Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Festarikesä 2006

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
siipi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 347
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HEMA
Takalajit: Thainyrkkeily, Defendo, BJJ, Wing Tsung

Festarikesä 2006

#1

Viesti siipi »

Onkos porukka lähdössä festareille?

Itse olen yleensä käynyt Nummirockissa (henkilökohtainen juhannus perinne ja hartaasti odotettu tapahtuma) ja Tuskassa. Tänä vuonna Tuska taitaa jäädä väliin, mutta sen sijaan ajattelin käydä Sauna open airissa.
Kuvake
f-e
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 391
Lauteille: Kesäkuu 2005

#2

Viesti f-e »

UMF!
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Re: Festarikesä 2006

#3

Viesti mronkain »

siipi kirjoitti: Onkos porukka lähdössä festareille?

Itse olen yleensä käynyt Nummirockissa (henkilökohtainen juhannus perinne ja hartaasti odotettu tapahtuma) ja Tuskassa. Tänä vuonna Tuska taitaa jäädä väliin, mutta sen sijaan ajattelin käydä Sauna open airissa.
Eiköhän se jää tähän...
Tosin ihan hauskaa varmaan tuollakin. Ainoat festarit missä olen käynyt, ovat Urbaanifestari I ja II, Kaivarin konsertit ja muutkin tapahtumat, jotka ovat olleet sivistyksen parissa ja joista pääsee kotiin yöksi. Keikoilla kyllä tuli juostua aikanaan, Sielun veljet oli "se juttu".

- Marko
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#4

Viesti MarkkuT »

Taitaa olla nuo oikeat festarit jo koluttu meikäläisen kohdalta. Viime kesänä oltiin Ilosaaressa. Oli mökkimajoitus upean kirkasvetisen järven rannalla ja jälkikäteen ajatellen kaikista hauskinta oli vain lojua siellä mökillä ja vetää kaljaa.

Liian rankkaa. Ei enää jaksa.
Ain't no one.
Kuvake
Telepath Carbon
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 742
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#5

Viesti Telepath Carbon »

Sauna Open Airin leipeillä on ollut tapana maleksia. Kuulee musan aika hyvin eikä tarvi maksaa killerihintoja.

Pori Jazzeihin todnäk mennään tänä kesänä. Vaimoke tahtoo nähdä Kanye Westin ja samalla lipulla näkee DJBBn. Good enough for me.
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#6

Viesti kenttiensankari »

Imatralla on tänä vuonna todella kovatasoinen festari, rock to the river. Jostain on ihan pakko repiä rahat, siellä meinaan soittaa Helloween :!: Suomalaisia kärkibändjäkin tullaan näkemään, kuten Tarot, sonata arctica, poets of the fall, twilighting ja scent of flesh.

http://www.rocktotheriver.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Eli tuonne pyrin pääsemään.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Bahar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1901
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#7

Viesti Bahar »

Olisihan sitä ihana reissata ympäri Suomea kattomassa hyviä bändejä, mutta aina löytyy (joko itseltä tai) porukoilta jokin veruke (yleensä "ei meil oo rahaa"). Olisin yhtenä kesänä halunnut mennä katsomaan Nightwishia Tuskaan (olisiko ollut kesä 2004), mutta liput meni aika nopeesti.
Bahar Tokat
Youtube-kanava
Gere
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 395
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Kuortane

#8

Viesti Gere »

Tässäpä ne mun kesäfestarit sitte onkin:

Vuosisadan parhaat bileet

;)
It is what it is.
Kuvake
Teo Parjanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 840
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nummela City
Takalajit: Taekwondo, paini

#9

Viesti Teo Parjanen »

Tuskaan menisin, mutta saas nähä miten käy kun pitös olla sillon kiinni intissä...
Keep your head up, I'm back!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#10

Viesti L.K. »

Geratherm kirjoitti: Tässäpä ne mun kesäfestarit sitte onkin:

Vuosisadan parhaat bileet

;)
Ainakin kesä menee hyvän ja tärkeän asian parissa. ;)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

#11

Viesti Jopo »

Geratherm kirjoitti: Tässäpä ne mun kesäfestarit sitte onkin:

Vuosisadan parhaat bileet

;)
Tuska ;)
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#12

Viesti Keiju »

MarkkuT kirjoitti: Viime kesänä oltiin Ilosaaressa.
Et tainnut Ilosaaressa olla vaan Ilosaarirockissa. Meinaan, että Ilosaarirock pidetään laulurinteellä, raviradan vieressä, eikä Ilosaaressa kuten vanhoina hyvinä aikoina...
Ilosaarirock on menettänyt sen hohtonsa sen myötä, kun siitä piti tehdä tuollainen massiivinen tapahtuma. Aikoinaan se oli melkeinpä vain Pohjois-Karjalan tai jopa vain joensuulaisten oma juttu ja tunnelma oli huipussaan pienehkössä Ilosaaressa, joka on keskustassa.

Ahistaa katellakin sitä jengiä (ei kaikkia vaan sitä narkkiosastoa), jota kaupunkiin lappaa jo viikko ennen rokkia ja jäävät tänne viikoksi rokin jälkeenkin. :evil:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Jukka Suominen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1019
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#13

Viesti Jukka Suominen »

RMJ on jo liput hankittu. Pakko se on sinne mennä kun on Frederik, Matti&Teppo ja P.Koivuniemi siellä esiintymässä ;)
Menopelinä festareille on melko happamassa kunnossa oleva '74 Ford Transit, alias "lauluauto", rivikutonen ärjyy kuin kiimainen tiikeri mikäli sitä ämyreiltä kuulee, diskopallo pyörii katossa ja savukone omasta takaa. Velipojan ylpeyden aihe tämä wempele.

Joka kesäinen nummirock jää nyt väliin, vaikka perinteistä olisi pidettävä kiinni, tällä kertaa näin.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#14

Viesti MarkkuT »

Joo kyllähän mä tiesin, että se on laulurinteellä eikä ilosaaressa. Sitä tapahtumaa vaan on tottunut sanomaan lyhyesti ilosaareksi.

Muutaman kerran on tullut sielläkin käytyä ja kyllä viime vuosi oli ehdottomasti huonoin. Luulisin, että syy on korvien välissä eikä siinä että itse tapahtuma olisi muuttunut.
Ain't no one.
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#15

Viesti javu »

saas nähdä tuleeko lähdettyä mihinkään, Provinssissa on 11 vuotta nyt käyty ja saattaa putki katketa tänä kesänä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 85 kurkkijaa