Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#91

Viesti Mika »

Daun kirjoitti: Tulipa viime yönä nähtyä astetta oudompi uni.

Tabitha ja Mika olivat meillä kylässä. Tarjosin heille oluet, mutten löytänyt jääkaapista itselleni ollenkaan, niin rupesin etsimään missä kaikissa elintarvikkeissa on kaljaa. Vastaan tuli oluesta tehtyä jäätelöä ja kahvipaahtoleipää. Lopulta löysin itsellenikin oluen pakastimesta. :D :D :D
Mielenkiintoista, noita haluaisin kyllä maistaa...:D


Sitä kutsua odotellessa...:-!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Daun
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 234
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Kankaanpää

#92

Viesti Daun »

Mika kirjoitti:
Daun kirjoitti:Tulipa viime yönä nähtyä astetta oudompi uni.

Tabitha ja Mika olivat meillä kylässä. Tarjosin heille oluet, mutten löytänyt jääkaapista itselleni ollenkaan, niin rupesin etsimään missä kaikissa elintarvikkeissa on kaljaa. Vastaan tuli oluesta tehtyä jäätelöä ja kahvipaahtoleipää. Lopulta löysin itsellenikin oluen pakastimesta. :D :D :D
Mielenkiintoista, noita haluaisin kyllä maistaa...:D


Sitä kutsua odotellessa...:-!
:D
Hate is a place where a man who can't stand sadness goes.
Timko
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 159
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#93

Viesti Timko »

Mmm, unet. Parhaat nään aina päivisin, siis jos otan pitkät päikkärit tai unirytmi on väärinpäin, en tiedä miksi, mutta niin vain on. Yleensä unet ihan 10+ luokkaa, ei oo tylsää ikinä. Tappelu-unia vähän väliä, en kyllä ikinä ole tuota kokenut että olisi raajat jotenkin painavat tms, yleensä hakkaan päin näköä niitä muita ihan kympillä :D nojaa...

Yksi aika kiva jäi mieleen, oisko tästä nyt kuukaus pari.

Pelailin siihen aikaan normaalia enemmän shakkia joten se kai vaikutti. Oltiin ensin shakkilaudalla kaikki, niitä nappuloita, peli siinä meni jonkin aikaa ja tajusin että olin melkolailla tappiolla. Noh, luovuttaahan ei voi joten suoritin tyylikkään taktisen vetäytymisen. Tässä kohtaa hengähdimme hiukan ja totesin olevani keskellä vihreitä kumpuileva kukkuloita, seurassani melko hemaisevan näköinen kuningatar, joku pirullinen piispa ja muutama rivisotilas seipäineen kaikkineen. Itse olin täysin pikimustassa haarniskassa aivan hiilenmustan panssaroidun hevosen selässä, kädessä aivan armottoman kokoinen miekka. Sanoin sille söpölle kuningattarelle ja sen kavereille että jatkaisivat matkaa laakson verran että pidättelisin vihollisia sen aikaa. No ne ratsastivat sitten eteenpäin ja itse käännyin vihollisia kohti. Olin yksin ja vastassa oli suunnilleen 200 miehen neliömuodostelma, peitset tanassa. Ratsastin täyttä laukkaa muodostelman läpi ja huidoin päitä ja raajoja irti sotilailta, jotka eivät edes kääntäneet katsettaan minua kohti, vaan marssivat täydellissä muodostelmassa kuningatarta kohti. Pian koko sakki makasi palasina aivan upean vihreän laakson pohjalla ja jostain soi säkkipillimusiikki ja semmoiset hienot rätisevät rummut. Laskeuduin ratsailta ja otin esiin yhdysvaltain ( :?: ) lipun ja maalasin sen päälle tappamieni sotilaiden verellä, käyttäen suurta sivellintä joka oli tehty ketunhännästä.

