Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Uniketju

#541

Viesti Tohtori Krabola »

Eilisten treenien jälkimainingit eksyivät uniin hämmentävällä tavalla. Olin lähdössä festareille/kotibileisiin Bodyguardin kanssa. Hän tuli noutamaan minua vanhempieni asunnosta Helsingistä ja mukana oli kokonainen garderoobi karnevaaliasuja. Ensimmäinen päällä oleva oli tiukat trikoot ja niiden päälle viritetty tehosekoittimen näköinen härpäke. Olin tirskua vaatevalinnoille ja siitäkös turva-alan ammattilainen suuttui ja lähti kiukutelleen ovesta ulos. Minä sitten lähdin herraa tyynnyttelemään (jotenkin oli sellainen tuntu, että olimme unessa homopariskunta), että hienoja olivat asusi, minä pelle se vaan arkivaatteissa kekkuloin. Kiukuttelu jatkui festarialueelle/kotibileisiin asti, jossa tunnelma muuttui nihkeestä hiostavaksi. Oltiin tultu nääshallin oloiselle liikuntaluolalle. Bodyguard nykäisi trikoot ja muut rekvisiitat pois ja alkoi jonkinlainen liikunnallinen toimenpide. Unessa pääni oli tässä vaiheessa niin pyörällä, että tuli tajuihini vasta, kun olin suihkuttelemassa Parsin Hiltonin kanssa ja ystävällisesti lainasin hänelle suihkusaippuaani. Bodyguard ja muut kollit seisoivat vieressä ja nauroivat minulle.

Herätessä meinasin pudota lattialle, koska sama huimaus jatkui. Mitä hittoa?
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

Uniketju

#542

Viesti Janney »

Näin unta jyrkässä laskuhumalassa pelkotiloissa että nimetön bjj-maailmanmestari viekotteli tyttöystävääni. Tästä tuohtuneena haastoin hänet kaksintaisteluun. Sain valita aseet ja valitsin valomiekat. Taistelu jatkui ja jatkui. Kuintenkin jossain vaiheessa tämä uni muuttui aikuisviihteeksi (ei kuitenkaan tämän miespuolisen vastustajani kanssa). Että semmosia.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

Uniketju

#543

Viesti Janney »

Näin myös unta jossa olin tositv-sarjassa jossa kierrettiin suljetulla mustalla tervalaivalla maapalloa. En muista unes paljon muuta kun loppupaljastuksen. Yhtäkkiä yksi juontajistamme katosi savuna ilmaan ja sitten juoksimme muitten juontajien luokse ja kysyimme että "mitä te oikein olette" johon he vastasivat "Roomalaisia vampyyreita" ja lähtivät jahtaamaan meitä.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#544

Viesti bodyguard »

Tohtori Krabola kirjoitti: (jotenkin oli sellainen tuntu, että olimme unessa homopariskunta)
Olikohan tämä niinkutsuttu enneuni? :thinking:


Mutta kiitos Krabola päivän nauruista :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#545

Viesti Mika »

Krabola ja Janne :maahan:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Uniketju

#546

Viesti Tohtori Krabola »

bodyguard kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: (jotenkin oli sellainen tuntu, että olimme unessa homopariskunta)
Olikohan tämä niinkutsuttu enneuni? :thinking:


Mutta kiitos Krabola päivän nauruista :lol:
Kukapa sen tietää. Mulla oli salibandyaikoinani ( ei ollut puuhelmiä :p ) joukkuekaveri, joka oli vakavasti sitä mieltä, että miehellä on erittäin suuri todennäköisyys tulla homoksi 25-vuotiaana. Itse heilautin jo tuon rajapyykin ohi, mitenkäs on sinun laita? Kutkuttaako vääristä paikoista ja väärillä hetkillä :lech:?
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#547

Viesti bodyguard »

Tohtori Krabola kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: (jotenkin oli sellainen tuntu, että olimme unessa homopariskunta)
Olikohan tämä niinkutsuttu enneuni? :thinking:


