuu uudelleen, eli kaikki on entistäkin paremmin. Sitten se aukko imaiseekin sisäänsä. Se epätoivoinen puhelu Julianne Mooren hahmolle oli sellainen kulminaatiopiste.
Koko elokuvan voi näköjään katsoa YouTubestakin.
- flammee
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 178
- Viestit: 11111
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Oulu
Viimeisin katsomasi elokuva
Ihan jees. Vähän naurahdin sille loppuasetelmalle että ikäänkuin se miekkonen olisi jäänyt jonkinasteiseksi syylliseksi.Lasse Candé kirjoitti: ↑helmi 7, 2019, 23.17 The Kids Are All Right tuli Herolta.
Huhhuh, mikä pätkä!
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 444
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Viimeisin katsomasi elokuva
"Naisten vika"...
Kyllähän hän nyt osasyyllinen oli perheen rikkoutumiseen. Oletko tästä kuitenkin samaa mieltä?
Kyllähän hän nyt osasyyllinen oli perheen rikkoutumiseen. Oletko tästä kuitenkin samaa mieltä?
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1412
- Viestit: 16087
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
Viimeisin katsomasi elokuva
No syyllinen, mutta olisiko se varsinainen riitasointu kuitenkin ollut ikäänkuin vakiintuneissa, luutuneissa asenteissa?
Ruffalon hahmohan sai jalansijan se epäortodoksisen perheen sisältä mutta lähti vetämään rekeä perinteisempiin rakenteisiin.
Halusi perheen.
Ruffalon viimeinen katse outside-lookin-in on aika moniselitteinen, hän ikäänkuin tajuaa eväittensä riittämättömyyden, sen perheen vankat siteet mutta ilmeisesti ei kykene kasvuun.
Eli on lopulta se tarinan looseri.
Hyvä tarina ja hyvä toteutus. Kyllä.
Kattelin american sniperin.
Aika nuiveloa puhketta, melko vivahteeton.
Mutta viihdyttävä.
Ruffalon hahmohan sai jalansijan se epäortodoksisen perheen sisältä mutta lähti vetämään rekeä perinteisempiin rakenteisiin.
Halusi perheen.
Ruffalon viimeinen katse outside-lookin-in on aika moniselitteinen, hän ikäänkuin tajuaa eväittensä riittämättömyyden, sen perheen vankat siteet mutta ilmeisesti ei kykene kasvuun.
Eli on lopulta se tarinan looseri.
Hyvä tarina ja hyvä toteutus. Kyllä.
Kattelin american sniperin.
Aika nuiveloa puhketta, melko vivahteeton.
Mutta viihdyttävä.
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 494
- Viestit: 20822
- Lauteille: Joulukuu 2007
Viimeisin katsomasi elokuva
Mukava lukea keskustelua ja vielä näin hyvää!
Asiaa ei ole ihan pakko katsoa syyllisyyksien kannalta. Oikeastaan se näkökulma yleensäkin elämässä usein pimentää muita näkökulmia niin kohtuuttomasti, että jää oleelliset näkemättä.
Oli mies syyllinen tai ei, jokaisen perheenjäsenen etääntyminen miehestä on ymmärrettävää. Kaikki kokeili mielenkiintoista, mutta jo lähtökohtaisesti arvelluttavaa, ihmissuhteen mukaan tuomista ja setissä oli uutuuden huumaa. Lopulta myös varauksellisimmalle. Sitten salasuhde tulee tielle ja konkretisoituu että vaa'assa ei oikeastaan ole kovin paljoa hyvää ja tärkeää. Miehen näkökulmasta tilanne taas näyttäytyy täysin toisin.
Yksi hienoimmista jutuista leffassa on, kuinka varauksellisesta äidistä ei ehkä aluksi niin hirveästi tykkää eikä tietenkään lopuksikaan, mutta tietyllä tapaa kyse on kuitenkin tarinan sankarista. Ja jokaisen hahmon toiminnan pystyy ymmärtämään.
Asiaa ei ole ihan pakko katsoa syyllisyyksien kannalta. Oikeastaan se näkökulma yleensäkin elämässä usein pimentää muita näkökulmia niin kohtuuttomasti, että jää oleelliset näkemättä.
Oli mies syyllinen tai ei, jokaisen perheenjäsenen etääntyminen miehestä on ymmärrettävää. Kaikki kokeili mielenkiintoista, mutta jo lähtökohtaisesti arvelluttavaa, ihmissuhteen mukaan tuomista ja setissä oli uutuuden huumaa. Lopulta myös varauksellisimmalle. Sitten salasuhde tulee tielle ja konkretisoituu että vaa'assa ei oikeastaan ole kovin paljoa hyvää ja tärkeää. Miehen näkökulmasta tilanne taas näyttäytyy täysin toisin.
Yksi hienoimmista jutuista leffassa on, kuinka varauksellisesta äidistä ei ehkä aluksi niin hirveästi tykkää eikä tietenkään lopuksikaan, mutta tietyllä tapaa kyse on kuitenkin tarinan sankarista. Ja jokaisen hahmon toiminnan pystyy ymmärtämään.
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1412
- Viestit: 16087
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
Viimeisin katsomasi elokuva
Aivan totta, syyllisyys ei ole teema vaan oman tulkinnan kömpelö nimikilpi.
Itse asiassa koko leffa esittää hienosti sen ihmisyyden kitkan, kun sitä yhteistä säveltä ei vaan löydy vaikka kurotusta olisikin.
Ne hahmothan todella pitävät toisistaan ja kurottavat, mutta kiikarointitavat ovat lopulta niin erilaisia.
Hyvä huomio tuo että Anette Benningin hahmo ei ole varsinaisesti miellyttävä mutta silti se koko perheen liima, koossapitävä voima.
Ne kohtaukset missä se nillittää on tavattoman källiä kerrontaa, kun se on olevinaan epämiellyttävä mutta kaiken takana on kuitenkin suojelemaan pyrkivä rakkaus. Rajoitteineenkin.
Ne hahmot ovat tosiaan fantastisesti koostettuja ja esitettyjä, hyvin ihmisen oloisia.
Siskolikan kanssa juteltiin juuri tästä kuinka yksikään niistä hienoista näyttelijöistä ei esitä itseään esittämässä Tätä roolia vaan yksinkertaisesti ON se hahmonsa, aivan pikkujuttuja myöten.
Naisiinhan tämä tarinta uskoo.
Jo pelkästään Benningin ja Mooren yhteispeli on kerrassaan hienoa, kaksi todella taitavaa näyttelijätärtä tekevät kohtausta yhdessä, kilpailematta.
Hyvin raikasta seurattavaa, monet on ne leffatarinat joissa karismakilpailu nousee ärsytyskynnyksen yli.
Ei tässä leffassa. Akkapari selviää aallokosta ja laiva jatkaa.
Vielä hienonhienosti kertoen että muksut ovat allright, mahtavat eväät on annettu alkavalle lennolle.
Tänään katoin leffoja mutta niistä toisemmin.
Kiitos keskustelusta.
Itse asiassa koko leffa esittää hienosti sen ihmisyyden kitkan, kun sitä yhteistä säveltä ei vaan löydy vaikka kurotusta olisikin.
Ne hahmothan todella pitävät toisistaan ja kurottavat, mutta kiikarointitavat ovat lopulta niin erilaisia.
Hyvä huomio tuo että Anette Benningin hahmo ei ole varsinaisesti miellyttävä mutta silti se koko perheen liima, koossapitävä voima.
Ne kohtaukset missä se nillittää on tavattoman källiä kerrontaa, kun se on olevinaan epämiellyttävä mutta kaiken takana on kuitenkin suojelemaan pyrkivä rakkaus. Rajoitteineenkin.
Ne hahmot ovat tosiaan fantastisesti koostettuja ja esitettyjä, hyvin ihmisen oloisia.
Siskolikan kanssa juteltiin juuri tästä kuinka yksikään niistä hienoista näyttelijöistä ei esitä itseään esittämässä Tätä roolia vaan yksinkertaisesti ON se hahmonsa, aivan pikkujuttuja myöten.
Naisiinhan tämä tarinta uskoo.
Jo pelkästään Benningin ja Mooren yhteispeli on kerrassaan hienoa, kaksi todella taitavaa näyttelijätärtä tekevät kohtausta yhdessä, kilpailematta.
Hyvin raikasta seurattavaa, monet on ne leffatarinat joissa karismakilpailu nousee ärsytyskynnyksen yli.
Ei tässä leffassa. Akkapari selviää aallokosta ja laiva jatkaa.
Vielä hienonhienosti kertoen että muksut ovat allright, mahtavat eväät on annettu alkavalle lennolle.
Tänään katoin leffoja mutta niistä toisemmin.
Kiitos keskustelusta.
- flammee
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 178
- Viestit: 11111
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Oulu
Viimeisin katsomasi elokuva
En nyt siihen hätään keksinyt parempaa nimitystä kuin "syyllinen", toinen vaihtoehto olisi ollut tarinan "pahis". Aika vähän siihen lopputulemaan, miksi sitä nyt kutsuukin, sisältyi sellaisia pahoja tekoja.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1412
- Viestit: 16087
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
Viimeisin katsomasi elokuva
Kidseistä vielä, jotenkin kuitenkin tökki tää klisee että miehen ikäänkuin velvollisuus on ottaa seksisignaaleja vastaan niinku kokoajan ja etenkin reagoida animaalisesti. Ruffalo näki persvaon ja kekkas jotta däddändää.
Kun ei se oikeesti niin mene.
Kun ei se oikeesti niin mene.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 444
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Viimeisin katsomasi elokuva
Tulkitsin tuon eri tavalla. Ruffalon hahmolla oli aluksi varsin maukas nuori nainen suhteellisen vapaassa suhteessa, mutta sitten Juliannen Mooren hahmon ihan muut avut tekivät sen, että tämä nuori kaunotar sai jäädä. Kyse oli nimenomaan siitä perheeseen kuulumisesta, kuten mainitsit, mitä Ruffalon hahmo ei ollut aiemmin osannut kaivatakaan. Eli se köyriminen oli siinä vain osa kokonaisuutta.
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 494
- Viestit: 20822
- Lauteille: Joulukuu 2007
Viimeisin katsomasi elokuva
Jumaleissön kun tulee kovaa settiä jokaiselta! Mikalta hyvä huomio siitä mitä Ruffaloäijä jättää taaksensa.
Ja nauroin ääneen tuolle: "Ruffalo näki persvaon ja kekkas jotta däddändää."
Nauran vieläkin ja veikkaan että tulen naurahtelemaan vielä lähipäivinäkin. Sigumateriaalia...
Leffassa on vain niin paljon hienoa. Se on mestarillista, kun tyttö lopulta pääsee uuteen kämppäänsä ja haluaa olla hetken yksin. Sitten hän saa olla ja ilmassa on hetken päästä vahva jonkin odottamisen tunne. Ja odotus loppuu siihen, että perhe tulee takaisin, tarkoitti tämä odotuksen loppuminen siihen asiaan mitä tahansa. Ei tuollaista settiä kuka tahansa kekkaa laittaa valkokankaalle. Katsojaa kusetetaan täysillä ajattelemaan.
Ja nauroin ääneen tuolle: "Ruffalo näki persvaon ja kekkas jotta däddändää."
Nauran vieläkin ja veikkaan että tulen naurahtelemaan vielä lähipäivinäkin. Sigumateriaalia...
Leffassa on vain niin paljon hienoa. Se on mestarillista, kun tyttö lopulta pääsee uuteen kämppäänsä ja haluaa olla hetken yksin. Sitten hän saa olla ja ilmassa on hetken päästä vahva jonkin odottamisen tunne. Ja odotus loppuu siihen, että perhe tulee takaisin, tarkoitti tämä odotuksen loppuminen siihen asiaan mitä tahansa. Ei tuollaista settiä kuka tahansa kekkaa laittaa valkokankaalle. Katsojaa kusetetaan täysillä ajattelemaan.
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1412
- Viestit: 16087
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
Viimeisin katsomasi elokuva
Kidsien teema on lopultakin Rakkaus.
Se hyvin yksinkertainen Lopullinen Totuus että jos tahdot jollekulle hyvää, rakasta.
Näitä tunteitahan se pesästä lentävä Mia Wasikowska herkillä kasvoillaan läpikäy.
Eikä se velipojan "pärjää, vaikka kyllähän sä pärjäätkin"- katse jää jälkeen.
Ja voimakaksikon "muista rakas räpytellä"-eroluottamus on kyllä sellasta täsmäpommitusta jotta.
Hieno leffa, mukava tuo loppulause.
Yritin katella ton jonko Tranformersin.
Ei perkele, en saanu mitään tolkkua tarinoista tai edes henkilöistä.
En lue kokonaan viakseni, leffatarinan pitäis kantaa itsenäisenä teoksena myös illoin kun tarinan historia ei ole katsojalla hallussa.
Komeaa rytinää kyllä sinänsä.
Se hyvin yksinkertainen Lopullinen Totuus että jos tahdot jollekulle hyvää, rakasta.
Näitä tunteitahan se pesästä lentävä Mia Wasikowska herkillä kasvoillaan läpikäy.
Eikä se velipojan "pärjää, vaikka kyllähän sä pärjäätkin"- katse jää jälkeen.
Ja voimakaksikon "muista rakas räpytellä"-eroluottamus on kyllä sellasta täsmäpommitusta jotta.
Hieno leffa, mukava tuo loppulause.
Näin.
Yritin katella ton jonko Tranformersin.
Ei perkele, en saanu mitään tolkkua tarinoista tai edes henkilöistä.
En lue kokonaan viakseni, leffatarinan pitäis kantaa itsenäisenä teoksena myös illoin kun tarinan historia ei ole katsojalla hallussa.
Komeaa rytinää kyllä sinänsä.
Viimeisin katsomasi elokuva
Armoton maa tuli Yleltä telkkarista. Suomielokuvien suhteen odotukset ovat nykyään aika alhaalla, mutta päätin vilkaista. Tämähän tempaisikin mukaansa heti alusta, eikä ote höllentynyt missään vaiheessa. Ville Virtasesta en yleensä oikein tykkää, mutta tässä Virtanen veti maltillisemmin, eikä niitä normaaleita käsillähuitomismaneereita nähty. Muutenkin jotenkin uskottavaa näyttelyä kaikilta. Tuossa uskottavuudessa suomileffat minusta usein kompastelevat, tulee liikaa sellaisia "ei kukaan puhu tuolleen" -hetkiä.
Ain't no one.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 444
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Viimeisin katsomasi elokuva
Katsoimme tuon saman toissailtana. Elokuvana se oli minusta ihan OK. Sitä on kuvailtu Lappiin sijoitetuksi länkkäriksi. Kai sitä vähän olikin. Malin Buskan, joka on tuttu näyttelijä parista TV-sarjasta, suomi yllätti, mutta hänpä onkin meänkielisiä ruotsalaisia.
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017)
Tämä oli mielenkiintoinen elokuva. Oikeastaan elokuvan juoni on umpitylsä, mutta kun ohjaus ja näyttelijätyö on niin vahvaa kuin se tässä on, tarkoitus onkin kuvata tapahtumia eikä kuljettaa jännittävää juonta mukana. Tämä on kuitenkin saavutus, johon pystyy ani harva. Ymmärrän hyvin elokuvan saamat tunnustukset. Atticora päätyi samanlaiseen arvosteluun.
At the 90th Academy Awards, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri was nominated for seven awards and won Best Actress (McDormand) and Best Supporting Actor (Rockwell). At the 75th Golden Globe Awards, it won Best Motion Picture – Drama, Best Actress – Drama (McDormand), Best Supporting Actor (Rockwell), and Best Screenplay. It won three SAG Awards, including Outstanding Performance by a Cast in a Motion Picture, and five BAFTA Film Awards, including Best Film and Outstanding British Film.
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017)
Tämä oli mielenkiintoinen elokuva. Oikeastaan elokuvan juoni on umpitylsä, mutta kun ohjaus ja näyttelijätyö on niin vahvaa kuin se tässä on, tarkoitus onkin kuvata tapahtumia eikä kuljettaa jännittävää juonta mukana. Tämä on kuitenkin saavutus, johon pystyy ani harva. Ymmärrän hyvin elokuvan saamat tunnustukset. Atticora päätyi samanlaiseen arvosteluun.
At the 90th Academy Awards, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri was nominated for seven awards and won Best Actress (McDormand) and Best Supporting Actor (Rockwell). At the 75th Golden Globe Awards, it won Best Motion Picture – Drama, Best Actress – Drama (McDormand), Best Supporting Actor (Rockwell), and Best Screenplay. It won three SAG Awards, including Outstanding Performance by a Cast in a Motion Picture, and five BAFTA Film Awards, including Best Film and Outstanding British Film.
Lauteilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 92 kurkkijaa