Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Oluet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Mistä maasta parhaat oluet

Tsekki
47
23%
Irlanti
30
15%
UK
18
9%
Suomi
47
23%
Saksa
24
12%
Belgia
22
11%
USA
2
1%
Joku muu, mikä
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 203

Kuvake
kala
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2005

#91

Viesti kala »

mronkain kirjoitti:
kala kirjoitti:
Ja kyllähän sieltä varsinaisia hifistelypaikkoja löytyy, arizonalainen kaveri lähetti kerran kuvan baarista jossa oli yli 300 hanaolutta joka puolelta maailmaa ja pullo-oluita ilmeisesti lisäksi.
- Marko
Hmm, Onkohan kaikille hanaoluille niin paljon kysyntää, että olut ei pilaannu putkiin tai tynnyreihin.
Ilmeisesti punaniskacowboyporukasta löytyy melkoisia kaatajia, kun baari kerran on olemassa. Tai sitten on mennyt nurin suht. pian.
- Marko
Tai sitten tarjoavat mistään tietämättömille punaniskoille pilaantunutta olutta. :)
karate ni sente nashi

"Civilized men are more discourteous than savages because they know they can be impolite without having their skulls split."
Conan The Cimmerian
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#92

Viesti javu »

Oijoi, viimeistään nuo real ale -jutut saavat päähän taas ajatuksen alkaa tehdä olutta pitkästä aikaa itse. Aika vaan ei oikein tunnu millään riittävän. Nyt talviaikaan onnistuisi lagerinkin teko kun on aika tasaisesti 8-10 -asteista säilytystilaakin tarjolla, harmi vaan kun ei ole lagerhiivojakaan käsillä.
Erittäin subjektiivisesti ajatellen parhaimpia makuelämyksiä ovat olleet oma pils -tyyppinen lager ja karamellimaltailla maustetut bitterit... Onnistuessaan kotona mäskätty olut on erinomaista, varsinkin kun on sen itse alusta loppuun tehnyt :)
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 4953
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#93

Viesti Mänzy »

Hei, tahtoo kanssa mukaan! Torstai on parempi päivä, perjantaina en pääse. Timo, saan sitten sen (jo kunniavelaksi muodostuneen ;) ) oluen tarjottua. En osaa vielä sanoa milloin pääsen, mutta varaan ison pöydän savuttomalta puolelta, mikäli olen ajoissa paikalla. Pitäisiköhän askarrella semmoinen Potku-olutryhmäkyltti pöytään :) ?


Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#94

Viesti Ronin »

Mänzy kirjoitti: Pitäisiköhän askarrella semmoinen Potku-olutryhmäkyltti pöytään :) ?
Tottakai! Sen perusteella on sit loppuillastaki hyvä suunnistaa oikeaan pöytään. :lol:
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#95

Viesti bodyguard »

jahkailija kirjoitti: Gallows Birdissä Niittykummussa järjestetään vuosittain real ale-festivaali. Mukana varsin runsas valikoima jaloja juomia. Jälleen 20.-21.1.06
Potku real ale meet? :)

http://www.kolumbus.fi/gallows/ravintola.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ensimmäinen real ale kokemukseni kyseisessä baarissa meinasi samalla jäädä myös viimeiseksi. Oluen nimi oli tutti frutti, ja se oli kerrassaan kammottavan makuista. Onneksi tuli myös juotua muita real aleja ja huomattua että ne on hyviä. Saako pullmannista muka real alea :?
Ainakin angleterre ja st urhos pub tarjoilevat kyseistä herkkua.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
kala
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2005

#96

Viesti kala »

javu kirjoitti: Oijoi, viimeistään nuo real ale -jutut saavat päähän taas ajatuksen alkaa tehdä olutta pitkästä aikaa itse. Aika vaan ei oikein tunnu millään riittävän. Nyt talviaikaan onnistuisi lagerinkin teko kun on aika tasaisesti 8-10 -asteista säilytystilaakin tarjolla, harmi vaan kun ei ole lagerhiivojakaan käsillä.
Erittäin subjektiivisesti ajatellen parhaimpia makuelämyksiä ovat olleet oma pils -tyyppinen lager ja karamellimaltailla maustetut bitterit... Onnistuessaan kotona mäskätty olut on erinomaista, varsinkin kun on sen itse alusta loppuun tehnyt :)
Oletko hakenut viime aikoina maltaita Lahden polttimolta? Pitäisi saada karamellimallasta, crystalia ja dark alea, niin pääsisi tuo Brouwlandilta tilattu London ESB-nestehiiva oikeuksiinsa. Ja isompi kattila pitää kehittää jostain...
karate ni sente nashi

"Civilized men are more discourteous than savages because they know they can be impolite without having their skulls split."
Conan The Cimmerian
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#97

Viesti javu »

kala kirjoitti: Oletko hakenut viime aikoina maltaita Lahden polttimolta? Pitäisi saada karamellimallasta, crystalia ja dark alea, niin pääsisi tuo Brouwlandilta tilattu London ESB-nestehiiva oikeuksiinsa. Ja isompi kattila pitää kehittää jostain...
En ole muutamaan vuoteen hakenut. Sahtimaltailla ne muutamat viime vuosina mäskäämäni oluet olen tehnyt. Kattilavinkiksi, itselläni on pari 40 litran alumiinista maitotonkkaa, vaativat kylläkin oman nestekaasupolttimen mutta ovat muuten oikein käteviä :) Kirppareilla aina välillä noita näkyy suht järkevään hintaan.
Eikös Helsingistä saanut jostain kotiviinimyymälästä pienempiä eriä erikoismaltaita? Säkillisellä sahtimallasta ja muutamalla kilolla karamellimaltaita pääsee jo aika pitkälle.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 4953
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#98

Viesti Mänzy »

Joo, varmistan vain, että olen menossa torstaina Kaislaan n. klo seitsemäksi. Toivottavasti mahdollisimman monet pääsevät paikalle!

Taidan askarrella jonkinlaisen Potku-kyltin tai -mobilen meille pöytään. Siitä tulee sininen. 8) :D


Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#99

Viesti Naked »

Mänzy kirjoitti: Joo, varmistan vain, että olen menossa torstaina Kaislaan n. klo seitsemäksi. Toivottavasti mahdollisimman monet pääsevät paikalle!
I'll be there!
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#100

Viesti Ronin »

Tulen itse vähän yhdeksän jälkeen kun pääsen tasalta duunista keskustassa. Nähdään silloin. Tulen tosin varmaan paikalle myös perjantaina. Life is hard. :D
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#101

Viesti TimoS »

Mänzy kirjoitti: Joo, varmistan vain, että olen menossa torstaina Kaislaan n. klo seitsemäksi. Toivottavasti mahdollisimman monet pääsevät paikalle!
Tulen heti kun ennätän. Olen tulossa Kuopiosta joskus n. 19:30 joten nopeasti taksilla kotiin, matkalaukku pois ja eiku oluelle
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
jahkailija
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 347
Lauteille: Syyskuu 2005

#102

Viesti jahkailija »

Liekö perjantaina paikalla muita kuin Ronin ja meikäläinen?
"Kukistan helposti itseäni puolta pienemmän vastustajan jos saan yllätettyä sen takaapäin"
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#103

Viesti bodyguard »

Mistäs potkun porukan tunnistaa tuolloin?
Pääsen luultavastikkin paikalle torstaina

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#104

Viesti TimoS »

jahkailija kirjoitti: Liekö perjantaina paikalla muita kuin Ronin ja meikäläinen?
:smt039
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
jahkailija
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 347
Lauteille: Syyskuu 2005

#105

Viesti jahkailija »

bodyguard kirjoitti: Mistäs potkun porukan tunnistaa tuolloin?
Pääsen luultavastikkin paikalle torstaina
Kaksi nörtinnäköistä kukkakeppiä (Ronin ja minä, Ronin se hieman nörtinnäköinen ja minä se kukkakeppi :) ) keskustelee jo ensimmäisen oluen jälkeen aivan liian äänekkäästi kyynärpääiskujen merkityksestä elävässä harjoittelussa. Ympärillä paljon keskustelun tuoksinassa kaatuneita pulloja, laseja ja maapähkinäkulhoja.
"Kukistan helposti itseäni puolta pienemmän vastustajan jos saan yllätettyä sen takaapäin"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 119 kurkkijaa