Mutta kiitos Krabola päivän nauruista :lol:
Kukapa sen tietää. Mulla oli salibandyaikoinani ( ei ollut puuhelmiä :p ) joukkuekaveri, joka oli vakavasti sitä mieltä, että miehellä on erittäin suuri todennäköisyys tulla homoksi 25-vuotiaana. Itse heilautin jo tuon rajapyykin ohi, mitenkäs on sinun laita? Kutkuttaako vääristä paikoista ja väärillä hetkillä :lech:?
Minähän olen juuri 25- vuotias :o

Ja muutama päivä takaperin katsoin Sinkkuelämää- leffan :riku:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Uniketju

#548

Viesti Tohtori Krabola »

Aijaijai

Kuva
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#549

Viesti bodyguard »

No jos noin ihkut vaatteet saa niin mikäettei.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Uniketju

#550

Viesti Elina »

Viisi neljän tunnin peräkkäistä yötä aiheuttavat ongelmia:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2009030 ... 6_tr.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Itsehän en selviä edes yhtä päivää kunnialla millään neljän tunnin unilla.
Kuvake
Layne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 305
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Nummela

Uniketju

#551

Viesti Layne »

Elina kirjoitti: Viisi neljän tunnin peräkkäistä yötä aiheuttavat ongelmia:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2009030 ... 6_tr.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Itsehän en selviä edes yhtä päivää kunnialla millään neljän tunnin unilla.
Helppohan tuo on uskoa. Kun intissä oltiin koulutuspurjehduksella, joka kesti vajaa 6 viikkoa, univaje nousi melkoiseksi. Laivastossahan merillä ollessa on neljä vahtiryhmää, ja yön vahtivuorot ovat 20-24, 0-4 ja 4-8. Tämä johtaa siihen, että joka neljäs yö on vahdista vapaa, mutta vahtivuorot sotkevat 3 yötä 4:stä ainakin jossain määrin. Satamissahan sitten olisi pystynyt paremmin lepämään, mutta silloin oli parempaakin tekemistä ( :partyman: ) ;) . Itselläni tämä johti siihen, että siinä reilun neljän viikon jälkeen nousi korkea kuume ilman mitään muita oireita. Seuraavan vuorokauden aikana nukuin sitten n. 23 tuntia, ja seuraavana päivänä oli kuume poissa. Uskon, että kuume johtui yksinomaan univelasta, koska mitään flunssan tai ruokamyrkytyksenkään oireita ei ollut. Toki edellisenä päivänä oli ollut ihan kevyttä merisairautta, mutta sekään ei ollut mitenkään erikoista, koska 78-metrisellä aluksella myrskyt Atlantilla ovat... no, mielenkiintoisia.
Splice the Main Brace!

"Jos tämä olisi selvä kaikille, olisi helpompi jatkaa keskustelua." - Jyrki Katainen
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Uniketju

#552

Viesti cyt »

Olen nyt nähnyt kaks vikaa yötä potkulaisista unta... (liikaa potkuilua?!)
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#553

Viesti bodyguard »

Tulipa nähtyä viimeyönä sellaista unta eräästä potkulaisesta että ei kehtaa kyllä tänne edes kirjoittaa :oops: :oops:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Uniketju

#554

Viesti TimoS »

bodyguard kirjoitti: Tulipa nähtyä viimeyönä sellaista unta eräästä potkulaisesta että ei kehtaa kyllä tänne edes kirjoittaa :oops: :oops:
Joo, varmaan parempi niin, tulee vielä Polvi mustasukkaiseksi :p
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#555

Viesti Kalle Koskinen »

Jes, taas oli maailmanlopun fiilikset unessa, tosin tällä kertaa se ei johtunut massiivisista myrskyistä. Uhkana oli jonkin vieraan rodun liikkeelle laskema kulkutauti ennen kuin he saapuisivat planeetallemme ties mistä päin avaruutta/aikaa/ulottuvuutta.

Taudin tarttumistapaa en tiennyt, mutta sen vaikutus oli aika jännä. Tarttunut ihminen tai eläin pyrki tartuttamaan uusia uhreja ennen kuin sitten muumioitui liikkumattomaksi. Eräs yksityiskohta jäi varsin hyvin mieleen. Pihalla oli koivu, joka oli täysin kuihtunut ja ilmassa leijui painottomasti paljon siitä irronneita kuivia hiukkasia. Kuolleen koivun oksalla istui musta kissa, joka oli selkeästi saanut taudin. Sen verran kissan kasvot ja keho oli väristynyt. Kissa aukaisi suunsa sähistäkseen, mutta sen sijaan suusta rullautui ulos kaksi lonkeromaista uloketta. Itse asiassa ne ulokkeet muistuttivat enemmänkin jonkin perhosen tuntosarvia. Sitten siihen koivun alle saapui varjoista jokin tämän maailman ulkopuolelta tullut lentävä polyyppi, joka oli useamman metrin pituinen. Kissa hyppäsi sen kimppuun ja tartutti uusilla lonkeromaisilla ulokkeillaan sen tautinsa. Molemmat leijuivat takapihallemme ja muumioituivat täysin. Polyyppi muistutti nyt rakenteeltaan enemmänkin jotain korallia. Siihen muumioituneeseen taideteokseen oli jostain taivaalta vielä iskeytynyt pystyyn noin viisi metriä korkea musta terä, joki oli puoliksi orgaaninen ja puoliksi metallinen. Jos osaisin piirtää kunnolla, niin tuosta olisi saanut varsin hauskan näköisen kuvan aikaiseksi.

Taudin edetessä ympäri kaupunkia/maata/maailmaa, mietimme vaimoni kanssa, että nyt pitäisi käydä kaupassa hakemassa jotain ruokaa varastoon. Muuten meillä kyllä oli ruokaa, mutta lapset olisivat tarvinneet mehua kun vesi ei ole niin hyvänmakuista juomaa. Lapset olivat myös päiväkodissa loukussa, sillä useimmilla ihmisillä oli ulkonaliikkumiskielto päällä. Vain rohkeimmat ja hulluimmat liikkuivat kaduilla, ollen alttiina tuntemattomalle taudille. Minulla oli kumma fiilis kun ajattelin, että lapset odottavat väjäämätöntä kuolemaansa meistä irrallaan, joten päätin lähteä etsimään heitä ja samalla hakemaan kaupasta mehua.

Iisalmen keskustassa oleva tori oli aika aution näköinen (kuten ihan normaalistikin), ainoastaan kourallinen ihmisiä jonotti pankkiin tai kauppaan. Vaikka olin tullut paikalle autollani, lähdin sieltä kävellen pois. Erään sillan kohdalla huomasin kuinka kaikki katuvalot olivat sammutettu ja kuin yhteisestä sopimuksesta kukaan ei käyttänyt kaupungista ulos johtavaa tietä, vaan se johti suoraan pimeyteen. Tämä tauti oli muuttanut maan valkoiseksi kuolleesta tomusta ja sitä tomua näkyi olevan sitä enemmän, mitä pimempää oli. Kuljin siis urheilukentälle johtavaa tietä pitkin ja yritin kävellä mahdollisimman nopeasti, sillä nyt oli selkeä tunne siitä kuinka tuo pahansuopainen ja vieras rotu oli saapumassa millä hetkellä hyvänsä.

Rautatiekiskoja ylittäessäni näin kuinka juna oli heti vasemmalla puolellani, valonheittimillä varustettuna ja kuski tuijotti kiskojen suuntaan missä pimeys oli sakeimmillaan. Hän oli täysin valmis ajamaan veturinsa täydellä voimalla, kun jotain ilmestyisi pimeydestä. Urheilukentän reunalla oli myös paljon ihmisiä jotka erilaisissa tiloissa odottivat että mitä tulee tapahtumaan. Osa odotti tuimana, osa itki ja nuoret ammattikoululaiset torttupäät tanssivat 50-luvun kuteissa jenkkiautojensa konepellillä. Kotitielleni käännyttyä huomasin, että se oli täynnä ihmisiä ja he olivat pystyttäneet suuren barrikadin. Tuntematon voima oli aivan juuri saapumassa ja jännittyneenä odotin, että miltä he näyttäisivät...

Sitten heräsin. Ja vaikka nukahdinkin uudestaan, niin uni oli täysin kadonnut jonnekin, enkä saanut siitä enää uudestaan kiinni. Höh.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa