Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Uniketju

#751

Viesti Kristian Hyvärinen »

SirSamuel, homoseksuaalisuus ei ole Suomessa kriminalisoitua tai sairaudeksi luokiteltu piirre. ;)
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#752

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Jokanen voi ymmärtääkseni nähdä homounia, muttei tällä tiettävästi oo tekemistä seksuaalisuutensa kanssa. Tosin, ne jotka näkee homounia ja sitten kieltää asian, on varmaan kaapissa - että tavallaan sillä voi olla tekemistä seksuaalisuuden kanssa, muttei suoraan :)
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Uniketju

#753

Viesti Kristian Hyvärinen »

Jaawa kirjoitti: Jokanen voi ymmärtääkseni nähdä homounia, muttei tällä tiettävästi oo tekemistä seksuaalisuutensa kanssa. Tosin, ne jotka näkee homounia ja sitten kieltää asian, on varmaan kaapissa - että tavallaan sillä voi olla tekemistä seksuaalisuuden kanssa, muttei suoraan :)
Mä pidin tuota selviönä. :(

(mä näin kerran unta, missä oli mun veli ja sitten ei siitä sen enempää)
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Uniketju

#754

Viesti SirSamuel »

Kristian Hyvärinen kirjoitti:
Jaawa kirjoitti: Jokanen voi ymmärtääkseni nähdä homounia, muttei tällä tiettävästi oo tekemistä seksuaalisuutensa kanssa. Tosin, ne jotka näkee homounia ja sitten kieltää asian, on varmaan kaapissa - että tavallaan sillä voi olla tekemistä seksuaalisuuden kanssa, muttei suoraan :)
Mä pidin tuota selviönä. :(

(mä näin kerran unta, missä oli mun veli ja sitten ei siitä sen enempää)
Nii..just tuota tarkoitin. Nää on juurikin niitä juttuja joita ei haluasi unessaan ikinäkoskaan nähdä saati sit siirtää tosielämään!
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#755

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

SirSamuel kirjoitti:
Kristian Hyvärinen kirjoitti:
Jaawa kirjoitti: Jokanen voi ymmärtääkseni nähdä homounia, muttei tällä tiettävästi oo tekemistä seksuaalisuutensa kanssa. Tosin, ne jotka näkee homounia ja sitten kieltää asian, on varmaan kaapissa - että tavallaan sillä voi olla tekemistä seksuaalisuuden kanssa, muttei suoraan :)
Mä pidin tuota selviönä. :(

(mä näin kerran unta, missä oli mun veli ja sitten ei siitä sen enempää)
Nii..just tuota tarkoitin. Nää on juurikin niitä juttuja joita ei haluasi unessaan ikinäkoskaan nähdä saati sit siirtää tosielämään!
Niin siis, siinä unessa et ollu mukana hommassa omasta tahdosta ja ollenkaan innostunut? Mä oon ymmärtäny että omasta seksuaalisuudesta poikkeavat seksiunet ei ole painajaisia vaan märkiä unia siinä missä muutkin. Hävetähän niitä tietty voi, ja varmasti jokanen homounia nähnyt heteromies häpeääkin, mutta sillä näköhetkellä ne kuitenki tuntuu todelta ja hyvältä eikä ollenkaan väärältä tai mitää. Ja juu, olen ite nähny ainakin yhden semmosen, siitä herääminen oli hämmentävää, ihan ku ois kokenu unen joka oli tarkotettu jollekki toiselle, eri seksuaalisuutta edustavalle hemmolle :p
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#756

Viesti bodyguard »

Nii, se kiihottuminen kai noissa onkin mikä hävettää. Ei kai siinä jos heräis ällötystä tuntien mutta kun näkee unta vaikka jostain lähisukulaisesta ja herää kivuliaaseen erektioon niin kyllähän se vähän saattaa hävettää. "Enhän minä nyt tollasesta voi kiihottua" :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#757

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

bodyguard kirjoitti: Nii, se kiihottuminen kai noissa onkin mikä hävettää. Ei kai siinä jos heräis ällötystä tuntien mutta kun näkee unta vaikka jostain lähisukulaisesta ja herää kivuliaaseen erektioon niin kyllähän se vähän saattaa hävettää. "Enhän minä nyt tollasesta voi kiihottua" :D
Jep, mutta nyt ku rupes miettimään, niin eihän noissa gaylord-unissa mitää, kunhan ei koskaa vaan tulis kateltua mitää pedo-unta tms. :peljastys:

Kun ajattelee että jos voi kerran nähdä eri seksuaalisuuteen viittaavaa unta, ja sitten voi nähdä eettisesti omaan ajatteluun kuulumatonta unta (yks semmonen missä telotin läheisen kaverini raa'asti ilman syytä), niin mitä noiden kombinaatiot vois olla, hyhhyi.
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Uniketju

#758

Viesti Kuhmu »

Uniin liittyen, voin todeta, että painajaista nähneen skitsofreenikon alkavan friikkaamisen laukaisu keskustelun keinoin on tietyllä lailla haasteellista. Keskustelimme mistä unet syntyvät ym. Tilanne asettui sitten, mutta kaikki ainekset kunnon force majeuriin sinä duuniaamuna olivat kyllä olemassa. Se ei selvinnyt, millaisia unia oli nähty, mutta ne tuntuivat vainoavan vielä valveilla ollessakin.
”You must enjoy this”.
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Uniketju

#759

Viesti McKe »

Nyt oli vahva unikokemus. Todella vahva.

