Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Uniketju

#661

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Jonkin verran tuota vinettoa on kyllä tullut tässä elämässä nautittua... :D
Understatement of the decade!
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#662

Viesti bodyguard »

Vissiin siitä unet mistä puute. Viimeyönä näin unta jossa oli yhden tutun ex- tyttöystävä ja eräs naispuolinen kaveri jota en oo nähny vissiin 4 vuoteen. Oli aika K-18 uni, herätessä oli vähän WTF- olo brushteeth

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#663

Viesti bodyguard »

bodyguard kirjoitti: Vissiin siitä unet mistä puute. Viimeyönä näin unta jossa oli yhden tutun ex- tyttöystävä ja eräs naispuolinen kaveri jota en oo nähny vissiin 4 vuoteen. Oli aika K-18 uni, herätessä oli vähän WTF- olo brushteeth
Viimeyönä oli sitten vuorossa eräs tyttö jota en oo kanssa muutamaan vuoteen nähny, pitäisiköhän tästä tehä jotain johtopäätöksiä :smt003

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Ruukie
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 122
Lauteille: Elokuu 2010

Uniketju

#664

Viesti Ruukie »

Näin kerran jännää unta


Olin tulossa jostakin työmatkalta kotiin ja ajatelin ihan huvikseni katsoa mitä mun vaimo tekee ja vilkasin yhdestä ikkunasta niin siellähän mun kaveri ja mun vaimo vähän K-18 juttuja harrastaa meen takasin etu ovelle ja potkasen oven sisään ja huudan "MITÄ V----" ja sitten heräsin :?



ja muutama fakta oon sinkku joten mulla ei ole vaimoa ainakaan viel ja mistä mää tiesin että se on mun vaimo... kerroin tän mun kaverille ja se kans ihmetteli sitä unta johon totesin "Im watching you :badgrin: "
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#665

Viesti Mika »

Ruukie kirjoitti: kerroin tän mun kaverille ja se kans ihmetteli sitä unta johon totesin "Im watching you :badgrin: "
:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Uniketju

#666

Viesti TimoS »

Tästä on jo jonkin aikaa, mutta poikkeuksellisesti jäänyt tämä uni osittain mieleen. Näin nimittäin unta, että olin syystä tai kolmannesta joutunut koulunpenkille takaisin ja yllättäen yksi tuttu likka tuleekin pitämään meille koetta. Kokeessa oli vain yksi ainoa kysymys: pitää perustella miksi pitäisi päästä hänen kanssaan treffeille :smt003 Muistan vieläkin unesta sen verran, että istuskelin siinä tyhjä paperi edessäni ja naureskelin itsekseni.
Noh, kun nyt satuin sitten poikkeuksellisesti herättyäni muistamaan unen pääpiirteittäin, lähetin tietenkin kuvauksen unesta itse päähenkilölle. Sieltä tuli aika nopeasti vastaus, että alitajuntani on jo tajunnut sen minkä kaikki muut jo tietää: hänen kanssaan ei kannata lähteä treffeille.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#667

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Olin yöllä metsässä lenkillä, ja yhtäkkiä tajusin että pystyn liikuttaa ajatuksella näkemiäni oksia ja kantoja. Tajusin välittömästi että mulla on telekineettisiä voimia. Mietin hetken, ja oivalsin että entäs jos keskityn liikuttamaan itseäni ajatuksella - sehän toimi! Harjoittelin hetken metsässä että miten tehdä itseään lennättämällä mahdollisimman tehokkaita lyöntejä ja potkuja. Kun mielestäni oi tsuki lähti jo riittävän reteesti (löin täyskasvusia mäntyjä poikki), lähdin takasin kylälle ettimään jotain kuspäätä. Pääsin keskustaan (jonkin tuntemattoman kylän keskustaan, siis), ja löysin heti etsimäni tyypin, mustiin pukeutunut pitkätukkainen hemmo, en tiedä kuka se on mutta unessa tiesin, kävin päälle. Hyvin nopsaan paljastui että tämä tyyppi on jonkusortin epäkuollut, ehkä vampyyri, osasi lentää perhana. Tapeltiin vuoroin kadulla, ilmassa ja talojen katoilla, kunnes lopulta sain hyvän rättikuristusotteen sällistä. Lennätin meidät parikytämetriä korkealle, ja toin syöksyen alas läpi jonkun random omakotitalon katon - tyypin takaraivo edeltä. No ei se perhana kuollut siihenkään, ja sitte me molemmat huomattiin mitä oli tullu tehtyä. Meidän alla makasi verilammikossa muutaman vuoden ikäinen poikalapsi. Kummatkin mentiin ihan paniikkiin, sammutettiin talosta kaikki valot ja huudeltiin hysteerisinä että mitä meidän pitäis tehdä. Ikkunaan tuli taskulampun valokeila - heräsin.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#668

Viesti Kalle Koskinen »

Toissailtana Jaawa istui tietokoneensa ääressä ja tivasi minulta, että olenko minä pelannut jo uutta BB:n lisäosaa? Vastattuani kieltävästi Jaawa suivaantui kovasti ja jahtasi minua hiiren kanssa. Tilanne oli lyhyt ja varsin kaaoottinen.

Mutta eilen olikin varsinainen maailmanlopun uni, eli teema joka on tämän vuoden puolella toistunut todella useasti. Tämä uni vain meni kaikista pisimmälle ja tunne oli mitä realistisin. Unen värimaailma oli sinisen harmaa ja toi oman fiiliksensä.

Olin korkean kerrostalon noin 50-70 kerroksen korkeudessa ja huomasin sateen ja ukkosen olevan tulossa. Sinänsä en kiinnittänyt asiaan huomiota, koska pidän ukkosesta ja olin kavereideni kanssa viettämässä aikaa. Siirryin jossain vaiheessa ikkunan ääreen ja havaitsin alhaall kadun tasossa erään tutun puutalon, Iisalmen Nuorisotalon, palaneen lähes täysin. Hämmästyin kovasti ja huusin vaimoani myös katsomaan asiaa. Samalla huomasin siinä ihan lähellä toisenkin talon, joka oli myös samalla tavalla tuhoutunut, mutta oli vielä jotenkin palamassa. Näiden lisäksi näin pari muuta kohtaa, joita oli yritetty tuhota polttamalla ja hämärä fiilis tuhopolttajasta iski.

Siinä korkeuksista tarkkaillessani huomasin erään kerrostalon romahtaneen toisesta päädystään ja sen sortuneen kohdan alla meni maassa suuri linja, joka oli selkeästi massiivisen maanjäristyksen aiheuttama. Tämän linjan varressa oli muitakin tuhoutuneita ja tuhoutuvia taloja ja se iski myös meidän rakennukseen. Makuuhuoneen kohdalta lattia romahti puolisen metriä ja alkoi irtaantua muusta huoneistosta, eli kerrostalon koko sivu muutaminen huoneineen oli kaatumassa. Siellä makuuhuoneen perällä oli sänky, jossa nuorin tyttäreni nukkui ja minä yritin mennä pelastamaan hänet. Kun astuin sen huoneen murtumalinjan yli, niin painoni sai koko irtaantunen seinän kallistumaan entisestään. Tässä vaiheessa vesi oli täyttänyt lattian ja toimi liukasteena, jolloin tämä heiluva liike oli entistä sulavampaa. Peräännyin ja komensin minua kevyemmen poikani hakemaan tyttäremme ja sen hän saikin tehtyä, vaikka tilanne oli siltikin vaarallinen ja vaikea.

Maa jytisi entistä kuuluvammin ja violetteja sävyjä saava myrsky voimistui entisestään.

Minulla oli kauhea pelko tulevasta ja siitä, että kuinka saan suojeltua perhettäni. Ryhdyin kiireellä pakkaamaan laukkuuni tarvitsemiani tavaroita ja komensin muutkin tekemään niin. Nuorimman tyttäreni lääkkeet tosielämästäkin tuli mukaan. Minulla oli myös inhottava tunne, että joudun jättämään taakseni paljon hankkimiani tavaroita, mutta nyt oli kiire. Päälleni puin mustat sortsit ja Carpathian Forestin bändipaidan (josta en oikeasti edes erityisemmin pidä) ja tungin joitain vaatteita reppuuni. Otin myös viisi kääntöviestä mukaani ja kiinnitin ne eri kohdalle kroppaani. Tämän tein sen takia mitä oli tulossa.

Sade oli tässä vaiheessa jo niin massiivista, että se näytti vedestä tehdyltä seinältä.

Maailman alkavan tuhon myötä ihmiset olivat menneet välittömästi sekaisin ja kadut olivat jo täynnä rottajengiä ja muita vihamielisiä yksilöitä. Minun piti lähteä piiskaavaan sateeseen perheeni kanssa ja mietin koko ajan kuumeisesti turvallista reittiä ja toimintasuunnitelmaa. Psyykkasin itseäni parhaani mukaan tappamaan ja taistelemaan raivokkaasti perheeni puolesta, joka selkeästi edusti unessa minulle puhtautta. Koko maailma oli muuttunut pahaksi kaaokseksi ja olimme omillamme. Suunnittelin myös samanmielisten taistelukuntoisten miesten kokoamista yhteen ja liittoutumista näitä rottajengejä vastaan.

Olimme astumassa ulos ja veden pauhu oli järkyttävän luja.

Näillä kohdin uni katkesi. Harmi etten nähnyt mitä olisi vielä tapahtunut. Helpotus että tuo uni loppui.

Mad Max, The Road, tusina katastrofielokuvia ja Fallout 3 (videopeli) yhdistettynä ovat aika lähellä sitä fiilistä mikä unessani oli. Ja tämä oli eräs realistisimman tuntuisista unista mitä olen ikinä nähnyt.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Uniketju

#669

Viesti flammee »

Kalle Koskinen kirjoitti: Mutta eilen olikin varsinainen maailmanlopun uni, eli teema joka on tämän vuoden puolella toistunut todella useasti. Tämä uni vain meni kaikista pisimmälle ja tunne oli mitä realistisin. Unen värimaailma oli sinisen harmaa ja toi oman fiiliksensä.
...
Mad Max, The Road, tusina katastrofielokuvia ja Fallout 3 (videopeli) yhdistettynä ovat aika lähellä sitä fiilistä mikä unessani oli. Ja tämä oli eräs realistisimman tuntuisista unista mitä olen ikinä nähnyt.
Siistiä, maailmanlopun unet, ne on just parhautta. 8-)
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#670

Viesti Kalle Koskinen »

Joo, mutta kun niissä toistuu tuo samanlainen lähestyvä massiivinen mysrky ja suurkaupungin korkea kerrostalo joka kerta. Kiva olisi tulkita, että mikä helvetti meikän ajatuksissa on jumissa.
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Uniketju

#671

Viesti nassesetä »

Kalle Koskinen kirjoitti: Joo, mutta kun niissä toistuu tuo samanlainen lähestyvä massiivinen mysrky ja suurkaupungin korkea kerrostalo joka kerta. Kiva olisi tulkita, että mikä helvetti meikän ajatuksissa on jumissa.
Eiköhän tuo ole ihan normaalia. Monien unitutkijoiden mukaan mörkö-örkki unet on just niitä tiedostamattomia mielenharjoitteita, jotka ovat auttaneet lajiamme läpi pimeiden vuosituhanten.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#672

Viesti Kalle Koskinen »

Vajan parin viikon sisään olen nähnyt unessani unta. Ja ne siirtymät unesta uneen ja pois ovat olleet varsin jänniä. Ovat nyt liian monimutkaisia, että en jaksa kirjoittaa. Mutta sen mainitsen, että viimeisessä unessani uneksin siitä että uiskentelin SuomiTukholman Kanaaleissa Pamela Andersonin ohi ja yritin iskeä häntä ruotsinkielen taidollani: "Hejsan" Jag heter du!".
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Uniketju

#673

Viesti tohtorismies »

Kokeilehan Castanedan höpötyksiä, eli keskityt käsiin kun rupeat nukkumaan.

Tohtorismies lenteli melko villisti kerran näin tehtyään, koivikossa ohjastin ainakin mielestäni unen aikana täydellisesti itseäni.

Ja ei en usko että mitään yliluonnollista moisessa on mutta mitä mentalalitajuntaprogrammingia lie.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Leij0na
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 178
Lauteille: Huhtikuu 2009

Uniketju

#674

Viesti Leij0na »

Viimeyönä näin ensimmäisen selkouneni. :)
Uni alkoi siitä, että minun piti hakea Sawyer (hahmo lostista) rekalla kotikylästäni.
Sitten huomasin näkeväni unta ja tajusin, että voin tehdä ihan mitä vaan :p Niinpä lähdin syömään jäätelöä eri kioskeista, joita oli tasaisin välimatkoin melkein joka paikassa. Sitten tajusin, että koska tämähän on uni, niin miksi vaivautuisin kävelemään kioskista toiseen, niinpä aloin matkustaa lentämällä :D Söin koko unen aikana jäätelöä eri kioskeista, ja kyllä siinä pari munkkiakin tuli vedettyä :D Joo-o tiedän kyllä mitä ajattelette... Olisin voinut tehdä unessani mitä vain, mutta päätin mennä syömään jäätelöä :D
Life's battles don't always go to the stronger or faster man. But sooner or later the man who wins, is the man who thinks he can. -Vince Lombardi
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Uniketju

#675

Viesti mronkain »

Olipas kumma uni tuossa... toissayönäköhän se oli? Olin Potkutapaamisessa (mikä jo sinänsä on riittävän kummaa), mutta oltiin jostain syystä joko Mikan tai Elinan (tai molempien, en muista) työpaikalla jatkoilla miitin jälkeen. Yhtäkkiä siellä alkoi helvetinmoinen vedenpaisumus, jostain alkoi tulvia sinne vettä niin että koko paikka oli kuin yksi iso uima-allas. Sieltä piti sitten ryömiä ulos jotain käytävää perätysten konttaamalla. Käytävä kapeni koko ajan kunnes lopulta uloskäynti oli sellainen tuuletusräppänän kokoinen luukku, josta piti puristautua ulos. Sitten jossain välissä ajeltiin kaupungille ja joku selitti miten siinä on yhdessä leikkipuistossa vaarallinen paikka kun se on kosken vieressä eikä ole kaidetta. Joku nappula putosikin siinä ihmetellessä koskeen, jossa oli sellaisia todella korkeita vesiputouksia jollaiseen tämä sitten meinasi ajautua. Ynnä muuta kummaa. Näkiks kukaan samaa unta? :)

- Marko
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 126 kurkkijaa