Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Euroviisut!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Euroviisut!

#301

Viesti Mika »

Melkoisen kovaa on mediapeli näiden kinkereiden ympärillä.
Azerbaidžanilainen kansalaisjärjestö varoittaa, että bakulaisiin hotellihuoneisiin voi olla asennettu vakoilukameroita.

Azerbaidžanilainen kansalaisjärjestö Azad Genclik Teskilati eli Vapaa nuoriso varoittaa Eurovision laulukilpailujen yleisöä harjoittamasta seksiä hotellihuoneissaan.

Syynä varoitukseen on se, että järjestön mukaan ”poikkeuksetta kaikkien hotellien” huoneisiin on asennettu vakoilukameroita. Kameroilla kuvattua materiaalia voidaan myöhemmin käyttää turistien kiristämiseen.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Euroviisut!

#302

Viesti Mika »

Hienoa on.
Eilen Bakussa hajotettiin opposition protesti, jossa vaadittiin presidentti Ilham Alijevin eroa. Alijevista tuli presidentti isänsä jälkeen vuonna 2003 vaaleissa, jotka saivat moitteita kansainvälisiltä tarkkailijoilta.

Eilisessä välikohtauksessa poliisi saarsi arviolta 50 ihmisen mielenosoituksen ja pakotti ihmisiä busseihin hakaten ja potkien heitä.

Ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watchin mukaan pidätetyt kuljetettiin Bakun ulkopuolelle, missä heidät päästettiin busseista pois.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 901
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisut!

#303

Viesti MikaelF »

No niin uusi edustaja on valittu ja perinteinen ylistys / dissaus kampanja on alkanut.... Huvitti kun katsoi yleisön kommentteja Iltasanomien sivuilla. Näyttää vähän siltä että valittiinpa minkälainen kappale tahansa niitä pessimismissä kiereskeleviä riittää, tyyliin eikö Suomi koska lähetä sinne kunnollista kappaletta!
Vaikka valittu biisi ei ole mikään taiteellisuuden riemuvoitto ( eipä niitä vissiin ole koskaan osallistunutkaan euroviisuihin ..) niin ihan kelpo iloinen rallatus ja hyvin toteutettu show - niin kuin Euroviisuissa nykyään mielellään saa olla. Tällä kertaa Suomea ei ainakaan edusta muille kansoille vaikeasti avautuvaa mollivoittoinen biisi - ehkä vähän liian "kansainvälistä mainstream poppia" mutta hyvin vedetty. Suon mielellään Kristalle hyvän sijoituksen vaikka biisi ei ihan vastaa minun musiikkimakua.
Karsinnoissa oli tänä vuonna muutenkin harvinaisen mielenkiintoisia vaihtoehtoja Toiset olisivat vaan kaivanneet tasaisempaa laatua laulun suhteen ja taas Diandra olisi kaivannut vahvempaa biisiä hyvälle äänelle.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisut!

#304

Viesti DeusVult »

Biisissä sinänsä ei ole mitään vikaa, kiva Katy Perry kopio, mutta tuo akka itsehän on aivan über-ärsyttävä. Ainakin mikäli julkisuusminänsä vastaa yhtään todellisuutta. "moi mä oon Krista ja mä asun mänhätänillä tääl jyy es eissä mun boifrendin kaa, niinku living the american dream wuhuu!!!, Sorry mul on vähä sama ku Maik Monroul, et ku mä oon asunu niinku ... abrood.. niin mont vuot, sou meni jiers, eli kaks vuotta, ni mä en oikein osaa puhuu suomee enää. Onneks mul on stailist ja produuser jotka hoitaa näit mun... record diils?"
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
NCP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4229
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Turku

Euroviisut!

#305

Viesti NCP »

Tästä(kin) biisistä oli sitten mieliä pahoittunut.
Suurinta vapautta on vapaus tyhmyyteen.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisut!

#306

Viesti bodyguard »

Joo :D Feministit on kyllä hassuja. Ne on vähä ku sellaset häkkikaniinit paitti vähä karvasempia.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisut!

#307

Viesti DeusVult »

Omasta puolestani olen erittäin pahoillani että moinen naisen arvoa alentava tekele on päästetty edustamaan Suomea euroviisuihin. Korvaukseksi tahdon omistaa seuraavan kappaleen kaikille mielensä pahoittaneille feministeille:

[youtube][/youtube]
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6230
Lauteille: Joulukuu 2010

Euroviisut!

#308

Viesti Aihki »

DeusVult kirjoitti: Korvaukseksi tahdon omistaa seuraavan kappaleen kaikille mielensä pahoittaneille feministeille:
Seuraavaksi varmaan suosittelet heille John Normanin lukemista! :naurupyorii: :hahaha: :nauruhammas: :smt044 :tramppa:
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Euroviisut!

#309

Viesti Jorge »

NCP kirjoitti: Tästä(kin) biisistä oli sitten mieliä pahoittunut.
Feministit pahoittivat mielensä niin, että kakkasivat housuunsa :?:
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Euroviisut!

#310

Viesti SirSamuel »

Ei ole biisi(tai koko laulujuhlat) mun suosiossa mutta kyllä tää Finlandsvenska pissis voi jopa saada menestystä moisissa karkeloissa!

Loppuun kevennys!
Miksi Suomenruotsalaisten synnytykset kestää kauemmin kuin paljasjalkaisten Suomalaisten?
paljastus:
Koska niillä on kultalusikka suussa.
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisut!

#311

Viesti Lasileuka »

Mitäs helvettiä, hirsuutit länsi-rannikon patsuulille lemuavat feministit, tietäkää paikkanne!

Ei mitään tofukinkkua suomalaisille sotureille, vaan lapinleukulla teurastettua villisikaa ja itsepantua sahtia pöytään ja sen jälkehen... 8-)
Takana on raskas retki metsän siimeksesssä,
Olalla kirves ja riista, polte sydämessä,
Eteenpäin vie askel halun, läpi hangiston,
Voimistuttaa tieto siitä, mitä perillä on!

Orjatar! Kuule käskyni,
ja tiedä paikkasi!
Orjatar! Toteuta tahtoni,
niin saat palkinnon!
Jumalaisen nautinnon!

Edessä on taisteluita kentillä kuoleman.
Henki vaarassa aikana sodan tuhoisan!
Mies taiston halujen, saa mitä ansaitsee,
joten miellytä ja palvele, tai hän rankaisee!

Orjatar! Kuule käskyni,
ja tiedä paikkasi!
Orjatar! Toteuta tahtoni,
niin saat palkinnon!
Jumalaisen nautinnon!

Orjatar! Tule luokseni,
ja tee lemmentaikasi!
Orjatar! Kuule sanani,
sillä se on lakisi!


Orjatar! Kuule käskyni,
ja tiedä paikkasi!
Orjatar! Toteuta tahtoni,
niin saat palkinnon!
Jumalaisen nautinnon
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Euroviisut!

#312

Viesti Mika »

Kaverille kans.

Kuva

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Euroviisut!

#313

Viesti Mika »

Totta tai ei, hauska uutinen yhtä kaikki... :smt003
Turkki peruu Eurovision laulukilpailujen televisiolähetyksen Suomen esityksen lesbosuudelman takia, väittävät homoaktivistit. Näin kertoo Gay Star News -sivusto. Krista Siegfridsin suutelee esityksensä lopussa taustalaulajaansa Reetta Korhosta.

Sivuston mukaan Turkin virallinen tv-kanava TRT kertoi aiemmin lähettävänsä euroviisut huolimatta siitä, että Turkki ei ole tänä vuonna mukana. TRT:n nettisivuilla sanotaan, että katsojaluvut ovat liian alhaiset kilpailun lähettämiseksi. Viime vuonna kisaa kuitenkin seurasi yksi neljästä turkkilaisesta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisut!

#314

Viesti bodyguard »

Hassua sinänsä että eiköhän tuo suudelma ole vähiten homo asia Euroviisuissa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Euroviisut!

#315

Viesti Mika »

Vanhin viisufani, 104-vuotias Eleonore Maria Theresia Kastner eli Oma Ella on viihtynyt euroviisujen humussa peräti kaksi viikkoa.

Hän on käynyt katsomassa harjoituksia ja semifinaaleja.

Saksalaisrouva kannattaa luonnollisesti Saksaa, jota edustaa Eliza kappaleellaan Is It Right?

- Oma Ella rakastaa juhlimista. Hän oli tanssimassa eilisiltana kello 2.30 asti Euroclubilla, hänen sukulaisensa kertoo.


Asiallinen mummo! :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 90 kurkkijaa