Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#256

Viesti Tohtori Krabola »

Vlad Tepes kirjoitti: Minä tein tapon ja jouduin vankilaan. Enkä minkä tahansa tapon. Tapoin legendaarisen brittikamppailijan Steve Morrisin. :naka:
Tapoitko käsin vai aseella? Kuolema unessa tarkoittaa yleensä (jos siis uskoo unitutkimukseen) suurta muutosta elämässä.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#257

Viesti Vlad Tepes »

Tohtori Krabola kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:Minä tein tapon ja jouduin vankilaan. Enkä minkä tahansa tapon. Tapoin legendaarisen brittikamppailijan Steve Morrisin. :naka:
Tapoitko käsin vai aseella? Kuolema unessa tarkoittaa yleensä (jos siis uskoo unitutkimukseen) suurta muutosta elämässä.
Puukotin. Verta roiskui kaikkialle, mutta menin pesemään itseni kylpylään. Sieltä minut sitten haettiin. Se kylpylä oli jostain syystä Bilalin sarjakuvien tyylinen. Siis sellainen oudon värinen ja likainen.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#258

Viesti Mika »

Tohtori Krabola kirjoitti: Tapoitko käsin vai aseella? Kuolema unessa tarkoittaa yleensä (jos siis uskoo unitutkimukseen) suurta muutosta elämässä.
Minä en usko, unet ovat kuitenkin niin sattumanvaraisia ja usein lähiaikoina tapahtuneisiin ihan arkipäiväisiinkin asioihin liittyviä.

Mulla on toistuva uni, jota olen nähnyt teinistä lähtien. Olen siinä tappanut jonkun, mutta se on sivuseikka, sillä uneni keskittyy virkavallan pakoiluun. Vielä en ole jäänyt kiinni. Mutta mitään muutosta elämässä tuo ei ole tarkoittanut.

Liittyykös unitutkimus jollakin tavalla Freudiin?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#259

Viesti Tohtori Krabola »

Mika kirjoitti: Liittyykös unitutkimus jollakin tavalla Freudiin?
Tuohon en osaa vastata, paljonhan näitä erilaisia unikirjoja on markkinoilla. Kun olin kirjastossa tuli selailtua niitä, kun rupesi kiinnostamaan omat unet. Tottakai nuo ovat aina tulkinnanvaraisia, mutta jotain suuntaa antavaa niistä voi saada.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#260

Viesti bodyguard »

Ei pitäisi katsella liikaa samoja tv- sarjoja. Oon tässä kolmeen yöhön kattonu kaks kautta Buffya ja nyt alkaa vamppyyrit hyppimään jo unissaki. Sama on käynyt monta kertaa kun olen kattonu jotain tv- sarjaa putkeen vaikka kuinka monta kautta. Kerran ku katoin joku 5 kautta Simpsoneita muutamaan viikkoon niin pikkasen pyöri keltasia miehiä unissakin.

Sitten myöhemmin unessa olin Amsterdamissa ja menossa johonkin bordelliin. Sitten ihan viime hetkellä tajusin että "Ei pipari mihin mä oon menossa" ja lähin juosten pois :thinking:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#261

Viesti Kalle Koskinen »

Toissayönä näin unta, että hakkasin vaimoani pesäpallomailalla. Hän makasi siinä unessa sängyssä ja aukoi minulle päätä. Jostain syystä aloin hakkaamaan pesäpallomailalla häntä käsivarteen niin kovaa kuin pystyin ja hän vain virnuili ja hoki kuinka kipua ei tunnu vaikka luut särkyivät joka iskulla. Sitten siirryin takomaan hänen nenäänsä sisään ja rutina siitäkin kuului. Palasin takaisin hakkaamaan sitä kättä ja sainkin käden luut niin mössöksi, että käsi meni irtipoikki. Siinä vaiheessa lopetin, olimme taas kavereita ja totesin että jos sen käden laittaa takaisin kiinni, niin siitä tulee hieman lyhyempi. Tuon jälkeen heräsin ja huomasin sen olleen unta ja nukahdinkin tyytyväisenä saman tien.

Eilen unessa oli yksi pieni asia muiden ohella, mutta tunnelmaltaan jotenkin saman suuntainen kuin tuo edellinen unenpätkä. Olin jossain rautatieasemalla odottamassa lentokonetta Thaimaahan. Siellä oli sitten kulahtanut ruskea sohva, jossa joku nukkui tai lepäsi. Sohvalla oleva mies oli jollain tapaa vammainen ja hän alkoi mölisemään jotakin. En jaksanut kuunnella sitä ja hämärästi muistelen, että hakkasin häntä jollain esineellä. Löin häntä muutaman kerran todella kovaa päähän ja pian hän olikin täysin liikkumatta. Sitten peittelin hänet peitolla ja laitoin lippalakin takaisin hänen päähänsä (oli pudonnut pieksämisen aikana). Selkeästi muistan ajatelleeni, että ei häntä kukaan edes huomaa tuosta, kun kukaan ei osaa tuollaista edes kaivata. Ketään ei tule kiinnostamaan hänen kuolemansa.

Kyllähän minä näen silloin tällöin unia joihin liittyy väkivaltaa, mutta kaksi kertaa peräkkäin tällainen systemaattinen hakkaaminen tarkoituksena aiheuttaa mahdollisimman suurta vahinkoa. Mitäs unitutkijat sanoo?
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#262

Viesti Paappa »

Minä taas tein unessa väkivaltaa autoille. Unessa minun oli pakko estää todella isoja autoja liikkumasta ja kun ei muutakaan keinoa ollut, puhkoin puukolla renkaita. Ihmettelin miten helposti puukko upposi isoon renkaaseen, kuin veitsi voihin.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#263

Viesti Mika »

Kalle, en ole unitutkija, mutta sanon että tarvitset lomaa. :D


LISÄYS: Paappa, olivatko nämä "isot autot" mahdollisesti citymaastureita? :p :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Julius
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 269
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Espoo

#264

Viesti Julius »

Aika paljon tulee nähtyä unta treeneistä ja ihan oudoissa paikoissa vielä ja ihan outoja ihmisiä sitten ollut siellä treeneissä.

Sitten sellaiset naiset joihin olen joskus ihastunut ja joiden kanssa on ollut ilo jutella, kummittelevat unissa.

Ja usein tulee unissa matkustettua laivalla ties minne.

Näitä on ollut lähi aikoina aika paljon. No treeni juttuja tulee ajateltua päivittäin, se ei mikään ihme että tulee myös uniin, mutta että naiset, huh huh........
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#265

Viesti Paappa »

Mika kirjoitti: LISÄYS: Paappa, olivatko nämä "isot autot" mahdollisesti citymaastureita? :p :D
Sinne päin.... :lol:
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#266

Viesti heian »

Näin ihan ihme unia viime yönä. Ensimmäisessä unessa oltiin miehen kanssa agentteina jollain isolla risteilyaluksella. Siinä jotain tyyppiä jahdattiin ja yritettiin saaha kiikkiin. Onnistuihan se lopulta ja estettiin tyyppiä räjäyttämästä koko laivaa. Sen jälkeen oltiin miehen kanssa lähdössä ulkomaanmatkalle lomalle. Lentokentällä joku idiootti ryöstelijä apurinsa kanssa päätti ryöstää ihmiset ja huitoi aseellansa. Ampui vahingossa miestäni jalkaan mistä hermostuin. Heitin aseella heiluttelijaa kameralla otsaan ja löin kumpaakin niin lujaa, että pyörtyivät. Kun lentokenttävartijat lopulta pääsivät paikalle, itkin ja paruin täyttä kurkkua kuinka meidän loma oli taas pilattu ja ei päästä koskaan mihinkään.


Toisessa unessa maapalloa oli kohdannut jonkinlainen katastrofi. Mannerta ei enää juurikaan ollut, vettä vaan joka paikassa. Maata oli lähinnä etelä- ja pohjoisnavalla joidenka väliä seilasi todella iso laiva, jossa matkustajina oli osa jäljelle jääneistä ihmisistä. Kapteeni oli poiminut mut matkaansa jostain ja otti siipiensä suojaan (jonkinlainen isähahmo). Siinä ihmettelin laivaa, ihmisiä ja muuta. Mentiin satamaan pohjoisnavalle jossa törmäsin Häkkisen Jussiin. Juteltiin kyseisen herran kanssa ja koska kummallakaan ei oikein ollut mitään tehtävää/tarkoitusta tms. veden valtaamassa maailmassa, rupesi hän minun englannin opettajakseni. :?: Kierreltiin katsomassa pohjoisnapaa, joka oli nyt erittäin lämmin paikka ja jouduttiin johonkin peliin mukaan (heroes of might and magic tyylinen). Heräsin siinä vaiheessa, kun olimme löytäneet jostain hevosen ja ratsastimme kohti loppuörkkiä.
Kuvake
Joni Samanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 698
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Raisio

#267

Viesti Joni Samanen »

Tänään näin unta että olin jossain vierasmaalaisessa kylässä, jonka lähellä oli toinen kylä.

Kylät olivat vihamielisiä keskenään.

Se kyllä missä minä olin oli köyhä, ja toista kylää piti vakoilla ja käydä varastamassa ruokaa (ja naisia).