Mulla on taas pian parin viikon ajan ollut todella pahoja univaikeuksia ja sängyssä pyöriessä on ollut tosi kovaa ahdistusta. Sitä on tässä kevään aikana ollut aiemminkin, johtuen mm. siitä että mulla oli koulun kanssa aivan mahdoton urakka. Oon kuitenkin tehnyt alle puolessa vuodessa ~70 opintopinnaa, yhteensä rekisteriin kirjautuu tammikuun jälkeen yli 100.. Välillä on ollut paljon helpompaa, mutta nyt taas on öisin ahdistanut ja ollut epätoivoinen olo, ja päivällä ollut todella väsynyt ja välinpitämätön olo. Tärkeisiin asioihin ei ole jaksanut keskittyä yhtään, eikä toisaalta ole jaksanut välittää siitä että hommat jää tekemättä. Lievää masennusta?

Öiseen ahdistuneisuuteen on liittynyt hurjasti mökille sijoittuvia unia. Yleensä mökkijärvessä on piillyt jotain vaarallista, 40 kiloinen muriseva made, tai puhuva hylkeen ja jonkin luonnottoman pedon sekasikiö tmv.. Minä siellä olen sitten kumiveneellä seilannut enkä ole jaksanut tårta på tårta vertaa välittää mitä se örkkimörkki suunnittelee. Viimeviikolla peto oli maaeläin, karhu. Se huomasi mut, mutta ei ollut kiinnostunut. Se oli läsnä ja loi jännitteisen ilmapiirin, mutta ei tehnyt mitään.
Mä olen hyvin monta kertaa havahtunut näissä unissa siihen että se onkin vaan unta. Olen joko muuttanut unen aivan toisenlaiseksi, tai sitten yksinkertaisesti vaan herännyt. Lucid-uneksiminen on kivaa.

Juuri aamutunneilla ennen heräämistäni näin unta jossa rakensin mökille liiteriä enon kanssa. Aurinko paistoi ja kaikki oli niinkuin täydellisenä kesäpäivänä vaan olla saattaa. Strömsö. Sahasin lautoja ja yhdessä naulattiin niitä seinään. Sitten tuli taas havahtuminen. Sanoin enolle, että mulla on ollut tosi mahtava päivä ja toivoisin tän jatkuvan pidempäänkin, mutta nyt meidän on erottava. Eno kyseli syytä. Vastasin, että tämän on pakko olla unta, koska eno on kuollut jo 15 vuotta sitten. Pahoittelin, että nyt kun tiedän, en saa unta enää pysymään kasassa. Muutos on tulossa.
Koitin kokeeksi ottaa tilanteeseen uuden henkilön; ei mitään. Yritin ensin hävittää enon ja sitten mennä itse toiseen paikkaan, mutta mitään ei tapahtunut. Sanoin että tässä on nyt jotain mätää, tämän on pakko olla mun unta, mutta en pysty hallitsemaan tätä ollenkaan. Koitin herätä, mutta en millään onnistunut. Eno sanoi, ettei tullut turhan takia, oli vähän asiaakin. Antoi mulle mehulasin ja kehotti istumaan. Istuttiin mökin portaille ja puhuttiin läpi kaikki asiat jotka mua on viimeaikoina vaivanneet ja ahdistaneet öisin. Linnut lauloi ja aurinko lämmitti. Eno antoi hyviä neuvoja, oli juuri niin viisas mies kuin muistin hänen olevan. Kun kaikki asiat saatiin käytyä läpi, eno taputti mua olalle, sanoi pari kannustavaa sanaa ja antoi luvan herätä. Käteltiin ja hyvästeltiin.
Heräsin todella huojentuneena ja energisenä. Oon hoitanut tänään jo vaikka mitä rästijuttuja, lähetin mm. pari työhakemusta ja kirjoitin yhden suunnitelman. Nyt haukkaan vähän välipalaa ja lähden käymään koululla. Löysin motivaationi ja olo tuntuu tosi hyvältä, näin hyvä olo ei ole ollut pitkään aikaan. :smt041
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: Uniketju

#760

Viesti Mika »

:o Johan oli.

:coool:

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk 2
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#761

Viesti Kalle Koskinen »

Cool sanoisin minäkin.
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Uniketju

#762

Viesti McKe »

Kyllä se vaan toimi. Eilen tuli vielä uusi vastoinkäyminen opinnäytetyön kanssa, siis lisää syytä murehtia. Nukahdin illlalla parissa minuutissa, enkä heräillyt ollenkaan (paitsi nyt aamulla tietty, höhlä).

Hyvää huomenta maailma! Ottaaks muut kahvia, mä voin keittää? :)
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Uniketju

#763

Viesti Jorge »

Jaawa kirjoitti: Jokanen voi ymmärtääkseni nähdä homounia, muttei tällä tiettävästi oo tekemistä seksuaalisuutensa kanssa. Tosin, ne jotka näkee homounia ja sitten kieltää asian, on varmaan kaapissa - että tavallaan sillä voi olla tekemistä seksuaalisuuden kanssa, muttei suoraan :)
Noinko sä sen itsellesi selität :?:
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#764

Viesti Dojon Jäykin »

^Kumpi ratkaisee, määrä vai laatu?
Mutta kuten sanottu; se on ihan okei jos naapurissa pari asuu...
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uniketju

#765

Viesti Totte »

Tuo uni oli kieltämättä aika 8-). Ja mitä parasta, olet itse antanut itsellesi kaikki nämä hyvät neuvot, mikä tarkoittaa että ole kaiken lisäksi vielä ihan helvetin viisas :p
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa