Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#46

Viesti DaNjA »

Meikä näki kerran todella oudon unen:
Minä seison vitivalkoisen talon sisällä. On ihan hiljaista. Missään ei ole likaa. Huoneen keskellä on valkoinen pylväs ja sen vierestä lähtee valkoiset portaat ylös. Nousen portaita hiljaa ja huomaan oven. Aukaisen oven ja huomaan vitivalkoisen vessan. Ei ruosteen ruostetta missään.
Oloni on epämielyttävä. Poistun vessassasta ja kävelen portaitten luo. Portaitten alapäässä on lihava nainen, jolla on liian pienet, punaiset alusvaatteet päällä ja nauraa räkäisesti minulle.
Katson naista ja astun askeleen kerralla alemmas.
Ohitan naisen ja nainen vain nauraa. Näky on hirveä. Lähden juoksemaan ja nainen huutaa:"et voi päästä karkuun Häneltä, Hän löytää sinut!"
Juoksen ja huomaan juoksevani ympyrää. Yhtäkkiä tunnen jonkun toijottavan minua ja käännyn ja edessäni on hyvännäköinen mies. Miehen vierellä seisoo sama lihava nainen. Nainen nauraa miehen kanssa ja he suutelevat. Sisimmissäni kuvottaa. Samassa mies vakavoituu ja tunnen vetoa häneen vaikka haluaisin juosta...mies tarttuu minuun ja upottaa terävät hampaansa kurkkuuni ja nainen nauraa vieressä."Ime se, ime se kuiviin!" nainen huutaa ja lysähdän velttona maahan. Sitten heräsin...mitäköhän toi kertoi? :?
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#47

Viesti Ronin »

En tiedä, mutta mulla oli samantapainen uni ei niin kauan sitten:

Juoksin muutaman kaverin kanssa pakoon mustaan nahka-asuun sonnustautunutta, naispuolista vampyyria. Yksitellen tämä naisvampyyri tappoi kaikki kaverini ja lopulta minä olin ainoa henkiin jäänyt. Juoksin kerrostaloon ja lähdin pinkomaan portaita ylös. Vampyyri seurasi kerrosta alempana perästä. Jossain vaiheessa rupesin ajattelemaan, että miksipä mun täytyis nyt niin hirveästi tässä juosta ja rehkiä? Ja vielä kun takaa-ajaja on kaunis nainen (joo, joo, vampyyri, mutta so what?). Mitä niin pahaa siinä on? Pysähdyin kulman taakse ja jäin odottamaan saalistajaani. Olin nähkääs saanut erittäin loogisen ajatuksen. Kun tämä vampyyri-kaunotar juoksi kulman takaa hyppäsin yllättäen tämän päälle, kaadoin hänet maahan (muistaakseni single legillä), kipusin hänen päälleen ja purin häntä kaulaan ja join hänen vertaan. Loogista, eikö: jos vampyyri jahtaa sinua imeäkseen vertasi, ota itse vampyyri kiinni ja ime tämän verta. Miksei kukaan aiemmin ole keksinyt tätä?
Anyway, siinä sitten noustiin ylös loppujenlopuksi ja minusta oli myös tullut vampyyri. Moiset ovat tietysti kuolemattomia joten nyt olin kuolematon ja minulla oli erittäin kaunis tyttöystävä, jonka kanssa pystyimme hekumoimaan iäisyyden. Bite the vampire!
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#48

Viesti DaNjA »

Loppu hyvin, kaikki hyvin...Onnellinen lpppu :smt049
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#49

Viesti Ronin »

Jep. Senkin uhalla, että haukutaan pehmoksi niin sanon, että romanttiset unet on kivoja. :D
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#50

Viesti fatman »

Ronin, vampyyreilla ei ole verta. :shock:
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#51

Viesti DaNjA »

Noh, Ronin imi sen vamppyyrin hengen itseensä ;)
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#52

Viesti Ronin »

fatman kirjoitti: Ronin, vampyyreilla ei ole verta. :shock:
Interview With a Vampire-leffassa on! :lol:

Sitäpaitsi, miten muuten vampyyrit tekisivät uusia vampyyreja? Puremallahan vaan tapetaan ja imetään verta. :?

On tämä sen verran vakava asia, fatman, että nyt kyllä odotan sinulta joitain perusteluita ja selkeitä tutkimuksia tukemaan väitettäsi.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#53

Viesti fatman »

Ronin kirjoitti: On tämä sen verran vakava asia, fatman, että nyt kyllä odotan sinulta joitain perusteluita ja selkeitä tutkimuksia tukemaan väitettäsi.
Voi olla, että minulle on siten kerrottu ihan satuja tai olen muuten tyhmyyttäni ymmärtänyt väärin. Tässä luulossa olen kuitenkin aina ollut.

Tosin tuo Interview with a vampire on kylläkin Ämöriikkalainen leffa, joten sitä ei kannata pitää mitenkään ehdottoman totena. Heillä tuo faktojen vääristely tuntuu olevan verissä muutenkin (vrt. Irakin joukkotuhoaseet). Odottelemme muiden vampyyrien kommentteja asiasta.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#54

Viesti Kalle Koskinen »

Näin hiljattain unta, jossa risteytyi todella kierosti Muumit ja Cthulhu-mytologia. Ei sitä unta pysty kuvailemaan. Sen vain sanon, että Muumipappa ei ole sitä miltä näyttää, vaan hänellä on jotain tekemistä muinaisten esiin manaamisen kanssa. Ja lonkerot hatussa.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#55

Viesti Jussi Häkkinen »

Kalle Koskinen kirjoitti: Näin hiljattain unta, jossa risteytyi todella kierosti Muumit ja Cthulhu-mytologia. Ei sitä unta pysty kuvailemaan. Sen vain sanon, että Muumipappa ei ole sitä miltä näyttää, vaan hänellä on jotain tekemistä muinaisten esiin manaamisen kanssa. Ja lonkerot hatussa.
Hihi, piirtelin cthulhulaaksokuvia tuossa muutama vuosi sitten. Ystäväni pitivät suht' kipeänä ideana.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#56

Viesti mikjum »

Tää voisi mennä tatskaketjuunkin, mutta kun unesta on kerran kyse niin. Eli näin unta että erään kaveriporukan kesken jossakin pippaloitiin ja saatiin hieno idea, että otetaan kaikki samanlainen tatuointi. No tämä ideahan toteutettiin välittömästi ja hetken päästä meidän kaikkien ihoon hakattiin tosi cooleja kuvioita. Oikeasti tatuointeja oli kaksi: Rintaan tehtiin semmonen todella tökerön näköinen ja ISO (ehkä 15cm halkaisijaltaan) pääkallosymboli. Ja sitten selkään tuli miltei koko selän kokoinen kuvio, josta en oikein muista millainen se oli. Heti tatuoinnin ottamisen jälkeen tajusin, että mitä mää oon menny tekemään. Kuvat näytti todella kamalilta ja tökeröiltä ja kun ne vielä oli niin tolkuttoman kokosia. Menin sitten kotiin ja tippa linssissä tönin tyttöystäväni hereille ja paruin, että "kato ny mitä mää oon menny tekeen :smt089 Suunnillen tässä vaiheessa heräsin ja huokaisin helpotuksesta :) Oikeasti voisin tatuoinnin kyllä ottaakin, mutta en ihan hetken mielijohteesta, enkä noin isoa ja rumaa.
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Telepath Carbon
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 742
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#57

Viesti Telepath Carbon »

Kaveri kertoi kanssa nähneensä unta jossa oli ottanut maksusta käteensä Pepsi -tatskan. Tällaista "piilomainontaahan" harrastetaan kait ihan oikeasti. Missäs muualla kuin Amöriikassa. :p
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#58

Viesti Alioppilas »

fatman kirjoitti: Ronin, vampyyreilla ei ole verta.
Mihin se vampyyrien imevä veri sitten joutuu?
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#59

Viesti Ronin »

Alioppilas kirjoitti:
fatman kirjoitti:Ronin, vampyyreilla ei ole verta.
Mihin se vampyyrien imevä veri sitten joutuu?
Ha! Mitenkäs tuohon vastaat, fatman? ;)


Anyway, tässä taas yksi erikoisempi uni parin vuoden takaa:

Asuin tämän unen aikaan vielä isäni luona ja uni alkoi siitä kun olin kävelemässä yksin parkkipaikalta kyseistä kerrostaloa kohti kesäisenä päivänä. Kaikki muut ihmiset olivat kadonneet jonnekin tai sitten kyseessä oli erittäin valoisa kesäyö.
Anyway, yhtäkkiä aistin mielessäni toisen tietoisuuden ja kysyn tältä kuka tämä on. Tietoisuus sanoo minulle, että hän on Saatana. No hohhoijaa, suhtaudun erittäin skeptisesti siihen ja aikani intän vastaan ja väitän vaan mielikuvituksen tuotteeksi samalla kun "Saatana" väittää, että hän on juuri tappanut Jumalan ja hallitsee nyt kaikkea.
Päästyäni rapun ovelle käsken häntä todistamaan tämän: rapun oven pitäisi olla auki joten käsken häntä lukitsemaan sen. No, ovi on lukossa. Ajattelen, että tämä oli vain huonoa tuuria ja käsken avaamaan lukon. Kokeillessani ovi aukeaa. Ajattelen, että ehken vain vetänyt sitä tarpeeksi lujaa ensimmäisellä kerralla ja käsken lukitsemaan oven uudestaan. Lukkoonhan se menee. Tässä vaiheessa alan uskoa pääni sisällä olevaa vierasta. Ääni käskee minua kääntymään ympäri ja näen, että toisesta suunnasta noin 300m päässä minua lähestyy klovni. Saatana kertoo, että kyseinen hahmo on osa häntä ja hän on tulossa tappamaan minut. Lähden juoksemaan pakoon talon takana olevaan metsään. Aikani juostua pysähdyn ja huomaan yllätyksekseni, että metsässä ei olekaan puita; ainoastaan puiden kokoisia sieniä. Ikään kuin tuo ei olisi tarpeeksi outoa huomaan, että näillä jättisienillä on ihmiskasvot, ja että ne nukkuvat, ja että syvänoloisesta unesta huolimatta niiden suista ja nenistä ryöppyää jatkuvalla syötöllä oksennusta. Tajuan olevani polviin asti oksennusliejussa ja huomaan n.10m päässä kissani, joka on paraikaa vajoamassa pinnan alle. Säntään kissani luo, nostan sen ja heitän sen kuivalle maalle samalla kun itse vajoan oksennusliejuun. Lopulta pinnan alle vajottuani tunnen kuinka oksennus menee sieraimistani sisään ja herään.

Minunkin mittapuullani tämä oli kohtalaisen hauska uni joten pakkohan se oli kirjoittaa heti heräämisen jälkeen ylös viimeisintä yksityiskohtaa myöten.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#60

Viesti TimoS »

Alioppilas kirjoitti: Mihin se vampyyrien imevä veri sitten joutuu?
Ronin kirjoitti: Ha! Mitenkäs tuohon vastaat, fatman? ;)
No höh, nehän juovat sen, joten se poistuu ihan normaalia kautta, ei suinkaan siirry verenkiertoon ;)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine, tapsaattori ja 70 kurkkijaa