Eihän me päästy kun kylän muureille asti, ja sieltä ne ampui ilmakiväärillä (?) :lol:

Lähdimme karkuun, mutta ne seurasivat. Jumalauta, ne ampuu meitä ilmakivääreillä (gamon hunter 1250 kivääreillä, in fact 8) )

Kun pääsimme takaisin kylään, kylä muuttui keittiöksi. Tai siis, se oli se kylä, mutta se näytti keittiöltä. Se keittiö taisi symbolisoida sitä kylää, siis.

Taistelimme urheasti keittiössä, ja muistan ajatelleeni jotakin: nyt pitäis muistaa niitä awareness-juttuja, mitä oon lukenu potku.netistä. :lol: WOOT?

Taistelussa olin aika häviöllä (taistelin kahta vastaan) kunnes joku ystävä-kyläläinen potkaisi toista vastustajaani sivupotkulla päähän. Otin tilaisuudesta heti vaarin, ja aloin purra sitä toista vastustajaa etusormeen.

Purin todella kauan ja intensiivisesti, ja muistan ajatelleeni: "v1ttu, eikö se sormi mene jo poikki?" lopulta päästin nopeasti sormesta, nousin ylös ja löin turpaan. Vastustaja kaatui ja potkin sitä erittäin kauan päähän. Muistan kuinka nautin niskanikamien niksahtelusta. :lol:

Sitten kun olimme voittaneet viholliset, lähdimme ostoskeskukseen, koska vaattemme olivat likaiset, ja tarvitsimme uudet. (miksi v1tussa sieltä ei voinut hakea ruokaa, vaan se piti varastaa toisesta kylästä?)

Vihollisia oli myös ostoskeskuksessa. Uni taisi loppua siihen kun pakoilimme vihollisia ostoskeskuksessa.

En muista kovin usein uniani, mutta tämä oli haaska.
:D
-Joni Samanen-
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#268

Viesti Mika »

Heianilla Jussi Häkkinen unissa, Jomppedzilla Potkun neuvot ympäristön tarkkailusta. Ei stana....:smt044


:thumbsup:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#269

Viesti porky »

Mika kirjoitti: Heianilla Jussi Häkkinen unissa, Jomppedzilla Potkun neuvot ympäristön tarkkailusta. Ei stana....:smt044


:thumbsup:
Äkkiä vaikuttaisi siltä, että Jomppedz on lukenut myös Travian-ketjua :lol:
Saija Tarvainen
Kuvake
Layne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 305
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Nummela

#270

Viesti Layne »

heian kirjoitti: Näin ihan ihme unia viime yönä. Ensimmäisessä unessa oltiin miehen kanssa agentteina jollain isolla risteilyaluksella. Siinä jotain tyyppiä jahdattiin ja yritettiin saaha kiikkiin. Onnistuihan se lopulta ja estettiin tyyppiä räjäyttämästä koko laivaa.
Tämähän kuulostaa tutulta. Itse näin hyvin samankaltaista unta jokin aika sitten. Unessa olin ruotsinlaivalla ihan normaalilla risteilyllä. Jostain syystä samalla risteilyllä oli kuitenkin myös jotain terroristeja sekä heidän salakuljettamaansa uraani-isotooppi 235:ttä (ydinaseuraani). Jossain vaiheessa aluksella olleet salaiset agentit ottivat minut puheillensa ja pyysivät minua avustamaan uraanin etsimisessä. Rehtinä miehenä tähän tietenkin suostuin ja löysinkin uraanin BBQ-ravintolan keittiöstä. Ottaessani uraanin haltuuni terrostit kuitenkin äkkäsivät minut ja lähtivät perääni. Pääsin kuitenkin karkuun ja toimitin uraanin agenteille, jotka paljastuivatkin toisiksi terroristeiksi. Tilanteen selvittyä Lähdin jälleen karkuun, tällä kertaa mukanani pistimellä varustettu rynnäkkökivääri. Paranoian vallassa tapoin jokaisen vastaantulleen ihmisen brutaalisti pistimellä (luotejahan piti säästää aarimmäiseen hätätilanteeseen). Aluksen päästyä satamaan (ja minun tapettuani todennäköisesti jokainen terroristi sekä suurin osa rehdeistä matkustajista, joista kaiken huipuksi yksi oli hyvä kaverini) sain toimitettua uraanin viranomaisille. Samalla selitin, kuinka kaikki tapot olivat sikaa itsepuolustusta.
Splice the Main Brace!

"Jos tämä olisi selvä kaikille, olisi helpompi jatkaa keskustelua." - Jyrki Katainen
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa