Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kolmenkympin kriisiä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#46

Viesti Mika »

Hmm. Pitääkin tutkia asiaa.

Kolmikymppinen = n. 30-vuotias vai 30-39-vuotias?
Kolmissakymmenissä = 30-39-vuotias

Ehkä niissä sittenkin on eroa...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24814
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#47

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Hmm. Pitääkin tutkia asiaa.

Kolmikymppinen = n. 30-vuotias vai 30-39-vuotias?
Kolmissakymmenissä = 30-39-vuotias

Ehkä niissä sittenkin on eroa...
Treffi-ilmoituksesta: kolmekymppinen, muodokas = 39 vuotias XXXL -kokoinen :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#48

Viesti Vlad Tepes »

Minä täytän kohta 27, ja olen todella huolissani. 26-vuotiaana voi vielä sanoa olevansa nuori, mutta 27 on jo niin lähellä kolmeakymmentä, että se ei enää naurata. Kun 30 jälkeen on kiistämättä aikuinen. :cry: Onneksi puolisoni täyttää nyt vasta 20, joten saan vähän niin kuin anteeksi sillä.

Ajattelin silti tänä kesänä juoda vielä pussikaljaa.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#49

Viesti MarkkuT »

Kyllä musta tuntuis vähän kusetukselta sanoa, että olen parikymppinen/kaksissakymmenissä. Tosin ei se kolmikymppinenkään kovin sopivalta tunnu.

Taitaa olla parempi olla ajattelematta asiaa, tai muuten sitä kriisiä rupeaa ihan oikeesti pukkaamaan...
:D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#50

Viesti Mika »

Vlad, ai se sun vaimosi on noin nuori! :shock:

Ikä on suurelta osin psykologista. Mikään ei muutu jos sitä ei muuta. Pussikaljaa join viimeksi viime kesänä Tammerfestin aikaan. Ei se ikää katso, vaan asennetta; onko petrittynyt tai jännittääkö muuten vain.

Toki ikä tuo mukanaa myös muutoksia, mutta katsoisin että ne ovat lähes yksinomaan tervetulleita.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#51

Viesti Vlad Tepes »

Mika kirjoitti: Vlad, ai se sun vaimosi on noin nuori! :shock:
Kyllä vaan! Pisteet minulle. :lol:

Hän on kyllä ihan ikäisensä näköinen, sellainen 50-kiloinen blondi tyttönen. Henkisellä tasolla kehittyneempi kuin minä. :lol: Terveydenhuollon alalla opiskelee ja työskentelee.
Mika kirjoitti: Ikä on suurelta osin psykologista. Mikään ei muutu jos sitä ei muuta. Pussikaljaa join viimeksi viime kesänä Tammerfestin aikaan. Ei se ikää katso, vaan asennetta; onko petrittynyt tai jännittääkö muuten vain.
Eli ehkä minä voin juoda pussikaljaa vielä ensi vuoden kesälläkin. :D
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#52

Viesti MarkkuT »

Itse asiassa mitä enemmän tulee ikää niin sitä enemmän arvostaa pussikaljaa hyvässä seurassa. Ei niitä baareja aina oikein jaksa. Tosin nykyään ei enää ihan säässä kuin säässä viitsi, kuten joskus...
:)
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#53

Viesti Vlad Tepes »

MarkkuT kirjoitti: Itse asiassa mitä enemmän tulee ikää niin sitä enemmän arvostaa pussikaljaa hyvässä seurassa. Ei niitä baareja aina oikein jaksa. Tosin nykyään ei enää ihan säässä kuin säässä viitsi, kuten joskus...
:)
Me oltiin teininä joskus pussikaljalla talvellakin. :lol:
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#54

Viesti MarkkuT »

Vlad Tepes kirjoitti: Me oltiin teininä joskus pussikaljalla talvellakin. :lol:
Tuttua hommaa.

Sääolosuhteiden lisäksi sitä on nykyään hieman tarkempi siitä, mitä kurkkuunsa kaataa.

:lol:
Kuvake
Mosa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1264
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

#55

Viesti Mosa »

Mitä vanhemmaksi on tullut, sen vähemmän baarit on kiinnostanut. Sitä on muuttunut takaisin teiniksi sikäli, että parhaita on asialliset kotikekkerit. Tosin ehkä kekkereiden sisältö on hitusen muuttunut teinivuosista.
Olli Leimu
Kepistä päähän vuodesta 1998
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

#56

Viesti Lehe »

MarkkuT Puhuu pelkkää asiaa.. Siis pussikaljan suhteen 8)

Olen ollut huomaavinani että pari vuotta sen kolmenkympin täyttämisen jälkeen ihmiset pureksivat aika tavalla asioita, esim. omaa nuoruuttaan, lapsuuttaan ja muita omaan antiikkiaikaan liittyviä juttuja. Ja aika usein näkevät asioita hieman erilaisin silmin.

Kolmenkympin kriisi kulminoituu kertausharjoituksissa. Kun noi kaikki muut on vanhennu ja lihonnu ihan tolkuttomasti ja minä olen edelleen... :lol:
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#57

Viesti kaik »

Vlad Tepes kirjoitti: Kun 30 jälkeen on kiistämättä aikuinen.
Kiellän jyrkästi. Enempi vähhempi kait elää uutta.. no, ei teiniyttä mutta nuoruutta tjsp. :lol:

Tosin voi toki johtua myös uussinkkuudesta.. :lech:
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#58

Viesti MarkkuT »

Parasta on grillailudokailu mökillä auringonpaisteessa. 8)

Pari vuotta sitten oltiin Ilosaarirokissa ja yövyttiin yhden tutun mökillä ihan mielettömän uimapaikan rannalla (lampi, jossa kristallinkirkas lähdevesi ja luonnonhiekkapohja). Alkuäivä kun oli siellä saunottu, uitu ja juotu niin festarit oli ihan antikliimaksi.
Lehe kirjoitti: Olen ollut huomaavinani että pari vuotta sen kolmenkympin täyttämisen jälkeen ihmiset pureksivat aika tavalla asioita, esim. omaa nuoruuttaan, lapsuuttaan ja muita omaan antiikkiaikaan liittyviä juttuja. Ja aika usein näkevät asioita hieman erilaisin silmin.
Se on muuten jännä, että vasta tässä vaiheessa sitä alkaa huomata kuinka kotikasvatus puree. Aikaisemmin on ehkä pitänyt omaa osuuttaan suurempana kuin se onkaan. Onneksi omalla kohdalla kyse on pääasiassa positiivisista jutuista. Ei kylläkään pelkästään - niitä negatiivisia yrittää emäntä huonolla menestyksellä kitkeä...
:lol:
Kolmenkympin kriisi kulminoituu kertausharjoituksissa. Kun noi kaikki muut on vanhennu ja lihonnu ihan tolkuttomasti ja minä olen edelleen... :lol:
:muahaha:
:D:D:D:D:D:D
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

#59

Viesti Lehe »

Nyt se myrkyn lykkäs. MarkkuT löi vyön alle!

Mun piti perehtyä töistä päästyäni autojen kevätvahauksen maailmaan. Mutta nyt elämän realiteettien lyötyä kasvoille taidankin avata olutpullon ja virittää grillin iskukykyiseksi. + Asiaan kuuluva koekäyttö. Jos keli näyttää vielä iltaisella hyvältä..

Harmi että huomenna pitää olla duunissa, olis voinu hyvin avata siinä myös useamman kappaleen toisia oluita.. :D

Ei mun herkkää mieltäni saa järkyttää tollasilla fantasioilla... 8)
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11122
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#60

Viesti flammee »

No pientä kriisiä on iskemässä kun viime kesänä meinasin että oppisin ennen kolmekymppisyyttä kävelemään käsilläni. Ei näytä onnistuvan, joten kai sitä täytyy sitten kolmikymppisenäkin vielä treenata.. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Fubarbarian, Suur-Nikkuri ja 40 kurkkijaa