Kutakuinkin silloin heräsin :)
Pire
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 121
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#94

Viesti Pire »

Mä näin viime yönä sellasta unta, että luin täältä Potkusta Andyn kirjoitusta. Seurattuaan pitkään hanmoodo-harjoituksia ja -kilpailuja, hän oli tullut siihen tulokseen, että laji parantaa huomattavasti harrastajan edellytyksiä pärjätä itsepuolustus- tai katutappelutilanteessa. Lievästi outoa. :lol:
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#95

Viesti Ronin »

Pire kirjoitti: Mä näin viime yönä sellasta unta, että luin täältä Potkusta Andyn kirjoitusta. Seurattuaan pitkään hanmoodo-harjoituksia ja -kilpailuja, hän oli tullut siihen tulokseen, että laji parantaa huomattavasti harrastajan edellytyksiä pärjätä itsepuolustus- tai katutappelutilanteessa. Lievästi outoa. :lol:
:smt043

Näin itse pari yötä sitten ihan selvästi kasvissyöntiin kehottavan unen:

Olin tiskialtaalla ja valmistin paraikaa jotain kummallista, raakaa pihviä jollekin vieraalle. Toisessa tiskialtaassa oli maissista tehty pihvi. Uitin lihapihviä kylmässä vedessä kun siitä rupesi lohkeilemaan pieniä paloja ja sitten se hyökkäsi kimppuuni. Huomasin taistelun tuhinassa, että keittiön pöydällä on yksi maissintähkä, mutta se ei tehnyt mitään outoa. Jouduin perääntymään olohuoneeseen, jossa keskellä huonetta, ilmassa leijui käkikello, tummaa puuta. Who gets that? :?
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#96

Viesti TimoS »

Ronin on tainnut ottaa muutamia sieniä liikaa, mikä on tietenkin helppoa kun kerta Mushroom land on asumapaikkakuntakin :lol:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#97

Viesti heian »

Vähän :ot: mutta potkua selaillessani nukahdin. (Tulin yöllä töistä joskus 01.00 ja nukkumaan vasta kahden jälkeen, klo8.30 ylös ja taas töihin. Kannettava on helppo nostaa sänkyyn ja voi sit maata rennosti foorumia selaillessa.)

Heräsin just äsken, parin tunnin tirsat tuli otettua.
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#98

Viesti Anni M. »

heian kirjoitti: Heräsin just äsken, parin tunnin tirsat tuli otettua.
Näitkö mitään kivoja unia? :)

Mulle on jäänyt elävästi mieleen yks uni, jonka näin muutamia vuosia sitten. Siinä unessa mä leijailin taivaalla, meri kimmelsi uskomattoman kirkkaansinisenä allani ja totesin itselleni että " näen koko Afrikan mantereen" ja siinä se lepäsi allani, valtavana, mielettömän kauniina...

Sitten mä tipuin vauhdilla mereen, suoraan meren pohjaan ja mä nostin jalat kippuraan sillä varoin koralleja, jotka ovat herkkiä eliöitä ja menevät helposti rikki. Näin laivanhylyn ja lähdin, puoliksi pomppien ja puoliksi uiden, sitä kohti. Siinä hylyssä oli ovi. Kampesin sen oven auki ja vastaani tuli vanha mieshenkilö, jota kättelin. Ajatteli: "Hän on Cousteau". Sit mä heräsin.

Unet on kyllä mielettömiä. Parasta on ehkä lentäminen (vaikkakin mulla on aina joku apuväline, jolla lennän. Kai mä olen sen verran rationalisti :lol: )
Pire
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 121
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#99

Viesti Pire »

Anni M. kirjoitti: Unet on kyllä mielettömiä. Parasta on ehkä lentäminen (vaikkakin mulla on aina joku apuväline, jolla lennän. Kai mä olen sen verran rationalisti :lol: )
Kyllä, lentäminen on ehdottoman siistiä. :) Mäkin kävin just jokin aika sitten lentelemässä Grand Canyonissa Mustanaamio-asu päällä. :)
Kayin
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 44
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Joensuu

#100

Viesti Kayin »

Jeps. Itse lentelen ilmassa ihan vaan leijumalla ja liikun tavallaan ajatuksen voimalla. Vähän kun vampyyrit :) Ja joskus kun unet on aivan todellisen tuntuisia ja kirkkaita eikä utuisia, niin silloin lentounet on aivan mahtavia. Voltti ilmassa 30m korkeudessa, sitä ei voita mikään ;)
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#101

Viesti heian »

Itse näin aikoinaan monesti unta, että olin jonkinlaisessa pulassa/minua kiusattiin ja sit yhtäkkiä huomasin osaavani lentää/tehdä kaikkea kivaa ajatuksen voimalla/omaavani taikavoimia. Milloin mitäkin. Sit sai kiusaajat kyytiä...
Kuvake
Chaos
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 17
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: HML

#102

Viesti Chaos »

Jostain unikirjan tapaisesta aikoinani olen lukenut että lentäminen unessa tarkoittaa että on sinut itsensä kanssa. Ei ole turhaa ressiä tms. Lapset kai usein uneksii lentämisestä ja vanhenemisen myötä vähenee nuo lentounet, johtuisko sitten lisääntyneestä vastuusta.... :?
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#103

Viesti Anni M. »

Chaos kirjoitti: Jostain unikirjan tapaisesta aikoinani olen lukenut että lentäminen unessa tarkoittaa että on sinut itsensä kanssa. Ei ole turhaa ressiä tms. Lapset kai usein uneksii lentämisestä ja vanhenemisen myötä vähenee nuo lentounet, johtuisko sitten lisääntyneestä vastuusta.... :?
No, mulla on lentounet vaan lisääntyneet iän myötä... Ehkä mä en ota mistään vastuuta :D

Vain kerran olen lentänyt itse, niinkuin ilman mitään laitetta, mutta silloin unessa mä olinkin kurki (vaikka siis olin ihan ihmisen muotoinen) ja mun piti ottaa muut kiinni. Otin lähtökiidon ja räpyttelin "siipiä" eli käsiä ja nousin hitaasti mutta raskaasti lentoon. Oli hienoa lennellä siinä muiden "tovereiden" mukana... :lol:

Sit mä olen lentänyt avohelikopterilla New Yorkissa. Siinä unessa lensin kaupungin yllä ja laskeuduin jollekin pilvenpiirtäjän katolle siten, että se kopteri jäi kellumaan ilmaan ja pyöri hitaasti ympäri...Mä näin kuinka ilta pimeni ja joka puolelle syttyivät valot: katuvalot, huoneistojen valot, mainosvalot...Wau!

Samalla kopterilla olen myös liidellyt kanjoneiden välissä, jossain kallioisella autiomaalla. Sekin oli että HUH! :D

Pitää vielä mainita yks pervo uni... 8)
Siinä unessa mä olin mies ja paneskelin nautinnollisesti erästä silloista yliopistokaveria, siis naista. Se oli järisyttävää! Sitten mä olin välillä se mies ja välillä se nainen, ja annoin ohjeita itse itselleni. :lol:
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#104

Viesti Verr »

Yritin unta kaverin vieressä teltassa. Yht'äkkiä hän nousi istumaan teltan sisäseinää sivellen: "Jätkä on taas tehny jotain tosi IDIOOTTIMAISTA, tällaset jotka estää aurinkoa on tosi TYHMIÄ."
Kuvake
Älämölö
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 325
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tornio

#105

Viesti Älämölö »

Katselin tuossa joitakin aikoja sitten illalla madventures DVD:n ja yöllä näin sitten unta, että meidän seuralla oli jonkinlainen leiri jossain trooppisella vesiputouksella ja kaikilla oli vain lehtihameet päällä. Sitten sinne pölähtivät nämä madventuresin Riku ja Tunna ja me aloimme demoamaan heille kamppailua. Itse muistan esitelleeni jalkalukkoja ja väännelleeni tältä Rikulta jalkoja solmulle. Kertookohan tämäkin, että luotan tekniikkani olevan kunnossa, kun sitä nuin uskalsin esitellä ja sain vielä ison miehenkin muistaakseni taputtamaan? :D
Irc-galleria: Chill-leader
---------------------------
Disclaimer:
---------------------------
En katso olevani vastuussa mistään sanomisistani tai tekemisistäni, vaan syytän kaikesta geenejä ja ympäristötekijöitä!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 133 kurkkijaa