Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Herbalife

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#31

Viesti Mika »

Nade kirjoitti: Paastot ovat ihan kiinnostavia, mutta minä en millään välitä olla syömättä pitkiä aikoja. Yritän löytää muita terveellisiä tapoja puhdistua.

Tuolla on kyllä sivuttu tuota puhdistautumistakin. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
jerik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2009

Herbalife

#32

Viesti jerik »

Maailman huiput luottavat Herbalife-tuotteisiin
L.A.Galaxy (David Beckham), Inter Milan, Valencia C.F, Suomen jääkiekkoliitto, Else Lautala (Fitness kolminkertainen maailmanmestari), Heli Jukkola (suunnistuksen maailmanmestari) jne...

Todella hyviä tuotteita myös urheiluun, luonnontuote, jossa kaikki mitä keho tarvitsee. Urheilijat eivät korvaa niillä aterioitya, vaan ottavat jälkiruuaksi tai välipalaksi. Minulla 6-vuoden kokemus tuotteiden käytöstä.

Ylipotkija: Linkki poistettu.
löytyy lisätietoa, JOS sitä haluaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Herbalife

#33

Viesti Mika »

jerik, tervetuloa Potkuun.

On hieman erikoista että avausviestissäsi linkität kaupalliselle sivustolle. Potkun ylläpito reagoinee asiaan myöhemmin. Vielä omituisempaa on se, että viestistäsi ei käy lainkaan ilmi se, että olisit lukenut koko ketjun - mikä sekin (tuon mainostamisen lisäksi) on selvästi sanottu Potkun säännöissä.

Miten kommentoisit aiempia viestejä? Mitä evidenssiä (muuta kuin anekdotaalista) esittäisit omien väitteidesi tueksi?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Herbalife

#34

Viesti bodyguard »

Olen jo aiemminkin sanonut mutta sanotaan taas että se että joku huippu-urheilija käyttää (tai sanoo käyttävänsä) jotain tuotetta ei tarkoita yhtään mitään. Jos minulla on tarpeeksi rahaa niin saan kenet tahansa huipun käyttämään vaikka valmistamiani kivitalismaneja.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
jerik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2009

Herbalife

#35

Viesti jerik »

OK, nettisivuni, johon viittasin, oli tarkoitus olla informatiivinen (siellä on paljon tietoa mm. urheiluravitsemuksesta), olen pahoillani jos ja kun se rikkoi sääntöjä ja harmi, jos siitä tuli väärinymmärrystä. Informatiivinen siksi, että ko. tuotteista liikkuu netissä niin paljon aivan väärää tieto.

Mutta tässä voi kommentoida hieman ketjussa oleviin muutamiin vääriin väittämiin

"Voi hyvät hyssykät sentään! Samaa sarjaa veriryhmädieettien ja muiden hömpötysten kanssa. Oletteko ajatelleet, että jos tuollainen ihmepilleri olisi olemassa, niin ylipainoisia ei olisi olemassa? "

Herbalife ei ole ihmepilleri, vaan luonnonmukaista (luonnon kasveista valmistettu, tiivistettyä ruokaa) ja siitä saadut tulokset tulevat ravinnon kautta. Tuotetta on käytetty jo 30-vuotta. Huonot tuotteet eivät pysy markkinoilla kauaa.

Ei Herbalife-tuotteita tms. tarvitse, jos on aikaa ja mahdollista syödä päivittäin terveellisesti. Minulla ei ainakaan ole viitseliäisyyttä ja siksi otan ko. tuotteita varmistaakseni riittävän monipuolisen ravinnon. Itse ole m-40-sarjan maaimanmestari yleisurheilun 10-ottelussa ja tiedän lasten, nuorten ja aikuisten ravitsemuksesta aika paljon, koska olen aihetta tutkinut 20-vuoden ajan.

Verkostomarkkinoinnista en ole itse kiinnostunut (tehdaspäällikkönä tiilitehtaalla), mutta tykkään antaa ohjeita ravisemuksesta niitä haluaville.

Olen pahoillani, jos linkkini rikkoi sääntöjä.
jkk
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1067
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Herbalife

#36

Viesti jkk »

bodyguad, pelkäsinkin näin olevan huippu-urheilijoiden osalta, mutta että jääkiekkoliittokin.. Minä kun luulin että ne tuotteet on vaan niin hyviä, ettei liitto malta olla mainitsematta asiasta. Eikö mihinkään voi enä luottaa.. :lol:
”Herbalife sopii erinomaisesti Jääkiekkoliiton yhteistyökumppaniksi, koska sen tuotteet on suunnattu sekä huippu-urheilijoille että aktiivisesti liikuntaa harrastaville. Lisäksi on mielenkiintoista nähdä, miten urheilusponsoroinnilla pystytään kehittämään suoramarkkinointiyrityksen liiketoimintaa”, toteaa Jääkiekkoliiton toimitusjohtaja Heikki Hietanen.
http://www.finhockey.fi/taustasivut/art ... num=270629" onclick="window.open(this.href);return false;


Hmm.. Meinasin laittaa linkin sivulle, missä Juha Eriksson mainostaa Herbalife:n tuotteita, mutta sitten Sherlokkina epäilin, että jerik nimimerkin viestissä oli varmaankin samainen linkki, joka nyt siis on poistettu.. Mut ei mitään, Inter Milan ja Valencia C.F on mun kaksi lempi urheilijaa, joten taidan ruveta syömään nyt noita Herbalifen tuotteita, kun on illalla pelikin. Vaimo osti nimittäin joskus pari vuotta sitten tuommosen setin pahvilaatikossa. Kun kysyin miksi, niin se sano, että halusi auttaa kaveria joka niitä myy.
Ovat vaan mielestäni niin arvokkaita lisäravinteita, ettei niitä viitsi syömällä tuhlata. Riittoisa paketti siis ja sitä kautta edullinen, kun kestää monta vuotta. Hei, senhän vois vielä lisätä tuonne elinvoimakeitaan sivuille. Käyttäjän kokemuksia, vai mitä jerik?
jerik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2009

Re: Herbalife

#37

Viesti jerik »

laianus: "Jep. Monesti erityisesti naispuoliset tutut pähkäilevät painonsa kanssa (vaikka edes mitään syytä ei olisi!) ja miettivät ties minkälaisten ihmedieettien aloittamista. Olen yleensä ilmoittanut heille tietäväni matemaattisen kaavan, jolla painon pudottaminen onnistuu 100% varmasti. Pettyvät yleensä kun paljastan sen olevan vain muotoa: Suusta sisään työnnetty energiamäärä < kulutettu energiamäärä."

Onhan se näin, mutta kun vähennetään syömistä, saadaan myös vähemmän proteiinia ja vähemmän ravintoaineita. Olen todennut tällä tavalla laihduttavat menettävät aina arvokasta lihasmassaa ja terveystilanne usein huononee, ja siksi monet laihduttaneet näyttävät näivettyneiltä eivätkä elinvoimaisilta.
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Herbalife

#38

Viesti jussip »

jerik kirjoitti: Herbalife ei ole ihmepilleri, vaan luonnonmukaista (luonnon kasveista valmistettu, tiivistettyä ruokaa) ja siitä saadut tulokset tulevat ravinnon kautta. Tuotetta on käytetty jo 30-vuotta. Huonot tuotteet eivät pysy markkinoilla kauaa.
Jaa-a, no riippuu toki siitä miten määrittelee "huonon tuotteen", mutta esimerkkinä vaikkapa tupakkatuotteet jotka ovat erittäin haitallisia terveydelle ovat pysyneet markkinoilla huimasti kasvaen jo useita vuosikymmeniä. Eli eivät ne kai sitten ole huonoja tuotteita vaikka aiheuttavatkin jatkuvasti valtavan määrän todella tuhoisia sairauksia sadoille miljoonille ihmisille.
jerik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2009

Herbalife

#39

Viesti jerik »

no joo onhan se näin. Onhan tupakka hyvä tuote siihen, mihin se on tarkoitettu, mutta eihän sitä koskaan ole terveydellisillä vaikutteilla markkinoitukaan...
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Herbalife

#40

Viesti fatman »

jerik kirjoitti: no joo onhan se näin. Onhan tupakka hyvä tuote siihen, mihin se on tarkoitettu, mutta eihän sitä koskaan ole terveydellisillä vaikutteilla markkinoitukaan...
En nyt aio linkkejä ja viitteitä kaivaa, mutta kyllä tupakkia on joskus viime vuosisadan alkupuoliskolla mainostettu myös terveysväittämin.
Tämä nyt ihan vaan kuriositeettina ja kevennyksenä. :)



Herbafileen olen joskus valitettavasti sotkeutunut. Lupaan, ettei se toistu.


Edit: Aikajanan tarkistus ja korjaus. :oops:
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
jerik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2009

Herbalife

#41

Viesti jerik »

En tiedä, mitä tänne uskaltaa kirjoittaa, ettei mene mainonnan puolelle, mutta koska Mika pyysi hieman perusteluja, miksi em. tuotteet ovat mielestäni hyviää, niin tässä "muutama" sana.
Mun mielestä on ihan sama mitä syö, jos haluaa vain olla iso ja vahva, kunhan syö riittävästi ja tarpeeksi proteiinia ja rasvaa.
Jos haluaa näyttää urheilijalta niin silloin kannattaa satsata laatuun...ja yleensä myös hintaankin, valitettavasti. Mulla on itsellä kokemusta erilaisten lisäravinteiden (jatkuvasta) käytöstä n. 30-vuotta, hyviä urheilutuloksia tuli, mutta terveydellisesti voin aika huonosti... ja lähinnä niitä asioita sain kuntoon em. tuotteilla. Se mitä nyt olen saavuttanut HB tuotteilla 6-vuoden säännöllisen käytön aikana ovat seuraavaa...
Ihokeliakia täysin oireeton heti herbalife-käytön alettua, ei enää avosulfon lääkitystä, 30- vuoden antibioottikuurit ohi (yksi kuuri oli silloin ensimmäisen puolen vuoden aikana), Siitepölyallergiat lähes oireettomat,Palautuminen treenistä tosi hyvä, Allerginen nuha lähes oireeton ,Polvinivelien kunto parantunut. En voi sanoa, että urheilullisesti olisin yhtään paremmassa kunnossa tuloksellisesti, mutta olo ja terveys on nyt huomattavasti parempi. Tosin siis ikääkin jo 47 ja risat. Ja haluan korostaa, että kyse ei todellakaan ole mistään ihmeaineista vaan kaikki tulokset ovat tulleet siis monipuolisen ja terveellisen (lisä)ravinnon kautta. Ja tämä on vaan ollut minun valintani, ja mulla on ilmeisesti ollut paljon puutteita edellisessä ruokavaliossani, vaikka mielestäni yritin syödä oikein. Että tämä tästä.
jerik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2009

Herbalife

#42

Viesti jerik »

Tässä minun käsitykset siitä, miksi synteettiset vitamiinit ja hivenaineet eivät toimineet minulla: "Synteettiset vitamiinit häiritsevät elimistön tasapainoa, aiheuttaen erialaisia puutoksia ja terveysongelmia. Usein ne käyttäytyvät elimistössä samoin kuin lääkkeet, ne kulkeutuvat elimistöön väkipakolla, käyttäen mitä tahansa kulkureittejä. Elimistön omat ravintovarastot joutuvat korjaamaan synteettisten vitamiinien oheisravintoaineiden puutteen. Tämän johdosta synteettiset ja eristetyt valmisteet voivat hetken aikaa vaikuttaa, ja sitten yhtäkkiä vaikutus loppuu. Elimistön ravintovarastot ovat tyhjentyneet, jolloin synteettisen valmisteen teho heikkenee. Pahimmillaan on vain saatu aikaiseksi monien ravintoaineiden puutostila. Kokonaisesta kasvista tai ruoka-aineesta väkevöity valmiste eli ”koko ruoka valmiste” on puolestaan elimistölle normaalia ravintoa, jonka se käsittelee juuri oikealla tavalla. Ne ovat erittäin monimutkaisessa rakenteessa, jossa yhdistyvät erilaiset entsyymit, coentsyymit, antioksidantit, hivenaineet, aktivaattorit sekä monet muut tuntemattomat aineet, joita ei vielä ole löydetty ja jotka kaikki toimivat synergisesti, mahdollistaen tämän vitamiinikompleksin hyvän imeytymisen."
Lähde on poimittu luontaisnetti-sivustolta, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Herbalife

#43

Viesti Mika »

jerik kirjoitti: Lähde on poimittu luontaisnetti-sivustolta, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.
Kävin noilla sivuilla. Riittääkö kommentiksi pelkästään homeopatia? Pidän siis sivuja kaikkena muuna kuin luotettavana tieteellisenä lähteenä.

Jokainen uskokoon mihin haluaa, mutta näissä asioissa kannattaa olla tarkkana. Kiitos joka tapauksessa kokemuksiesi jakamisesta.

Jos jerik haluat keskustella tällaisesta aihepiiristä tarkemmin, tässä on sopiva ketju.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
jerik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2009

Herbalife

#44

Viesti jerik »

Ruuassakin pidetään mahdollisimman prosessoimatonta luomuruokaa parhaana, miksi lisäravinteissa synteettiset sitten olisivat ns. luonnollisia parempia tai edes yhtä hyviä? Kyse ei ole nyt siitä, mistä edellinen kommentti on poimittu vaan se idea, mitä siinä sanotaan.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Herbalife

#45

Viesti Mika »

jerik kirjoitti: Ruuassakin pidetään mahdollisimman prosessoimatonta luomuruokaa parhaana, miksi lisäravinteissa synteettiset sitten olisivat ns. luonnollisia parempia tai edes yhtä hyviä? Kyse ei ole nyt siitä, mistä edellinen kommentti on poimittu vaan se idea, mitä siinä sanotaan.
Niin no, kysehän on toki biokemiasta, ja yleisimpien ravinnelisien (esim. vitamiinilisät) osalta sitä on tutkittu paljon, mutta tottakai ajatus siitä, etteivät synteettiset korvaa luonnollisia, on ihan kestävä, sillä (luomun) kaikkia (positiivisia) yhteisvaikutuksia ei tiedetä. Siitä huolimatta tuo lainaamasi tekstipätkä on silkkaa höpötystä. Voisinpa melkein lyödä veikkaa, ettei tuota pystytä tukemaan tieteen kautta. Tyypillinen myyntipuhe, joiden lukeminen henkilökohtaisesti jaksaa päivästä riippuen joko huvittaa, aiheuttaa välinpitämättömyyttä tai sitten harmittaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 16 kurkkijaa