Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kolmenkympin kriisiä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#76

Viesti Mika »

Risat vai rapiat? :p

Mutta toi tietty vois toimia... Moniko ajattelee että kolkyt ja risat voisi olla vaikka 39-vuotias?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#77

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Moniko ajattelee että kolkyt ja risat voisi olla vaikka 39-vuotias?
Kyllä me aikoinaan kaverin 40-vuotispäivillä kuittailtiin, että se on jo viidennelläkymmenellä, kun me muut ollaan vasta vähän päälle 30 8) (lukion luokkakaveri siis)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#78

Viesti MarkkuT »

Mika kirjoitti: Moniko ajattelee että kolkyt ja risat voisi olla vaikka 39-vuotias?
Ei kyl oikein toimi. Parempi vain tunnustaa tosiasiat ja sanoa nelikymppiseksi.
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#79

Viesti steelduck »

Täytän 39 ensi kuussa ja kyllä minä omasta mielestä KALENTERI-iältäni olen "nelikymppinen"... ;)
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#80

Viesti Jarppa »

30 tulee täyteen heinäkuussa, joten nyt olen "vajaan 30", jos joku kysyy.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#81

Viesti porky »

Jarppa kirjoitti: 30 tulee täyteen heinäkuussa, joten nyt olen "vajaan 30", jos joku kysyy.
Kas, niin minullakin. Itketään yhdessä sitten. Veikkan silti, että sinä vanhenet ennen minua :lallallaa:

Mutta jos joku kysyy, niin olen alle 30.
Saija Tarvainen
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#82

Viesti MarkkuT »

Pitääkö kysymykseen iästä sitten välttämättä vastata epämääräisesti? Ite sanoisin ihan että kakskytyheksän.
:D
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#83

Viesti Jarppa »

MarkkuT kirjoitti: Pitääkö kysymykseen iästä sitten välttämättä vastata epämääräisesti? Ite sanoisin ihan että kakskytyheksän.
:D
Joo, kun oon syntynyt 26.7, niin vielä voi ihan hyvin sanoa 25.7 "29", vai? :D

Sanoin kyllä 29 vielä ennen joulua, mut nyt 29,75 vuotiaana "vajaan 30" antaa tarkemman kuvan. ;)
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#84

Viesti MarkkuT »

Nojoo totta. Tuo oli vähän harhaanjohtava, kun käytin muotoa "sanoisin". Siitä saattoi tietty päätellä, että tarkoitin sinua Jarppa, mutta tarkoitin kuitenkin itseäni. Täytin 29 maaliskuussa. Taisin itsekin ainakin kertaalleen sanoa olevani 29 jo ennen kuin täytin.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#85

Viesti Elina »

Kriisejä ei tullut. En vissiin ole vielä tajunnut, että seuraava luku on 32 :p Mutta neljässäkympissä voi tulla pienoinen kriisi :? Kun minun mielestäni tätini ovat jossain vajaassa kolmessakympissä edelleen ja äiti on n. 40 :?
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#86

Viesti Jussi Häkkinen »

Elina kirjoitti: Kriisejä ei tullut. En vissiin ole vielä tajunnut, että seuraava luku on 32 :p
Hä?

Minä täytän ainakin 30 kolmannen kerran. Tai 28. Tai 23. Ei numeroilla väliä, kunhan on hyvät bileet! :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#87

Viesti TimoS »

Jussi, kaikilla ei ole tarve esittää ikinuorta :D
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#88

Viesti Mänzy »

Mikä ihmeen tarve? Sitäpaitsi omat aika monennet 19-vuotissynttärini viime vuonna olivat oikein loistavat pirskeet! :D
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#89

Viesti Elina »

Niin, no, eiköhän se nuorekkuus joko ole siinä tai ole olematta. Ja lähinnä tilanne on surkea, jos ei ole nuorekas, mutta yrittää liikaa. Olen töissä aika paljon tekemisissä ylipainoisten ja +50 -ikäisten kanssa, ja on ollut jännä huomata, miten paljon persoonallisuus ja eri toten iloisuus vaikuttaa. Monen kohdalla esim. ylipainoa tai varsinaista ikää ei edes välttämättä rekisteröi, koska persoonallisuus on niin huippu. Eli vaikka kliseiseltä vaikuttaa, niin persoonallisuus ja vielä erityisesti positiivisuus ja iloisuus ovat asioita, jotka tuntuvat tekevän ihmisestä iättömän :)
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#90

Viesti Jussi Häkkinen »

TimoS kirjoitti: Jussi, kaikilla ei ole tarve esittää ikinuorta :D
Siis, miehet saavat valita ikänsä kolmenkympin jälkeen. Naiset 25 ikävuoden jälkeen.

Mänzy: Meinaat? Mietin just, täyttäisikö seuraavaksi 18, 21 vai tylsästi sen 30v kolmannen kerran. :D
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa